@ Thasmo, Heb je er ook uitslag bij? Ik heb ook verschrikkelijke jeuk, met rode bultjes en plekjes. Kan zwangerschapsuitslag zijn...
@ thasmo ooh jeuk praat me er nie over! hier is de netelroos weer begonnen (jeukende rode bultjes) heb je al mentholgel geprobeert??? werkt net wat beter dan mentholcreme maarja als je echt overal jeuk hebt is het ook nie echt lekker je hele lichaam er mee in te smeren verder weet ik het eigenlijk niet wat je eraan kan doen...
thanks lilage.. haha zou af en toe wel willen gillen.. lara1: ja op mn armen wel, borsten niet en op mn benen lijken ze alleen zichtbaar als ik er flink over gekrabt heb... fl3x: ja erg he.. nee heb dat nog niet geprobeerd.. wil alles wel uitproberen.. want om nog zo ong 7 weken door te moeten gaan dan kunnen ze me opsluiten dnek ik! dan ben ik knettergek! Ook gewoon bij kruidvat ofzo te kopen?
ik heb um bij de apotheek gekocht maarja die zit hier om de hoek maar volgens mij kan je die ook gewoon bij kruidvat krijgen ik heb um van het merk mentho10 ofzo je kan altijd even kjjken
haaaj, de middag zit erop... shittie gegaan...pfff, laatste kwartiertje even op adem gekomen, had buikpijn vn het corrigeren:S Maaaar goed, nu alleen de avond nog blegh...zal blij zijn als ik bij manlief in bed lig ik ga me even voorbereiden...! dikke krabbel en zoen xxx
Hoe gaat het met iedereen? Las iets over jeuk,heb daar geen last van gelukkig... de bevalling zie ik wel een beetje tegen op aan gezien de beeb nu al zo n 5 pond weegt zei de gyn en mijn dochter ook ruim 8 pond was bij de geboorte en het zeer moeizaam ging....maar ja het moet er toch uit en laat het maar op me af komen. Vorige week bloed late prikken omdat me hb veel te laag was,moet nu donderdag voor een aantal uur opgenomen worden voor medicijnen en dat kan alleen via een infuus toegediend worden...We zien het wel hoe dat weer gaat verlopen als de beeb nog maar even blijft zitten.
egobericht: Morgen word ik voor een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis. Ik ben zo uitgeput dat ik een paar dagen in het ziekenhuis moet bijtanken. Zodra ik weer thuis ben laat ik weer van mij horen. OOk gaan ze in het ziekenhuis wat dingetjes nakijken. groetjes Gaby
@ gepke en robijntje: spannend meiden. Robijntje is je hb dan zoo laag dat ze dat zo doen of ook iets anders aan de hand?? @ gepke ach zo wil je t natuurlijk eigenlijk niet maar hopen dat je een beetje aan kunt sterken in het ziekenhuis! Sterkte meid.. @ princi ook zo lekker geslapen? Ik om half 2 gaan liggen, wekker om 15.00 gezet. Echt heerlijk geslapen.. Waarom slaap je overdag eigenlijk beter dan s nachts @ lilage..pff echt doorbikkelen he?! Ze belden of ik deze week weekje kleuters kon draaiten. Zie t niet meer zitten maarre diep respect voor jou enne ook voor alle andere meiden die hun weekies nog aan t werken zijn. Heb bij zoon tot 36 weken fulltime voor de klas gestaan..snap nu niet dat m dat toen lukte! Hier eindelijk helemaal uit geboortekaartjes en tekst! Morgen ff naar drukker alles regelen en proefdruk vragen maar helemaal goed gevoel bij! Weer wat geregeld. Nog 2 adressen naspeuren is dat ook compleet..dan alles nog op de enveloppen..jaja wil echt met week 35 dat alles in orde hebben.. Trouwens meiden waar regelen jullie klossen? Wil eigenlijk niet weer verplicht lid moeten worden van thuiszorg maarre zijn er nog andere manieren om eraan te komen??
goeieavond allemaal!! wat gebeurt er toch een hoop bij iedereen zeg! hier helemaaal uitgeteld, dus ga erg lui zijn vanaaf (als me dat lukt) @ ondersteek ik kreeg van de kraamzorg te horen dat t niet nodig was er een te halen omdat ze hm 9 van de 10 x niet gebruiken
Gepke: jij ook naar het ziekenhuis,hoop dat je weer iets uitgeruster zal zijn als je weer naar huis mag.sterkte meid. Suusje: mijn hb was 5.9,maar ze hebben ook bloedgeprikt op andere dingen zoals folium en verder weet ik niet,stond nog meer op de papieren van de gyn nl...hopelijk helpt het. Claire: Jij ook al helemaal uitgeteld,doe rustig aan en ook een knuff voor jou...
Voor iedereen een hele dikke knuff, zo te lezen kunnen we dat allemaal wel gebruiken! @Gepke en Robijntje, succes meiden! Ik ben vandaag 'verhuist' naar mn ouders... is toch wel ff wennen hoor! Zeker als je je eigen bank en bed gewent bent en dan al flink last hebt van de BI... Maar goed, buik is nog steeds erg onrustig, heb ook een drukkend gevoel van beneden... ben blij als ik morgen weer bij de gyn geweest ben en weet dat alles goed is! Ben dr weer vandoor, ben helemaal gesloopt, tot morgen!
Moest ff 10 pagina's bijlezen. Kan dat niet meer allemaal onthouden, maar heb nog wel een paar dingen onthouden. Geloof ik! Zowiezo claire dr echo! Wat super lief en wat duidelijk ook! Gepke, jeetje hoop echt dat je wat kan aansterken. Dikke knuffel meis. Miracles, mooie buikfoto en lastig dat het zo onrustig is, ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Duim voor je dat alles goed is. Voor hoelang is je man weg? Lilage, nog even werken! Je kan het! En anders kom ik je wel steunen. hahaha. Heb vandaag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk naar de kassa mag verhuizen. Misschien dat ik dan ook nog wel iets langer doorwerk. Zodat ik dan na de bevalling 8 weken heb i.p.v. 6 weken. Vind 6 weken best kort eigenlijk. Of ligt dat aan mij? Thasmo, die menthol10 verkopen wij ook in de supermarkt. Geen idee wat het kost, maar weet wel dat we hem hebben. Weet ook niet of het werkt haha. Aan mij heb je ook niks! Sorry. Heb gelukkig geen last van jeuk. Bij Giovanni heel erg, maar nu wat minder. @ bevalling, daar zie ik ook tegen op! Die pijn! Vergeet ik nooit meer hoor. Sorry als ik nu mensen bang maak. Tis wel heeeeel gaaf om daarna je kindje in je armen te sluiten. Dat maakt het weer goed. Verder gewoon over je heen laten komen. Iedereen kan het! Hij moet er toch uit. Verder weet ik het niet meer. Sorry.
Hoi, Alles goed met jullie?? Ben ff weer een dagje vrij dus heb even wat meer tijd voor ZP. Die energiestoot die ik laatst had ebt nu weer weg... jammerrr. Nog 2,5 wk werken en dan VERLOF... Lilage, ik leef met je mee... we kunnen het!!! WE ARE BIKKELS.... TSJAKKAAAAAAAAAAH Lianne, jij ook nog aan het werk. Wel fijn dat je naar de kassa kan, het maakt toch wel een duidelijk verschil of de hele dag staand werken of er bij kunnen zitten. Maar wat ik me afvraag.. hoe kom je bij zo weinig weken na de bevalling? Zijn er toch echt minimaal (wettelijk!) 10 wk na de bevalling aan verlof hoor!!! 6 is idd veelste weinig!! Claire..mooie echo meid!!! Lief he..zo bijzonder! Miracles.. Hoezzie met jou? Las dat het weer onrustig was? Misschien omdat je je nu extra zorgen maakt nu je hubbie weg is? Ik hoop dat je wat afleiding hebt/vindt bij je ouders! Gepke..Sterkte met aansterken in het ziekenhuis! @ de rest... ik weet niet meer hoe of wat... er beppen ook nog zoveel mee!!! Komen zelfs nog nieuwe meiden bij!! Gezellie.... gewoon meekletsen hoor!!!
Hey Miss Ik denk dat ik ook maar s ff mee moet doen TSJAKKAAAAAAAH De kreet van de dag! Misschien dat dat wat energie en positiviteit met zich meebrengt voor iedereen! Dadelijk naar het ziekenhuis, laat vanmiddag wat weten als ik terug ben!
Ohh meiden hebben jullie het gehoort... Patrick swayze is overleden... Wat nou zo vreemd is ik heb over hem gedroomt vannacht... Hij was echt een heerlijke acteur/danser... Heb een traantje weggepinkt...
Miracles.. Suc6 by de gyn vandaag!!! TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Ja puzz heb het gehoord... 30x ofzo in het nieuws (come on..)...sneu voor zijn vrouw en rest van z'n fam. Maar verder... vond z'n films poep... en werd ook niet bepaald warm van die kerel... Maar goed neemt niet weg dat het sneu is voor zijn familie.
hejlahola! Pff, even afzien vanmorgen hihi, was een latertje gisteren, maar oke avond gehad op school... vandaag werk ik buiten de groep, das wel iets rustiger..Vannacht veel buikpijn en harde buiken en heel weinig beweging, vanmorgen weer leven en nu alweer tijdje niks..Maar das mijn beebje ook wel... en nu op het moment laat ie weer even weten dat ie er is, heerlijk, lekkere vent wordt het Succes allen, miss, we gaan ervoorrrr!!!!! Tsjakka!!! En lianski ook!! En idd verlof na bevalling is toch zeker 10 weken hoor...maar dat vind ik eigenlijk belachelijk kort...was het maar elkker vor 6 maanden ofzo Diek koes X