He meiden! Wat een somber weer he!! Krijg je ook niet meer energie van!! Zit een beetje sloom achter de computer heb vannacht dan ook echt elk uur moeten plassen. Zijn jullie allemaal al met verlof of zijn er nog meer meiden aan het werk?? @ fietsen: hier hebben wij geen auto dus moet helaas alles nog met de fiets doen. Probeerde vannochtend dan ook mijzelf weer eens in een regenpak te hijzen en was even mijn dikke buik vergeten maar die past er nog net in!! haha grt, anne
Ik ben met verlof!!! jij dan?? Nog aan het werk?? Ik ben zo blij dat ik er voor gekozen heb om 6 weken voor te gaan stoppen! Moet er niet aan denken dat ik nog 2 weken door zou moeten werken! En fietsen?? Met dit weer? Jij durft!! Hahahaha en ook nog in een regenpak hijzen?? Dat gaat mij niet meer lukken ben ik bang... worden alle mensen bang voor mij in zo'n sexy sumo pak... hahhaa
@ iedereen.... nou de vk geweest en me vermoeden werd toch bevestigd hoor me voorweeen zijn begonnen pffff en meneertje ligt ok al helemaal vast in mijn bekken....vandaar dat ik zo last van me trut had hahhaha bloedruk weer iets te hoog dus ff gyn bellen of ik andere tabletten kan krijgen want van dez werd ik zo beroerd 135/100 dus ff bellen....
Suusje goed nieuws meis van het hartje ! Gisteren lag bij mij ook ZP eruit, heb net wel zo`n beetje alles bijgelezen maar om dan op iedereen te reageren wordt wel heel veel. Doe het dus maar ff zo, allemaal een dikke knuf ! Helemaal goed was de controle weer. Bloeddruk 120/70, urine schoon en 1 pond erbij. Het rustig aan doen doet de kleine veel goed, mevrouw is volgens de groei echo maar liefst 400 gram gegroeid in 8 dagen heeft dus een groeispurt gemaakt en weegt nu 2150 gram. Toch nog maar een keer naar het geslacht gekeken, en het blijft een meisje.
@jessica voorweeen..voor een kz..jammer dat je dat dan toch mee moet maken! @koffieleutje dat is dan toch al een behoorlijke meid met bijna 34 weken.. claire al lang niet gezien hier..comp nog kapot??
@ miss moneypenny: Vanmiddag lekker vrijgenomen!!!!!! Dus hijs ik mij straks idd weer in mijn sumo pak hahaha!! en dan lekker naar huis bedje in en dan lekker tv kijken. Jippie. Nog maar 1,5 week werken en dan ben ik ook met verlof!! @ koffieleutje: lekker idee dat alles goed is he!! @ jessica: wat vervelend zeg! strekte daarmee. grt, anne
nou meiden net ziekenhuis gebelt voor die hoge bloeddruk moet gelijk met spoed komen moet om 1 uur half 2 daar zijn.......ook omdat ik al voorweeen heb en de kleine man al in me bekken ligt dus het word ff spannend weet totaal niet wat ze van plan zijn maar snel ff vluchttasje gepakt want je weet maar nooit he..... ik hou jullie op de hoogte .... DIkke kus
@ jessica oooh wat lees ik nu wat spannend zeg!! succes vanmiddag *knuff* @ hier verder niet bijgelezen heb een rot nacht gehad want esmay was helemaal overstuur en aangezien ik gisteren nie op zp kon komen moet ik wel heeeel veel bij lezen hihi
jessica sterkte!! vreemd koffieleutje, ben een week verder en bij mij is hij 200 gr.zwaarder..werd als gemiddeld ingeschat bij 40 weken (rond 3500 gr.) ach al die gyn. ze zeggen allemaal iets anders. Gek wordt je er af en toe van!
ben er nog ff hahahh half uurtje gaan we richting wkz pfff hoop niet dat ik hoef te blijven bleghhh geen zin in....
@Miss Mon..ja ik laat t draaien.. die van jou ligt overdwars lees ik?? @Jessica.. meid wat spannend.. toen je zei.. bloeddruk IETS te hoog met onderdruk van 100 dacht ik al.. dat vind ik niet IETS..goed dat ze je laten komen.. en neem idd maar tasje mee.. voor de zekerheid.. meid spannend.. knufff
@Jessica, succes! Bij mij praten ze met een onderdruk van 95 al over te hoog! Dus dacht ook al... 100??? @Miss, terug mn bedje in... NOPE Dat kan ik echt niet, mn bed is een hel op t moment! En daarbij slaap ik dus zowiezo niet overdag, lukte dat maar... Ik vind slapen normaal al niet mn favoriete bezigheid, maar nu, met mn bekken wat zo'n pijn doet! Helaas... Net 2 collegaatjes en een vriendin op bezoek gehad, was weer errug gezellig! Mooie bos zonnebloemen gekregen, tijdschriften en een leuke knuffel, weer lekker verwend dus! En... vanavond komt de kapster! Eindelijk de uitgroei weer bij laten verven, dat word tijd!
Jessica heel veel succes meis in het ziekenhuis. Suus ach laat ze maar kletsen hoor als het maar groeit toch ?
Kwam nog even spieken vandaag Las dat Jessica naar het ziekenhuis moest..spannend.. Hoop dat alles ok gaat.. @groot/klein beebje, Ik merk dat elke vk of gyn weer wat anders zegt en een eigen impressie heeft van wat groot en klein moet zijn.. We zien het wel, als het maar gezond is! Hier helemaal brak van de gebroken nachten maar slapen lukt nu ook niet. Pff... Even klagen hoor, sorry... Dkke knuffel voor iedereen!!!
@jessica Ohh spannend meid! En eng lijkt mij... @fl3x jaaaa je hebt me super gependelt! Echt meiden ze is een goeie! En maar goed dat het lekker ging bij de vk! Ik moest in het ziekenhuis zijn om 8 uur (glucose test...) 22:00 geen eten meer (niet lekker als je zwanger bent...) of drinken Alleen water... Nou we waren er en om 8 uur een vinger prik die 5,8 was erg goed dus nuchter En toen kreeg ik zon suiker drank... Dat ging er gelijk weer uit! Dus hoefde het niet verder te gaan en mocht ik eten en naar huis! Yoohoo snapte al niet waarom ik het moest... Ik heb geen suiker of probs waarin joey te groot werd... Om kwart voor 9 echo!Dus bezige bij ikke... Ik moest naar iemand anders toe en die persoon maakte me lekker bang door te zeggen dat ik te weinig vruchtwater had! Dus hij andere dokters om raad vragen (zweten...zweten) was er niks aan de hand! Hoorde zo! Bleeggh L*Lhannes! Echt waar toen we thuis waren slapuh! Heb al een hele wereld reis achter de boeg... @Miss Ik heb steeds probs met emails krijgen van zp... Ik ga het gelijk veranderen je weet maar nooit... Bedankt!
@ puzz wat fijn dat alles goed is gegaan meid!!!! heb je geboortekaartje al geschreven die kan zo op de bus
Hoi meiden, hier net als de meeste van jullie slecht slapen. Verder rustig aan. bijna alle was en strijk heb ik nu weg, dat is wel een lekker gevoel.Ik probeer nu alles zijn definitieve plaatsje te gaan geven in het kamertje. Maar ja wat is handig?? @jes je bent al weg maar alsnog sterke, ben benieuwd. Evelien