o ik heb net ff 1,5 uur geslapen en heel zielig gedaan tegenmanlief. Dat is zo'n topper en die gaat dan heel lief grapjes maken. Dat helpt. Thanks Suus, voor de opbeuring! En Trieske nee joh, je bent echt niet de enige! He Puzz, dat is mooi, kunnen ze niet iet met dat hormoongebeuren bedenken zodat je er na de zwangerschap ook iets aan hebt? Want om nou de rest van je leven daarom zwanger te zij is ook weer zo wat niet waar?
Haha ja Qua hormonen zou je kunnen denken aan progesteron meds maar ja dan zou ik me voor altijd zo verzwaard voelen En nu ik toch geen borstvoeding mag geven ga ik straks weer aan de MTX (een lichte vorm van chemo...) En die houd het dan voor altijd in stand... Maar dan kan ik nooit meer kiezen voor een 2de kleine... Bah moeilijk moeilijk...
hihi, het zit erop! laatste dagje gehad en vanaf nu effe beetje rustig aan aan de ene kant denk ik, pfoei, nu nog 5 weken, aan de andere kant dringt het nu tot me door dat het misschien nog maar 5 weken zijn!... de kleine doet nog niks wat draaien betreft, ben heel benieuwd wat het gaat worden..maandag weer controle, dan zullen we wel verder zien he hihi... dikke zoen voor allemaal!!! x
Laatste loodjes meiden! Vind het raar dat verloskundigen zeggen dat je een bovengemiddelde baby krijgt, wat heb je er aan om dat te weten? Het moet er toch uit, dr is er nog nooit 1 blijven zitten. Vind het dus gek! Ik hoef dat niet te weten hoor, ga ik me alleen maar ongerust maken. Giovanni was ook 3940 bij de geboorte. Maar is er ook uit gekomen. Pijn doet het toch wel. @ hier, gaat het bar slecht!! Gisteren wilde Giovanni niet slapen want hij is nog steeds ziek dus ik zat er al helemaal door heen, was zo moe en pijn in me buik. Echt zo een zeurderig ongesteldheids gevoel. Blegh.. Toen Giovanni in ons bed gelegd in de hoop dat die daar wel ging slapen. Maar nee, in plaats daarvan, gaf hij over in ons bed. Dus we konden savonds laat nog een wasmachine aanzetten! pfff... Als je ergens niet vrolijk van word. uiteindelijk ben ik bij Giovanni in bed gekropen en viel hij dan eindelijk in slaap. Marco en ik hadden besloten om op de bank te gaan slapen aangezien we ons dekbed nooit meer 'op tijd' droog kregen. Dus wij zijn verhuisd naar de woonkamer. Snachts werd ik wakker van buikpijn, ging naar de wc toe want dacht dat ik moest poepen ofzo. Nou ik kreeg me toch harde buiken en pijn! Echt niet normaal, moest het gewoon weg puffen, maar voelde me heel misselijk worden dus raakte een beetje in paniek. Ik marco roepen of die een emmer kon geven en daar kwam hij aan, net op tijd want gooide echt alles van die dag er uit met een flinke scheut maagzuur erbij. Deed dus ook goed pijn. Daarna gespoeld met water en een paar slokjes water gedronken. Toen was ik ineens aan de diarree, dus ook dat kwam er uit. (sorry voor het ranzige verhaal) Nou ik was dus helemaal leeg maar nog steeds ongelovelijke pijn in me buik. Ben onder de douche gaan staan en hoopte dat dat zou helpen, maar geen resultaat. Toen voelde ik me weer niet goed worden en ja hoor, daar kwam het water er weer uit. Viel om half 6 in slaap en om 6 uur werd marco opgehaald. Ben dus echt kapot nu. Giovanni is gelukkig ook erg rustig vandaag, heb de hele ochtend op de bank gelegen en hij ook. Hij vroeg alleen of de tv aan mocht, dus dat heb ik maar gedaan. Heerlijke uitvinding de tv. Zou vandaag ook geknipt worden maar heb haar maar afgebeld. Dacht even snel hier kijken en dan plof ik maar weer op de bank. @ lilage, ja was er ook ff! Lekker verlof!!! Jahoee! Geniet ervan he. @ miracles, beetje bij geslapen?
@Lara... jeuk over? Lijkt me behoorlijk frustrerend! En nu officieel nog 1 dagje werken, jippieee!!! @Lilage, jij de laatste dag erop zitten, VERLOF @Chasmi, de prikjes overleeft vandaag? Vervelend he, zo vaak naar t ziekenhuis reizen op 1 dag! Ik moet mezelf nu een aantal dagen per week 7x per dag prikken... @Koffieleutje, vervelend he, als je lichaam niet mee wil werken! Maar we zijn aan t aftellen he, hoor wie t zegt @Zonnetje, eerste dag verlof bevallen? Lekker genieten nu he! En morgen zijn we inderdaad beide 34 weken @Mamsie, ik vind de jongenskleren van Noppies helemaal geweldig, heb al een hele verzameling ervan in de kast liggen @Jongemamainspe, in Sittard was t ook onwijs druk gisteren... alles lag vol en 4 bevallingen tegelijk! De kamer naast me was net een jongetje geboren toen ik daar was! Ze sturen onderling toch alles door als Sittard, Heerlen of Maastricht vol is, dus meestal is het dan overal druk... @Princi, jij ook al de neus ervan vol... de laatste loodjes wegen t zwaarst he! En harde buiken? Heb je de vk gebeld? @Trieske, vervelend dat je je mentaal niet zo goed voelt... Begin t nu ook wel te merken hoor, dat ik er helemaal doorheen zit en de komende weken voor mij ook ff snel doorgespoeld mogen worden! Jou CTG was ook netjes las ik! Fijn!!! @Puzz, CRP is netjes he!!! @Suusje, ik stel me er ook op in hoor, zoals je schrijft, dat ik alle ellende van de afgelopen maanden snel vergeten ben als ik ons ventje in mn armen mag nemen! @Lianne, jeetje... wat een ramp als je je zo ellendig voelt! Voel je je ondertussen weer iets beter? Ik heb vannacht gelukkig redelijk geslapen, wel ontzettend veel gedraaid, omdat ik niet kan liggen van de pijn, maar in totaal maar 3 kwartier echt op geweest! Verder heeft ons manneke zich vandaag weer goed laten voelen en volop mn buik verbouwd! Dus dat is ook weer een geruststelling. Wel merk ik dat de weeën sterker aan gaan voelen, heb ze ook echt om de 4 minuten, maar hoef ze nog niet allemaal standaard weg te puffen, dus nog geen nood aan de man! Zodra dat t geval is moet ik bellen... Nou, net 2 collegaatjes op bezoek gehad, morgen nog een ander collegaatje, dus heb nog wat in t verschiet! Nu ga ik samen met hubbie wat eten, fijne avond meiden!!!
@ miracles, voel me nog niet echt goed. Nog steeds hele erge buikpijn, maar moet morgen toch naar de vk dus heb zoiets ga ook niet bellen. Alhoewel de beeb wel veel rustiger is als normaal, ga zo in bed hem even 'opzoeken' en als ik dan nog niks voel toch wel even bellen. Want dan vind ik het enger... (ook door iets wat ik heb meegemaakt met een vriendin rond deze tijd. Dit bespaar ik jullie nu wel even. Hihi. Want dan worden jullie daar alleen maar ongeruster van). Noppies is trouwens inderdaad leuk he, vind ik ook echt een verslavend merk. Hihi. Daar wil je gewoon alles van!
Echt meiden... Ik ga door de grond... Onze kleine snorrie gaat morgen overlijden... Hij heeft een ziekte die heet Fip... Al zijn symptomen komen overeen... Hubbie ging vandaag even heen voor sterktere anti bio,en kwam terug na een uur Toen hoopte ik nog dat het gewoon druk was... Wat hij heeft een een muteerde darmontsteking die fip heet,zijn borstkas zit vol met pus en andere slechte dingen... Ze kunnen hem opereren maar dat zou uitstel betekenen... En hij zou het niet eens overleven... Nu de ziekte actief is zou hij 8 weken leven met pijn tot zijn dood Maar omdat de dokter ook bijna ging huilen om de rontgen Hij is al ver heen... Vanaf we hem hebben is ie al ziek Ontsteking hier en ontsteking daar Steeds weer naar de dokter (met veel liefde hoor geloof mij!) En elke keer een anti bio tot deze diagnose... Gatverdamme... De hele tijd al janken en nu ben ik even leeg... Hij ligt weer boven en als we hem optillen doet het pijn... Dan maar blijven liggen en wij komen steeds hem een knuffie geven Die kleine mannetje,onze kereltje... NOOIT weer katten als ze allemaal zijn overleden... Elke keer pijn en ongeluk... Ik knuff mijn kleine poezels maar even goed...
@ puzz Jezus meis wat vreselijk van snorrie arm poesje. zit je echt niet mee met je poezelsL ik heb er gewoon geen woorden voor een hele dikke DIGI KNUFF!!
@Puzz: Wat ontzettend KL*TE van Snorrie. Jullie kunnen hem nu tenminste wel een vredig einde geven. Ik las hier laatst nog over een hond (sorry weet even niet meer van wie precies) die tot het eind heeft moeten vechten en uiteindelijk is gestikt. Daar konden ze natuurlijk niets aan doen maar dat is zooo zielig. Heel veel sterkte morgen, ik leef met je mee hoor... Bij dit soort berichtjes moet ik ook altijd weer aan onze hond Rocko denken die we in jan in hebben moeten laten slapen. Hij was zo lief!!! Dit is ie samen met mijn vriend, 2 maanden voor we hem in hebben moeten laten slapen... Snik... http://94.100.113.144/426600001-426650000/426617401-426617500/426617430_5_Z47K.jpeg Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft, trouwens gewoon voor iedereen!!!
ach arm beestje..puzz sterkte! Wat betreft jongenskleertjes ik vind name it ook erg leuke dingetjes hebben!
Goeiemorgen meiden! @Puzz, zit je niet mee he... sterkte vandaag! @Mooie foto van je Rocko, Trieske! T is niks als je een dier af moet geven... @Lianne, de kleine nog gevoeld gisteravond? @Suusje, Name it heeft inderdaad ook errug leuke kleertjes!
Goedemorgen allemaal, @Puzz, tjemig meid.. Ben er even stil van.. Heel veel sterkte op deze nare dag. Aan de ene kant fijn dat hij niet hoeft te lijden en je hem dit kan besparen aan de andere kant een ontzettende bittere keuze om te maken. Heel veel sterkte met dit verdriet. Geef Snorrie nog een mega dikke knuffel en liefde. Dikke knuffel vanuit Vlaardingen voor jou! @Trieske, dat met die hond dat was ik.. Is inderdaad niet echt fijn om een lieverd van een hond na bijna 16 jaar zo te moeten zien lijden. Is iets wat een dier echt niet verdient... Zijn nu bezig met stappen tegen de desbetreffende dierenarts...... @Lianne, en hoe is het? Heeft de kleine nog van zich laten voelen?? @Miracles, jij was alweer vroeg op deze ochtend! @Kleertjes, heb wat dingetjes van LIEF gehad. Ook erg leuk!! Name it en Noppies zijn inderdaad ook erg schattig allemaal. Stoer maar lief.. Hier een roerige nacht gehad.. Veel gedraai en gedoe. Twee blauwe armen van het prikken van gisteren au au... Vandaag met vriendinnetje naar Naaldwijk. Maar eerst even opruimen hier, poezels hebben hier gespuugd vannacht, altijd fijn voor de slaapkamer deur en dan met je blote voeten precies raak....blegh... Meiden, fijne dag allemaal vandaag! Kuz kuz!
@ Puzz, aaah meis echt een super dikke hug voor jou hoor! Sterkte vandaag.. Kuss! Hier is de beeb echt heel erg rustig, zo gek moet zometeen naar de vk toe dus ga het wel even na vragen. Normaal is hij echt heel druk en voel ik hem om het uur zowiezo, nu heel af en toe een plopje. Word er niet geruster op. Maar goed om 10.50 bij de vk zijn. Dus komt goed, tenminste dat hopen we dan maar he. Blijf het positief inzien hoor. Anders word ik gek.
Goedemorgen meiden. Jeetje Puzz sterkte nog met Snorrie, klinkt misschien hard maar is inslapenniet fiojner voor de kat en voor jullie dit zal niet fijn zijn om aan te moeten zien. nogmaals sterkte. Lianne su6 dadelijk, alles zal vast helemaal in orde zijn. Chasmi, hier vanmorgen hetzelfde ook een van de katten had gespuugt, gelukkig heb ik erniet in gestaan, is me al eerder overkomen dus ik ben voorbereid en kijk altijd goed uit hahahaha. Miracles vandaag 34 weken Moet om 11 uur bij de vk zijn ben benieuwd.
Thnx zonnetjee. Ooh lekker op de vroege ochtend in kattenkots staan. Hihi moet stiekem wel even lachen hoor. Al zou ik het niet mee willen maken!
Hij is er niet meer... De dokter heeft mij het hele verhaal ook nog uitgelegt en alles viel op zijn plaats... Hij sliep rustig in... Nu ben ik even leeg...