morge meiden @ miracles fijn dat je beebje nog in je buik zit @ puzz hier ongveer 7 a 8 kilo @ hier vannacht 3 flink pijnlijke weeen gehad geen regelmatige gelukkig maar tis tot nu toe weer rustig (sinds vanmkorge 6 uur)
flx3 dank je! Ohhh hier vanmorgen een megajankbui..eerst boos op vriend toen kwamen de tranen..vind het opeens zo spannend, is kindje gezond? hoe gaat de bevalling??? Allemaal dingen waar je geen vat op heb..enne het vloog me ff naar de keel... maar goed, nu weer wat beter..probeer nog ff te genieten van deze weken met die kleine in mijn buik.. flx3 jij al flinke oefenweeen dan denk ik.. puzz het gaat er echt weer af al die kilos!
Ik wil de eerste november mama van harte feliciteren! Amy prachtige naam hoor haha. Meiden laatste loodjes zet 'm op!
Hallo meiden, Bedankt voor alle felicitaties! Om wat vragen te beantwoorden, met mij gaat het steeds beter. Bij het HELLP syndroom is er sprake van een verminderd aantal rode bloecellen, bloedplaatjes en een verminderde leverfunctie en daarbij horen stollingsproblemen waardoor ze bang zijn voor bloedingen. Bloeddruk schommelt nog wat maar allemaal binnen veilige waardes dus dat is met medicijnen nu goed op te lossen. Ze is trouwens gehaald met een keizersnede, het zou te lang duren om haar op te wekken.. Met Amy gaat het steeds beter, ze is nu van de zuurstof af en heeft alleen nog een neusbril waar ze het tot nu toe super op doet! Voeding gaat nog iets minder, ze kan het nog niet zelfstandig uitpoepen en er blijft soms nog wat veel voeding achter in haar maagje. Ze was gisteren weer terug op geboortegewicht dus dat is weer positief! Verder hopen we dat ze vandaag van de antibiotica af mag, ze waren preventief gestart omdat ze een virus vermoeden maar tot nu toe uit bloedtesten nog niks naar voren gekomen. Ik heb twee foto's aan mijn album toegevoegd van de kleine Amy, het rompertje wat ze aan heeft is een maatje 44 en nog steeds wat groot maar het staat haar zo schattig! En zo'n lijst is leuk maar beloof me dat jullie me niet al te snel gaan volgen! Laat de kleintjes maar zo lang mogelijk bij de mama's en geniet ervan want het kan sneller gaan dan je verwacht!
gelijk je fotos ff bekeken wat een mooi compleet hummeltje!! Hoop dat ze snel van alle toeters en bellen afkan en lekker mee naar huis mag!!
@Misschienmama, ach gos..wat een droppie! En nog zo klein... Blij om te horen dat ze het zo goed doet!
ooooh wat is Amy een mooie meid!!! en wat fijn dat ze het goed doet en alleen nog maar een neusbril heeft!
Misschienmama wat een lief poppetje is Amy, fijn om te lezen dat het goed gaat met moeder en kind, verschrikkelijk heftig lijkt het me allemaal.
@ mischienmama... wat een mooie meid! laat jullie beide maar lekker verwennen hoor! @ fl3x... oei oei ook al weeen? doe je t rustig aan?
Goedemorgen Meiden, @misschienmama, Allereerst van harte gefeliciteerd, wat een lekker ding, een pracht van een dochter. Ik had gelijk een dejavu het is net mijn kleine meisje na haar geboorte alleen was zij al wat ouder zij was 33,5 weken, maar ook zo klein. Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat, hopelijk heb je haar snel thuis, want ik weet hoe vervelend het is, je weet dat je mama bent maar het bedje is nog leeg. Onze dochter mocht na 2 weken mee naar huis, ik duim voor je dat Amy ook z.s.m. naar huis mag en je lekker kan gaan genieten. @ Suusje, Gefeliciteerd 34 weken!!! @ puzzcat, ik ben pas 1,5 kilo aangekomen @ iedereen, een vraagje: Ik ben volgens de standaard cyclus op 13 november uitgerekend, maar mijn cycles was steeds 25 dagen, dus volgens die cyclus zou ik op 10 november uitgerekend zijn, welke datum moet ik nu aanhouden denken jullie, volgens mij houd de VK de standaard aan? Trouwens een rot weekend achter de rug, ik ben de laatste dagen weer erg misselijk geweest en veel last van duizeligheid echt niet normaal, hopelijk is het snel weer over. Dikke knuf voor iedereen, het gaat nu echt opschieten!
@Misschienmama: Wat een geweldig mooi meisje is Amy, nogmaals GEFELICITEERD! Hopelijk mag snel lekke rin haar eigen bedje slapen. @Aankomen: Ik durf het bijna niet te zeggen na ik al jullie kilo's voorbij heb zien komen... Daar komt ie dan: 18 kg, erg he. Ik snap er zelf eigenlijk niets van. Het kon geen kwaad zei de vk, ik was nogal dun voor de zwangerschap dus ben nog steeds niet te dik gelukkig. @Suusje: Ik heb dat ook dat ik me ineens weer heel erg druk aan het maken ben. Ben ineens bang dat ons kleintje niet gezond is of dat er alsnog iets mis gaat, nu of tijdens de bevalling. Pff, we moeten het maar zsm uit ons hoofd zetten he... Ik ga zometeen professionele buikfoto's laten maken en dan straks als de kleine geboren is hebben weer een shoot. Het zal wel even duren voor ik iets kan laten zien maar zodra ik ze heb kom ik ze natuurlijk showen. Fijne dag allemaal...
Goeiemiddag allemaal, Misschienmama; wat een prachtig meisje! Wat een humpie he....zo kwetsbaar nog. Ik hoop voor jullie dat ze snel in haar eigen bedje mag slapen. Veertje14; met die paar dagen verschil doen ze niet zoveel hoor. Het maakt geen verschil of je nu de 10e of de 13e bevalt. Het scheelt maar 3 daagjes.
Ik heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan. De laatste keer was ik 12 kilo aangekomen. Trieske; leuk een professionele fotoshoot. Wij hebben 14 okt. een bolle buiken sessie
@ Misschienmama... wow ben er stil van! Zo klein en zo compleet! Nogmaal van harte gefeliciteerd en fijn dat alles goed gaat!!! Echt raar om te bedenken dat het formaat van jou kindje nog in onze buiken zit.. of ben ik de enige die zo denkt? hihi @ KG's... hier de "heer en meester"... 20,6 kg aangekomen... hahaha ga serieus de 100 kg nog aanraken, weeg nu 97,6 kg. Ga ik foto van maken en inlijsten en daarna NOOOOOOOOOOOIT weer zien op de weegschaal (hoop ik) Ach jahhhhh lekker relatief, doe mij maar een lekkere gezonde beeb! @ hier verder: Griepje lijkt me uiteindelijk mee te vallen, van het weekend had ik echt zo iets van; ik weet niet hoor volgensmij ben ik nog wel een week hartstikke ziek. Maar ik voel me eigenlijk keigoed! Of zal dat te maken hebben met het feit dat ik nog maar 4 dagen hoef te werken?? YEAAAAAAAAAH PARTYYYYYYYYY Ben eigenlijk best trots op mezelf.. doorgewerkt tot het bittere eind zonder 0x ziek te melden tijdens de zwangerschap... TSJAKKAAAAAAH... vindt dat ik wel een bonusje heb verdient op het werk! Ik ga nu maar gauw heen, 13:00 beginnen Tot vanavond maar weer en fijne dag dames!!!
@misschienmama awww wat een poppie zeg! Echt mooi! @veertje hoe doe je dat?? Misschien draag jij je humpie van binnen hihi
Misschien mamma, wat een mooie fotootjes, en zo leuk met haar vingertje in haar mond. We duimen dat je haar snel mee naar huis mag nemen! Hm ja, kiloos, hier nu 13...en dat was niet zo nodig geweest want ik was al behoorlijk stevig. Maar ja. Ik heb dan ook net een chocoladeperiode gehad. Nu ik daarvoor met maagzuur wordt afgestraft wordt het in ene weer een stuk makkelijker om er van af te blijven .
Over kilo's gesproken, mijn weegschaal geeft nog steeds - aan. Ja misschien een van de weinige. Intotaal 10 kilo afgevallen waarvan er nu weer 8 aan zijn gekomen. Jaja was leiver gewoon 10 kilo aangekomen en dat ik zonder zorgen mijn zwangerschap doorkon en lekker kon eten. Ik hoop dat je je mooie meid snel mee naar huis mee kan nemen. Ligt ze wel in een ziekenhuis in d ebuurt? Wel gelezen hoor, maarde rest is even net overgekomen. Gr gaby