November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

ik ga nog een poging wagen, wie weet...............

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier vannacht s in mn bedje kunnen blijven liggen! Wel veel wakker geweest, maar dat maakt niet uit! :D

@Jessica, gelukkig dat t allemaal bleek mee te vallen!

@Ichtus, voorzichtig he, ongelukken kunnen we die laatste weken niet meer gebruiken met zo'n dikke toeter! :$

@Claire, 2,5 cm al, nog ff wachten tot na de Belly paint en laat beebje dan maar komen he ;)

@Lara, nog een beetje kunnen slapen?

Is het bij jullie ook zo'n noodweer geweest gisteravond en vannacht?
    Jeetje, de straten stonden blank en hevig onweer!!! :$

3. Miss Mommy

Oh ja! Zonnetje, vandaag 35 weken he!!! :D:D:D

Nog 2 weken te gaan, dan weet ik eindelijk of ik ingeleid kan worden!!!

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Goedemorgen :D

Gister ook een druk dagje gehad en niet getukt overdag.. resultaat: HEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK geslapen vanacht :D 1x uit geweest voor plasje... heerlijk...
    Maarjah nu sta ik te stuiteren om weer in actie te komen om de badkamer te gaan doen en keukenkastjes opnieuw in te delen... heb ik vanacht allemaal bedacht tijdens dat plasje!
    Mijn mannetje had echt zoiets van :( wat doe jij er al uit?? POETSEN DEAR! (hij hoopt dat ik de garage ga uitruimen voor hem..haha wie weet lieverd.. als ik niks meer te doen heb.)
    Maaaaaaar jeetje wat een energie heb ik ineens nu ik verlof heb..
    sowwy zal het er niet te veel in wrijven voor de wat minder energieke dames. Jullie hebben je rust hard nodig!! (ik ook trouwens...hahaha :S)

5. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hai miracles.. wel geregend vanacht maar niet zo veel als in het zuiden enz..

6. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Hoi allemaal, hier ook nog steeds een trouwe lezer hoor! Maar nu dan ook met verlof en hopelijk wat meer tijd om vaker te reageren. Met mij/ons gaat alles super. Bloeddruk met medicatie nog steeds goed onder controle. Voel me goed en heb ook energie voor 10. Volgens mij scheelt het ook dat de kleine nog niet is ingedaald, dan ben je veel mobieler. Hele huis gaat hier op zn kop. Begin op zolder. Vriendje is ook erg blij met mijn poetsbuien (had ik bij de eerste namelijk niet) en hoopt ook dat ik net zolang doorga tot zijn garage aan de beurt is... we zullen zien.

Verder lees ik dat het ondanks slapeloze nachten, veel te vroege weeën, ontsluiting, valpartijen en wat ik allemaal nog vergeet, toch best goed gaat met iedereen. Houden zo!

Zo, nu eerst maar eens de badkamer poetsen...

7. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Yihaaa..
    hehe suc6 met de badkamer :D ik volg je zo ;)
    Ben net klaar met was vouwen en op ZP lezen en mijn boterham op... dat heet nou multi-tasken :D

Zolder... hmmm daar zeg je wat!!! Die mag hier ook wel eens uitgepluist worden! Maar lijkt me verstandig dat ik dat ga doen als er iemand thuis is. (zo'n eng vlizotrapje..zal je net zien, donder ik er af...)

En idd over de valpartijen... dames dames... doe toch voorzichtig!!! Gelukkig niks aan de hand!

@ Nu... nu ga ik maar eens beginnen :D

8. Miss Mommy

Oooh, de badkamer poetsen, dat krijg ik echt niet meer voor mekaar hoor!!!

Was me al aan t afvragen hoe ik de hond uberhaupt in bad moet krijgen, die moet eigenlijk nog gepoedeld worden voordat ik ga bevallen. Hij is van oorsprong namelijk wit van kleur, maar daar is niet veel meer van te zien...
    Anders hubbie maar s lief aankijken van t weekend, maar of die dat gevecht ziet zitten, ik betwijfel t!

Verder ben ik van de week voor t eerst sinds een dikke 2 maanden mee geweest naar de winkel boodschappen doen, JAAA, wat een avontuur, whahaha
    Als iemand me dit ooit van t voren had verteld, dat mn zwangerschap zo zou verlopen, volgens mij had ik m recht in zn gezicht uitgelachen!

Maar nog ff, merk wel, dat nu ik weet dat ze met 37 weken gaan kijken of t mogelijk is om in te leiden, ik weer wat positiever gestemd ben!

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hihi ff snel hoor... (hoezo verslaafd???)
    Dus nu een grijs/geel hondje?? hehehhe

Enne wat je zwangerschap betreft.. je mag hartstikke trots zijn dat je zowat tot het eind aan het volhouden bent!!!
    Nou ja en dat uitstapje naar de supermarkt.. is toch nog iets om trots op te zijn.. voor ons zo vanzelfsprekend maar goed voor jou een hele onderneming!!

Oke dat was je veer voor vandaag, hahaha ik ga nu poetsennnnnnn

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden!
    nou ik heb me gister omgedraaid in de supermartkt...rijen voor de kassas en merk dat ik daar echt t geduld niet voor heb, toen gisteravond vriend ff lief aangekeken enne die lekker alles gehaald..

verder hier tot vanavond laat alleen met zoon, merk wel dat ik deze weken veel meer aan mijn vriend hang dan normaal. Zulke lange dagen alleen vind ik niets aan..bedacht me net al bij wie ik ff langs kon gaan maarre hier op donderdag toch vnl werkenwerken, ouders op vakantie...morgen staat mijn dag trouwens wel weer helemaal vol misschien toch maar wat beter verdelen..

Jee claire 2 1/2 cm al dat is toch niet de bedoeling..bij mijn zoon heb ik daar bijna een dag met weeen over gedaan om dat voor elkaar te krijgen. dat is niets maar zo spontaan is ook niets..

Enne miracles joh meid de 35 weken grens als t nu geboren wordt is er echt niets aan de hand..wat fijn dat je de kleine toch zolang bij je hebt kunnen houden!

miss ik gister een hoop gedaan maar vannacht veel last van rug/bekken dusse ga t toch rustiger aan doen overdag. Heb hier ook een rommelzolder met vlizotrap maarre kijken of ik dat met mijn vriend nog aan kan pakken enne tja anders blijft t gewoon rommelzolder (hmm dus nog geen echte nesteldrang hiero)

ichtus geen pijn overgehouden aan je val??

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden!!

hier heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen!!
    en vanmorgen ging me telefoon was me moeder met super nieuws!!!

Mijn nichtje suzan/susan weet niet hoe je het schijft nog is vannacht rond 1 uur geboren ben zo happy was in 1 klap klaar wakker:D:D:D:D

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Goedemorgen meiden!!!

Heb veel bij moeten lezen constant geen internet verbinding, kom ik er net achter dat er een knopje op de laptop niet op wireless staat ( weet ik veel). waardoor ik dus gewoon eigenlijk heel de tijd wel het internet op kon.

even snel uit het dementerende hoofd.

Vallen, voorzichtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

al 2,5 ontsluiting, dan kan het toch aardig opschieten of wil het niks zeggen???

verder hier ook gewoon z'n gangetje bijna alles op orde in het huis ( hier de zolder ook nog niet) maar heb hubbie de opdracht gegeven dat te doen, want de wasmachine en droger staan daar en wil dus voor de kraamhulp dat het opgeruimd is.

MIRACLES JIJ OOK GEFELICITEERD MET DE 35 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht.

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Gefeliciteerd flex met je nichtje!!!!! :D

suusje... rugpijn.. jah ben bang dat ik dat na afloop ook wel heb, maar dat zien we dan wel weer.. heb nu even een kleine pauze.. toch maar begonnen met de keuken, wou de badkamer als eerste doen, daar eerst maar eens de bleekmiddel rondgestrooid.. ff inweken en ondertussen de keuken onderhanden aan het nemen.. maar bedenk tussendoor steeds nieuwe klusjes.. dus de wc is inmiddels ook al schoon..hahah

wat is het hier nog rustig trouwens..

*neemt nog een slok koffie...*

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hihi Zonnetje... moest wel even lachen...blonT? hihihiihihih

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    flx3 gefeliciteerd met je nichtje!!

ohhh actief miss..haha ik nog niet verder gekomen vandaag dan zoon naar school,thee drinken en achter laptop hangen. Zag net dat de ramen zooo vies zijn enne de zon schijnt..zal ik of zal ik niet..mmm ben er nog niet uit..

16. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    ohhhh zeg nou niet de ramen... kijk ik er ook weer naar. whahah
    maaaaaaar die ga ik niet doen vandaag, vind regen wel een mooi excuus (ook al schijnt de zon hier ook inmiddels...:$)

edit:... misschien de binnenkant...:)

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@fl3xie Yoohoo gefeli met je nichtje!susan/suzan !
    Wat leuk niet iedereen zwangerrrrrrrrrrrr

Hier...Uhm...Moe...als ik @miss haar berichtjes lees hahaha

Vandaag 37 weken!:p

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ miss als je klaar bent he met je eigen huis ben je hier van harte welkom hoor :D:D:D heb ook genoeg te doen! hahaaha

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Hallo meiden

Jeetje 2,5 ontsluiting.
    flx3 gefeliciteerd

Miracles top dat je boodschapjes hebt kunnen doen.

Nou ik heb onwijs veel last van ongesteldheid rug pijn.Niet normaal meer.En een maagzuur van hier tot Tokio.Veder ga ik zo even met me zoontje op pad even wat anders dan in huis.
    Ik heb trouwens ook last beetje raar om neer te zetten van steken in het geboorte kanaal.
    Ik ben benieuwd wanneer onze kleine meid haar meld.
    we hebben er zo veel zin in!
    meiden prettige dag.

20. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik doe ook niet alles in 1 keer hoor, vandaag de badkamer en morgen weer wat anders. Moet toch ook een beetje relaxen en anders ben ik in 1 week klaar en wat moet ik die andere weken dan doen?? Nou ja, als het nog lang genoeg duurt kan ik weer overnieuw beginnen :(

Hoop dat mannetje ook nog een beetje de kriebels krijgt. De babykamer is namelijk nog lang niet af. Er moet nog geschilderd worden en wat meubels in elkaar worden gezet, nou dat ga ik dus echt niet doen...

Deel Deze Pagina