hihihihi dank je zuurtje! haha goed dat je t effe zie van t aantal ben dr geloof ik niet helemaal bij hahaha!
Jeetje meiden al november mama's wow Gefeliciteerd allemaal heel veel geluk en een fijne zwangerschap een Mei 2009 mama
Wauw.. nu alweer een topic November mama's 2009 Hier een November mama 2008 .. November baby's zijn de mooiste kindjes die er zijn Veeeel succes en geluk met alles allemaal!
wauw weer super veel zwangeren erbij!gefeliciteerd en geniet ervan! ik heb geen bruin verlies meer dus is echt me innesteling geweest, ben zo blij!
Hallo meiden ! Eerst was ik alleen oktober 2006-mamma, maar ook ik zal daarbij nog november 2009-mamma worden ! Spannend he, en inderdaad, het is nog zo enorm pril ! Ik weet het al een paar dagen omdat ik extra gevoelige testen had besteld. Maar ik kan het niet laten om morgen toch nog even een aantal gewone testen er tegen aan te gooien. Tot snel ! xxx Nikki F
O ja, nog even wat weetjes: Wij zijn zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend op 4 november, willen in het ziekenhuis bevallen en ik wil weer borstvoeding geven (heb mijn zoontke 19 maanden zelf gevoed !) Kan iemand mijn gegevens in de lijst erbij zetten ? @ Knarboor: We zijn precies gelijk ! @ Juf Mariska: Ik ben ook juf ! @ Cruella: Super dat je ook zwanger bent ! Tot snel ! xxx Nikki F
jemig wat een zwangeren er ineens bij.. ALLEMAAL WELKOM.. @claire helemaal goed om je hier ook te zien zeg.. SUPERRRRRRRRRRRR.. zie reactie in NOD... kwam na mijn werk nog ff spieken.. morgen ga ik wel ff de lijst updaten als het dan nog nodig is.. ik kruip nu lekker naast mannettje.. oh ja.. vanmiddag de digi gedaan met conceptieind.(misschien wat voor MUTSEFLUTS) das die nieuwe digi.. die is wel heel gevoelig.. kun je 4 dgn voor NOD al doen.. daar stond heel mooi ZWANGER op.. TOP TOP.. Koes koes
Wat gaat t lekker hard hierr! en zon mooie groep! Tis echt een maand voor meiden die al heel wat hebben meegemaakt he! Pffff nu gaat t toch wel kriebelen hoor.. ben er ZO van overtuigd ongi te gaan worden.. maar ik wil het nieehieehieehieeeeet!
WOW... voor jou een extra special GEFELICITEERD... jeetje... uiteindelijk meid.. beeb goed blijf zitten!
ja die nieuwe van CB digi is echt fijn hij staat ook in mijn album! vandaag was mn nod dus vanmorg toch de laatste test gedaan en een dkke vette streep, en begin het al aardig te merken! hopen maard at ze op me werk niks door zullen hebben! vandaag werken tot 5 uur en daarna naar school dus ben laat thuis dus tot morgen, fijne werk/vrije dag allemaal
RAWRRRR goeiemorgen van een emo shago en misselijke muts vanacht bijna onderburen vermoord kan niet wachten om vrijdag de gyn effe helemaal verbijsterd te laten staan kijken maak me wel een beetje zorgen om mn litteken bij mn navel van januari buik is al aardig opgezet en gister zag ik wat vocht bij t litteken maar goed ik ga proberen te eten en dan zoof na het werk! liefs!
Goeiemorgen.. Hier ook een vrije dag...heerlijk @Knarboor.. fijn dat t bruinverlies is gestopt zeg.. @Minkep.. lekker vrij vandaag heerlijk. @Claire.. werkse meis.. ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen.. @Puzz.. heb jij je gyn al gebeld?die zal helemaal wel achteroverslaan.. @Nikky F welkom.. ik ga ff de lijst naar voren zetten..
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 Uitgerekend op: 1-11: PuzzCat: 1e kindje -zh-fv (uitger. 30 okt) MamaFemke: 1e kindje - zh - bv 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv Juf Mariska: 1e kindje 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv minkep: 2de kindje - Thuis - Bv 4-11: Knarboor: 1e kindje - thuis - bv Waterfall: 2e kindje NikkyF: 2e kindje - zh - bv 7-11: Mutsefluts: 1e kindje -zh -bv Claire85: 1e kindje - Zh - Bv thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding aantal:11 *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen. Het plaatje zet je er zo weer bij. [ img]http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002028C.gif[/img] even de spatie bij 1e img weghalen copy en plakken op de juiste plek. *[/quote]
NikkyF.. je staat op de lijst.. volgens mij klopt t nu weer... @Mutsefluts.. die gewone digi heeft idd meer hcg nodig dus tis niet zo raar dat ie NIET zwanger aan geeft.. geen zorgen maken meid..
@mutse fluts. Zonag ook getest met digi CB en gaf niet zwanger aan.Dinsdag getest met een simpel gewoon huismerkding van de winkel hier in het dorp en gaf een streep aan. dus niet al te sip wezen
Jippie ... het gaat goed met de novembermama's! Mooie maand hoor. Is wel grappig ... manlief is 16 oktober jarig en ik 14 november. Ons beebje komt er netjes tussen in!