Ha Lilage, Dat van die druk in je buik, dat ken ik. Ik heb er nu twee dagen last van. Gespannen buik/baarmoeder. Het zal groei zijn denk ik. Voor harde buiken duurt het te lang zal ik maar zeggen. Inderdaad net of het baby-tje probeert met duwen meer plaats voor zichzelf te maken... Dames ik ben met de foto's bezig maar jee het valt niet mee. Ze zijn zeker te groot of zo.
Het babykamertje en de kinderwagen kun je vinden in mijn fotoalbum... Heb weer ff genoeg van foto's uploaden en dat soort gedoe...
haha princi t is je toch gelukt! Lilage: pff nu nog allemaal (opbouwende) kritiek van directeur over j e heen..je bent 33 weken zwanger..wat willen ze? zou lekker uitrusten komende dagen wie weet gaat hardheid buik dan ook over.. Hier een bliksembezoekje ziekenhuis..kon gelijk naar binnen en 10 min. later zat ik weer in auto! Onregelmatigheid hartje was te zien maar echt stukken minder dan 2 weken geleden..nu dus toch goede hoop dat de kleine er nog overheen groeit voor de bevalling! Verder houdt hij geen vocht vast en zag alles er keurig uit op de echo. Bloeddruk ook goed..dusse op naar weer een weekje verder..
hej princi, herkenbaar dus he, fijn...maak me ook geen zorgen, is gewoon vervelend...dank voor je reactie!
Zo dames ik ben weer thuis van uit het ziekenhuis,heb ijzer via een infuus gehad en over 2 weken mag ik weer.Hopen dat het helpt... Ook nog aan het ctg gelegen en alles was goed met de kleine. Ben ik wel blij mee dat ik aan het ctg mocht want gister de kleine maar weinig tot bijna niet gevoeld,toen ik op bed lag gisteravond pas. Miracles: Jaaaa 32 weken vandaag,nog maar 6 weken tot aan je bevalling al zullen dat voor jou nog lange weken zijn. Lilage: Gewoon blijven bellen als je het niet vertrouwd hoor,liever 1 keer te veel dan te laat. Sapje: welkom hier en klets lekker mee.
@Miss, inderdaad elke week een feestje! Weer een week dr bij! Had echt niet gedacht de 32 weken te redden hoor, dat was wel mn minimale streven! @Chasmi, fijn dat de controle bij de vk weer goed was, enne mooie bloeddruk! @Suusje, hoe was t in t ziekenhuis? *Edit* fijn dat alles goed was! Weer een hele opluchting! @Sapje, de gebruikelijke kwaaltjes, daar hebben we inderdaad allemaal wel last van en 25 sept verlof, ook lekker aan t aftellen dus! Hier is mn zwangerschap helaas geen roze wolk (zoals bij meerdere onder ons). Heb al vanaf week 25 vroegtijdige weeën activiteit, 2x in t ziekenhuis gelegen inmiddels en breng al vanaf de 1e week van juni op de bank door... nu daar inderdaad ook nog hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes bij, ben blij als ons ventje er is in elk geval, want t valt niet echt mee! Weten jullie trouwens wat t word, j/m? @Lilage, nog 3 weken!!! Begint ergens op te lijken he! En 33 weken alweer, jippieee, wat een feest vandaag! Hier trouwens ook continue een gespannen buik... maar nu is mn buik zowiezo vandaag weer erg onrustig, ben alweer de tijd aan t bijhouden... En wat ellende overnemen, geniet dr maar van en roep maar niet te hard! En morgen een surpriseparty voor je hubbie? Superrr!!! @Fl3x, uitgeput door de pup? @Princi, wat een leuke ketting!!! enne, wat zie ik daar liggen, dat met die rood met witte stippen? Enne, erg leuk kamertje!!!
Robijntje fijn dat je weer thuis bent, hopelijk voel je je beter nu met al dat ijzer. Suus fijn dat het beter gaat met de uk... Ik voel me weer een stuk opgeknapt, niet meer ziek en de moeheid neemt ook iets af....
Wat fijn Koffieleutje! Nu maar weer goed aansterken voor de bevalling! Ik heb toch alweer weeën om de 6 min... moet ze echt wegpuffen... Tis ook elke dag wel wat!
Pfft miracles wanneer word het makkelijker voor je? @sapje Ohh welkom! Hier eindelijk de gordijnen binnen ! En mijn wiegje plus lamp en hemel! Nog een paar kleertjes en klaar! Maandag een echo en dan de datum om joey te halen Ohh en ik ben jarig whahah Clairetje ook!
Oh shit...puzz en Claire....vergeten....maar niet minder gemeend: HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Robijntje, ik hoop dat helpt dat infuus! Koffieleutje, die griep overwonnen...hoera! Miracles, ja leuk he...een muismat...van manlief gekrijgt. Doe jij maar weer rustig aan. Hm mijn buik blijft bezig vandaag...wat een gedoe...voelt of mijn darmen ook opgeblazen zijn en daarom een gespannen buik. Ga maar weer eens urine inleveren dan morgen bij de huisarts. Maar weer even uitsluiten dat het blaasontsteking is. En ik heb ook wel veel gedaan gisteren en eergisteren...tenminste vergeleken met de dagen ervoor dan... Kun jij eigenlijk schopjes voelen tijdens een harde buik?
@Princi, ja dat kan wel hoor! Hoezo? Ik zit alweer op 'om de 4 minuten...' Zometeen eten en dan maar weer een warm bad proberen, heb geen zin om naar t ziekenhuis te vertrekken nu! Zit zowiezo een stuk verder weg, nu ik bij mn ouders ben!
Oh get Miracles om de vier minuten... Oh ik vroeg me dat af. Of de baby nog ruimte heeft om te bewegen zeg maar als de baarmoeder samentrekt. En om even te checken voor mezelf nu natuurlijk. Die gespannen buik de hele dag. Vindt het maar vreemd.
Nou, ik merk dat ons kereltje t niet prettig vind hoor nu... kan best wel ff een flinke trap uitdelen dan!
miracles, hoe gaat het nu?? @ claire en puzz, gefeliiii!!!!!! ik heb vandaag de vk niet meer te pakken gekregen...ik kijk morgen wel weer even...die gespannenheid was vandaag iets minder totdat ik in actie kom, dan heb ik harde pijnlijke plakken in mijn buik en kan ik niet meer voorover zitten zeg maar... vanmiddag kwamen ze ineens de felicitas doos brengen, hihi, die had ik vorige week opgehaald! NU heb ik dus twee avent flessen ik krijg alleen maar niks te horen van de blije doos enzo, snap er niet veel van... ff spuien als het mag...onze brommer en auto staan in de garage, blijkt de brommer reparatie rond de 100 euro te zijn(!) want daar was wat mis mee, de auto heeft een onderdeel nodig dat in nederland niet te verkrijgen was, dus dat zal morgen ook weer een flinke smak kosten, terwijl ie 2 weken geleden ook in de garage stondvoor 450 eurio!!! Deze maand zitten we onwijs krap....blegghhh, we hebbne best iets achter de hand hoor, maar hier baal ikecht wel heel erg van! spullen voor de surprise dus ook maar gpedkoop wat bij elkaar gescharreld, wilde dat wel graag vootr hubs doen. Die staat de laatste tijd ook steeds voor me klaar... ach, bla ilse, ik heb een gezond menneke, een tweede op komst, heb de liefste vent ter wereld (dat zullen er meer denken natuiurlijk hahaah) en ben zelf gezond, hebben werk en dak boven ons hoofd...dat is pas belangrijk...geld is alleen handig... Zo dat was mezelf toespreken Princi, leuk kamertje! heerlijk die kleurtjes! fl3x, wat een super leuke naam voor de pup!