joehoe!!! 35 weken!!!!! @ miracles heh weer aan dat ding gelegen wel fijn dat de gyn nu van week tot week gaat bekijken
Goodmorning! @Lilage, succes met je laatste dag! Nog even!!! @Miracles, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Je hebt zo veel voor je kiezen gehad deze zwangerschap... Zag allemaal leuke roze dingen voorbij komen Hier net de eerste prik in het ziekenhuis gehad. Moet zo om 11 uur weer geprikt worden en dan om 15:00 uur. Heb dus een dagje ziekenhuis. Dan duurt het 3 werkdagen voor de uitslag en maandag heb ik de echo. Probeer me niet te druk te maken.. Weet ook wel dat ze tegenwoordig snel zeggen dat het een flinke is.. Bij mijn nicht zeiden ze dat ook (haar man is ook nog eens ruim 2 meter en grof gebouwd) en daar kwam een kereltje van 7 pond uit.. Dus probeer het te relativeren alhoewel er toch wel een aantal nachtmerries de reveu gepasseerd zijn vannacht... Maandag weten we wat meer.... @Allemaal, een dikke knuffel!
Wat een schattige kleertjes zag ik voorbijkomen En dames die weer aan het CTG moesten, ja dan wordt zo`n zwangerschap zwaar en ben je er wel klaar mee. Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook echt begin af te tellen, mijn rug wil niet wat ik wil en ik voel me aardig beperkt in mijn doen en laten. even stof afnemen is voor mij al een wereldklus blegh sorry meiden moest er ff uit. Ik weet niet meer precies wie het vroeg maar ze meten de baby nu en dat doen ze al een paar weken, aan de hand daarvan kunnen ze een geboortegewicht inschatten.
Goedemorgen meiden!!!! iedereen die nog aan het wekr is sterkte ermee nog even doorzetten. Vandaag mijn eerste dag van het verlof heerlijk. gelijk lekker as the world turns kunnen kijken en lekker op het gemakje door het huis keuvelen. Ik heb van mijn collega's een mooi pakketje gehad met allerlei spulletjes voor de kleine. uiteindelijk heb ik besloten om niet te tracteren. morgen 34 weken
hier meten ze ook de kleine op met de echo..die is steeds mooi op schema..een geboortegewicht heb ik nog niet gehoord maarre dat zal ook dan wel gemiddeld zijn..(of is dat te simpel bedacht..)
Hier ook sinds maandag verlof zijn we wel aan toe begin me een beetje te vervelen. Heb maar besloten dat k de kasten ga opruimen en veranderen (zal wel bij de zwangerschap horen) hahah @ kleertjes,Ik vind dat kleertjes voor jongens wel wat tegen vallen eigenlijk. minder keus dit hadden we met ons oudste zoontje ook al. Deze week maar ff de reis tas naar het ziekenhuis maar ff vullen. of in ieder geval kijken/opschrijven wat er mee moet.
@ hier 2 weken geleden de kleding kast opgeruimt (gingen 2 vuilniszakken vol weg) en heb net lijstje gemaakt voor de vluchttas als ik puf heb vandaag klaarmaken
Ik begreep dat miracles ook weer aan de ctg gehangen heeft.. zijn dan werkelijk alle limburgse zwangere vrouwen de lul, gister was het bizar druk op de verloskamers in Heerlen en dus ook in Sittard? Doordat half heerlen en omstreken dus in de rij stond duurde het gister eeuwig.. maar goed we hebben netjes aan de ctg gelegen...ik geloof dat ik ook wel 5 verschillende mensen aan me buik heb gehad, echt niet fijn! manneke vind dat niet leuk want begon gelijk weer te bewegen, vertoppertje spelen zal zijn favoriete spelletje worden denk ik, haha! Eerst naar de verloskundige en die zei dat het een boven gemiddeld kind word qua grootte en gewicht dus ik ging met angst er weer vandaan op naar het ziekenhuis...verschrikkelijk!Ben nu helemaal bang voor de bevalling. Ik vroeg of het risico's kon geven maar volgens de verloskundige niet echt tenzij het erg groot word en daardoor te zwaar is om uit te dragen.. Heb me dus voorgenomen om wel met 38 weken aan te geven dat ik echt niet meer kan.. ik wil niet meer!!! Be het zat die zwangerschap.. ondertussen word je doodmoe. Laat maar komen die handel..hihi Sterkte allemaal,succes voor de gene die laatste werkdag hebben!
Zo en ik heb vandaag ook voor het eerst een dag dat ik er echt helemaal genoeg van heb. Van het me log voelen en het allemaal niet meer kunnen. Ik hou veel vocht in mijn benen vast en als ik die dan stoot, ligt het meteen open. Verder veel harde buiken gehad vannacht en werd er steeds wakker van. Grrr. Mijn stemming is even beneden het nulpunt gezakt. Ik heb gisteren ook wel iets te veel gedaan. Dus betaal ik nu. Zucht.... Zo.... T moest er ff uit...
@jongemamainspe, Meid weet hoe je je voelt. Ik ben heel bang voor de bevalling en tegen mij zeiden ze gisteren ook "oh, dit is geen kleintje...." Nee, dat helpt. Nu ben ik helemaal als de dood! Maar goed, het moet er toch uit.. Maandag heb ik een echo om te zien hoe groot hij ongeveer is.. Heb alle nachtmerries wel gehad vannacht... Maar, het schijnt al snel gezegd te worden dus voordat we in de stress schieten, even afwachten. Meid, sterkte... @Princi, Balen dat je je zo voelt. Even een dipdag dus.. Rustig aan doen vandaag en probeer te relaxen.. (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het).. Meiden, het is te merken dat het bij de meeste wel de laatste loodjes zijn. Laten we die laatste weekjes onze ballen nog even bij elkaar rapen (fijne woordkeuze hahaha). Nog even en dan hebben we ons frummeltje in onze armen... Het schijnt dat je dit dan allemaal vergeten bent.......................................
Stom he.. heb ik weer, ben zelf maar klein.. maar goed.. het moet eruit.. en idd laatste loodjes, ik heb t zwaar onderschat op t moment dat we dit begonnen. bleg. Kom maar op, laat nou maar zien waar ik 9 maanden op wacht en naar uit kijk en me zo ****** door voel.. zien waar ik het voor gedaan heb... heerlijk..
ja de laatste loodjes maar goed tis voor een goed doel echt voor je het weet is het zover en dan ga je dit weer missen had ik wel tenminste
Hoi hoi, Wilde even iederen heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes. Ergens vind ik het wel heel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die het momenteel wat zwaarder krijgt. Bij mij is het niet zozeer lichamelijk maar meer mentaal. Pff, ik wil echt de komende weken doorspoelen, heb het zo gehad. Steeds als ik ff alleen ben krijg ik down gevoel en moet veel huilen. Fijn om dan te lezen dat dat niet heel raar is ofzo. Nou meiden, succes en hopelijk gaan de laatste weekjes een beetje snel voor bij...
Wat ik het irritantste vind is de energie die je niet hebt! Ik heb vandaag mijn bloeduitslag gehoort Mijn CRP is 3! Nog nooit is die 3 geweest! Altijd vanaf 9 Dus door de zwangerschap ben ik ontsteking vrij! Ben zo blij! Alleen daardoor mag het hele hormoon gebeuren wel even doorgaan haha
puzz goed nieuws.. laatste loodjes..pff...princi ook jij mag balen en een baaldag hebben, hoort erbij! ikke net geluncht met vriendin merk dat ik daar van kan genieten maar zodra ik thuis ben overvalt ook hier ff t gebrek aan energie. Probeer toch wel dingen te doen anders duren die weken nog zo lang.... enne ja heb totaal geen negatieve gevoelens over zwangerschap zoon dus denk echt dat we dat dadelijk allemaal helemaal vergeten zijn, krijg je de eerste lach van je eigen kindje , ga je lekker saampies shoppen voor leuke herfstkleding, ben je zo weer een kilo of 7 lichter..zit je met je gezinnetje onder de kerstboom en voel je je happy! Ik geloof t!!
Dat zal wel goed zijn hoor Suusje anders had je het wel gehoord. Ik vraag er altijd om dan meten ze hoofdje, buikje bovenbeentje, dan gaat die computer aan het werk en komt er een gewicht uit