November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Koffieleutje, rugpijn is hier ook een bekend fenomeen hoor... weet soms niet meer hoe ik moet zitten!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ koffieleutje.... geen ervarin met rugpijn... alleen met die weeen gister. Maar continue erge rugpijn is alles behalve feest, knuffs!

@ chasmi... jeetje zeg! wat slordig van de dierenarts! meot vreselijk zijn geweest om t zo aan te zien

@ lara.... hopelijk hebben jullie een practige dag!! alvast proficiat!!

@ miracles.... bah zon klote nacht.... ik vraag me af waar die liters allemaal vandaan komen, moet ook zo vaak naar de wc :)
    hopelijk kan je nog wat bijslapen vandaag!

@ princi... stoned van de anti biotica :D;) kl*te zeg die blaasontstekingen, merk je wel al effect van de AB?

hopelijk ben ik weer een beetje bij
    knuffels voor de andere damens!

hier rotnacht ook gehad van 2 tot 5 wakker gelegen
    en echt geen idee waarom!
    en toen ik in slaap viel ging de wekker voor manlief (ochtenddienst)

geen weeen meer gehad, wel vollop harde buiken
    beetje rugpijn gehad, maar volgens mij omdat ik even verkeerd had gelegen.

ben op t moment echt een demente zombie in nijlpaard formaat ;);)

@ iemand had het over te vroeg geborene
    ben niet zo zeer bang voor t feit dat ze het eventueel niet zal halen
    gelukkig kwam uit de echo dat ze 1 tot 2 weken voor loopt op de gehele groei

maar elke dag langer dat ze blijft zitten is stuk beter voor haar

en heb buikfoto's van afgelopen zaterdag:)

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    en bloot :) let niet op de vreselijke litteken

4. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @ miracles, met mij gaat het goed hoor lief dat je het vraagt.
    Ik maak me alleen af en toe zorgen of deze kleine meid wel blijft zitten tot na 37 weken, omdat mijn eerste dochter 6,5 week te vroeg is geboren vanwege een losgelaten placenta.
    Hier vooral 's avonds last van rugpijn, maar ja dat is logisch na heel de dag met die bolle buik sjouwen.

@Lara een hele fijne dag toegewenst, de weergoden zijn je in ieder geval goed gezint en inderdaad lekker weer voor slippertjes.

@Chasmi, veel sterkte meid, ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn hondje moet missen, ik krijg al een brok in mijn keel als ik er alleen maar aan denk.

@alle andere meiden die ik vergeten ben, een dikke knuf en een hele fijne dag toegewenst.

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jeetje Claire wat een buik....als ik dat zie kan ik me nog meer voorstellen dat je er eigenlijk wel genoeg van hebt. Dat moet extra zwaar zijn bovenop alle andere zorgen.

Miracles, ja snap ik...dat je forumpatroon dus verandert...merk het bij mezelf ook al dat ik gewoon af en toe geen puf heb om iets te typen.

Baby-tjes van Claire en Miracles...rustig aan en blijf nog ff lekker bij jullie mamma's

Koffieleutje...ja die rug, bij meer bekken, heel irritant.

Chasmi, verzuurde speiren, ja hier ook. Vooral als ik wil slapen verdorie. Vannacht wist ook niet meer hoe ik moets liggen dus ik ga zo de fysio maar weer eens bellen. Ja bij mij schijnen onder al die lagen toch ook nog spieren te zitten...haha...

Tja die anti-biotica, nee ik merk nog niet zo veel er van...behalve dan dat mijn darmen het niet zo leuk lijken te vinden. En deze pillen moet je oplossen in water en dat smaakt dan naar iets bloemigs. Dat is zo gek want ja dat drink toch normaal niet op....

Zo mijn zus komt zo. Gezellig en dan ga ik haar vragen of ze even boven wil stofzuigen.Doet ze vast wel... :D

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden,
    oef iedereen die t zwaar heeft dikke knuf en sterkte!

Miracles hoop dat gyn wat kan doen voor je want en niet slapen en je zo naar voelen pfoei dat is toch wel erg veel. Heb je iets aan de dietiste gehad?

Claire, jouw buik is zo mooi groot lijkt wel of de kleine er nu ook echt al uit moet..
    maar goed, paar weken blijven zitten nog is altijd beter..
    op naar week 37!

Koffieleutje rugpijn heb ik op 1 plek als ik teveel heb gedaan..
    vervelend dat je er zo last van hebt!

Princi toch wel fijn dat je weinig merk van je kuurtje

Hiero ik klaag wel,ar besef ook dat ik weinig te klagen heb, ik bedoel doe gewoon nog t halve huishouden, wandel iedere dag en kan heerlijk genieten van zwanger zijn alleen soms zou ik graag ff oude ik willen zien (met 10x zoveel energie)
    deze week wel 2 daagies invallen voor een middenbouw groep omdat t me aan ene kant energie kost maar omdat ik ook merk dat t me ook energie geeft om onder de mensen en kids te zijn..
    Klinkt raar misschien maar t moeilijkste van zwanger zijn vind ik dat mijn wereldje zo klein wordt...
    (haha toch nog ff klagen..) weet nog na geboorte zoon dat ik energie boots had en dat ik ellenlang kon wandelen en genieten van die kleine vent in de wagen en kijk daar erg naar uit!!

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    princi we zijn 33 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nog maar 4 mag t gewoon geboren worden!!!

8. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Voor alle dames die het zwaar hebben... dikke knuffel, en zet hem op, Het gaat allemaal (relatief) goed!!!

Hier 34 weken en 1 dag.. over 3 weken mag het komen, maar dat zal wel niet..
    Heb geen zin meer om zwanger te zijn, blehg!

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja suus, 33 wekeeeeeeeeeeen!!!!

En ik vind...iedereen mag klagen....

en inspe...ik heb er zo nu en dan ook geen zin meer in...Dan wil ik me erg graag gewoon weer even goed voelen...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wat LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.....dat ik gemist wordt...hihihhihi..

Hier gaat alles goed.. Beebje heeft vorige week besloten om in stuit te gaan liggen.. lekker dan.. moet eerlijk zeggen dat dit wat meer last geeft...maar goed.. wel hopen dat ze volgende week gedraaid is anders gaan we babbelen over een draaipoging a la vk/gyn... we zullen zien.. verder HHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL druk idd met kamers op orde krijgen.. is nog eenheule klus, maar ikwil t perse de eerste week van oktober af hebben.. tis een bende hier in huis.. omdat alles zo langzaam gaat... hubbie werkt veel en kiddies werken ook niet altijd even hard mee..whahaha..verder is school en zwemles e.d. echt tijdrovend en niet handig, maar ja.. daar kom je niet onderuit he...

Het gaat zoals t gaat en t komt allemaal vast wel in orde en op tijd af.. bedenk ik me dan maar steeds...

Vandaag druk aan de schilder..

Ik lees trouwens wel regelmatig terug en mee hoor dames dus ben wel op de hoogte...hoop binnenkort weer heel actief mee te beppen enjullie te vervelen met mijn klaagzang de laatste weken..

Hele dikke knuff voor iedereen.. vooral degene diehet heel zwaar hebben....

LIEFS MIJ

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow ichtus als ik je verhaal alleen al lees wordt ik al moe! jeetje dat je dat vol kan houden knap hoor:)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wowie ichtus... klinkt als een volksverhuizing
    denk je ook een beetje aan jezelf?

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

GRRRRR....:x
    Zo boos nu!
    De gyn assistent belde een tijdje terug en nu is mijn afspraak naar donderdag verzet!

Om 14:50 donderdag...

Heb ik mezelf mooi gemaakt voor mijn enige rit naar buiten en ben uitgerust kan ik niet eens heen gaan!

Nou even stampen en briezen!

Ohh hoi ichtus!:p

14. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Wat veel geschreven hier weer!
    Las iets over een blaasontsteking.. ook ik mag morgen mn plasje weer inleveren..:( ben benieuwd...

Verder hier weinig nieuws.. de nachten worden hier steeds korter..
    VK bezoek was prima.. hartje klopte super en buik was ook prima.

*ik weet dat jullie haar ws niet kennen, maar op zwangerschapsforum.nl is er ook een novembermamatopic, waar ik in mee-tik zo af en toe, en daar is de eerste novembermama bevallen dmv een spoedkeizersnee, zij was in verwachting van een tweeling, en gister kwamen ze er achter dat het jongetje (JUSTIN*) dood in haar baarmoeder was.. het meisje (JENELLE) leefde nog wel, maar haar hartslag begon vandaag snel te dalen, en is rond 12u gehaald, zij maakt het op dit moment goed*

Sorry ik moest dit nieuws even kwijt:(:)

15. puzzcat24

Ohhh wat sneu...
    Ik ga me daar ook even laten zien en sterkte toewensen...

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi meiden,

Ik heb niet alles teruggelezen. Er wordt wat afgeklept hier hihi.

Voor iedereen die het zwaar heeft een dikke knuffel en rustig aan doen he dames!!! Het zijn nu echt de laatste loodjes.

Thasmo dat is wel vreselijk nieuws zeg. Wat sneu. Hoe ver was ze heen? Gelukkig dat het andere kindje het wel goed maakt.

Hier vanmorgen een 3d pretecho gehad. Foto's zet ik even in mijn album. Wat een prachtig gezicht was dat zeg...helemaal verliefd!!

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Tjemig, Thasmo, wat lees ik nou! Wat vreselijk! Lichtpuntje is dat de kleine meid het goed maakt maar wat een dubbel gevoel moet dat geven zeg. Getsie, zit met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel... Bah, wat een naar bericht... Is toch echt een nachtmerrie.

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    heeej dames!!

zow bijlezen is een hele kluszeg!
    weekend druk geweest, dus nu moest ik ineens lezen hihi...

claire! Beebje al zo druk in de weer? ajaj, de novemberbeebs hebben haast zeg! Succes en dikke knuffel!

Thasmo, he gatver zeg wat een naar bericht, echt heel erg zielig gewoon! Pfff, het is pas september he...dan al november beebs..

Puzz, kamer af! woehoe!

@ hier, djiez ik lijk wel echt ineens knetter zwanger! Pfff, ik zit er bijna doorheen...rugpijn, buikpijn en slecht kunnen bukken enzo, heel erg moe..Vandaag op werk maar even gesproken met diercteur, ga iets rustiger aan doen, maar kan er niet eerder mee stoppen, dat wil ik eigenlijk niet, bovendien tegen de tijd dat dat geregeld is, zit mijn tijd erop...
    durf eigenlijk niet zo goed toe te geven dat ik het niet meer allemaal kan, blegh...
    beeb beweegt op zich goed, al was het vrijdag stil tussen 1 uur 's middags en 11 uur 's avonds:D

mmm, ik ga dadelijk in bed gegooid worden door manlief, ben mude en heb genoeg gehad vandaag..
    sorry hoor, dat ik niet op iedereen reageer, ik lees vanaf morgen weer meer mee, dan blijf ik bij!

Voor iedereen een dikke knuffel en puffel van ons!X

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    o goeie genade.... loop me even vreselijk nijdig te maken over een ander topic hier
    wat heb je toch domme wichten op de aardbol

zo das eruit

wat is het hier stilletjes vanaaf :$

@ lilage slaapse!

20. puzzcat24

Ik ben er wel!
    En ik weet welke topic...
    Me knows...
    En houd mijn mule terwijl ik ook mude ben :p:D (sorry melig...)

Auwieeeeeeee en weer een kontje hier en een kontje daar
    Ook even de handstand op mijn blaas...
    *gaat snel naar de wc*

Deel Deze Pagina