Goeiemorgen! Even een berichtje om mn oude forumpatroon een beetje in stand te houden Ben alweer een hele tijd wakker... pfff :x:x:x Vandaag een druk dagje, rond de middag komt de kraam voor de intake en in de namiddag moet ik weer naar t ziekenhuis voor een echo en naar de gyn! Verder moet ik vandaag een 7 puntscurve prikken voor de suiker, zo maar s doen, want dat nuchter blijven en niets mogen drinken s'nachts vind ik maar niks... Tot straks meiden, slaap nog maar effe lekker door allemaal!
yaos maar ga toch een poging nu doen effe nog iets te tukken staat zo raar als ik straks als een zombie bij de vk sta
miracels een erg druk medisch dagje voor jou! Sterkte maar.. hoop niet dat ze je weer uren in het ziekenhuis houden. Claire ook VK. Succes! Merk hier toch als ik s middags heerlijk ogen dichtdoe dit ten koste gaat van t slapen snachts..ga dus maar proberen ogen open te houden vanmiddag... Lilage wat niet gaat gaat niet hoor! mijn ervaring met het onderwijs is dat dat ook echt wel geaccepteerd wordt (ook al zijn ze er natuurlijk niet blij mee, probeer daar boven te staan) Ben jaren geleden overspannen geraakt in onderwijs toen ik nog maar een paar maandjes in een nieuwe job werkte en uiteindelijk gewoon toch vast contract gekregen..wat ik wil zeggen..goed voor jezelf zorgen en wat niet meer lukt lukt niet..over een aantal maandjes kan je er ws gewoon weer helemaal voor gaan!
hey meiden moet zo naar de vk maar ga eerst ouder kind zwemmen vannacht ook niet echt goed kunnen slapen hebben vannacht de bench voor het eerst dichtgedaan heb de hond niet gehoort maar werdt wel steeds wakker om te luisteren. om 7 uur is me vriend toch maar naar beneden gegaan en helaas zijn hele bench zat onder de poep pffff vanacht zetten we de babyfoon erbij
Hoi hoi, @iedereen met controles vandaag: Succes! Ik ben druk bezig met alles klaar aan het maken. Heb alleen steeds het gevoel ndat ik dingen vergeet. Heb ik wel genoeg kleertjes, verzorgingsspulletjes etc. Iemand nog tips over dingen die vaak vergeten worden???
Mogge allemaal, Haha fijn Miracles, je was er weer, ja anders ben ik zo van slag in ene als jij je patroon verandert...hahahahaha! Lilage, ik sluit me volledig aan bij suus haar verhaal. Pas goed op jezelf want zeker werkgevers doen dat niet.... Fl3x, hihi een babyfoon bij de hond...ik snap het zeker en het klinkt zo geinig... Claire...ik hoop dat je nu in diepe rust bent ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz Zo ik heb het tweede deel van de nacht best aardig geslapen. Zo maar vier uur!!! achter elkaar.... Zo vanmiddag naar de fysio en vanavond naar de gym...en dan zal ik wel weer bekaf zijn... Ik moet voor allebei nogal ver fietsen namelijk. Hmja Trieske...dat vergeten he...ken dat.... Nu bedenk ik me dat ik ook nog niets van kraamzorg gehoord heb....
@Princi, vandaag dus een druk dagje, ik ben gisteren weer naar de fysio geweest voor mn bekken. Hier komt trouwens vandaag de kraamzorg langs, ben s benieuwd! Hoop dat t een leuke vrouw is, stel me er altijd zo'n strenge mevrouw bij voor, die wel s effetjes alles komt controleren! @Fl3x... de bench vol poep, heb misschien wel een tip voor je. Een hond bevuilt namelijk niet snel zn eigen nest, wij maken de bench altijd een stuk kleiner, zodat de pup er maar net normaal in kan liggen... Zo heb je een stuk minder kans, dat ie de bench onder plast of poept! @Trieske, ik hoop ook dat ik alles zover bij elkaar heb. Hier is t nog wachten tot ze een beschadigd onderdeel van de kamer komen vervangen en dan kunnen we alles afmaken!
Hee meiden, Uhm Mariekie was net 33 weken zwanger. Justin* ligt nu bij haar op de kamer om afscheid te nemen en Jenelle ligt in de couveuse. Ja ook wij vonden het heel erg moeilijk, ze was zo trots, na zoveel jaar eindelijk zwanger en de echo 4 dagen daarvoor was zo goed.. waar het aan lag weten wij nog niet. Dit zijn nou van die dingen die niet te begrijpen zijn. @iedereen vandaag met controles: heel veel succes en plezier. Ik hoef 1 oktober pas weer, haha in het begin duurde het 4-5 weken elke keer en nu ga je om de 2 weken.. Vanaf wanneer moet je eigenlijk elke week langskomen? @Miracles: kraamzorg is hier ong 2 weken terug geweest.. klonk aan de telefoon als een 'oude taart' hehe maar ze was heel vriendelijk, wel een apart typje maar goed.. hier was alles prima..ze regelt ook voor me dat de klossen hier geleverd worden in week 36, dus lekker makkelijk. Over de Bench, wij hebben ook een bench gebruikt om onze kat aan t nieuwe kittentje te laten wennen + het nieuwe kittentje het gebruik van de kattenbak aan te leren.. En inderdaad in de bench stond bij ons een kattenbak,mandje drink/eetbakjes en een knuffel (lees; bench was opgevuld) en ze heeft het nooit naast de bak gedaan anders moest ze het in dr mandje doen of op dr knuffel en dat was toch dr surrogaatmama 's nachts.. Hopelijk de volgende nacht zonder poep Over de borstvoeding.. hier ook 1 die het eigenlijk wel wilde proberen (afkolven en met flesje geven) maar sinds dat ik 'voormelk' uit mn borsten lek is de zin om borstvoeding te gaan geven afgenomen tot het 0punt, ook in overleg met partnerlief besloten om voor het flesje te gaan..
@ thasmo wat een afschuwelijk verhaal zeg,echo daarvoor gewoon goed dan verwacht je toch..moet er echt niet aan denken dat iemand zoiets overkomt. Fijn dat t met de kleine meid goed gaat. Las gister dat kinderen met 33 weken een overlevingskans hebben van 99 procent... @flx3 blehh allemaal poep..geen ervaring met honden.. @princi kraam hier paar weken geleden zelf gebeld zouden voor t einde van deze maand contact opnemen..heb jij ze al gebeld? Over vergeten? ach kraamhulp geeft je man gewoon een lijstje als je wat vergeten bent om te gaan kopen. Mijn zoon had een hele droog huidje dus daar moest toen speciale creme voor komen enne er was nog iets.. weet niet eens meer wat..zou ook niet overdreven inkopen als je t nooit gebruikt.. ik van de week kraamverband, luiers, voeding ed gekocht, had ik nog niet.. @ princi jij drukdruk dus..hiero vanavond yoga. wil vanmiddag even langs ouders fietsen..
Goedemorgen meiden! Hier een nacht niet geslapen en dat de ochtend ingehaald wat zal resulteren in nog een rusteloze nacht... Trekt wel bij zullen we maar hopen. Had ineens vanochtend drie ronde natte vlekken op mijn slaapshirt....zou het voormelk kunnen zijn? Droogt wel helemaal op en je ziet er niets meer van nu.. Vaag... Manlief heeft er gisteren wel even aangezeten misschien iets gestimuleerd?! (sorry voor de details).. @Thasmo, volgens mij vanaf 36 weken ga je elke week... @Princi, succes met de drukke dag vandaag! @Sussje, zat het kraamverband niet in je kraampakket?? Hier heb ik het ook binnen gekregen... Tjemig, wat een surfplanken zeg die dingen. Schrok me rot....
net bij de vk geweest ons eigenwijsje ligt echt helemaal ingedaalt en klaar voor de start mocht er voor zaterdag weeen komen krijg ik nog remmers daarna (34 weken gepasseerd) laten ze dr gewoon komen ze zei dat de kleine dan wel een rede zal hebben om zo vroeg willen te komen allemaal spannend en voel me er zo raar bij mn bloeddruk was voor mij doen laag maar volgens haar goed en de weegschaal (ik dacht dat ik de vorige keer was aangekomen maar bleek afgevallen ) dus ben nu 10,5 kilo in het totaal aangekomen. even bijtanken
Claire, netjes joh, je gewicht! Ik ben nu 12 kilo aangekomen...dat had van mij wel minder mogen zijn maar ja... Chasmi, dat kan heel goed voormelk zijn. Bij mij ze je de opgedroogde vlekken overigens wel. Eerst bleef het netjes beperkt tot 's nachts maar laatst was ik overdag door bh. hemd, t-shirt en tuniekje heen gelekt zeg. Sjonge jonge...dus nu heb ik dan maar van die zoogcompressen in mijn BH. Nou ik hoop maar dat het een goed teken is voor het op gang komen van de borstvoeding. Ja suus, jij yoga vanavond! Ik dus gym maar heb er niet zo'n zin in merk ik. Als ik er ben vind ik het vast wel weer leuk.
@Claire, klaar voor de start dus, al moet ze eigenlijk nog effetjes blijven zitten he! @Princi, geen zin? Als je daar bent komt dat vanzelf! Ik ben op de kraam aan t wachten... tussen 12 en 3u, is wel lang wachten zo! Ben trouwens ook wel heel benieuwd hoe ons ventje ligt nu, vorige week namelijk nog lekker dwars! En t komt er nu toch wel op aan vind ik! Laten jullie de kleine trouwens draaien, als hij/zij in stuit of dwars ligt? Ik ben er namelijk niet echt een voorstander van...
Spannend Claire... Misschien wordt jij dan toch de eerste hier?? Maar alles was verder goed bij de VK? En over Marieke en haar 2ling... jeetje wat erg zeg! Had het er gister nog over met mijn mannetje, geluk en verdriet extreem dicht bij elkaar. Vreselijk.. maar gelukkig gaat het met het meisje goed in de couveuse... dubbel zeg om zo iemand dan te feliciteren.. En lekkende boobies... hier laatst ook, na het douchen en ik me aan het afdrogen was.. wwhahaha lag in een deuk... maar nog niet weer gehad.. Und blaasontsteking... kan me aansluiten bij de massa... het heeft me gevonden! Ook nog op mijn plek gezet door de dokter, wat ik helemaal niet terecht vond. (was er namelijk te lang mee doorgelopen, maar ik had echt GEEN idee...) En verder... euh suc6 vandaag miracles... maar ik had je al gekrabbeld ennuh.... oh jahhh nu ben ik wel benieuwd waar jullie (puzz en claire) je gister zo over liepen op te winden... hihi
Miracles.. hier ook nog steeds een dwarsligger... (kontje naar beneden) De vk heeft die mogelijkheid wel genoemd, zodat ik me daar alvast in kan gaan verdiepen. Zie een stuitbevalling namelijk niet zitten!!! En KS ook niet zo... ivm herstel etc... Maar goed ik moet dan wel naar een andere praktijk om dat te laten doen, zijn speciale VK-en voor... hun doen dat niet (waar ik bij loop) Als ze tegen die tijd niet gedraaid is uit zichzelf ga ik dat denk ik wel laten doen, ook al moet dat niet plezierig voelen en vind het ook best wel zielig voor het kindje... Maar jah een totale ruptuur....aaaaaaaaauwieeeee (K)