November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Maar ben heeel nieuwsgierig naar jullie! hihi. :D
    Zolang ik maar kan blijven zitten ist goed, hebben jullie ook last bij poepen dat je de baby voelt bewegen naar onderen? :(
    Tjaa,, heb allemaal gekke dingen :p

2. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Ai, nee daar heb ik geen last van.. Ik heb echt een beurse doos zeg maar.... Eh, last met poepen heb ik niet...

3. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Lianne, van dat poepen is een bekend gevoel hahaha.

Hier net naar de vk geweest en alles was weer goed, baarmoeder was in 2 weken tijd wel 4 cm gegroeid:$ en ik zelf 2.5 kilo:$:$:$

Houdt wel ontzettend veel vocht vast, kan ook niet lang meer mijn stuur vasthouden, heel mijn handen slapen dan, best link, dus rijdt geen lange afstanden meer.
    Ben zelf bekend met het carpaal tunnel syndroom, ben daar een paar jaar geleden ook aan geopereerd, maar gelukkig schijnt het nu na de zwangerschap over te zijn.....:)

De kleine lag nu wel mooi met haar hoofdje ingedaald, krijg over 1.5 week weer een groeiecho, ben benieuwd .......

4. linde90

linde90 Niet meer actief

@ flex, kan je voor mij ook niet pendelen,? ben zeeeeeer benieuwd hahaha

5. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    @ flex, hoe doe je dat pendelen? Heb je daar echt voor 'geleerd'?
    Mijn moeder heeft dat ook een keer bij mij gedaan met een ketting en toen zei ze ja.. en toen ging die rondjes draaien en bij Nee, ging die heen en weer. Zo ging ze vragen stellen en die keting zei dan ja of nee. Maar doe jij dat ook zo? of echt een hele andere manier?
    Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.
    Mn moeder doet nu ook tarot kaarten.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden ga zo bij lezen :)

ben vanmorge bij de vk geweest alles was goed :)

de baby ligt nu
    cbibi = caput beweeglijk in bekkeningang: Het hoofdje is al een klein beetje ingedaald.

dus waren idd indalings weeen die ik had :)

verder net woonkamer gepoetst vriend was er nie blij mee haha hij zegt altijd.

elke keer als ik vrij ben ga jij poetsen jah komt omdat ik dan energie heb om iets te doen haha dus heb het maar bij de woonkamer gelaten;)

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden,
    zeker een site met kuren op dit moment..

ochtendje ziekenhuis gehad (alles liep uit) enne echo van ruim 3 kwartier alles nogmaals doorgelicht en alles prima! Jippie!!! Kleine heeft nog wel af en toe een onregelmatigheid maar dat is echt onrijpheid. Ws groeit hij daar voor geboorte overheen en anders vlak na geboorte zit geen hartprobleem ten gronslag..fijn om te horen

verder was hij hier nu 2350 gram (bij 35 weken en 1 dag) en schatte ze hem op 3400 gram bij 41 weken..
    allemaal prettig nieuws dus..

zal zo ff nalezen wat er verder geschreven is.

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zooo goeiemiddag allemaal!

ZP lag er inderdaad uit vannacht en vanmorgen! Lekker irritant!

@Trieske, mooie foto!

@Beurse doos, hier t zelfde... en pijn met poepen, dat dan weer niet in mn buik, maar wel in mn bekken zelf, tot helemaal n mn heup! Wat een gekke dingen allemaal he!

Hier net terug van de gyn... weer een heel gesprek!
    Bloeddruk was nu 130/95, onderdruk dus weer gestegen en bovendruk weer gezakt.
    Verder lag ons ventje wel met het hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald... was wel jammer, want hij heeft van de week nog 3x gedraaid, auwaaa! Hij is dus erg beweeglijk, maar afwachten!

Verder maar s goed aangegeven hoe ik me voel...nu gaan ze dus met 37 weken kijken of er al iets van verweking of ontsluiting van de baarmoedermond is en dan evt inleiden als t mogelijk is!
    T is wel fijn, dat dat in elk geval alweer een weekje vervroegd is, want dat zouden ze dus eigenlijk 'pas' met 38 weken doen...

Zit er vandaag ook wel weer ff doorheen hoor, ondanks dit 'goede' nieuws!
    Vannacht weer 4 uur opgezeten en meen je dat ik dan overdag nog kan slapen... niks, noppes, nada!

Ik snap niet dat ik nog rechtop kan zitten na die weken... Maar ja, nog ff he!

9. Miss Mommy

@Suusje, fijn, goed nieuws dus!!!

Hier was ook weer alles behoorlijk uitgelopen...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ trieske mooie foto zeg!!
    @ chasmi fijn dat de echo goed was!
    @ lara fijn dat alles goed was bij de vk

@ lianne ik doe het met ene ring en een touwtje niet echt voor geleerd maar kwa wanneer iemand zwanger wordt had ik het toch 7 van de 10x goed ofzo :)
    he puzz ;)

@ suusje fijn zeg dat de echo goed was!!! :D:D:D

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    miracles dat is dus over ruim 2 weekies al!!!

snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hier ook een slaapritme probleem, zat om 4 uur vannacht aan een kopje thee, 2 boterhammen en een krant van gister.
    Kon echt niet meer slapen..toen van 6-8 nog 2 uurtjes..
    gek wordt ik ervan!

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    volgens mij allemaal goede berichten he?! De VK hadden het druk vanmorgen zo te lezen!!

Lilage: hopen dat kleine niet weer gaat draaien!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallooootjes..

nog steeds druk dus nog steeds ego...puur even updatetje..

Beeb nog steeds in stuit.. donderdagmorgen gaan ze draaipoging doen.. eerst CTG..dan draaien..dan weer CTG.. pfff.. zie er erg tegenop, maar thuis bevallen wil ik gewoon zooooo graag..de gyn gaf 90 % kans dat t zou lukken.. beebje schat ie nu op 2500 gram.. klein maar niet te klein.. Lisa was net zo..en voor t draaien is het alleen maar gunstig..

Ik heb bijgelezen.. maar reageren zit er ff niet in..

Vanaf volgende week hoop ik alles af te hebben en dan ga ik weer uitgebreid meebeppen..

Dikke knuff voor iedereen...

14. Miss Mommy

#12034 Miss Mommy, 6 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2009
    Hier ook van half 2 tot half 6 opgezeten met warme melk en een boterham ;) en toen nog maar ff geslapen tot half 8!

Verschrikkelijk!

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @ trieske mooie foto!!

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    zag een mooie foto langs komen. Echt heel gaaf.

Goede berichten allemaal. iedereen weer op op bezoek geweest bij gyn of... vk.

Hier wordt de baby al gecshat op 2500 gram. Ja erg groot dus als ik jullie berichten lees over de groei. Bij 36 weken op 3000gr. Hoop dat de baby niet al te snel verder zal groeien. 7 of 8 pond vond ik wel leuk genoeg.

Gr gaby

17. Miss Mommy

Heb nog wat foto's van de box en de kinderwagen enzo in mn album gezet, morgen weer een nieuwe buikfoto maken, dan komt die dr ook weer in te staan!

18. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    miracles; wat een leuke stoel en een leuke knuffel erin

gr Gaby

19. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Gepke, bij mij schatten ze hem nu ook op 2950 gram en ik ben vrijdag as 37 weken. Dus ook hier wordt een lekker vetlaagje gekweekt binnenin. Toch geven ze aan dat hij bij de geboorte van ongeveer 40 weken zo een 7,5 pond zal wegen misschien iets minder misschien iets meer. Dus gewoon netjes.. Kleintjes hebben het gewoon goed naar hun zin in de buiken;)

20. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Wat fijn te lezen dat alle controles goed waren! Ik mag morgen weer naar de vk. Ik weet helaas helemaal niet hoe groot ons kindje nu is. Mag ik vragen hoe het komt dat jullie dat wel weten? Ik zou eigenlijk nog wel een echo willen al is het maar om een beetje een beeld te hebben of het nou een kleintje, normaal of een grote beeb is...

Deel Deze Pagina