November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Claire, t zit je niet mee he... je bekken en alles, je moeder, de kleine van je zus...
    Maar een hele mooie foto van jullie dochtertje!!!

@Suusje en Koffieleutje, dat setje heb ik ook maar voor de foto aangetrokken hoor ;) Voor mij ook t praktische ondergoed op t moment!

@Puzz en de poezels... :D die maken dr wat van!

@Puzz, je lijstje, die donkere streep op de huid heb ik ook trouwens! Wel lichtjes, maar je ziet t wel! En de rest... daar zwijgen we maar over, lijkt me beter! ;)

@Princi, schimmeltje...? Vervelend, maar gauw verbannen!!!
    Nog lekker gedut gisteren?

@Zonnetje, zijn we inmiddels vriendjes op hyves?

@Lara, volgende week trouwen, wat leuk! Maar wel een groot dilemma met schoenen... hoop dat je nog wat kan vinden wat je past! Misschien een paar brede ballerina's?

@Fl3x... tis wat met die hond he! Hoop dat t met jullie eigen hondje wat beter gaat binnekort!

@Boordevol, gewoon meekletsen hoor, de rest komt vanzelf!

@Claire, ohhhh. nu pas je bed uit! Lekker toch! Slaapkop :p

@Princi, ook goeiemorgen!

@Hoe gaat t met alle andere meiden!!! Mis dr wel genoeg de laatste tijd!

-----------------------------------------------------------------

Hier is hubbie vanmorgen vertrokken :(:(:(

Buik is erg onrustig sinds gisteren... zeker door alle omstandigheden...

2. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Lara, hahahahaha ik had wel mijn birckenstocks aan kon ook niet anders meer

3. Miss Mommy

Hmm... niet echt geweldig, weeën komen om de 4 minuten... is hubbie nog niet eens t land uit!

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Boordevol: Lekker meekletsen, ik volg het soms ook niet helemaal omdat ik veel slaap, maar is hier echt geen probleem. je zit er zo weer in.

Miracles: de schrik zit er goed in bij jou. Ik hoop dat de weeen ondertussen alweer wat hebben afgenomen. Sterkte!

Ik zag een prachtigeechofoto voorbij komen. Wat een prachtig gezichtje en prachtige bolle wangetjes.

Claire: wat heb je veel te verduren tijdens de zwangerschap. n erg rot voor je zus. Sterkte aan je gewenst en aan je zus en haar vriend/ man

een prachtige buikfotó: Hier het ef niet hoor om zo op de foto te gaan hahaha. hbe er nu ook niet echt het figuur voor hoor en zeker niet zo'n prachig setje.

evelien heb je toegevoegd op hyves.

fijne zondag allemaal

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Boordevol ik ben ook een paar weken geleden aangeschoven, maar de meiden negeren je niet ofzo hoor integendeel kletsen gezellig met je mee en leren je vanelf kennen en jij de meiden....
    Gewoon doen joh !!

Miracles meis hoe is het nu ??

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ons hondje halen we dinsdag om 10 uur op ;)

@ miracles oOooohjee meid dat is even schrikken hoe gaat het nu met je???

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    boordevol; lekker mee kletsen!

Miacles ach meid hoop dat t meevalt..je vriend is gelukkig nog om je heen...

8. Miss Mommy

Haiii

Even snel tussendoor, tis nog steeds niet lekker, maar niet meer echt met regelmaat om de 4 minuten gelukkig!

Vertrouwen doe ik t nog niet echt, net in bad geweest en lig nu op bed, is de beste rust die ik kan krijgen... afwachten dus maar weer!

Hubbie is inmiddels in Berlijn aangekomen, dus maar hopen dat ie niet retour hoeft de komende dagen!

Dikke knuff aan iedereen!

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej meiden,

even snel vanuit school, ik ga mijn derde week verslinden, dan nog maar 3 te gaan...merk dat ik er eigenlijk niet meer veel van zie zitten, maar het moet even...
    Nu moet mijn vervanger/duopartner alweer in een andere klas staan, overmacht, maakt niet uit, maar we krijgen steeds te horen dat we niet genoeg doen buiten de groep, nou vraag ik je...

Maar goed.

Miracles die perineum olie ben ik al aan het gebruiken, op aanraden van de verloskundige, geloof dus niet dat eerder gebruiken kwaad kan...

wat indalen betreft hier nog niet eens in de buurt van, maar bij een tweede hoeft dat ook niet te gebeuren voor de bevalling heb ik begrepen, hihi, zal ie wel lekker bovenin blijven hangen en dan straks nar beneden komen storten :D dat zou gek zijn!

fijne dag!

10. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Goedemorgen meiden ff een updatetje zal er nu nog minder zijn niet alleen ondanks mijn arm waar ik nog last van heb zijn we even goed weekendje weg geweest errug leuk en gezellig gehad met mijn ouders maar ben nu bek af en heb ook erruge last van me arm en toen kreeg ik ook vanochtend nog telefoontje datze me schoonmoeder vannacht hebben opgenomen met een longonsteking in ziekenhuis dus dat kan er ook nog wel bij pfff wanneer houd alles eens op hier... iedereen ff veel succes en een knuffel....

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Jessica, jou zit het ook al niet mee...

Miracles, hoe is het nu? De onrust zal in je buik zal ook wel een reactie geweest zijn op het vertrek van hubbie denk ik? Hou je taai!

Lilage, nou ik heb bewondering voor je dt je je nog door die weken heen gesleept krijgt!

Zo hier een kort nachtje. Sliep pas laat en was al vroeg weer wakker. Nee slapen is nu toch echt niet meer wat het geweest is...

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jessica sterkte!

Miraceles hoop dat t rustig blijft je buikje

Hiero jippie 32 weken.....aftellen!!

Lilage:werkse weer kan me voorstellen dat t pittig is!

slapen: pff om half 7 op de bank in slaap gevallen toen om half 11 naar bed..klaarwakker. Er weer uit om 1 uur poging 2 tot 7 uur...nu voel ik me moe..maar goed ga vanmiddag nog wel ff liggen..

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Waaaaaaar zijn juliieieieieieieieieieieieie....ik verveeeeeeeeel me!

Pff ben gewoon te moe om iets te doen. Ja suus, ik duik er vanmiddag ook nog maar eens even in.

Lara, al schoenen gevonden?

14. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen allemaal!

@Claire, wat vreselijk allemaal zeg.. Heel veel sterkte met alles. Zag wel hele mooie foto's van jullie kleine meisje voorbij komen..

@Jessica, gaat niet echt lekker he, doe rustig aan meid!

@Miracles, hoop dat het rustig blijft in je buik! Mooie buikfoto's hoor!!

@Lillage, petje af! Nog even en dan zit het erop!!!!

@Slapen, hier als een blok geslapen en kom er net een half uur geleden uit. Heerlijk, was geloof ik ook echt even nodig.

@perineum (ofzoiets) hier staat de olie ook op het te halen lijstje. Wilde er eind deze week mee gaan beginnen..

Verders mis ik volgens mij een stuk geheugen want weet het niet meer.. Enfin, meiden die ik eventueel vergeten ben een dikke knuff!!

Hier alles ok. Woensdag weer naar de VK voor controle en moest plasje meenemen. Dat moet nu elke keer schijnt..

Verder begin ik me wat angstig te voelen over de bevalling. Ik begin er een soort van tegenop te zien. Kan ik het allemaal wel, gaat het allemaal wel goed, straks kan ik het niet aan en doet het zoveel pijn enz enz.......... Hebben meer meiden daar last van of ben ik zo een hypochonder....

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

@ jessica ooh meid wat erg van je schoonmoeder maar wel fijn dat je een lekker weekeind hebt gehad!

@ chasmi ik kijk heel erg uit naar de bevalling maak je geen zorgen komt allemaal goed ik vind de bevalling heel erg meevallen. maar iedereen ervaart het weer anders

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ehm meevallen de bevalling??
    Neej de eerste niet maar hoop deze wel!
    Niet te druk om maken, komt zoals t komen en je kan er zelf weinig aan veranderen..
    Ach princi in de verveelstand? Lekker boekie lezen op de bank ofzo??
    Hier ff boodschappen doen en zoon uit school halen..
    en vanmiddag echt slapen..hou mijn ogen amper open..

17. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    @ Princi:

Daar ben ik weer! Ik krijg het gewoon niet bijgehouden allemaal;)

Het gaat hier best goed, ik ben alweer 33 weken en 1 dag zwanger..Morgen naar de verloskundige!
    Ik heb een gekke week achter de rug, voelde me sinds zondag niet zo lekker, beetje grieperig en steken in de buik, en richting vagina, drukkende pijn.. Nou dat laatste heb ik de laatste paar dagen enorm, slapen doet ook pijn tenzij ik helemaal stil lig(best lastig als je een woeler bent)..Nu lees ik hier de zelfde klachtjes, indalen dus misschien?
    Ik vraag het morgen aan de verloskundige in ieder geval..
    Ook ga ik checken of zij het oke vind dat ons bed zonder klossen staat..( is al hoog,boxsping en ik ben maar klein..)want ik wil toch thuis bevallen heb ik bedacht..:D
    Kraamzorg moet ik dit ook nog voorleggen, net als dat water op de bovenverdieping moet zijn, helaas, we hebben een badkamer beneden, maar ik denk dan, als er water nodig is moet je toch slepen, of dat nou een trap op is of van kamer naar kamer..?Mijn vriend doet dat toch..
    Die kraamzorg is echt nu al niks, vind ik, haha.

Ik wil graag dat mn vriend erbij is, omdat ik nogal dicht klap met dat soort gesprekken en dan mn wensen niet kan duidelijk maken, maar nu is al 3x alles afgezegd, ze willen zich niet schikken naar tijden dat we thuis zijn:S Vind dat vreemd! Mijn vriend kan niet zomaar vrij krijgen en wil spaarzaam zijn met de uren(hij heeft na mn bevalling 4 weken vrij) Irriteer me nu al en dan moeten we nog beginnen;)

Ik las ook iets over schoenen, hebben jullie al zo last van vocht? Wat naar! Ik pas zelfs mn laarzen zonder rits nog, wel hulp van vriendje nodig om ze aan te trekken maar toch..
    Hoop dat jullie er geen last van hebben..

Wat betreft puf hebben.. ik vind er geen zak meer aan hoor, ik word schijtziek dat ik gewoon niet alles meer kan. Mijn vriend en schoonvader hebben ook besloten dat ik niet meer mag dweilen en stofzuigen(ze hadden ergens vernomen dat dit de meest inspannende actie in het huishouden is)
    Mijn buik word zwaar..
    Voor alle meiden die dat ook voelen..: onder de douche iets naar voren buigen, je handen tegen de muur zetten, je vriend achter je en die vragen zijn handen helemaal onder de buik te zetten en zo je buik iets oplichten, zo krijg je weer even vol lucht en voel je de kleine even niet zo hangen.. Echt top..;)

Verder weet ik het zo ff niet meer, misschien straks! Maar is ook alweer een lang bericht.. iedereen een fijne dag!

18. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi Meiden,

Al een tijdje hier niet meer geweest..
    Lees zo nu en dan nog wel eventjes mee..
    Merk dat de meeste toch ook wel klacht(jes/en) hebben;)
    Hier gaat het wel goed, zelfs met mijn buikgriepvirus maar waar ik echt helemaal gek van word.......JEUK..
    Jeuk op mn schouders
    Jeuk op mn armen
    Jeuk op mn borsten
    Jeuk op mn bovenbenen
    Jeuk op mn scheenbenen
    Jeuk op mn enkel en voeten

Heb al van alles geprobeerd.. menthol creme, menthol poeder, gewone talkpoeder, hypo-allegene bodylotion, speciale douchegel voro de gevoelige huid zonder parfummetjes enz
    Iemand anders nog tips?

Verder hier alles goed.. babykamertje klaar, alle kleertjes enz gewassen en gestreken, kraamzorg langsgeweest.. hmm vond alles wel goed, alleen ons bed moet gedraaid worden want anders is er niet genoeg ruimte aan 1 kant van het bed, want je moet links bevallen ofzo, als je VK rechts is moet je links gaan liggen.. heb het gelaten aangehoord.. dacht laat maar hangen ipv een hele discussie want ze leek alles beter te weten:D haha *kan daar slecht tegen:p* Klossen worden fijn afgeleverd!

Iedereen nog hele fijne laatste weekjes toegewenst!!

Liefs Mo

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej!!!

Even snel een berichtje tussendoor...
    De ochtend zit er weer op, ging op zich niet heel erg slecht hihi, wordt lamgzaamaan beter. Ik trek het in elk geval best goed merk ik...(afkloppen) Maar dat komt ook echt omdat ik vrij weinig klachten heb deze keer, als ik het zo van de rest lees...Geen indalingsgedoe, ik slaap prima, moet er hooguit eens uit voor een plasje, geen gekke steken alleen af en toe opgezette buik...ga wel meer reiki toepasssen heb iki bedacht, gewoon ook tijdens het werken, is zo [prettig!

thasmo! Haaai, leuk dat je er weer es bent!

Jessica, ja soms lijkt het allemaal tegelijk te komen he...ken dat gevoel, sterkte meid en zet em op...rustig met je arm doen hoor!

Miracles, daagjes aant aftellen?

jeetje, ik vergeet wel even snel wat er allemaal gezegd is hoor...

De bevalling trouwens? Tja de eerste was echt geen pretje, maar ik zie deze als een uitdaging, kijken of ik abders kan doen wat de vorige keer minder lekker ging...Ontspannen is in elk geval de key, dat of je eraan overgeven...Echt, je gaat het weer vergeten!

Alle meiden die hem kunnen gebruiken een heeel dikke knuffel!!! en zoen en aai over de bol, de arm of de buik :p:)

Ik sort me even op de pauze, want na de middag mag ik vanavond ook weer tot ongeveer 10 uur(!) vanwege infoavond...er ligt nog heel wat op me te wachten in de komende 3,5 week!!!

XXX

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    en thasmo, jij een krabbel op alle plekken waar het jeukt!

Deel Deze Pagina