November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ nou wat zijn die van jullie ook allemaal licht die beebjes in de buik hahahha ik ben 35 wkn en hij was bij mij al 3000 gram hahahhaha dus bij mij zal het wel een flinke worden ben ik bang ahhahahaha :p

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    oe jessica dat is zeker een flinke knul!!!

@trieske echo gehad enne heel brutaal gevraagd of ze een schatting van gewicht konden maken (was erg benieuwd) enne nav de grootte van bot been, hoofdomtrek, buikomtrek gaat de compruter rekenen en komt er een gewicht uit..haha vond het leuk abracadabra..
    enne zo kunnen ze dus ook de verwachting uitspreken bij 40 weken..

3. Jessica26i

@ suusje ja daarom ben ik eigenlijk wel blij dat ik ks krijg hahhaha....

pfff voel me niet zo lekker sinds gister me buik doet zeer aan alle kant een kindje wat errug onrustig is vanmiddag heb ik van half 2 tot half 5 op bed gelegen maar hij is geen moment rustig geweest pffffffff en is nu nog bezig zit er geen uit knop op ;) ben zo bang dat ik weeen ofzo niet herken pffffffffff nu ben ik voor het eerst in me zwangerschap onzeker bleghhhhhhhhh

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jessica echte krampen of meer schoppen van de kleine vent?

5. Jessica26i

nou als ik zit is het echt af en toe krampen maar vanmiddag was hij ook vreselijk bezig hij ging geen moment stil liggen pfff weet echt ff niet wat ik moet doen als ik voorover zit heb ik last en als ik naar achter zit ook bahhhh maar ook al de hele dag harde buik terwijl ik geen reet heb gedaan...

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Blehhh, alweer een dikke anderhalf uur wakker...
    Zit nu ff met warme melk achter de pc en duik zo maar weer s de bank op, kijken of ik daar kan liggen ipv in bed!

Slaap lekker meiden!

7. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen....

Pff, vanaf half 5 wakker... Maar dan ook echt klaarwakker..

@Trieske, bij mij dachten ze dat het een groot kindje zou worden vandaar de echo en bloedonderzoek. Blijkt allemaal echter ontzettend mee te vallen...

Vandaag maar even rustig het centrum in wandelen om eea terug te brengen. Had twee shirts gekocht maar vind de kleur eigenlijk toch niet zo.. Dus, zo hebben we weer wat te doen vandaag... Verder geen spannende dingen...

De kleine was hier gisteren ontzettend rustig, die schade heeft hij vannacht ingehaald... Had een wiebelbuik zo tekeer ging hij..

Fijne dag allemaal! Hoop dat de dag bij jullie wat later begint dan bij mij....

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh wat veel meiden die snachts wakker zijn steeds.. lijkt me vreselijk.. dikke knuff voor jullie

MIRACLES.. fijn hoor dat je moeiten wel serieus worden genomen.. hoop dat ze met 37 wk iets voor je kunnen doen..dikke knuff.

JESSICA.. zoooo.. lekkere knul dus.. hier wordt beebje nu op 2500 gram geschat en bij geboorte rond de 3000.. klein maar niet TE..ik vind t best..hihihihi..

PRINCI.. thnx voor je berichtje meis.. las m vanmorgen.. t gaat dus redelijk..op zich heel goed zelfs.. ben alleen bang voor morgen.. de draaipoging.. vind t maar niks, maar heb t er wel voor over.. t blijft afwachten..

CLAIRE.. hoe gaat t nu?? las steeds over verweking van bmm etc.. is t nog rustig verder of moet je helemaal plat??

PUZZ.. las van snorrie laatst en weet niet meer of ik al had gereageerd.. alsnog sterkte meid.. moet heel vervelend zijn geweest en verdrietig...

De rest dikke knuff.. probeer weer in te haken....

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hmmmm.. en nu was er niemand..hihihi.. dan ga ik ff aankleden.. Jur is door oma naar school gebracht.. t regent hard.. lisa is op woensdag nog vrij.. marijn slaapt nog.. dus ik begin de dag rustig en tevree...whahaha....

tot later...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh en ik denk dat ik giste een deel van mijn slijmprop verloren ben.. bij de toiletgang verloor ik ineens heel veel slijm.. geen bloed erbij, maar alleen doorzichtig/wit slijm.. omdat het zoveel was in vergelijking met anders moest ik meteen aan de slijmprop denken.. niet dat t ook maar iets zegt, maar toch..

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden, alle nachtbrakers weer lekker bedje in..
    acht ichthus ben je hier en dan ben je alleen..nog aan een haptonoom gedacht voor t draaien???

Hier wil i kecht de was wegwerken vandaag..verder vind ik t wel best. Zoon vanmiddag vrij natuurlijk dus wil maar ff aan de slag en dan wat rust pakken zodat ik er vanmiddag voor hem kan zijn (zal je zien is t ie de hele middag op pad maar ja dat weet je nooit van te voren he..)..

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hey.. Suusje.. ja hier precies t zelfde..

Haptonoom of iets dergelijks zou wel mooi zijn, maar ik heb er gewoon geen tijd voor.. vind het zh bezoek al zo tijdrovend.. dochterlief was jarig maandag en vrijdag een bruiloft.. moet nog zoveel doen hier.. morgen de versie dus dan kan ik de rst van de dag ook niks meer..heb gister maar een lijstje gemaakt wat ik vnadaag wil en moet doen..is te doen hoor.. en de rest blijft dan gwoon liggen.. zaterdag dan maar weer..

Hoe is t verder met je??

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mijn vriend is vrijdag vrij dus die smste net al: joh laat alles lekker liggen doe t wel..maarre tja dat lukt me toch ook weer niet..
    Ok echt tijdgebrek vervelend..en als t draaien niet lukt dan kz of wil je t toch natuurlijk proberen??

Volgens mij heb ik niets te klagen hoor wat betreft energie/beweeglijkheid maar natuurlijk wel een buik en hoogzwanger..dat merk ik echt!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als het draaien niet lukt wil ik toch graag natuurlijk proberen als alles gunstig is.. een ks heeft voor mij een te lange nasleep wat herstel betreft.. dat lijkt me niks met 4 kiddies straks..

Hier kan ik het ook maar moeilijk laten liggen, maar mijn lijf zegt nu duidelijk stop en dan kan ik ook echt niet door..dus ik doe alles beetje bij beetje..dan maar wat minder snel...t komt vanzelf wel goed..maar niks doenkan ik ook niet hoor..dan irriteer ik me mateloos..

15. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    goede morgen, weer meiden aan het rondscharrelen midden in de nacht.
    Ik word ook wel 's nachts vaak wakker, maar ben gelukkig niet lang wakker. soms ff snel broodje eten of een sultana met glas melk erbij en dan weer naar bed.
    Kan nog steeds wel me rust vinden, ook al word ik 3 a 4x per nacht wakker.. en het helpt natuurlijk dat je je eigen dag kan indelen en niet meer werken :D

Verder hier niks te melden.. het is alleen poep weer!! En ik zou de stad in gaan met mijn schoonmoeder, maar met dit weer heb ik er eigenlijk niet echt zin in...

Dus ichtus jij laat een versie doen? Vertel je hoe het was? Hoop dat het niet al te vervelend is! En slijmprop verloren... zou kunnen... maar goed je kan ook al bijna thuis bevallen.. mits kindje niet meer dwars ligt.

Jess vervelend van die krampen, denk dat het oefenweeën zijn... tenminste hoe je het omschrijft?

Suusje.. hier ook niks te klagen qua energie en beweeglijkheid.. doe nog rustig boodschappen met de fiets met dikke shopper aan het stuur (en de buren maar verbaasd kijken...lol)
    Maar merk wel dat ik trager wordt en alles wordt wat ongecontroleerder. Mag van mijn moeder ook niet meer fietsen, hahaha (nee hoor mam, zal ik niet meer doen... en ondertussen ;) ) Nou ja net wat je zegt.. Hoogzwanger en dat merk je :D

Miracles lekker weer aan het slapen?? Nog eventjes meid en dan... kan je nog niet slapen hihi want dan heb je de beeb

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohh miss niet meer fietsen van ma...
    tja dan kom ik nergens.
    Vriendin van mij zei ook: rij je nog auto? maarre zoon moet toch naar school en met dit snerweer is t toch eerder auto dan fiets en tja de boodschappen enzo..
    daarnaast is t wel goed om (als t nog mag en kan natuurlijk) gewoon in beweging te blijven...

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ja met dit weer is er geen twijfel tussen de auto of fiets.
    En rare vraag trouwens rij je nog auto? Waarom niet?...
    Ja het wordt allemaal wat ongemakkelijker maar goed dat is met fietsen net zo.

Heb soms alleen wel als ik rij dat mijn meisje vervelend wordt. Wij hebben kuipstoelen, opzich zit dat vet relaxed.. maar niet als je kind besluit overdwars te liggen en te gaan trappen naar de versnellingspook. Pas dan niet eens meer tussen de stoel
    Dus rij ook zoveel mogelijk niet meer zelf, laat me wel taxi-en.
    (niet omdat ik het niet veilig meer vind, maar omdat ik a-relaxed zit...)

18. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Het wordt hier donker zeg in het noorden des lands! Niet normaal.. zou zo weer naar bed kunnen :D
    Maarjah ben al gedouched en aangekleed, dat is dan zonde...

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    vriends auto heeft ook kuipstoelen daar wordt ik helemaal naar van achter t stoel maar mijn eigen vertouwde karretje heeft lekker hoge stoelen..dat gaat prima!

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    misschien weten jullie dit al hoor, maar denk meld het toch even.
    Afgelopen paar dagen zijn duizenden Hotmail en Gmail-accounts gehackt en de paswoorden bekend gemaakt cq. gepubliceerd.
    Gaat voornamelijk om accounts die beginnen met de A of B.. maar jah je weet maar nooit of ze de rest van het alfabet ook bij langs zijn geweest...
    Dus misschien even handig je wachtwoord te veranderen;)

Deel Deze Pagina