claire weet je zeker dat je niet langer zwnager bent, el een mooie buik. Hier wel een klein buikje, maar daarboven een dikkebuik hahaha. de onderkant kan je niet meer indrukken, maar ja de rest ik ook wat dikker dus valt voorlopig nog niet op. Een collega was zwanger vand e tweede en die had ook met 7 weken al een echte zwnagerschapsbuik, dus het kan wel vroeg. Nee heb geen sbs 6 gezien, waarmee was je in de herhaling? Ik heb half januari de test gehad, moet er drie maanden op wachten, half april de uitslag. Misschien ga ik wat eerder bellen. Als het eerder kan kan ik het altijd proberen. groetjes Gaby
TRAUMACENTRUM.. was t geloof ik...mijn moeder moest naar de ehbo en ik moest dus mee.. pfff was 30 wk zwnager van marijn...heb er 6 uur gezeten.. nou ja...shit happends..
Jeetje, kan het niet meer bijhouden hier. En ben kapot dus alles nu nog teruglezen... Sorry dames, morgen ofzo beter...? Ik hoop dat morgen de bestelde shirtjes binnenkomen, dan kunnen we zondag mijn ouders en mijn man zijn moeder verrassen! Ben zó benieuwd hoe mijn ouders reageren, die verwachten het echt niet, denken echt dat we het wel bij twee zouden laten en ik heb me er nooit over uitgelaten omdat ik geen zin had in goedbedoelde adviezen van mijn mama...! Ik denk dat mijn man zijn moeder alleen maar heeel erg blij is.
nou pfff.. idd 6 u was geen pretje...maar goed. .dat was toen.. nu is nu... nu is ik moeeee..... ik duik mijn bed in.. hoop dat de kids me morgen wat langer laten liggen.. manlief moet vroeg werken.. ik laat.. gezellig weekend dus..whahahah... nou tot morgen all.. knuff
Ik heb t wel gezien Vanmorgen nog een keertje getest en t streepje was al een stuk duidelijker! Heb foto in mn album gezet!
mooie test Miracles.. @Claire ik ben heeeeeel benieuwd naar je aankondigingen..ik wil t ook wel een keertje orrigineel vertellen.. iemand leuke ideeen.. @Hier.. goed geslapen geen bijzonderheden.. vanmiddag van 16 tot 22u werken ik hoor Marijn.. die wil eruit.. tot later...
Dag dames, Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik kom net vanuit maart en wil mij heel graag bij jullie aansluiten als dat mag Als alles goed mag blijven gaan ben ik 14 november uitgerekend!
goeiemorguh! aankondigingsdinge zijn heel leuk geworden, zal er vandaag niet veel zijn ik zal vanavond erover vertellen aangezien ik een sisterspy heb hier lang verhaal breek me de bek ernie over open zal laters je leeftijd veranderen bruisje
welkom en proficiat! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!