November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Geloof dat ik op het werk even moet gaan praten dan...:(

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff vraagje hoor, ik heb de laatste week toch zo`n last van buikpijn en rugpijn af en toe, hebben jullie dat nou ook ?
    Het is net of ik ieder moment ongesteld kan worden.
    Volgens gyn kan het geen kwaad.....

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Koffieleutje.. ik heb het ook hoor. Niet aldoor maar af en toe steken onderin m'n buik en schaambot, maar schijnt er bij te horen en heb hier gelezen dat er meer waren die er last van hebben.
    Rugpijn ook :(

Meer pijntjes en kwaaltjes aan het eind... ben echt aan het aftellen geslagen!!

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik kan er niks aan doen maar wordt er gewoon chagrijnig van, zit continu hier op mijn man en kinderen te vitten. net alsof ik echt ongi moet worden dus :(

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Snap je volkomen..
    Ik heb ook van die PMS-achtige buien.
    Heeft denk ik echt met het eind te maken.

Knufffffff en je man en kids moeten maar even begrip opbrengen!!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, dat half ongi gevoel heb ik ook wel af en toe hoor...vannacht dus ook...
    is vervelend, vind ik ook, maar hecht er persoonlijk niet te veel waarde aan, alles hoort er een beetje bij denk ik...succes leutje! Manlief en de kids moeten hun lontje even verlengen :D

Lianne, hoeveel weken heb jij dan in totaal|? dat zijn er wettelijk 16 hoor!

tralalalala, ben wel weer misselijk nu, dat heb ik dan wel de laatste weken erg gemakkelijk en veel, samen met hoofdpijn vaak en opgezette buik, maar lekker 's avonds even bankhangen en het is weer weg :) FIIIJJJNNNN

hoop vandaag rond half 6 wel thuis te zijn.:p

koesies!

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihihihi, sowieso wel grappig als je zo'n forum doorleest, het begint met een stel opgewonden onzekere meiden...dan krijg je een stel opgeluchte en gelukkige meiden met en positieve test, dat gaat over in een stel meiden met lekkere klachten zoals zere tieten en misselijkheid....dan komt de fase van alles loopt eigenlijk wel, we wachten op de zichtbare buik en uiteindelijk hangen we er met zijn allen lekker bij, wachtend op de laatste weekjes...Heerlijk toch zo'n verloop! Ik vind het echt grappig, behalve de nare dingen die tussendoor komen hoor, die betreur ik natuurlijk....

8. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Dat ongiegevoel heb ik ook regelmatig, raar he...

Ook ik merk dat we de laatste weekjes in gaan. Ben zo moe... Heb ook nergens zin in maar dwing mezelf om gewoon door te gaan. Als ik aan mijn lusteloze gevoel toegeef kan het allemaal nog weleens heel lang gaan duren ben ik bang.

@All: Lees met jullie mee hoor maar post gewoon niet zoveel omdat ik eigenlijk zo weinig te melden heb, hihi... Maar denk aan jullie hoor.

O ja, nog even een vraagje. Ik heb nu wel van die badcapes maar dat is niet bedoeld als wikkeldoek toch? Is dat nodig? en is de Lodger Wrapper dan een idee? Die lijken mij wel praktisch...

Gisteren trouwens nog aan de CTG gelegen in het ziekenhuis, voelde de kleine amper. Mocht meteen even langskomen dus dat is wel heel fijn. Alles was gelukkig goed...

9. Happymommy84

@Lilage: Hihi, ja inderdaad wel grappig als ik dat zo lees. Zo delen we toch een hele mooie tijd met zijn allen...

10. Happymommy84

ff banner checken

11. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen allemaal! (Oke bijna middag)

@Miracles, hoop dat alles goed is bij de gyn!!

@Lianne, eh 6 weken????? Het zijn inderdaad wettelijk 16 weken. Dat kan zijn 4 ervoor en 12 erna of 6 ervoor en 10 erna.. Dus die 6 weken, zou maar even een gesprekje aangaan. Daarbij krijgen ze alles vergoed dus het kost ze niets. Maar 6 weken kan echt niet...

Tja, Patrick Swayze.. sneu en verdrietig...

Hier ook chagi.. Kan er niets aan doen.. Probeer zo nu en dan mijn ballen bij elkaar te rapen en leuk te doen maar lukt niet altijd.. Liep gisteren in de winkel mijn schoonmoeder half ondersteboven.. Ze stond in de weg hihihi.. Kwam erachter toen ik voorbij was:) Hebben even gezellie kop koffie gedaan dus is weer goed gekomen...hihihhi.

Morgenavond weer naar de vk. Verwacht geen spannende dingen.. Ga zo maar eens douchen en mezelf oppimpen voor zover dat lukt, dan even boodschapje doen..

12. Happymommy84

O ja, heb gisteren nog een super leuk jurkje gekocht bij The Sting. Komt mijn buik mooi in uit. Miss tip voor de dames die net als ik niet meer weten wat ze aan moeten...

@Chasmi: ff oppimpen, hihi... Dat ga ik ook maar eens doen

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    foeiemorgen allemaal :) even wakker worden

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    @Trieske ik gebruik die badcapes wel als wikkeldoeken hoor, ideaal, heb er een stuk of 5 ;)

Miss bedankt voor je knuf, ben wel blij dat meerdere meiden dit gevoel kennen....Soort PMS, ga zo ff lekker naar de kapper, was de pony in mijn ogen zo zat dat ik er zelf de schaar in heb gezet :D Geen gezicht 2009.......Hahahaha
    Dan meteen ff schappies doen en dan heerlijk ff slapen, hebben ze hier ook geen last meer van me...........

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ zonnetje... heb je mn pb nog ontvangen?

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb net de laatste dingen nog besteld van babydump
    Wat een stoere winkel niet?

Ik heb nu dus een nieuwe lime groene hemel set over voor de wieg
    Dat is ook de reden waarom ik een nieuwe heb gekocht :p
    Heb een ledikant namelijk hihi

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

middag meiden!!

Vanmorgen onze pup opgehaalt! :D
    en mooie is hij plast meteen op het gras steeds:D
    ben nu aan het bijkomen van een hectische morgen

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oehhh super!
    Doe maar kalm aan meid!

Wel een fotoke als je eraan toe bent he :p:D
    Me likes pups!

19. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    nou net bij de vk geweest, die pijntjes zijn goed geweest! Kleintje is al ingedaald...!:D

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier een fotootje :D

Deel Deze Pagina