November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire.. helemaal goed meis..

@Mijn chinese tomaten soup met tauge is nu tauge met soep geworden.. *je moet ook niet het hele bakje erin mikken Bruis*

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    LOL bruis!

hier hachee met groentepannetje en aardappies

3. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Heej meiden,

Allemaal bedankt voor het welkom heten! Heb net weer even terug zitten lezen! Lekker veel novembermama's al! En er komen er vast nog veel meer want de halverwege novembermama's moeten nog komen!
    Gezellig! :D

@ Sterre82
    Haha ik las jouw tekst (paar pagina's terug) over dat verkouden zijn.
    Nou ik heb het idee alsof ik griep in mn hoofd heb! Neus zit vooral aan 1 kant overdag verstopt (rechts erg vervelend) en als ik ga liggen in bed aan 2 kanten! Mn mond is helemaal droog en mn libello is mn beste vriend alweer haha..schrale lippen zo'n hekel aan!
    Ook ik had vanmorgen een klein sliertje bloed met het snuiten van mn neus, maar bij de 2e snuiten niets..
    Hoort er dus een beetje bij als ik het goed begrijp?

Verder voel ik me wel lekker.. alleen 'sochtends vroeg als ik omhoog kom uit mn bed.. :oops: dat is iets minder en moet ik soms rennen naar beneden, maar hoef niet altijd over te geven.. maar gewoon alleen het gevoel dat..
    Mn borsten zijn normaal al best redelijk van formaat (C, sommige BH's een D) terwijl de rest van mijn lichaam gewoon 'normaal' is.. 1.70 m en 62kg dus ze vallen normaal al op zegmaar :oops: :rolleyes: en nu passen ze al bijna niet meer in D :confused:.
    Aan mn buik merk ik nog niets tot nu toe.. wel een soort van ongiepijn, maar wat ik hier lees is dat normaal.
    Ohhh en mn plas vind ik stinken! Een beetje zoettig ofzo ;) komt dat iemand bekend voor?

Groetjes Mo

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    klinkt allemaal super bekend mo! :D

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ha meiden

wat staat er bij jullie op het menu? hier patat met biefstukstroganoff mmmm heb honger! wou dat manlief thuis was(normaal is ie al thuis) grrr

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    YAAAAAAAAAAAAAAY ons knorretje :baby: meld zich weer pfew!

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bruisje.... de eerste keer dat ik tjap tjoi ging maken eindigde in tjaptjoysoup a la claire :)

8. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Noord-Brabant
    @claire, haha toch heel fijn om hier herkenning te vinden :D
    Wat een spul he 'hormonen' hahaha :)
    Haha de laatste dagen net voor mijn NOD en de 5 dagen na mijn NOD gingen eigenlijk in vergelijk met de andere maanden toch best snel voorbij.. en nu ik weet dat we zwanger zijn zit ik de dagen toch weer vooruit te duwen naar de 1e echo, en dan hoef ik nog niet eens lang te wachten vergeleken bij sommige! :p haha ik weet dat je er van moet genieten en dat ga ik ook zeker doen maar ik kan niet wachten tot onze prul 'eruit' is en we de 1e kusjes mogen geven :D

Groetjes Mo

9. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Noord-Brabant
    uhm hier op het menu.. rösti, kipsnitsel en erwtjes en peetjes.

Maar ik mag nog wachten tot half 8 :rolleyes:
    Dan is mijn vrouw pas thuis... had late dienst vandaag (10.30-19.00u)
    +binding (soort piketdienst, een hele week van vrijdag tot vrijdag, incl weekend 24u per dag oproepbaar naast dr gewone werkdag..in het weekend alleen op oproepbasis hoor ;) )
    Duss nog even wachten tot ik mag smikkelen.. :evil:
    *moet uitkijken dat ik niet ga snoepen*

Zo meiden ik ga even onze beesten eten geven (1 hond en 2 katten) en dan ga ik even de huiskamer poetsen en stofzuigen.. mn liefke had vanmorgen voor dr werk al de gehele bovenverdieping gepoetst :D
    Jaja bezig bijtje 8)

Eet smakelijk alvast en tot morgen weer!

Iedereen een rustige nacht toegewenst zonder misselijkheid enz.. ;)

Groetjes Mo

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ja, t is nog een beetje onwerkelijk allemaal!

Gelijk na de curettage weer zwanger en dat zonder echt gericht te klussen, want wist pas 4 dagen later dat ik mn ei had gehad!
    Tis echt een carnavalsbeebje!

Ben wel ontzettend bang dat t weer mis gaat...
    Dat merk ik ook wel, ben blij dat ik weer zwanger ben, maar t is echt niet zoals de eerste keer dat ik zwanger was... zo onzeker!

Vanmorgen even naar t ziekenhuis gebeld en moet maandag bloed gaan laten prikken om mn HCG waarde te controleren, als dat goed is, dan mag ik me ook officieel een novembermama noemen!

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Miracles.. super meis... en dat onzekere na mk daar kunnen er meer over meepraten.. incl. MOI.. zo onbevangen als ik bij de eerste was zal ik nooit meer izjn...

@Thasmo.. heel herkenbaar.. en ueh.. ik moest echt ff 2 x je berichtje lezen.. ik las mijn vrouw.. en huh? knipper knipper.. lees ik dat nou goed..
    *niet verkeerd opvatten hoor.. vind t alleen maar leuk* ik las t dus goed... whahahaha...
    Dat scheelt iig een hoop mannengezeur...*zucht*...
    *zo af en toe ga ik lichtelijk jaloers zijn denk ik*

ik hou wel van mijn hubbie hoor.. tis een skatje..maar net iets TE nuchter, komt uit GRUN en is man.. veel erger met beide benen op de grond krijg je ze niet volgens mij...whahahha

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire.. zie maar.. "knorretje" stelt mama wel gerust....lieve beeb.. nu al... ;)

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ga verder met opruimen...ff stofzuigen enzo.. dan komt mijn allerliefste uit Grun komende nuchtere hubbie thuis...

kom straks nog wel terug...

LIefs

14. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Goedenavond dames

ZO als het er nu uitziet zal ik nest zoals jullie een november mama worden hiih morgen nog een extra test er staat wel degelijk een streep in me album hoor hihihh ;) dus even afwachten maar leuk om bij de november mamas te horen ;)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zo herkenbaar!
    angst zit zo diep :oops:

16. Roxanne81

Roxanne81 Lid

17 dec 2008
    85
    0
    0
    hoii hoii

ik meld me hier ook maar aan
    ik heb vandaag een echo gehad ik
    dacht zelf dat ik rond de 6weken was maar het is dus 5weken ik had een cyclus rond de 30 a 36 dagen
    we hebben vandaag een mooi vruchtzakje gezien

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hier vanavond friet met snacks.. en salade...
    Vriendlief kwam net binnenlopen met een kartonnen doos van de groenten boer dus ik dacht huh?
    Kijk ik erin allemaal verse groenten en fruit en salades! Had hij gekregen bij de klant toen zei die : ja ik dacht je bent zwanger dan moet ik goed voor je zorgen!

zooo liefff :D

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire.. dat schamende smiley dingetje hoor niet achter je tekst over je angst die zo diep zit.. is heel logisch en zeker niet iets om je voor te schamen...

@Kleintje... agoss wat lief....

@Roxanne.. wow al een echo.. mooi dat jullie je kleintje al gezien hebben.. en welkom en gefeliciteerd uiteraard...

@Jessica.. Alvast welkom.. die test is idd mooi positief meid.. GEFELICITEERD...

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Welkom alle nieuwe zwangeren. We hebben er weer veel bij.

Wat schrijven jullie veel zeg, bijna niet bij te houden. Ik moet eerst tien minuten lezen en dan ook nog onthouden wat iedereen zegt hahaha. Wat niet altijd lukt door de hormonen, die vergeetachtigheid is nu al van kracht.

Oh morgen komt moeders voor moeders. Spannend. De vorige keer stond ook de afspraak en begon ik daarna te bloeden. Ik heb er en goed gevoel over deze keer dus we gaan ervan uit dat het wel goed zit.

Oh ik heb ook een site gemaakt voor ons wondertje.
    onswensje.babysite.nl

Groetjes Gaby

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    thats the spirit Gepke..

Deel Deze Pagina