Goede morgen 2 all!!!!! Robijntje.. En is je beebje al wat actiever geweest?? Die bobbel waar je het over hebt komt me bekend voor.. Hier ook af en toe een uitpuilende bult! Puzz.. Hoe is het met de pup?? Wat is zijn/haar naam eigenlijk? Sorry als ik dat gemist heb.. Koffieleutje.. Heeeeeeeeeeerlijk dat gepoets!!! Vooral als je er hulp bij hebt! Hier beginnen mijn handen behoorlijk te jeuken wat alles schoonmaken en wassen betreft. Ook de klusjes die nog in huis moeten, die we voor ons uit geschoven hebben, vind ik nu ook dat die NU moeten. Heb er helaas geen puf voor door mijn werk... Zelfs op mijn werk denk ik er aan. Nee wat, nog erger... ik droom er zelfs over!! dit moet nog, dat moet nog... hahaha Ennuh... de rest... hele fijne dag!!! (K)
Goeiemorgen meiden! Wat was t hier rustig gisteren zeg! Hier weer een beter humeurtje vandaag , gelukkig! Gisteravond wel weer op t punt gestaan om naar t ziekenhuis te vertrekken... voelde me zo slecht ineens! Mn hart bonkte bijna mn keel uit, flink hoofdpijn, duizelig, zweet brak me uit, kreeg geen lucht, flink vocht vast gehouden, echt niet lekker was ik... Gelukkig zakte t daarna weer wat af, maar helemaal over is t niet. Weet eigenlijk niet echt wat ik ermee moet, kan namelijk of van de hoge bloeddruk of de suiker komen... denk ik dan, dat dat t is.
En Miss, ook al over de grote schoonmaak aan t dromen! Hier komt mn moeder me over 2 weekjes helpen met alles! Kan t ook niet zien liggen allemaal, als ik thuis ben normaal dan, nu zie ik t gelukkig toch niet
hoi dames ik ben nieuw op dit forum heb het eigelijk pas ontdekt ik ben ook een november mama ben 8 november uitgerekent tot nu toe heb ik stiekem meegelezen en het lijkt me leuk om af en toe ook even een reactie te plaatsen ik zal meer meelezen dan een reactie plaatsen want af en toe houd ik het niet meer zo bij met al die verhalen hahahaha maar goed dit wilde ik jullie dus even vertellen en hopelijk vinden jullie het gezellig met nog een november mama erbij groetjes sapje
Goedemorgen allemaal, Gezellig Sapje...klets lekker mee en dat van welke verhalen precies bij wie horen dat blijft lastig kan ik je vertellen Miracles...32 weeeeeeekkkkkeeeeeeeennnnnnn! En...misschien toch nog ff naar de gyn bellen? Enneh...nog meer...hou je taai! Oh ik wil ook best die schoonmaak woede krijgen. Zou best eens goed zijn. Maar nee... Mijn man zit er nu langzaam ook een beetje doorheen. Die wil dan werken, doen wat ik niet kan, zijn eigen plannen en voor mij zorgen en dan ook nog allemaal oplossingen bedenken voor als ik niet lekker zit bijvoorbeeld. Hartstikke lief maar hij word er natuurlijk kei moe van. Dus ben ik nu iedereen die hier komt aan het vragen om even iets voor ons te doen. Scheelt toch weer iets... Zo gisteren was ik inderdaad de hele dag niet hier. Mamma heeft me opgehaald en toen zijn we samen met de ene zus naar de andere zus gereden in Utrecht en hebben we kettingen gemaakt. Hartsikke leuk en stik vermoeiend. Ben dus een beetje gevloerd vandaag. Zo maar eerst eens ontbijten en dan lekker badderen.... Tot later allemaal!
Welkom Sapje! Klets maar gewoon vrolijk met ons mee hoor, je leert ons vanzelf wel kennen! Hoe gaat t met jou, nu de laatste weekjes zich aandienen? Ook met verlof inmiddels of nog aan t werk?
Hey Princi! Inderdaad 32 weken, wat een mijlpaal he!!! Nog 6 weekjes, ben echt aan t aftellen nu! En kettingen maken, wat leuk!!! Heb ik ook een tijd gedaan, heb je geen foto's???
heyyyy miracles.. ook weer van de partij! Hihi ben je lekker aan het beppen jah! Joehoee 32 weken Lijkt elke week wel een verjaardag En idd dromen over de schoonmaak.. hhahaha Fijn dat je moeder over 2 weken je huis onder handen neemt! Hier ga ik ook niet alles alleen doen hoor, vraag mamalief wel weer! Doet ze met liefde (poetsen is ook een beetje haar hobby.. heb ik niet van haar geërfd helaas) Princi!! Goedemorgen!! Klinkt als een gezellige dag gister! Nog mooie kettingen voor jezelf gemaakt?? Echt leuk dat frutselen, heb er helaas nooit tijd (en geduld) voor. Wel eens bij een dinnetje gefrutseld, ook van die mobiele telefoonhangers en armbanden etc.. maar goed nooit weer van gekomen. Sapje.. Welkom bij de club!! Bep lekker mee!!! Gezellie... en wat betreft die verhalen volgen.. denk dat iedereen daar wel moeite mee heeft op het moment. Leve de zwangerschapsdementie!! Er beppen ook nog zoveeeeeel hier Gezellieeeeeeeeee En de andere nieuwe mama's?? Jullie mogen ook meebeppen hoor!!! Als je zin hebt natuurlijk... Nou hier maar weer richting werk... hoezo ik val in een sleur-patroon! Morgen VRIJ!!!! whoooooooooooot
Ha Miss, werk ze!! En nee dat frutselen doe ik alleen met mij zussen en moeder. Zij doen allemaal ingewikkelde dingen en ik hou het altijd simpeler. En het heeft inderdaad iets he om elke week te juichen voor een weekje verder Miracles, nou echt ik ga vandaag gewoon speciaal voor jou fotoos van de ketting, kinderwagen en babykamer maken. Gedoe dat ik dat toch steeds vergeet....
Sapje welkom, gezellig ! Tja dat poetsen komt goed maar de gang hier is een doorn in mijn oog, de hond had kalktekort denk ik want die heeft aan de muur lopen (vr)eten. Ziet er niet uit, heb het al gevraagd aan manlief en zoon maar die doen het niet en ik kan het niet. Balen dus !!!!!!!!!!!!
Goodmorning all! @Koffieleutje, eh de hond die de muren opeet????? @Princi, ben benieuwd naar de foto's van het freubeldagje en uiteraard naar de babykamer! @Miracles, jippie al 32 weken! Schrikken dat je je zo beroerd voelde, gelukkig gaat het vandaag weer beter.. Hier gisteren naar de vk geweest en alles was ok. Bloeddruk goed (120/75) kleine doet het goed, ze dacht het hoofdje naar beneden te voelen maar heb voor de zekerheid toch een liggingsecho over 1,5 week. Volgens mij had ze beet want de kleine ukkepuk was daarna mega druk in mijn buik. Had er waarschijnljk de balen van de ie bij zijn hoofdje vsat was gegrepen hahaha..sorry, flauwe humor.. Hier nog geen poetsdrift..ben benieuwd of het nog komt..... Sapje welkom!
ha meiden, poetsdrift? Mmm nee. Wel een vriend die beweerd al weeeeekkkeen alles in het huishouden te doen.. Terwijl ik dus net de was in wasmachine heb gestopt en de wasmand naar beneden heb meegesjouwd maar goed..heb maar gezegd dat ie dit ook nog weken mag doen.. Miracles balen dat je je zo voelde hoop dat je je nu weer wat beter voelt. Enne anders gewoon bellen he naar gyn zijn ze voor! verder ik laat wakker na beroerde nacht. Lijkt wel of ik alleen aan t begin van de nacht slaap en aan t einde.. princi lekker een dagje weggeweest ff iets anders doen! sapje welkom miss werkse! allemaal een fijne dag! Hier zo ziekenhuis dan meisje bijles geven en daarna verjaardag schoonzus (blijven we eten dat is wel makkelijk).. genoeg te doen hopen dat ik me nog iets fitter ga voelen!
op zich gaat het met mij wel redelijk hoor op de gebruikelijke klachten na maar als ik die op moet noemen ben ik morgen nog bezig hahahaha vanaf 25 sept ben ik lekker met verlof en kan ik me gaan concenteren op het echte werk de bevalling pffffffffffffffffffffff en hoe staat het met jou niet zo geweldig d8 ik te lezen zwangerschaps suiker en te hoge bloeddruk daar ben je mooi klaar mee zeg je zal je wel aardig beroerd voelen hoop voor je dat je laatste weeekjes wel wat beter worden ook zo zonde als je niet kan genieten en de rest van de dames dank jullie wel voor jullie welkom gezellig clubje hier
goodmiddag all Hier alweer een weekje werken erop! nog maar 3! whooooo...Gisteren observatie van de directeur gehad, ajajajaj, super kritisch, 4 pagina's geschreven en bijna allemaal kritiek..wel nuttig hoor, ik kon me er ook wel in vinden, maar ik kon wel janken...ik doe zo mijn best en vind het echt wel lastig...maar goed, meteen een verslag gemaakt van het gesprek met mijn leerpunten erin, handelingsplan in elkaar gedraaid voor een leerling, voorbereid voor volgende week, hoppa, de kids om `12.15 naar huis, ikke om 15.00 maar wel voldaan eigenlikjk alles wel in orde, weer een weekje erbij, nu 33 enige dat me niet lekker zit is dat mijn buik zich niet meer ontspant al een paar dagen, voelt hard en ik heb steeds een stuk beeb ergens liggen, zo'n harde klomp zeg maar, drukt tegen mijn buikwand, geeft druk naar beneden en lage rugpijn krijg ik er van...Mijn buik is niet meer gegroeid sinds anderhalve week en qua gewicht komt er ook niet echt veel bij...4 ons tegenover vorige week. Er zitten nu 9 kiloos aan, op zich genoeg natuurlijk, maar het voelt soms alsof er meer beeb is dan dat ik ruimte in mijn buik heb zeg maar...Herkenbaar, of gewoon onzin van mij? Weet dus ook niet hoe beeb ligt, en als ie al stiekem gaat indalen toch, dan ligt ie dalijk met zijn kont vast Zit erover te denken even de vk te bellen, maar weet niet of het nut heeft... HEj Sapje hihi leuke naam, gezellie dat je er bij bent, tis net een kippenhok hier af en toe Miracles, echt eerlijk verdeeld is het niet he? Kon ik maar iets van je overnemen, vind het zo vervelend voor je! Lianne, hoe is het? beetje beter al? En met Gio, die nog niet ziek? Hannes raakt volgens mij ook een beetje gevloerd.. Miss, hoe gaat het daar? Gaan we er nog voor? hoe lang moet jij nog werken? leutje, hoe gaat het met jou? Jessica? hoe is het met je arm trouwens??? fL3x, hoe gaat het met de pup? Zonnetje? Voelt het al wat meer gewend als vrouw van? Claire....hoe gaat het met jou en je meisje? ik heb voor morgen voor manlief een minisurprise party georganiseerd voor zijn verjaardag...hij weet van niks...maar hannes zou dan bij mijn moeder slapen, vorige keer was dat niet zo'n succes vanwege tanden en kiezen krijgen hoop echt dat het deze keer wel goed gaat! Morgen ook naar collega die het kaartje gaat ontwerpen, maar de auto staat in de garage en wss krijgen ze die niet meer gefikst vandaag, helll!!! ik heb morgen echt een auto nodig, want collega woont in nijmegen en moet ook stiekem taart ophalen enzo:S nou, sorry voor de grote ego boodschap...IK hoop dat het met iedreen beetje gaat vandaag? Op alle zere plekken een dikke knuffel van ons! XXX
@ chasmi, hihihi, bij vriendin van mij is de kleine altijd vrij rustig in de buik tot een uur of 12 's middags, behalve als ze naar de vk moet die drukt en duwt en dan gaat ze ook altijd flink tekeer, sommige beebs vinden het waarschijnlijk niet zo leuk als wij bij de verloskundige
hey meiden, ik baal enorm dat ik geen mailtjes meer krijg:x maar gaat goed hier ook met Milo hij gaat steeds vaker zelf naar buiten om te plassen hij is vandaag zelfs voor het eerst uit geweest en dat ging ook goed