trieske, schrijven vanuit je hart, woorden schieten meestal te kort voor zulke nare dingen. Ze zou het zeker waarderen als iemand er aan denkt. terug van controle; Bloeddruk was iest hoger dan normaal, maar niet zorgelijk. zat nog op 125/85 dus weer netjes. Nou ben dus behoorlijk aan het balen nu. Over twee weken word er pas besloten of het een keizersnee wordt. Bah! En ja inleiden kan ook alleen als er ontsluiting is. NOu heb maar gelijk dudielijk gemaakt dat ik dit niet trek tot de 40ste week. Ja de keizersnee had voor en nadelen en moest er nog goed over nadenken. Wist je dat je tegenwoordig al na twee dagen na een keizersnee naar huis mag. Vond het wel erg snel. Als het nu een keizersnee werd de derde die ik dus niet wil ook een keizersnee. En ja je hebt een wond kan niet lopend naar huis. Nou ja wat moet ik nou. Wil echt niet to 40 40 weken en hij hd al op papier gezet dat ik met 38 weken ingeleid zou worden, maar schijnt dus helemaal niet te kunnen. Gewoon een zoethoudertje dan denk ik om mij gerust te stellen. Verder stond hij e rnog wel voor over hoor een keizersnee en bij inleiden gelijk een ruggeprik. Nou daar moest ik het dan maar mee doen. Bij geen inleiden en keizersnee heb ik het gevoel voor de dertiende. Ja de tijd mag wel een dikke spring vooruit. wat dachten jullie van eind oktober. Gr Gaby sorry voor egobericht
Wie kan mij helpen. Ik heb vandaag zo last van mijn onder rug... Net of ik ongesteld moet worden. Weet iemand of dit alvast de voorbereidingen zijn om te bevallen?? groetjes
heb je ze continu of zit er tijd tussen klinkt beetje wat ik ook vaak gehad heb rugoefenweeen erg pijnlijk
klinkt wel beetje als oefen weeen als je het niet vertrouwd kan je altijd de vk even bellen en vragen wat het is
@gepke tja in week 36 hebben ze bij mij ook pas een datum gesteld En week 38 mag niet? Vage bedoeling Want in week 37 is het kindje al helemaal "klaar" En een keizersnee word heel vaak gedaan en tja risico's dat heb je zelfs als je over de weg loopt Ik krijg ook een keizersnee en ze hebben het niet eens gehad over die "risico's" Ik denk dat ze bedoelen het herstel en bloedverlies Nou als ik en jess het aankunnen en durven kan jij of een andere vrouw het ook aan!
@ puzz enne gepke een geplande ks houden ze meestal 39 wkn aan tenminste is mij vertelt en mij zijn absoluut de nadelen en voordelen uitgelegt maar daar luister ik niet zo naar hahaha
bedankt puzze voor de opbeurende woorden. Over twee weken ga ik dus nog steeds voor keizersnee. Ik zie een natuurlijke bevalling helemaal niet zitten. Hij zei ook als een vrouw het echt wil wordt het er meestal ook wel een. Ja ze zouden het we niet te ver van te voren inplannen. En aj inleiden is dus nu ook nog maar afwachten met 38 weken, baal er wel van. Ach misschien komt mij baby mij verrassen met 36 weken haahhahaa Gr Gaby
jessica; Ik snap de gyn gewoon niet meer. de ene keer kom ik er dan heeft hij geen probleem met ks, dan kom ik geen probleem inleiden( is mij in de 24ste week al door hem beloofd) , dan kom ik kan inleiden opeens niet meer. Vorige keer zei hij over 5 weken is het genoeg geweest en nu geen idee wanneer ik er eens vanaf ben. ben er erg onzeker doorgemaakt. Gr Gaby
Hoi meiden, Heb nog niet bijgelezen dat ga ik vanavond maar even doen als mijn meisje op bed ligt. Wilde alleen even laten weten dat ik net bij de VK ben geweest. Kleine meid ligt al volledig ingedaald en ik was weer een halve kilo afgevallen, maar de kleine groeit nog steeds goed! Knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.
@Gepke: Miss een heel domme vraag hoor maar waarom wordt het bij jou inleiden of een ks??? Sorry heb niet goed bijgelezen? Een vriendin van me hebben ze met 38 weken ingeleid. Ze zat nog potdicht van binnen maar ze hebben de natuur een handje geholpen. (Zeg maar hand) Eerst bm verweekt, vliezen doorgeprikt toen gel ingebracht voor het opwekken vd weeen. Geloog dat het in die volgorde was tenminste...
hallo ik ben tim . mijn moeder is zwanger ze krijgt een jongen ze is bijna 35 weken leuk he nou doei alle zwangere vrouwen
Haha leuk tim dat je ff mee komt kletsen hier. Ben je blij dat je een broertje gaat krijgen? Eind oktober lijkt me een fijn plan...vandaag heeft iemand me verteld dat ik een week overtijd zal gaan. En ze kant het weten want ze is helderziend of zoiets. Nou ik ben het er niet mee eens... Zo verder ben ik echt sacherijnig vandaag. Pffff
@ gepke het enige advies wat ik je kan geven op je STREPEN staan dat je gewoon een ks wil dat heb ik ook gedaan en anders dreigen dat je naar ander zkhuis stapt heb k ook allemaal gedaan en kijk het resultaat je moet echt in nl je bekkie mee hebben vooral in een ziekenhuis dus ik zou zeggen you go girl op oorlogspad en inleiden doen ze ook tegenwoordig niet meer zo vroeg meestal als je overtijd loopt... dikke knuf voor jou en de rest
@ meiden we hebben toch besloten om maar te vertellen wanneer de geboortedag van ons manneke zal zijn omdat manlief vrij heeft gevraagd op zijn werk en dan duurt het niet lang voor de rest het ook weetje stelletje ouwehoeren daar en ik het leuker vind als mensen het van ons horen hahhahah dus hier komt ie:........................... 6 NOVEMBER WORD DE DAG DAT ONS MANNEKE KOMEN MAG.................. groetjes jessica
@jessica Gefeliiiiiiiiiiiii Ik heb een babyfoon gehaald bij de lidl! 25 euro en er zitten 15 kanalen op misschien een tip voor jullie Moet nog een magnetron kopen en een maatbeker met deksel
Jess... toch maar out in the open?!!!!!!! Maar ik wist het lekker al! @ hier druk dagje achter de rug... nu de tol aan het betalen.. (en toch nog was gaan vouwen hè..) Wordt op tijd naar bedje vanavond, ben echt wel moe nu! Op naar morgen, wordt vast een dagje uitrusten
zo weer een dag voorbij morge naar de vk gaan het over d ebevalling hebben wil het er nie over hebben maar wil het doen ben echt enorm beneiuwd geworden of ze op esmay lijkt zoja wordt het een prachtige meid! en super lief
@Gepke, fijn dat je bloeddruk goed was! De kleine lag nog in stuit? En ja, inleiden... hier heeft de gyn ook gezegd, 38 weken, maar zie dat ook totaal niet zitten! Morgen moet ik weer naar de gyn toe, gelukkig kan hubbie mee, en hoop dat we nu duidelijkheid krijgen over wanneer iets te gebeuren staat, want trek t echt niet meer! Ben echt helemaal op, lichamelijk en geestelijk heb ik t helemaal gehad! Ik zou nog t liefste NU bevallen in plaats van morgen... Jammer dat die rot weeën niet doorzetten, loop er al zolang mee en dan wil je bevallen en dan komt ons manneke niet! Net zo eigenwijs als zn moeder zullen we maar zeggen! Nou, ik duik zometeen lekker mn bedje in, morgen (lees: vannacht) weer een nieuwe dag! Fijne avond meiden!