November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ach flx3 wat lief!
    veel plezier ermee!!

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier, kleine avond en nacht veel aan t bewegen..overdag voel ik hem weinig net maar even gaan liggen om contact te maken.
    Gelukkig gelijk weer een paar schoppen!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    awwww wat een liefie fl3x!

@ inspe... super dat alles goed was bij de vk!

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lilage.. inderdaad grappig het hele verloop... En dan zijn we al zo ver!!! Is echt snel gegaan, lijkt nog zo kort geleden dat ik een positieve test in mijn handen had!

Trieske.. gelukkig was alles goed in het ZH aan de CTG.
    Zijn echt al veel aan de CTG geweest! Ik voel me ook wel eens onzeker, maar meestal laat de kleine meteen van zich horen als ik er op concentreer.
    En wat die capejes betreft. Ik heb 2 badcape's en een gewone wikkeldoek van de prenatal. Denk dat ik ze alle 3 wel ga gebruiken. Badcape voor na badje/wassen en die gewone wikkeldoek in het ziekenhuis en voor bij me in bed, voeden 's nachts..etc...
    Ook heb ik de Lodger Wrapper. Omdat het toch de koude maanden zijn wanneer onze baby geboren wordt. Ik ben dan van plan om die dan ook te gebruiken als (extra) dekentje in de wandelwagen en later eventueel als speelkleedje als je op visite bent ergens.

Flex.. wat een droppie.... hihi

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ah fl3x, die wil ik ook.....:D

J hier ook ongipijntjes. De vk had me er al voor gewaarschuwd en noemden dat indalen. Ons meisje lag al met haar hoofdje in het bekken maar nog niet vast maar en dat vast gaan liggen zou als pms kunnen voelen of zoiets.

Ja leuk is dat dat teruglezen, heb ik pas ook weer eens gedaan. En wat een hoop meiden zijn er al voorbij gekomen....

Wat een bikkels die dames die nog helemaal werken. Nou vandaag was ik echt voor het laatst op mijn werk. Dat is maar goed ook want ik ben bekaf. Het was gezellig en ik heb het theeserviesje van de Hema gekregen...die rood met witte stipjes. Ik hou namelijk van stipjes!! Dus dan heb ik nu officieel verlof. Nou ik hoop maar dat het fijn wordt. De afgelopen dagen was ik namelijk stik en stik sacherijnig. Manlief begint ook een beetje op te raken van alles wat hij nu moet doen omdat ik het niet kan. Als ik terugkijk kan ik al heel lang minder dan normaal zal ik maar zeggen.

Ja Lianne, 16 weken is verplicht...

Hihi Claire, foeiemorgen...zulke ochtenden heb ik ook...hahaha

Ik voel ons meisje met name 's avonds en 's nachts... Gaat zich ook nog eens bemoeien met hoe ik lig zeg. :D

eeeehhhh....ja ik zal wel weer een hoop vergeten zijn....

Oh Miracles.....ik ben benieuwd hoe het is!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ capes

heb 7 badcapes
    4 fleecedekens
    :) een plaid
    en ook nog een wikkeldoek vn prenatal
    ik dacht tja koude maanden
    kan er maar genoeg hebben :)

nog niet s van miracles? :(
    spannend!

ik ben vandaag lijkt t wel eeen zombieeeeeeeeeee

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    edit

was net zo lief
    jongste poes lag helemaal tegen mn buik opgedrukt de kleine aan t kroelen en de kleine was helemaal naar haar toegedraaid:)

8. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    fl3x,wat een heerlijke frummel die pup!! Echt so cute!! Ik wil ook... Helaas zullen onze poezels daar anders over denken schat ik zo in...hm...

Hier nog geen last van ongi krampjes of wat dan ook. Heb ook niet het idee dat mijnheer al gedraaid is.. Misschien dat ze daar morgenavond wat meer over kunnen zeggen.. Zou nu toch wel moeten anders....ok, niet aan denken....

Meiden, humeur wordt alleen maar erger hier. Wat is dat toch.... kan echt helemaal niets hebben en voel me vreselijk alleen...sorry, even zielig zelfmedelijden zitten hebben hier... einde ego bericht...

9. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Claire, als een van de poezels op mijn buik ligt krijgt ze gelijk een schop hahaha.. Maar goed, ze stampt ook met de pootjes over de buik heen en gaat er dan even rustig over doen om goed en lekker te liggen. MIjnheertje ongeduld vind dat blijkbaar niets en geeft als reactie schopjes tegen haar kont. Poezel snapt er maar niets van hhihihihi..

10. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Oh en Princi, lekker verlof!!!!!! Enjoy!

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    princi lekker officieel vrij. Lekker!!

Ach alle chagrijnigheid..hoort er wel beetje bij denk ik..

Lusteloze herken ik vandaag. Me net naar schoenenwinkel gesleept..gelijk gevraagd welke laarzen heeeel breed vallen. aangehad, amper gelet op model ed..enne heb een paar uit aanbieding 29 euro maar goed voor komende weken heb ik wat hoef ik niet meer op mijn slippertjes de herfst in..

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh ja Chasmi en Suus, alleen, sacherijnig en zielig....

En weet je wat het ergste is....dan gaat iedereen tegen me zeggen...o dadelijk als de baby er is dan wordt het pas zwaar en zul je pas weinig slapen...pfffff...daar word ik dan HELEMAAL sacherijnig van...

:D
    Zo dat lucht op...hahaha

En ja ik vind het niet fijn dat het weer nu ineens zo omslaat...qua kleren en schoenen enzo...

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohh princi dat je t straks pas zwaar krijgt..dat zegt niemand..maar dat haal ik mezelf in mijn hoofd.
    Toen mijn zoon werd geboren stond ik er alleen voor (tuurlijk nooit echt alleen maar toch) enne pfffff na een keizersnee nachten alleen eruit met een huilend kind..komt allemaal weer naar boven..en dan krijg ik t heel benauwd..
    Hoop zo te kunnen genieten van mijn hummeltje in de kraamtijd!!

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    enne wil eigenlijk geen geld meer uitgeven aan kleding maarre om iedere dag nu t zelfde zwarte vest aan te hebben met mijn spijkerbroek..

PFFFFFFFFFFFFf ja ff klagen!!

15. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Morgen weer naar de verloskundige voor een groei echo en controle.

De eerste bevalling vond k heel erg meevallen. vond t alleen behoorlijk snel gaan met de pers weeen..
    We zien wel hoe het met deze bevalling gaat zal vast wel goed komen. Er zijn al zoveel kinderen geboren en vaak hebben de dames wel meer dan 1 kind. De pijn ben je heel erg snel vergeten dat scheelt weer en heb je wat moois in je armen.

16. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ik ben op het moment inspiratieloos wat kleding betreft.. heb maar weer eens 2 nieuwe buikbanden besteld (net binnen gekregen). En dan werk ik ook nog eens in een kledingzaak... waar 2 dgn hetzelfde dragen NOT DONE is. Want stel je voor dat de klant van vandaag morgen weer terug komt!
    Dus dat hele MIX & MATCH hangt me de strot uit, wil niks liever dan de hele dag in een joggingbroek lopen met oversized slobbertrui van mijn manneke.

*zucht* *klaag*
    hahahhahaha

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Mamsie.. hoe ist nu bij je thuis??
    Hoop dat je niet nog het gevoel hebt dat je het allemaal alleen moet doen...

18. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    t gaat redelijk heb het id dat k nog zoveel moet en wil doen me vriend heeft gezegd dat als hij iets kan doen wil hij het wel doen maar zo ben k niet. ben niet zo bestellerig namelijk.

hebben jullie t ook zo erg dat je je aan heel veel dingen loopt te irriteren???
    Maak me nu veel zorgen om betalingen probeer k zuinig aan te doen en gaat de ander juist veel dingen kopen (wat onnodig is)
    Spullen voor de auto terwijl er rekeningen betaald moeten worden.

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    tralalla, dag zit erop, nog maar 10 te gaan! Maaarrrr, morgen krijg ik observatie van de directeur, ajaja, spannend...voel wel echt een druk hoor met werken, er hangt echt wel wat vanaf dit jaar....

Fl3x, wat een drulleke!!!

Wikkeldoeken, badcapes, alles is lekker om een fruts in te rollen:D

mmm, dus misschien toch indalingsgevoelens gehad vannacht, na ik hoor het de 24e wel weer...Heb vandaag wel heel de dag een harde buik gehda, niet pijnlijk hoor, maar wel zo dat ik de hele dag de rug en billen van mijn uk zo kon voelen...

Ik ga de dag afronden!

dikke zoen!

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Mamsie... ik irriteer me dood aan alles en iedereen...

Van vreemden tot aan mijn katten... Van de dode puntjes aan mijn plantjes tot aan die domme k*t programma's op tv....
    Dat ik soms echt ff zin heb om te gillen en me op te sluiten in een isoleerkamertje...
    whahaha
    Maar volgensmij heeft iedereen dat op het moment.. dat sjaggo en geïrriteerde..
    Maar goed 1 ding scheelt...
    We kunnen behoorlijk legitiem sjacherijnen, want iedereen heeft zoooooooooooveel begrip. LoL Heerlijk...maak er ook nog dankbaar gebruik van,want strax kan dat niet meer en vind iedereen mij een bitch.
    *hehehehe*

Deel Deze Pagina