November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Ik lees iets over muntjes voor de rolstoel, heb dus gewoon 50 cent, en een 1 en 2 eur munt in t koffer gepropt!
    Ook extra parkeergeld, niet dat we daar stan en niks bij ons hebben!

Verder vind ik dat we eigenlijk best veel mee moeten nemen hoor, was dus de slippers vergeten! Is wel handig natuurlijk!
    We komen bijna met een grote reiskoffer naar t ziekenhuis aan t gaan

Ik heb verder weinig puf de laatste paar dagen.
    De weeën komen echt met regelmaat en de contracties nemen qua sterkte ook wel toe. Best vermoeiend, zo de hele dag door!

Heb afgelopen dinsdag voor de zekerheid maar s gevraagd wanneer ik echt naar t ziekenhuis moet komen, want ja, heb hier nu dus al 9 weken last van en ben er echt wel op een bepaalde manier gewend aangeraakt!
    Maar moet dus bellen als ik ze echt constant weg moet puffen!

Verder is t best wel spannend, want je weet natuurlijk niet of t nu doorzet ja of nee!
    Maar ik denk dat ons ventje nog wel ff stiekum van plan is te blijven zitten en mama nog ff flink te pesten de komende weken!

Hoe is jullie weekend verder, veel potjes thee en televisieavondjes lees ik?
    Vandaag nog leuke plannen?

Hier een bankdagje voor de boeg vandaag...

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen MIracles,

De weken gaan zo wel langzaam voorbij voor jou he, maar alweer 34 ,5 weken, gaat de goede kant op !!!
    Kan je je eigen nog wel een klein beetje vermaken thuis?

Hier vandaag ook een rustig dagje, vanmiddag gaan wij bij vrienden op bezoek, en eten daar dan een hapje mee, gezellig !
    En inderdaad gisteren een bank avond met een kopje thee hahaha, lekker heel de avond crimeavond, was goed te doen.....

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

hoe gaat het hier met jullie???

nog wat spannends meegemaakt gisteren avond??

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

morgen meiden,

Krijg het nog niet voor elkar alles bij te houden hier ben toch nog te druk hiero

zag wel dat miracles nog steeds zwanger is goed zo meid heb je toch maar mooi volgehouden zo

puzz en jes de datum al hebben
    veel mensen met klachtjes hier ook hoor
    en leuke dingen gelukkig ook allemaal gelezen

iedereen een dikke knuf en veel succes de laatste loodjes wegen het zwaarst he

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    geen spannende dingen hier, wel komen mijn mannen vandaag weer terug..jippie!
    Gaat toch snel zo'n weekend straks ff langs mijn ouders en dan kan ik ze bijna weer ophalen..oja eerst nog ff zuigen dat wil ik al vanaf vrijdag doen..

Alle voetbalmannen blij thuis gekomen zeker met een zegen voor de rotterdamse club..

Miracles hebben ze ook gezegd om de hoeveel tijd de weeen moeten komen voor je naar ziekenhuis gaat of alleen dat je ze weg moet puffen? Moet dat ook is ff goed navragen want ik wil dit keer echt niet te vroeg in ziekenhuis zijn..klinkt stom maar bij zoon had ik het gevoel dat ik nog wel een paar uur thuis had kunnen blijven..
    had dus ook helemaal geen rolstoel nodig liep zo het ziekenhuis in, lift in etc..dat zou ik graag anders doen dit keer maarre te laat is natuurlijk ook alleen maar stress..pff moeilijk!
    trouwens vind ook deze weken nog best snel gaan..

6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
    Alles wel bijgelezen maar geen puf om te reageren eigenlijk.

Jessica: las dat jij de datum ook al weet wanneer de kleine komt ben ook wel nieuwschierig geworden,spannend allemaal nu zeg....

Hier: Ben al weken misselijk maar weet niet zo goed waar het vandaan komt eigenlijk.
    Kan van het ijzerinfuus komen die heb ik 2 weken geleden gehad en afgelopen donderdag weer 1 gehad dus hopelijk heeft het geholpen maar dat hoor ik 15 oktober pas.

Voel me gewoon *** op het moment,net mannetje weer weggebracht naar zijn werk,is weer op weg naar Frankrijk.
    bevalt dus totaal niet kan wel janken:(

Weet niet wanneer hij weer terug is ben bang dat ik er zometeen alleen voor sta als ik bevallen moet,als ik 38 weken ben kan hij wel iets dichter bij huis komen te werken maar ben er dan nog niet gerust op.

Momenteel sta ik er dus alleen voor met 5 kinderen en moet ik me er maar door heen slepen.

Sorry voor het geklaag...

7. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Nou robijntje, ik vind dat jij best mag klagen met 5 kinderen, ruim 34 weken zwanger en je man ergens in frankrijk. Ik vind trouwens zoiezo dat iedereen best eens mag klagen. Dat lucht maar op denk ik dan!
    Dus knuffel voor jou!

Miracles, Dat is wel een vage instructie toch, bellen als je de weeën weg moet puffen.
    Zou wat zijn zeg als jou kleine gewoon tot 42 weken zou blijven zitten. Gelukkig zijn er dan gyn's die actie gaan ondernemen toch?

Fijn he suus, als ze dan weer lekker thuiskomen.

Zo hier een lambalzondag...lekker....maar ik word toch ook wel wat duf van...gek zeg!

He Knip, voel je je al thuis in je nieuwe huisje??

8. Miss Mommy

@Suusje, ze hebben me aangeraden, dat als de weeën om de 4 minuten komen (wat ik dus wel de meeste tijd heb) en ze moet weg puffen, dat ik dan moet bellen.
    Maar weet niet of dat voor andere meiden ook geldt, aangezien ik dus zowiezo om de zoveel tijd al weeën heb... anders kan ik wel aan t rennen blijven natuurlijk!

En de t weekend gelukkig bijna weer om, je zal de dagen wel aftellen nu he!

@Princi... 42 weken, moet er niet aan denken hoor!
    Word nu zowiezo per week bekeken hoe ik t trek en word op zn laatst met 38 weken ingeleid! Dus dat zou eind oktober zijn!
    Maar denk heel eerlijk gezegd, dat ik dat voor mezelf niet trek...

@Robijntje, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, zijn dat echt bekende bijwerkingen?
    En kan me HEEL goed voorstellen, dat je je mannetje op t moment echt niet meer in frankrijk wil hebben zitten hoor!

@Fl3x, hier geen spannende avond hoor, lag al om 9 uur te pitten, was helemaal op!

@Jessica, ben ook wel benieuwd naar de datum hoor???

@Knippy, schiet t wel een beetje op allemaal, bijna alles zover klaar?

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,389
    0
    0
    zo heerlijk gesopt!
    haha is dit nesteldrang dat er naast zuigen toch ook ff gedweild moet worden, stof afgenomen en de wc gesopt..
    maar hoef ik t morgen lekker niet te doen...
    moet nog opschieten, wilde langs ouders maar ook ff rondje lopen..merk dat dat goed werkt tegen stijfheid!

Princi ik wordt er ook duf van hoor hele dagen weinig..miracles petje af voor jou dat je dit al weken zo positief volhoudt!!

@robijntje met 5 kids thuis en man in frankrijk..tjee wat klaag ik dan..meid en dan je ook nog helemaal niet lekker voelen. Kan man niet eerder in de buurt komen werken?? Zodat ie n beetje zorg op zich kan nemen??

mijn vriend wilt persee bij echo dinsdag zijn, is afgelopen donderdag begonnen in nieuwe job dus hij gaat morgen is uittesten hoe schappelijk zijn werkgever is..
    zei zelf al als ze daar moeilijk over doen pak ik mijn spullen en ben ik weg..heb dat maar een beetje afgezwakt bedoel je moet in deze tijden blij zijn met zo'n goede baan enne mijn moeder kan ook mee naar de echo..
    hoop dus maar dat zijn manager beetje schappelijk is anders is er een rel ben ik bang..

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ suusje hoop ook dat je man mee mag naar de echo tis toch welo spannend!

@ hier pas vk belle als weeen een uur lang om de 5 min komen en een minuut duren

vandaag geen vervelende buik meer! jippie!!:D

11. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
    Suusje: Het is moeilijk voor hem omdat ze binnen het bedrijf waar hij werkt eigenlijk alleen maar Frankrijk rijden,ook wel Luxemburg maar daar zijn ookk vaste chauffeurs voor.
    Heb wel gezegd dat als ik bevallen ben of als ik echt niet meer kan dat hij maar zorgverlof op moet nemen.

Hij werkt er ook nog maar net 6 weken en tegenwoordig moet je blij zij als je werk heb zeg maar,maar niet alles moet om werk draaien vind ik.
    Heel dubbel allemaal dus.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ robijntje sterkte zeg! 5 kids en alleen nu en ook nog is zwanger! wel petje af hoor!

lijkt me erg eng dat als je op punt staat te bevallen je man ver van je vandaan zit! hoop dat het begint als hij lekker thuis is!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zit hier met een vraag.

ik ga bv geven moet ik dan ook fv kopen als bij voeding eerste dagen??
    vorige keer moesten we in zhuis blijven dus ik weet nie hoe dat zit

14. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
    Fl3xgirl: Hoop dat het ook in het weekend begint als hij thuis is zeg maar,dit zal wel voorlopig de laatste zondag zijn dat hij weggaat tot na mijn bevalling.

Bij mijn vorige bevalling begon het met gebroken vliezen en had toen nog geen weeen dus dat zou ook gunstig zijn...ja en verder is het gewoon afwachten hoe het gaat lopen maar dat is bij iedereen zo.

15. Miss Mommy

@Fl3x, hier normaal dus ook bellen na weeën die om de 4-5 min komen, een minuut aanhouden en dat minstens voor een uur.

En van die vraag over borstvoeding, volgens mij moet je wel wat gewone flesvoedingsmelk op voorraad hebben ja...

@Suusje, maar hopen dat je hubbie gewoon vrij krijgt dan dinsdag!

@Robijntje, wij duimen dat je gewoon pas gaat bevallen als je hubbie thuis is!!!

Hier heeft hubbie net ff de ramen gewassen boven, is dat ook weer gebeurd, zo langzamerhand word toch ff weer alles goed onder handen genomen, door mn moeder en hubbie zelf!
    Tis in die tijd wel goed bijgehouden, maar wat extra dingen zo net voor de bevalling als de ramen, deuren enz is ook wel weer fijn als dat gebeurd is, want krijg er de kriebels van dat ik t niet zelf kan en alles maar moet laten liggen...

Straks hangt hubbie de kapstokhaakjes nog op op de babykamer en dan is die ook zover klaar! Op wat kleine dingetjes na dan!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh okeej moet ik ff naar de kruidvat fv halen hihi

17. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
    Miracles: Lijkt me lastig dat je zelf niks kunt/mag doen,alhoewel dat soms wel makkelijk is behalve dan in de situatie waar jij in zit dan...
    Maar wel lekker dat alles schoon is dan..

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miracles kun je hem ook effe hier langs sturen??:p:p:p

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey meiden nou vandaag eindelijk de slaapkamer babyproof afgemaakt hij slaapt namelijk voorlopig bij ons omdat we helaas maar 1 slaapkamer hebben maar we willen nog niet gaan verhuizen aangezien je huis geen drolwaard is momenteel dus voorlopig maar ff deze tussenoplossing en vroeger deden ze niet anders en die mensen zijn er ook niet slechter op geworden dus voorlopig slaapt manneke bij ons en we hebben redelijke grote slaapkamer hier onder de fotos ;)

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Share This Page