November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dat vraag ik me dus ook af of het normaal is

heb t al eerder gehad en paar keer naar ha geweest
    en daar werd ik infeite gewoon voor gek verklaard
    en het is een poos weggeweest mar nu
    en heb geen zin om weer die strijd met de ha aan te gaan

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dat meen je niet?
    Die ha moet pijn en spiervermindering serieus nemen!
    Misschien je gyn even raad plegen?
    Ik doe het ook maandag namelijk

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Claire, dat is wel veel om je heen zeg. Gelukkig dat je flieft bent op je meisje met mooie bolle wangetjes. Helemaal mooi die foto's. En je hebt gelijk hoor met de novembermammalijst. Hou je taai en een knuffel voor jou!

Miracles...moooie foto weer!

Tja die olie...misschien is het een fabeltje maar t kan geen kwaad dus doe ik het gewoon.

Hm overmorgen maar eens de huisarts bellen want volgens mij heb ik alweer een schimmeltje opgelopen.

Trusten allemaal en tot morgen!!

Oh zonnetje aka Evelien...heb je een foto van je trouwen??

Puzz en Claire, succes met de spieren en de eigenwijze poezels.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat n mooie echo foto`s Claire, valt inderdaad niet mee wat er om je heen gebeurt, veel sterkte ermee !!!

Miracles, mooie buik en prachtig setje, dat ondergoed van mij is de laatste weken vooral practisch tot verdriet van hubbie :)

Meiden fijne zondag !

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik heb geprobeert een foto te plaatsen echter is het bestand te groot ook met de verklein site wil het niet lukken.

Als je foto's wil zien kan je ze ook op hyves zien, moet je mij wel als vriendje uitnodigen hahahaha

Evelien van dorp uit rhoon

( laat even weten wie je bent op het forum)

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja koffieleutje...hier praktisch all over the place...hahaha....

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@ Miracles, mooi buikie, en inderdaad een heel mooi setje.

@ Claire, sterkte meid met alles, ook jou zit het niet mee.

@ Zonnetje, sorry, beetje laat ,maar nog van harte gefeliciteerd.

@ Puzz, ik merk dat ik door het carpaal tunnel syndroom sóchtends ook een stuk minder kracht in mijn handen heb, duurt even voor dat ze weer opgang komen.

@ koffieleutje, hier ook alleen og maar praktisch en comfortabel hahaha. mooie komt volgend jaar wel weer;)

@ iedereen, sorry als ik wat vergeet, maar zwangerschapsdementie, tja wat zal ik zeggen. lijkt met de dag erger te worden hihihi.

Ik was vanmorgen al vroeg wakker, en ben de laatste kleertjes aan het strijken geweest, echt zo schattig een gevuld kastje.
    Wel heb ik een aantal dingen verstopt, want vandaag komen mijn ouders langs, en niemand weet nog wat wij verwachten, wel moeilijk hoor, mijn mond houden, wil zo graag alle leuke lieve dingen showen.

Gisteren ook gebeld voor klossen, maar kon ze niet eerder huren dan de 36 weken, had gezegt dat ik ze wel nodig had, maar dan was het een luxe artikel, en daar hadden ze geen voorraad voor, nou ja, en daar betaal je dan je zorgverzekering voor.
    Ben nu maar naar de supermarkt gegaan, en heb een aantal kratjes geleend, dan maar zo.....

Verder een dilemma, volgende week ga ik trouwen, en pas dus geen schoenen meer, heb formaat olifantenvoeten, heb wel pumps gekocht in de hoop, maar vrees het ergste.
    Het is wel een informele bruiloft, maar om nou op mijn birkenstocks te gaan hahahahha. iemand nog tips ??????

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oei lara nee dat kan niet meis op birckenstocks :)

Misschien een grotere maat pumps ff halen, niet te duur ??

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Die heb ik al gehaald, maar krijg die pootjes er echt niet in......

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dan toch maar een hele mooie slipper of iets ???

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja, zal van de week eens naar de stad moeten, en maar gaan passen. wie weet kom ik nog een mooi ballerina´tje tegen, of zo iets, en met het feest,(is in de achtertuin, trek ik wel weer iets comfortsabels aan hihi). Had wel gedacht dat mijn voeten na de warmte in formaat zouden afnemen, maar helaas pindakaas.....

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ claire jeeetje wat komt er veel op je af zeg meid! en wat een mooie echo heb je zeg lekker die bolle wangetjes :D
    @ puzzzz oooh katten kunnen soms zo dom zijn :p heeft ie nog wel haar op zijn buikje??
    @ miracles mooie buik zeg!

@ hier geen bijzonderheden morgen komen me schoonouders trug van vakantie en gaat de oppas hond weg (eindelijk!)
    het is echt een enorme kriem om dat beest uit te laten gisterenavond ging ik douchen en me vriend liet de hond uit nou kwam na half uur beneden en hij was nog niet trug:(:( ik koffie zetten en koek klaarzetten en tv kijken hmmm waar blijft ie nou:(
    even later ging mijn telefoon ja hoor dat beest rende steeds weg en wilde niet terug komen hahaha hij was al heel ver weg ik snel in me pyama op de fiets met snoepjes naar hem toefietsen kwam ik daar riep die hond en kwam nara me toe lopen nou hehe heb me vriend op de fiets terug naar huis gestuurd ivm esmay! en ik ben naar huis gaan lopen met die hond;)

nou me vriend zei al onze hond laat ik niet eerder los dan dat ie echt luisterd haha

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Hahaha flex, wat een verhaal, wanneer kwam jullie hondje nou??

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Ik zou graag meepraten met zwangeren die in november zijn uitgerekend zoals ik. Maar ik zie dat jullie elkaar allemaal 'kennen' en begrijp dus niet veel van wat er allemaal gezegd wordt (teveel gemist).

Kan ik een tweede topic openen voor andere zwangeren uitgerekend in november die nu pas willen beginnen met kleppen of dit onderdeel ontdekken of valt dat ook onder dubbele topics die worden verwijderd? Weten jullie dat?

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @lara was vrijdag op bruiloft (vriend was getuige) en had hetzelfde schoenenprobleem..kom ook echt nergens meer in. Heb de voltrekking op te kleine ballerinas gedaan en daarna heel snel mijn birckenstocks aan en iedereen zei meid je hebt groot gelijk..
    doen waar je je goed op voelt!!!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Kijken voor comfortable platte witte ba-letjes ?
    halverwege de dag heb ik mn schoenen gewoon uitgegooit :)
    had witte platte puntschoenen

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    er is al een tweede topic van deeel 2 van november ;)
    Er zijn hier inmiddels afgelopen weken ook nieuwe damens aangeschoven.... hoef niet alles bij te gaan lezen hoor! geen beginnen aan

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ fl3x... zie t al helemaal voor me :):D fijn dat de hond weer gewoon heelhuids bij je is

en goeiemorgen allemaal!

kom net uit mn bed rollen *schaam*:)

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Bedankt voor je reactie. Mijn uitgerekende datum ligt echter ook begin november. Maar ga die topic even opzoeken. Bedankt.

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja joh boordevol, kom gezellig meekletsen. Vinden we leuk hoor nieuwe verhalen!

Zo vroeg ik me ook af hoe het met @inspe is...

Lara, je kunt een hier kijken Birkenstock all over the world by Baumhouse GmbH. Die verkopen birckenstock maar dan ook allerlei modellen die je hier niet in de winkel vindt. Echt hele leuke zitten er tussen. Met mooie motiefjes enz. Kijk dan met name bij de Papillo en Betula. En de site is snel met leveren en niet duur. Ik heb er al twee keer iets besteld en dat ging echt prima!! Succes. Het is wel heel prettig als je op je bruiloft niet bezig hoeft te zijn met dat voeten zeer doen toch?

Deel Deze Pagina