je bedoeld dat je in heerlen moet zijn? Ik moet nog een stoel halen van de week.. misschien valt er wat af te spreken..woon er immers dichterbij!
hey! welkom, ik ben 1 dagje eerder uitgerekend dus wij zitten allebei in het schuitje word het november of toch oktober( zou niet erg zijn he?! )
Oh... Puzz.. ik lees net van Snorrie.. sterkte meis.. moet idd vreselijk zijn....dikke knuff.. verder lees ik veel mensen met verlof.. steken en harde buiken hier en daar.. tzijn echt de laatste loodjes.. FRAMBOZENBLADTHEE.. ik heb er meer over gehoord.. Bij de febmama's 2008 hebben sommigen het volgens mij wel gebruikt aan het eind.. zal s ff vragen wat hun ervaringen waren.. Verder kan het eten van Ananas..(het hart dan he.. wat je normaal laat liggen) net een zetje geven..moet je wel verweekt zijn hoor.. kindje moet er wel klaar voor zijn.. tis alleen niet zo lekker.. er zit Kinine in.. een stof die weeen kan stimuleren.. zit ook in drop e.d. Met hoge bloeddruk schijn je daar dan weer mee te moeten oppassen.... en natuurlijk SEKS.. is tijdens de laatste weken (als je het nog voor elkaar krijgt..whahaha) ook een manier om de weeen op gang te krijgen.. dus als je begonnen bent met verplichte nummertjes...hihhihi.. kun je het cirkeltje mooi rond maken door er ook mee te eindigen.. Uiteindelijk komt beebje pas wanneer het er klaar voor is en je lijf het zelf wil.. maar een beetje stimulans en het idee dat je er zelf wat voor kunt doen is soms best prettig..
Hallo, wel bijgelezen. Maar beetje vergeetachtig. Sorry. @ puzz, hoe is het met je? @ miracles, ik hoor het dan wel van de ikea. En een plop in je buik? Lijkt me een eng idee zeg. Was vannacht ook om 4 uur wakker, of eigenlijk viel ik pas rond 5 uur in slaap, om half 7 was ik er weer uit om marco dr uit te gooien, die moest werken. Ben weer naar bed gegaan en toen kwam om half 9 Giovanni. Gaaapp!! Toch ben ik niet zo moe, tenminste als ik niet zwanger zou zijn was ik er beroerder aan toe geweest geloof ik. Dat is dan wel weer fijn! @ steken, denk dat het allemaal bij iedereen wel wat gaat rommelen. Het komt echt dichtbij nu he! Spannend!!
hey meiden net vk geprobeert te bellen maar ze zijn vandaag nie bereikbaar pfff en om nou het noodnummer te bellen vindt ik ook te ver gaan
ik heb de vk te pakken gekregen! uit gelegd van me harde buiken de enorme spanning die 24 uu per dag op me buik staat en de steken die ik heb aangezien ik geen pijn bij plassen heb en normaal naar de wc kan denkt ze dat het indalingsweeen zijn omdat mijn meisje nog niet was ingedaald. dus warm bad of warme kruik en hopen dat het overgaat
fl3x, zou je niet toch ook even urine inleveren bij de huisarts...to be sure? Ik heb nu twee keer blaasontsteking gehad in de zwangerschap en had beide keren geen pijn bij het plassen... Aan de andere kant als de vk het zegt...
ze zei het eigenlijk meteen al omdat ze nog nie was ingedaald ik zei ja ik weet nie hoe dat voelt want had het bij mijn eerste ook niet maar het schijnt bij een eerste ook niet voor te komen ik moet dinsdag weer heen ben benieuwd of het effect heeft gehad want schijnt dat me bm "zegt" he ga een naar beneden jij wordt beetje vol hier bovenin
he meiden, net in ziekenhuis geweest en wordt een beetje moedeloos van alle gyn. en ass.gyn. die steeds weer wat anders zeggen (enne dat je dus ook steeds een ander tegenover je heb..) maar goed met 28 weken naar gyn gestuurd vanwege de onregelmatige hartslag. Ook echo in ziekenhuis gehad (uitgebreis gericht op hart) alles goed..kindje moet eroverheen groeien. Vorige week geen rare harslag meer te zien maar werd gezegd kan een momentopname zijn... Vandaag weer terug en toch weer wat onregelmatigheid..tja balen natuurlijk maar nu begon de gyn dus over een echo die in het erasmus gemaakt had moet worden bij t ontdekken hiervan.. Ik vertelde dat dit volgens de andere gyn niet hoefde omdat alles in ziekenhuis waar ik loop goed was op echo.. nee zegt deze gyn dat is het protocol en daar moeten we ons aan houden. Nu dis dinsdag naar het erasmus om echt alles uit te sluiten.. natuurlijk prettig om alles uit te sluiten maar dus weer de stress nu en weer alles uitsluiten. Daarnaast baal ik dat de ene gyn het ene zegt en de andere weer wat anders..wie moet ik dan geloven/vertrouwen.. bleh ff me weer hierover heen zetten.. ben ook nog t hele weekend alleen thuis. Zoon en vriend naar voetbalkamp tot zondagavond..
Oh suus, wat vervelend! Vooral ook dat je alleen bent nu. Nou ja eigenlijk de hele situatie natuurlijk. Nou dan een hele dikke knuffel voor jou!!
tja princi kijk hele situatie is vervelend enne ze willen geen enkel risico nemen. Dit is natuurlijk ook prettig als er echt iets aan de hand is wil ik t ook zelf graag weten.. maarre dan zo'n heel weekend alleen. Zag er al een beetje tegenop maar nu nog veel meer. Vriend is wel met eigen auto ipv bus zodat hij naar huis kan komen als t nodig is of ik niet trek maarre..nou ja worden twee pittige dagen denk ik..
Hoi Meiden, Hoe gaat jet bij jullie?? Ik lees veel berichtjes over de laatste ongemakjes.. Niet zo leuk he.. maar we moeten nog even volhouden. Hier nog 2 weekjes aan het werk en dan met verlof. merk wel dat alles een stuk moeilijker gaat maar gelukkig alles met de gezondheid goed!! Nou meiden iedereen veel sterkte en alvast een lekker weekend gewenst!!
Kom maar gezellig veel hier kletsen dan! Heb je wel leuke afspraken? Ja natuurlijk is voor de zekerheid onderzoek altijd beter maar t zorgt wel voor stress...want je wil het gewoon niet toch?!
hoi dames ik lees dat sommige ook met frambozen blad thee willen beginnen toevallig heb ik hier een topic over geopend bij zwangerschap staan meerde ervaringen van vrouwen die het hebben gebruikt ik ben nu ook begonnen met het drinken ervan smaakt best lekker en kan geen kwaad overgens schijnt het ook goed te zijn om het met brandnetel thee te drinken ookal vind ik dit wel iets minder lekker smaken mmar ook wel te doen hoop dat jullie er iets aan hebben groetjes sapje
@suusje Ohh joh ik snap je onrust maar al te goed Mijn zusje had ook geruis bij het hart en ze had 3 gaatjes Maar ook down dus ja dan heb je zon extreme onregelmatigheid in het kloppen En omdat het een beetje is bij jou meid zal alles meevallen @sapje geeft ons een sapje tip ! Ik kreeg me toch een pijn in mijn zij! Lijkt op zon pijn die je krijgt in je nieren als je je teveel hebt gelopen en nu dan aan de voorkant van mijn buik Hubbie gelijk ongerust... Zo sneu Ik zei tegen hem dat het was omdat ik teveel heb gelopen Vind het lief en sneu tegelijkertijd dat hij zo ongerust was Ben bijna bang om iets te zeggen als ik pijntjes heb...
flex; fijn dat het zoiets onschuldigs is. Suus balen dat het nu weer onregelmatig is. En snap je ongerustheid. maar ja je kan het beter weten in je baarmoder as er iet is, dan er buiten, want zolang z ebinnen zit gaat het prima ne als er iets zou zijn staan ze stanby om haar te hepen. We gaan er gewoon vanut dat alles goed zit. En we loodsen je door het weekend gr Gaby ps hier ook vreselijk veel harde buiken
suusje gepke heeft gelijk we loodsen je door het weekend. Beter teveel onderzoeken dan te weinig. Evelien
Heb inmiddels ook de frambozenbladthee gevonden en gedronken. Best lekker! De mevrouw in de winkel vertelde dat het zeker helpt voor een voorspoedige bevalling, we zullen zien...