morgen meiden! hier weer een slechte nacht gehad enorm last gehad van me buik heb vanmorge gewoon effe een potje zitte janken. @ LAra leuk is dat he shoppen voor de vluchttas fijn dat je geslaagd bent daarvoor
Mogge allemaal, Zo weeral een kl*te nacht zeg. Mijn darmen trekken alle energie en dan krijg ik het koud. En daar kan ik dan altijd maar weinig tegen doen. Waren mijn darmen eindelijk rustiger, gaan ze een beetje verbouwen achter ons om half 8...snik...wanhopig werd ik er van. Zo dadelijk haptonomie en dan gaan we daarna vieren dat we 1 jaar getrouwd zijn...JUH! We hebben stiekem al een stukje van de taart gegeten en de rest van de dag mogen we de rest eten. Hij was overigens nog steeds lekker...ook na een jaar in de vriezer dus!
@ Princi, gefeliciteerd ! En balen dat je slecht geslapen hebt, vervelend he die aktieve buren hahaha @ Flex, nog steeds last van je buik, schiet ook niet op he bij jou. *knuff* @ jessica, nou wil ik het ook weten hahaha, we liepen eerst gelijk dus ben wel benieuwd @ Suusje, beetje kunnen slapen vanacht? @ miracles, wat een gaaf pakje zeg, stoer!! @ hier, vandaag lekker een rustig dagje houden, vanmiddag even de kinderstoel ophalen,en even een bakkie doen bij een vriend. en dan vanaaf alleen thuis, man gaat naar de voetbal.... dus lekker met een kopje thee met de afstandsbediening op de bank, heerlijk!
Hier ook een lekker rustige dag boodschappen al gedaan zo komt er visite dan vanmiddag misschien nog effe naar de intratuin( ligt eraan hoe laat de visite weggaat) en dan ook ik heerlijk alleen op de bank want ook mijn man gaat naar de voetbal. Meiden geniet van jullie dag/ weekend Evelien
ik lees dat iedereen erg gelukkig is met de bank en de afstandbediening in de avonduurtjes hiero ook hoor, kaarsjes aan enne kopje thee. Met frambozenthee wacht ik nog ff want die kleine moet hier eigenlijk nog wel een weekje of 4 blijven zitten! Flx3 en princi balen dat jullie zo'n rotnacht hebben gehad! Meiden bedankt dat jullie aan me denken, doet me goed! FIjn weekend allemaal!
hey hey ben effies bij mn moeder op de pc mn pc doet nog niet zoals ie behoort te doen. heb alles bijgelezen en wat is er weer een hoop gebeurt zeg @ allemaal hele dikke knuffs wil niet op alles gaan reageren vind ik een beetje raar als je op visite bent hopelijk heeft mannetje hm weer snel aan kant
@ claire hoop ook dat je pc snel gemaakt is @# hier licht in me hoofd van de moeheid wilde gaan slapen net maar esmay wil dus niet slapen en ze is behoorlijk humeurig! ik ga haar luier maar es doen stinkt heir ineens whahaha
je kan wel merken zeg dat het weekeind is dan ist altijd zo stil op het forum haha heb gisteren buikfoto gemaakt zal um effe showen
claire: balen kapotte pc.. flx3: ach jij wilt slapen maar dochter niet.. mooie buik! Ik ga zo ff naar de ah lekkere dingen inslaan voor vanavond enne dan gordijnen dicht,kaarsjes aan en op de bank..
Hey dames heb een vraage vluchtkoffer is nu gepakt maar heb de spullen in een schone nieuwe vuilniszak gestopt want de tas zelf heeft mijn zusje meegehad naar kamp en er zit zand in Dus vroeg me af is het wel zo verstandig om 19 dagen de spullen erin te laten?
@ Puzz, een vuilniszak laat wel een luchtje achter, misschien een andere tas pakken?? @ Flex, mooie buik ! Hier net even een tukkie gedaan, pfffft ben er gewoon gaar van haha. Het is echt herftweer buiten zeg, ben blij dat ik vandaag de deur niet meer uit hoef. We hebben vanmiddag de kinderstoel opgehaald, leuk leuk leuk, en kon het niet laten , heb nog een lief setje kleding meenomen
heb nog geen vluchtkoffer gemaakt.. maarre shirt om te bevallen, schoon ondergoed, pyama, badjas,slippers/pantoffels,wat toiletspullen, kleding voor de baby.. eventueel wat te drinken, te eten (vriend is diabetes dus neem wat tussendoortjes mee..) enne verder..pff puzz wat heb jij?? Zou het ook geen weken in een vuilniszak laten zitten..