November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Flex... vraag je toch of ze de boel alvast wil strippen ;)
    hahaah neeeeeeeej toch maar niet nog hè.
    Suc6 morgen!!

2. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Goedenavond meiden,

Net bij de vk geweest en die twijfelt nu of het nog een stuit is of dat het met het hoofdje naar beneden ligt.
    Eerst velde ze en zei ze dat het vast in het bekken lag en omdat ik altijd een hele bobbel aan de zijkant heb net naast me navel zeg maar dacht ze dat dat ook het hoofdje kon zijn.
    Nu 19 oktober weer terug voor een liggingsecho dus hoop dat het goed ligt want omdat ik eerder een keizersnee heb gehad gaan ze niet proberen te draaien ivm met het lidteken.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

denk dat ze van der stoel valt als ik dat zou vragen ;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh wat vervelend dat ze het niet kon voelen (vind het zoiezo een wonder dat ze kunnen voelen wat wat is maarja hebben ze voor geleerd denk ik dan maar) maar je mag nog lekker een keer kijkje nemen in je buik:)

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje heavy bericht zeg!

@ hier gependeld voor mijn bevallingsdata en tis geworden
    *tromgeroffel*.......

29 oktober!!:p

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ola!

nou, mijn eerst verlofdag zit erop hihi...

eerst naar de haptonoom, weet niet zo wat ik ervan moet denken...het was kort en erg praktisch...maar ik moest eigenlijk meteen mijn trui en broek uit, vanwege lichammscontact...ik vond dat niet zo heel prettig en toen hoefde het gelukkig ook niet...
    net naar de verlos geweest en ze is er bijna van overtuigd dat de beeb toch goed is gedraaid! kreeg vandaag ook wel veel schoppen en duwen in mijn rechterzij en dat was ik zeker niet gewend, dus het zou goed kunnen!
    Maandag terug voor een liggingsecho en dan zal het allemaal wel goed komen!
    Ben nu wel ceht nieuwsgierig aan het worden hoor:)
    hoop dat ik niet nog 5 weken ofzo hoef te wachten, maar het zou me niet verbazen hahaha, geduld is een schone zaak he..

en dat gevoel in je buik is toch ook wel iets magisch!

Miracles, ik snap dat het voor jou wel anders is!

zoow, nu lig ik koninklijk hoog in bed, heb vandaag de kratten maar gehaald, hoef ik niet steeds mijn buikspieren aan te spannen als ik opsta :D

truste en kussie!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, fl3x, kun je voor mij niet ook even pendelen:D?

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

klig nu in bed mssn donderdag als hubbie er nie is die vind het maar belachelijk *mannen*

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, ik kan nog wel een paar dagen wachten hoor:D

Die kleine ligt me hier mijn blaas te masseren, try my back beeb!:D

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jessica! 6 november? hihi, hek om te weten niet? mooie dag hoor, das zo ongeveer mijn uitgerekende datum!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh heeeeerlijk gevoel he tegen je blaas:p

Meestal ren ik dan naar de wc;)

13. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Goedemorgen meiden:

@ jessica: Wat spannend !! nog precies een maand!!

@ meiden die willen dat de kleine komt! Kan het mij voorstellen. nog even volhouden!! Dikke knuffels!!

Hier gisteravond en vannacht de beeb niet veel voelen bewegen. Schoot al een beetje in de stress maar gelukkig schopt ze er nu weer rustig op los!

grt,
    anne

14. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Zo hehe we zijn weer online, ik kon telkens niet op zp erg irritant wil toch een beetje bij blijven.

Hier begonnen met de wittebabystrijk, de gekleurde was inmiddels opgehangen.

Ik moet zeggen de eerst zo schattige kleertjes zijn nu ik aan het strijken en vouwen ben toch wat minder schattig

15. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hallo, heb niet echt bijgelezen. Sorry.
    Wilde even melden dat ik echt zo een druk heb op me poes dat ik bijna niet kan lopen, zitten. Gister een extra controle gehad bij de vk en zij zei nou ik denk een blaasontsteking, keek er echt zo aan van, ja jullie altijd met je blaasontsteking. Moest vanochtend me urine weg brengen en helemaal geen bacterie te vinden. Ik zei al tegen de dokter, had ik ook niet verwacht. Moest voor de zekerheid een formulier invullen omdat de urine ook op kweek gaat. Ik kon 1 vakje met Ja aanvinken. Ze zei, nou dat is vast helemaal niks. Nu moet ik dus in de gaten houden of de pijn erger word van de vk. En dan terug brengen. Mag toch hopen dat de pijn niet erger word, want het is echt gewoon niet te doen! Kan niet eens normaal opstaan. :(
    Zit er dus een beetje doorheen, vandaar dat ik hier ook al even niet ben geweest. Sorry. Zou proberen om een beetje bij te lezen. Maar kan niet zo lang zitten met die baksteen in me K*T.. Pff.. nog 5 weken ;)

16. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

17. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemiddag meiden,

Ik kon een paar dagen niet op ZP..??? Vaag.. Loop mega achter met alle berichten dus ga op mijn gemak vanmiddag even bijlezen.

Zag dat Jessica op 6 november de kleine in haar armen mag houden, spannend! Gaat al snel dan he..

@Gepke, balen dat ze je zo laten zweven met alles. Op deze manier weet je niet echt waar je aan toe bent. Hoop dat ze snel duidelijkheid gaan geven met wat de bedoeling is..

@Trieske, Wat een mooie foto!! Wow!!

@Lianne, ik ken het gevoel. Continu het gevoel alsof je een mega schop in je kruis hebt gehad. Helemaal beurs en het doet zelfs pijn met afvegen... VK zegt hier dat het met indalen te maken heeft...

@Fl3x, hm...dat pendelen klinkt mij ook wel als muziek in de oren.. Van mij mag kleine uk ook komen maar heb het idee dat hij er anders over denkt....dus zal wel mega over tijd gaan lopen......:)

Hier gisteren de echo gehad ivm grootte van het kindje. Nou, er was dus helemaal niets aan de hand hoor.. Allemaal stress voor jan L*L.. :x Vrouw in ziekenhuis heeft hem gemeten en hij ligt harstikke mooi op schema. Hij weegt nu bijna 3000 gram en dat is gemiddeld. DE verwachting is dat als ik "op tijd" beval hij tussen de 7 en 8 pond zal wegen dus normaal geboortegewicht. Ook was hij niet abnormaal groot. Zijn buikje liep wat voor op schema (40 weken) maar zij legde al uit dat dat over milimeters gaat. Ik zag dat mannetje van de muppets al voor me, Beaker, met dat kleine hoofd en grote lichaam hahahaha... Maar zo is het dus niet.. Is gewoon een mooie baby zei ze en lig op de gemiddelde curve. Dus niets aan de hand. heb ook niets gehoord over het bloed wat ze afgenomen hebben maar zij vertelde ook dat ze dan al gebeld hadden als ze wat hadden gevonden..

Nou meiden een hele fijne dag vandaag! Ik ga straks nog even alles rustig nalezen..

Kus Kus

18. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    @ chasmi, heb de pijn niet in me kruis zelf, maar in me onderbuik zeg maar. bij me schaamstreek. Als ik opsta, ga ik echt kapot van de pijn. zitten gaat redelijk, maar dan moet ik vooral niet bewegen.
    Ook als ik loop, zak ik af en toe gewoon in elkaar van de pijn. Echt niet leuk meer. Heb bij het afvegen wel het idee, dat ik de baby zn hoofd aan het afvegen ben. Hahah.

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Trieske, mooi!!

Zonnetje, ja iriitant he dat zp er uit lag!

Lianne, rustig aan maar enneh lees toch lekker bij als je zin en puf hebt en anders dan laat je het lekker!

Deel Deze Pagina