November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zo alles bijgelezen wat een klus zeg.

chasmi: Vreslijk om op deze manier ene hond te verliezen. Sterkte.

Thasmi: Ieders grootste nachtmerry om een kind te verliezen.

Ichtus: Wat een klus. Hoop dat je strakst terug kan kijken naar prachtig afgeleverd werk. En dat het jelukt begin oktober en je nog even uit kan rusten voor d ebvalling

Lara: gefelciteerd met je huweljk. Prachtig weer gehad.

Puzz: met hoeveel weken had je de groeiecho. Hier een groeiecho gehad met 31 eken en 4 dagen en toen was de baby gschat op 1950 gram

versiering: laat ik aan mijn man over. Ik denk een slinger met hoera een ....

luiers: heb nu d egratis luiers van pampers uit de doos, maar ga daarna over op de luiers van de kuidvat. had er geen last van bij mijn dochter. Werkte uitstekend en ze had bijna nooit last van rode billen. Smeerde wel altijd sudocreme op d ebillen hoor.

Over de voeding: Ik ga voor borstvoeding, maar als dat niet gaat lukken ga ik voor hyperallergeen. ja heb zelf astma en dus probeer ik op deze manier wat te voorkomen.

Draaien: Hier is het steeds aan het duikelen bij de eene echo goedbij de andere echo in stuit. En over draaien wil de gyn het niet hebben. Stuit is zowiezo een keizersnee.

moneypenny; ;euke buikfotot met buikband.

Z vanmiddag op controle voor de derde keer. Heb veel last van stekende pijn in mijn buik en mijn buik is continu hard met een zeurende pijn. vertrouw het niet dus wil dat er naar gekeken wordt. Om 14 uur moet ik er zijn. Maandagnacht was het erger en heb ik een nachtje ziekenhuis gehad, maar mocht in d evroege ochtend weer naar huis.

En hoe doen jullie het met oppas voor de kleine als je onverjoop midden in d enacht naar het ziekenhuis moet. ja hier dus niemand te bereieken afgelopen maandagnacht. Ze is dus mee geweest maar verre van ideaal. Voor de bevalling is het rdelijk geregeld. Heb gewoon gezegd tegen x aantal mensne dat z etegen die tijd elina kunnen verwachten als de bevalling begint.

De gyn vertelede mij maandag dat 5 weken toch wel de max zou worden nog. Nou hoop dat hij zich eraan gaat houden. ben er helemaal klaar mee. maar ja 37 wkeen is minimaal he.

fijne dag gr Gaby

oh spannend he als je vanmiddag de datum hoort.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb hier 3 opties voor de bevalling me schoonouders, me schoonzus, of me buren en anders moet esmay maar mee

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja vaag niet dat de topic is verwijdert
    Ach het was ook een grove aan het worden

Ik heb besloten om joey niet in onze slaapkamer te laten slapen
    De kou zou niet goed zijn voor hem
    Zijn kamer is geisoleerd en die van ons niet

Hoe zit het met jullie maag?
    Die van mij wil niet eens een broodje houden
    Dan ben ik gelijk vol en wil overgeven...
    Mijn woonbegeleider zegt dat het normaal is
    Ben ik blij dat ik nog steeds vit's inneem !

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Bloempjuh: Ik heb dat gevoel ook. Net alsof ik ongie moet worden en als ik dan mijn been op wil tillen dan krijg ik ook zo'n steek van binnen. Morgennaar vk, zal het eens vragen.

Ik heb trouwens het idee dat mijn buik al weken niet meer groeit. Aan mijn buikfoto's te zien blijft ie ook hetzelfde. Ik zou eigenlijk heel graag een groeiecho willen, al is het alleen maar om mijn ongerustheid weg te nemen. Helaas krijg je die niet zomaar he?

5. puzzcat24

Als het goed is is het standaard na 30 weken
    Dat is wat de gyn mij vertelde

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hallo!

groeiecho alleen op medische indicatie volgens mij..

ohh puzz was een dagje te vroeg maarre morgen weet je t echt!

flx3 zo'n puppie heb je ook je handen aan vol s nachts..sterkte!

Ikke ochtendje gewerkt vond de afleiding wel ff lekker. Morgen nog een dagje en dan weer klaar..vliegen de dagen tenminste om..ga proberen vanmiddag wakker te blijven, slaap ik vannacht wat beter.

trouwens vanaf 5 u bij prenatal 20 procent korting op alles en 25 prct korting op positiekleding. Ga toch ff kijken..heb niets met lange mouwen..en moet nog paar babydingen...

nu ff lekker in bad dobberen..

7. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemiddag meiden!

Hier een mega beroerde nacht gehad. Draaien, wakker liggen, warm...zucht. Ondanks dat redelijk fief... Net even de boodschapjes gehaald en ben nu maar wat aan het rommelen in huis.. Net de perenium olie van weleda gehaald..kijken of het helpt... Meer meiden die het gebruiken??

Iedereen bedankt voor de lieve reacties.. Aanstaande vrijdag moeten we naar de dierenarts en dan horen we ook meer over hoe dit heeft kunnen gebeuren en welke stappen er ondernomen worden tegen de dienstdoende arts. Dit is dus aangemerkt als dierenmishandeling en daar staan sancties tegenover... Je krijgt het beessie er niet mee terug maar wellicht dat het wat rust geeft bij het afsluiten. Vooral voor mijn ouders.. Die hebben het immers al moeilijk genoeg.

Zag ook dat topic op het forum over dat mokkel wat zwanger werd om een huis te krijgen.. Wat een ontzettend domme en naieve doos! Laat ik de rest van mijn mening maar even achterwege laten...grrr....

@Fl3x, wat een fijne bevalling heb je gedroomd:) En de pup heeft het dus een nachtje droog gehouden.. Dat is fijn..

@meiden die nog aan het werk zijn, allemaal ontzettend veel sterkte met de laatste loodjes! Nog even!!!

@Groeiecho.. Heb er geen gehad.. Heb wel volgende week dinsdag een liggingsecho...ben benieuwd..

@Versiering, xenos heeft div. slingers jongen/meisje in de aanbieding..

Verder ben ik het geloof ik even kwijt.. Ga zo nog even terug lezen...

Allemaal een fijne middag! Gaat er nog iemand naar de koopjesavond van de hema vanavond? 15% korting op het gehele assortiment ook op de dingen die al in de aanbieding zijn....

8. puzzcat24

@chasmi ik zag die xenos versiering dus ook vandaag in het boekje
    Dus weet wat ik ga kopen ;)
    Ook die ooievaar!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

heeft iemand hier een afstandsbediening waarmee ik dingen effe stil kan zetten??:) tis zometeen weer spits hierzo:(

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Haha, Fl3x... ik heb zo'n alles in 1 ding, misschien dat dat functioneert op die afstand! ;)

Enne, ik heb de slingers van de Xenos al in huis! Hubbie heeft ze toevallig net gehaald! :D Dus voor binnen heb ik al wat!

Voor buiten word inmiddels door onze ouders vanalles geregeld heb ik begrepen dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken en heb voor op t raam een leuke sticker besteld met de naam erbij!

Gepke, ik heb precies t zelfde, die pijn en steken in mn buik, gyn heeft gisteren ook een echo laten maken, maar was verder gelukkig niks aan de hand!
    Hoop dat t voor jou ook allemaal goed uitpakt!

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik kan ook niet meer op het topic komen, nou ja toch maar verspilde energie meiden ;)
    Ik hoop dat man en kinderen hier de versiering voor hun rekening gaan nemen. Wil wel zo`n geboortesticker gaan bestellen, vind ik echt gaaf...

12. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Koffieleutje: Ik heb zo'n geboortesticker al in huis. Besteld bij kleinidee.nl. Heb daar ook onze muurstickers vandaan. Goede kwaliteit en goed eservice dus is miss een tip voor jou en evt de rest natuurlijk...

13. Miss Mommy

Ik heb de geboortesticker inderdaad ook al in huis, heb m van babysticker.nl
    Had m gelijk de volgende dag al in huis en vind m echt helemaal super!
    Qua prijs vond ik m ook wel meevallen, sommige andere sites zijn echt stukken duurder...

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Wij gaan ook voor de geboortesticker, ook met naam, vindt het wel heel gaaf.

We hebben net de prenatal leeg gekocht , zijn mazzeldagen, we hebben:
    autostoeltje van maxicosi, de tobi
    kinderstoel
    zitje voor in kinderstoel
    2 oprolbare traphekjes
    slaapzakje
    dekentje voor kinderwagen
    lakentje voor kinderwagen
    lakentje voor ledikantje
    lodger wrapper
    parasolletje
    en nog wat kleine dingetjes
    Scheelt toch enorm op de centen, we hebben de trouwcentjes dus heel goed besteed , is wel lekker hoor shoppen zonder te moeten denken of het allemaal wel kan hahaha.

En nu moe maar voldaan op de bank !

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

16. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant

JAJAJAJAJAJAJA die steken heb ik ook onderin.. net of er iemand contstant ook in je lies loopt te porren of in je d**s loopt te wroeten..:(:$;):p

17. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Die steken heb ik ook last van. Echt niet fijn!!

@ versiering, wil ook zo een naamsticker.

Kreeg vanmiddag te horen dat mijn verzekering me kraampakket helemaal niet vergoed, vond het al raar dat ik hem nog niet had.
    Krijg nu van me mams een heel pakket! Dus heb dan wel alles in huis. Hihi.
    Morgen ga ik shoppen en verder met me babywasjes! Jahoee!! altijd leuk..:D

18. Miss Mommy

Goeiemorgen...

Ligt nog iedereen in zn nestje?

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen

@ miracles nah was ook al om half 5 op, mannetje naar zn werk geschopt en nu aan t vervelen

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    goedemorgen, meiden wat zijn jullie lekker vroeg!

Hier gister om 21.00 u heerlijk in slaap gevallen maar goed wel vanaf half 6 helemaal wakker..

Lianne: kraampakket krijg ik ook niet van verz. moet in ziekenhuis bevallen dus alle spulletjes die ik echt nodig denk te hebben zelf gekocht..

Princi kraamzorg nog gebeld? Ik werd gister gebeld heb volgende week een telef.intake..

Meiden fijne dag!

Deel Deze Pagina