Nou, ff update... Ziekenhuis heeft nog gebeld, nog steeds eiwitten aanwezig, maar niet direct aanleiding tot zwangerschapsvergiftiging, maar wel goed in de gaten blijven houden. Verder, dus toch zwangerschapsdiabetes... morgen bellen voor een afspraak bij de dietiste, om te kijken of we het daarmee onder controle krijgen. Zit er echt ff doorheen... voel me gewoon niet lekker, heb last van de hoge bloeddruk, ben benauwd, hou flink vocht vast, veel pijn door de dystrofie en BI... en dan nog niet eens gepraat over de harde buiken! *klaag klaag* ...
ach miracles enne dan is je mannetje ook nog ver weg! OOk van mij een dikke knuf op deze vroege ochtend. Gelukkig geen zw.vergiftiging, houden ze t wel goed in de gaten? Zw.diabetes is ook heftig..en dan alles waar je al last van hebt, wordt bij elkaar toch wel veel te veel lijkt me. Hoop dat de komende weken snel voorbij zijn en dat je snel in je 38ste week zit en je je kleine mag bewonderen.. veel sterkte meid!!!!!!!! Nog 6 weekies..
Goedemorgen allemaal, Miracles, sterkte zeg.. Tjemig meid, het zit echt allemaal niet mee he...nu ook nog diabetes erbij.. Meid een dikke knuff voor jou! Hier alles ok. Voel me iets minder chagerijnig dan gisteren maar houdt nog niet over. Niet goed geslapen dus dat wordt vanmiddag een tukkie doen.. Heb alleen maar liggen draaien en woelen, blegh.. Vanavond naar de VK, ben benieuwd. Fijne dag allemaal vandaag!
He getsiedekkie Miracles... 'Bultje bultje kan nog meer bij' lijkt het wel. Hoop dat met behulp van de dietist het in beperkte mate blijft! Maar goed dat is natuurlijk ook een hele opgave om daar heen te gaan! Sjemig.. hoop dat je enigzins nog wel kunt genieten van dat kleine wondertje in je buik. Wordt je wel erg lastig gemaakt zo. Het blijft zich opstapelen... Nog 6 weken en dan wordt je ingeleid toch? Het klinkt nog maar kort, maar gevoelsmatig zal het eeuwenlang duren... Gelukkig heb je ons hier op het forum, we slepen je er door heen!!!! @ hier.. Weer klote geslapen, nu vanwege verstopte holtes.. had echt het idee dat ik soms stikte. En pijn met slikken...Fijn!!! Dus oftewel; Griep has arrived in casa Marleen. Heb ik dus ff zoooooooo geen zin in!! Maar goed... overleven we ook wel weer! Strax weer aan het werk.. jippiedepippie! Dat wordt waarschijnlijk een kort dagje, voel ik nou al wel. Vrijdag gelukkig een dag vrij kunnen regelen. Anders had ik 36 uur kunnen gaan werken deze week.
@ miracles ooh meid vervelend van je zwangerschapsdiabetes *dikke knuff* Hier slecht geslapen niet door de hond maar omdat het zijn eertste nacht was ga je wel liggen luisteren ik was zoo beroerd heb gespuugd vanmorgen ben te druk geweest gisteren denk ik...
Miracles sterkte meis.......... Ik heb sinds gisteren zo`n ongelooflijk kort lontje, wat zeg ik, ik heb helemaal geen lontje........... Ben chagoooooooooooooooooo
Goeiemorgen meiden! Dank je wel voor de dikke knuffels, moet weer ff mn positiviteit naar boven zien te toveren, want t valt niet echt mee allemaal... Ben al de hele morgen aan t janken, zit er echt ff flink doorheen. T blijft zich ook allemaal opvolgen zeg, is toch niet normaal meer! Ik vind niet dat zwangerschapsdiabetes iets is wat ZO ernstig is, maar alles bij elkaar... weer iets wat me afgepakt word, niet dat ik zoveel snoep of suiker binnen krijg, maar toch, dat gevoel heb ik wel! Maar ja, alles voor onze kleine ukkepuk, daar moet ik me aan vast houden! Heb vanmorgen al telefoon gehad van de dietiste, daar moet ik nu vrijdagmiddag weer naartoe!
Nou ja miracles, het houd bij jou niet op! Hoeveel kan een mens verdragen. hoop dat je die positiviteit inderdaad nog even kan oppakken. Lekker makkelijk gezegd. Hier ziek, net oppas geregeld voor Giovanni die komt er zo aan en dan duik ik me bedje weer in. Knuffel voor iedereen!
Miracles: Het zit je ook niet mee he, zou bijna zeggen doe maar rustig aan maar je kan ook niet anders en dat doe je al.... Lianne: Jij ziek,lekker je bedje in en rustig aan...wel fijn dat je oppas hebt kunnen regelen dan heb jede verzorging van je zoontje in ieder geval niet... Hier: Heb de kleine vandaag nog niet gevoeld,gisteravond op bed voor het laatst twijfel of ik de vk nu zal bellen of dat ik nog even afwacht. Wel veel stress op het moment,mannetje die nu in Frankrijk zit en van af maandag al weg is...is al 3 weken zo, is zijn werk maar de hele week weg valt me erg zwaar. Vorige week is hij zelfs op zondagmiddag al weggegaan en vrijdag op zaterdagnacht pas thuis gekomen en dat vind ik toch echt niks...maak me nu al druk als ik moet bevallen,hij werkt tegen die tijd omgeving luxemburg maar nog te ver weg vind ik.
Oh Robijntje, dat is inderdaad niks! Mijn hubbie zit nu in Berlijn, maar vind t ook behoorlijk zwaar en brengt toch stress met zich mee! En zeker dadelijk rond de bevalling... kan er niks anders geregeld worden, dat hij dan dichter bij huis zit? En je beeb niet voelen, heb je t al s geprobeerd om echt rustig te gaan liggen en contact met m te maken, of in bad gaan? Zal vast wel natuurlijk, maar als je je ongerust maakt, zou ik gewoon ff de vk bellen! Of heb je zelf misschien een angelsound?
Miracles: Heb net wel even rustig gelegen maar nog niks,ga vanmiddag even rustig liggen en mocht dat nog niks helpen dan bel ik denk ik toch de vk... En van mannetje z n werk hij zit nu iedere week dus in Frankrijk en als ik zometeen op het laatst loop zo rond de 36/37 weken kan hij die weken in luxemburg terecht en dat is het enigste wat z n baas hem dan kan aanbieden wat het dichtsbij is... En om nou te zeggen dat hij vanaf week 37 thuis moet gaan zitten,misschien beval ik wel in week 42 pas...
Voor iedereen waarbij de hubbies zo ver weg zijn van huis, heel veel sterkte en een knuff.. Miracles: Nou het zit ook allemaal niet mee, heel veel sterkte meis.. Poezenverhalen, heel erg leuk wij hebben ook 2 van die doerakken..De ene is een hele dikke rooie (geholpen dus nep)kater van zown 8kg haha die luisterd naar de naam Esso van 8jr (jep na de tijger van het esso pompstation) En we hebben nog een kleine meid, is nu ruim 2jr en is een Maine Coon-Europees Langharig kruising en is echt minimini haah weegt zown 3kg... Wij hebben de houtskorrels van de Intratuin in de bakken liggen.. En naast het soms wat uitgeschep valt het hier reuze mee.. teminste onze kleine meid krijgt het soms op dr heupen en gaat dan met zown korrel spelen... dan hoor je tik tik tik tik op het laminaat en het geren en gespring van haar.. is iets minder om 04.00u snachts.. 1x gewoon grid geprobeerd, die grijze dinkies zegmaar van catsan of iets uit nood en daar gingen ze van naast de bak plassen en poepen, dat vonden ze dus echt helemaal niets.. Die blik van onze rooie naar ons toen hij op dat grid stapte met zn pootje.. Hij keek echt zo van ieeeeeeeuwww en is er dus neit opgegaan...
Whahaha, wat een eigenwijze dieren zijn het toch ook.. @Thasmo, wat grappig. Wij hebben er ook twee waarvan de een als hobby bankhangen is en dus iets van 6 kilo weegt (ze is ook wel groot maar toch wel aan de maat hoor) en een klein zwart wit mormeltje van 3,5 kilo. En dan zijn het zusjes......
robijntje je kleine al gevoeld? anders bellen he?! De gyn. zei vorige week tegen mij als je twijfelt of je moet bellen dan bellen! Liever 10x teveel..daar zijn we voor! @ robijntje kan me voorstellen dat je je dan druk maakt of man op tijd is. Zelfs ik heb dat..vriend werkt op uur reistijd (met trein) nu afgesproken dat als ik bel dat hij naar huis moet komen hij in een taxi springt.. @ miracles fijn dan je vrijdag terecht kan bij dietiste, komt je vriend dan ook weer thuis of pas in het weekend? Mijn vriend heeft diabetes en het is niet zo dat je helemaal geen zoetigheid meer mag hoor! Proberen ze het met een dieet te regelen hoef je niet aan de medicijnen? (JE kan van wisselende suikerwaardes je trouwens wel heel naar voelen!) @lianne lekker uitzieken, fijn dat je opvang voor je zoontje gevonden hebt. @ hier lui in de zon in de tuin boekjes aan t lezen.. bleef t nog maar 50 dagen zulk weer!
Hier flink aan de poets geweest, dochter heeft het zware werk gedaan, zo gaan we samen het hele huis aanpakken. Het moet schoon voor de bevalling
Suusje: Straks de kleine wel heel even gevoeld,was meer een bobbel die wat uitstak...voel het niet zoals ik gewend ben zeg maar,moet morgen toch naar het ziekenhuis voor medicijnen dus dan kan ik het ook even aangeven dat ik me toch wel ongerust maak.
Er is echt wat mis met zp Ik heb ineens geen abbo's meer hier... Geen wonder dat ik geen berichtjes meer krijg Ook geen pbtjes meer Hmm ik ga lotte even vragen van hoe en wat... Daarna reageer ik weer op jullie hoor! Dit is de reden waarom ik dus niet reageer... Ik maar denken dat hier niks getypt werd...:x