November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hele bekende irritaties ;)

of de kat die van zn bak af komt en dat je net hebt gestofzuigt en dan de korreltjes onder zn poten vandaan hoort vallen
    WAAAAAAAAAAAAAAAAArggg alsof ze het express doen op t moment

@ mamsie ... kan me voorstellen dat dat zwaar irriteert
    als jij zuinig probeert te doen en dan de ander met stompzinnige dingen komt aanzetten

2. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Jah jah zwanger zijn is wel een goed excuus voor bepaalde dingen hahaha

heeft iedereen alles al klaar en op de plek staan??

3. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    claire heb je geen kruimeldief??? is ook wel makkelijk maar moet je wel anderen laten doen he.

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh claireeeeeeee

hahahaha echt vandaag geflipt daarom!!
    Grappig dat je er over begint.
    Wat die van mij doet... (hoe is me een raadsel..)
    Die schept de halve inhoud naar buiten door het klapdeurtje.. weet niet hoe dat beest dat deurtje openhoud, prob. met zijn duivelstaart ofzo, ik weet het niet...
    Maar idd net alles opgezogen daar, ook hun brokjes meuk.. zet ik goed en wel de stofzuiger weg.. en ja hoorrrrrrrrr daar hoor je de steentjes weer kletteren.. ARGHHHHHHHHHHHH

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kruimeldief red het niet met 4 katten die hetzelfde flinkken ;)t ergste is nog dat onze katten bak onderin de meterkast staat (klinkt eng maar is helemaal afgewerkt)
    en dat we een luik hebben in de deur en dat ze daar hun hele eige wc hebben
    en nog! ligt het meeste grit in de hal:(

eerst deed alleen de rooie het
    maar nu lijken de andere 3 lekker mee te doen
    en dat gekletter hoor je zo goed op t laminaat

6. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Nope.. daar kan geen kruimeldief tegen op idd...
    Maar goed het blijven toch je "kindjes" hè!
    Ook al wil je ze soms achter het behang plakken.. Als ze dat er nog niet afgekrabt hebben...*zucht*

7. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    nee dan word het lastig jah

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja of, had ik nieuwe grit en die mevrouw zei toen: deze zak kun je er gewoon helemaal indoen en dan schepje steeds het bovenste laagje er af en dan gaat het echt lang mee. Dus zo gezegd zo gedaan. De kleien die ik toen nog had dacht, zo een schone bak, o dat is leuk grit, SPELEN... JOEPIE........echt...de halve zak grit lag naast de bak...
    Oke, het enthousiasme van de kleine kat was ontroerend.....dat dan weer wel....

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    En die we nu hebben gaat steeds met de waterbak slepen waardoor dan de helf van het water door de keuken heen ligt waar we dan natte sokken van krijgen....en als er iets sh*t is dan is het natte sokken...

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Of....

hahaha

leuk hè kattenverhalen....
    :D

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    whahaha zijn die van mij bij de jouwe in de leer geweest
    manlief kan hier voor de bavalling nog begint oook alle behang dingetjes na lopen
    je zou er bijna nog een laag tape er geheel op doen

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    de jongste die gaat dus eerst met dr voorpoten dabberen in t drinkwater voordat ze begint te slobberen
    leuk die natte pootjes als je net gedweilt heb :D

maar ze blijven zo knuffelbaar

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ princi.... het maakt echt geen donder uit wat voor n grit je erin gooit, hebben vanalles geprobeert;)

14. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    hey claire wat toevallig wij hebben ook het baby kamertje met draakje dirk van prenatal. hihi leuk he

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zo eerst ff terug gelezen, jullie hebben flink gebabbeld vandaag!

Ik ben net terug van t ziekenhuis, ff op controle, dacht ik... helaas... 5 uur later kwam ik pas naar buiten! Maar dat vertel ik zo wel allemaal.

@Koffieleutje, rugpijn en een ongesteldheids gevoel heb ik ook. Alleen zijn t bij mij weeën. Misschien dat t met t indalen van de beeb te maken heeft :(
    Lees dat we er allemaal wel last van hebben zo links en rechts!
    Hoe is je kapsel gelukt?

@Lilage, dagje werken weer erop zitten? We tellen verder af...
    Moest wel ff lachen om je stukje over t verloop van ons zwangere kippies... whahaha

@Trieske, fijn dat alles goed was met de beeb, je kan echt wel in de stress schieten als je m een tijdje niet voelt he!
    Enne, de lodger wrapper, ik heb m ook gekocht, lijkt mij ideaal! Heb trouwens ook de shelter, voor in de maxicosi!

@Chasmi, je schoonmoeder onderste boven :D Verder alles goed, behalve dat je chaggie bent?

@Fl3x, oooohhh, wat een schatje!

@Jongemamainspe, fijn dat die pijntjes niet voor niks zijn geweest!

@Suusje, fijn is dat he, als je de kleine dan toch weer voelt! Hier is ons manneke gisteren flink aan t schoppen geweest!
    Enne, fijn dat je laarzen gevonden hebt, hier past ook niks meer ondertussen...

@Princi, fijn je laatste dag, VERLOF!!!
    En super dat serviesje, had t ook zien staan, helemaal geweldig!

--------------------------------------------------------------

Nou, pfff... na 5 uur was ik blij toch weer naar huis te mogen!

Moest dus op controle vandaag, bloeddruk was weer veel te hoog...
    Buik is al 4 dagen onrustig, dus aan t CTG. Gelukkig was dit 'goed'!
    Waren wel weeën op te zien, maar niet consequent gelukkig.
    Inwendige echo gehad, om de baarmoedermond te controleren, dit was ook, na vorige week 2,5 cm geslonken te zijn, t zelfde gebleven!
    Verder weer 5 buisjes bloed af moeten staan en een plasje, om te controleren of t toch echt geen zwangerschapsvergiftiging is. Want t bleek toch dat er vorige week al wat eiwitten gevonden waren!
    Als t niet goed blijkt te zijn, dan krijg ik vandaag nog telefoon en anders moet ik volgende week weer op controle!

Ook blijkt ons manneke nog steeds een dwarsliggertje te zijn, heeft wat veel van mama weg ;)

Verder word ik, als ik niet eerder beval, met 38 weken ingeleid!
    De gyn gaf dit gelukkig zelf aan, omdat t toch allemaal erg zwaar is, aangezien ik al van de eerste week van juni op de bank doorbreng en t nu met de BI niet echt meer uit te houden is...

Nou, meiden... ik ga ff bijtanken!

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Haha nee, alleen maar wat je zelf het fijnste vindt :D...

Jee Miracles, voor zo ver dus rustig aan doen :$.
    Helpt dan niet zou je zeggen, zo lang in het ziekenhuis.
    En niet ook nog zwangerschapsvergiftiging hè, sjonge jonge. Maar ik vind het fijn dat de gynaecoloog zegt bij 38 weken te gaan inleiden. Het is inderdaad zwaar zat en zo weet je dat je niet nog 10 weken er mee zou kunnen rondlopen. Nu wel nog ff hopen dat je mannetje nog ff gewoon met hoofdje naar beneden gaat liggen...
    Rust nu maar goed uit...

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hey meiden!

Zag wat kattenverhalen voorbij komen.. Hier ook hetzelfde met de kattenbak... Grit tussen tenen, onder voeten overal! Ze komen eruit, schudden pootjes uit en wandelen vrolijk verder...zucht.. Een van de twee heeft momenteel de upcbox gevonden. Als die aanstaat wordt ie lekker warm dus daar ligt ze lekker bovenop gekruld te slapen, geen gezicht. De ander is zoals gewoonlijk aan het bankhangen, creeert een hele kuil met al dat gehang.. Verder zijn het mijn schatten en zou ik ze voor geen goud kunnen missen! Ok, soms wel een kleine vervloeking als de bloemen omliggen, ze uit je glas pikt (vooral cola met bacardi is favoriet) of er een met je vlees vandoor gaat....

@Miracles, tjemig meid.. Wellicht ook nog zwangerschapsvergiftiging! Wel fijn dat ze met 38 weken gaan inleiden... Naast de chaggiedag alles ok:) Schoonmoeder doet het ook nog hoor, zo hard loop ik immers niet.. hahahaha...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

srry echt geen puf bij te lezen ben totaal gesloopt haha de pup heeft diaree dus zet constand achter hem aan te lopen in de gaten houden of ie moet poepen en esmay was ook nie in een bepaald vrolijke bui dus vriendlief en ik zitte nu uitgeput op de bank haha;)

zal blij zijn als de pup snel zindelijk is;)

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    vind t een superserie
    op de pot na hebbenw we er alles van :D
    aangezien ons hele huis door onze fanatieke hobby vol drakenbeelden en pixies staat
    vonden we dat er bij passen

@ miracles..... fijn dat je weer thuis bent... maar jeetje zwangerschapsvergiftiging :( niet ook dat nog hoop ik knuffs!

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hihi poezel verhalen!

Nou wij hebben grind van poeiz of van c1000 voor 1,20 en 7 liter
    Voor 2 bakken

Goedkoopste grind want binnen 2 dagen moeten we het weer verschonen met 5 katten

En alle poezels hebben een eigen plekje
    Amy ligt op een deken in de vensterbank
    Snoopy ligt op de leuning van de bank en maakt samen met snorrie ook een kuil hihi
    Poepoe ligt in een oude rieten stoel
    En stippie ligt altijd in een kartonnen doos
    Meestal in een wijn doos die lekker klein is als zij is maar nu in de maxi cosi enz doos waar ze wel 40x in kan haha

Deel Deze Pagina