leuk zo'n lijst hier ook 1 die niet w88 kan maar voor ons meisje is het beter dat ze nog even blijft zitten Mijn schoonzus is vandaag uitgerekend!! dus die mag eerst
heb trouwens het id dat ik zo langzaam maar zeker de slijmprop aan het verliezen ben maar zeker weten doe ik het nie *** heb ff opgezocht denk het toch niet***
zo lees net dat er al een baby is geboren mischien mamma van harte gefeliciteerd dat je kleine meid snel mag thuiskomen ben benieuwd wie de volgende gaat worden word wel spannend om nu het forum te lezen heb ik nu toch alle tijd voor want ik heb lekker verlof
leuk claire de lijst!! Tjonge strakies staan we er allemaal op..ben zo benieuwd! @princi oef ik ook al bonje gisteravond..stom he dat t lontje dan opeens zo kort kan zijn..weer goed gemaakt?? @flx3 goed naar grenzen luisteren!! @all slaap lekker
Oeh er staat al een lijst...spannend! Ja suus, tuurlijk goed gemaakt dat gaat gelukkig altijd erg snel hier maar jee ik ben wel goed afgestraft door mijn lijf voor het stampen. Tenmintse ik denk dat het daardoor komt dat ik nu zo'n last heb van mijn rug. De vermoeidheid helpt natuurlijk ook niet echt. Hm....geen Miracles vandaag...gaat alles goed Miracles?
Goeiemorgen meiden! Misschienmama & Misschienmama-man, gefeliciteerd met jullie dochtertje Amy!!! Hier een weekend achter de rug met erg weinig puf, vandaar s een weekendje zonder forum, dat komt niet vaak voor Buik was ook weer behoorlijk aan t rommelen de afgelopen dagen, maar doe dan ook ietje meer dan normaal, want kan echt niet meer op mn kont blijven zitten, letterlijk en figuurlijk! Verder is mn schoonmoeder zaterdag hier geweest voor de gordijnen op de babykamer te maken, knalzilver! En hebben we t bed op klossen gezet slaap nu bijna aan t plafond! Moet zeggen dat t op zich wel stevig staat, wiebelt dus echt niet gelukkig! We hebben dr dan ook wel 10 klossen onderstaan Maar wat een gemak voor mn bekken zeg... jeetje! Ben alleen een beetje bang dat ik eruit kukel Maar goed, ik leef dus nog en inderdaad Miraclesbeeb zit dr nog in!!! Had t echt niet gedacht hoor, toen dit allemaal begon! Maar merk wel dat ik ernu een stuk relaxter onder ben, als ie komt, dan mag ie komen! Ben dr nu vandoor, zometeen komt mn moeder, de babykamer poetsen! Kan ik daarna alles lekker inruimen en dan is alles beeb klaar! Straks lees ik weer ff alles terug, sorry voor t ego-bericht! Tot straks!
Goedemorgen Miracles, ben blij te horen dat het goed met je gaat! En fijn dat je vandaag de beebkamer in kan gaan ruimen, dat is zo leuk, al die kleine kleertjes. Wij hebben ons bed ook al hoger gezet, op kratjes, want klossen kreeg ik nog niet, maar hij moet nog hoger van de kraamzorg, maar eigenlijk is het nu een perfecte hoogte... voor mij dan Hier zo naar het werk, heb er echt geen zin meer in , die laatste paar dagen mogen van mij snel voorbij zijn hahaha. Wel ga ik lekker gebakjes halen, om te trakteren jammie hahahaha
Ja suus, 34 weeeeeeekeeeeeen! Oh t wordt echt steeds spannender nu! Miracles, je wordt goed in de gaten gehouden dat zie je wel . Gelukkig dat alles goed is. En zoals Lara zegt...babykamer inruimen is toch wel bijna het leukste dat er is!
Miracles heel veel plezier met het inrichten van de babykamer.... Hier nog steeds heel veel pijn in mijn rug zo naar de gyn voor controle kijken of ik wat meer molletjes mag hebben, want zo nog 7 weken zie ik eigenlijk niet zo zitten
Hey meiden, Wat lees ik nou? De eerste novemberbaby al geboren? @Misschienmama, van harte gefeliciteerd met je kleine! Hoop dat alles goed gaat Hier gaat het prima, over een paar dagen lekker met verlof en dan wachten op de bevalling hihi
Goedemorgen allemaal! Iedereen een lekker weekend gehad?! Hier alles ok! Weekend laatste spullen geshopt voor de beeb, nu alleen voor mama nog een sluitlaken. Die gaan we morgen maar even aanschaffen en dan zijn we zover.. Spannend he, de tijd gaat ineens snel... Zag dat er enorm veel gekletst is dus ga zo maar even rustig bij lezen. En zag dat de eerste novemberbaby al geboren is, GEFELICITEERD!!! Meiden, fijne dag vandaag! Kus Kus!
Aangekomen...brrrr.. Nu 12 kilo in ruim 35 weken.. Hoop dat het hierbij blijft, slik... Maar het is een gezond aantal kilo's t.o.v. mijn BMI voor de zwangerschap. Volgens die staffel is het gezond om 12 tot 16 kilo aan te komen...
Omg ikke de vetste hahaha Als het goed is verliezen we dan gelijk ong 12 kg toch? Vruchtwater,joey en placenta toch? *hoopt hoopt*