November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
  2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    yihaaaaa babykamer nog niet af???????? aaaaaaaaaah daar heb ik nachtmerries over... maar goed die is hier gelukkig al klaar... sinds ik 24 wk was ofzo..whahaha
    (yep i'm a control freak... en doet ondertussen nogmaals haar malle dansje..)

3. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen allemaal!

Tjemig, ik las adhd berichtjes van Miss... Stuiteren! Hihihih.. Leker hoor zo veel energie. Pff, ik moet me echt mijn bed uitslepen... Maar heb dan ook binnen gezeten van 2 tot 6.. kon niet slapen.

Ichtus, voorzichtig doen hoor. Dat is wel even schrikken!

Claire, al 2,5 cm! Zo lang ze nog even blijft zitten scheelt het alleen maar met de bevalling.. Laten we het positief bekijken...

Miracles, al 35 weken. Time flies;) Goed hoor! En weer eens lekker boodschappen gedaan, kan me voorstellen dat dat wel even fijn was zo na 2 maanden...

Hier nog geen echte poetsdrang. Wel aan het opruimen. Lades aan het opruimen, papieren aan het opruimen. Rommeltjes kan ik niet tegen merk ik.... Is dat ook nesteldrang??

Had hier een groeimeter voor op de kleine zijn kamertje. Een sticker. Dus leuk op de deur geplakt.. Ik kijken, zie dat ik ver over de 1.70 heen kijk. Ik ben zelf net 1,70 dus dat klopt niet... Duh, was deze muts vergeten dat de sticker bij 20 cm begint.... dus alles er weer af, uitmeten en opnieuw...

Hier vandaag geen spannende dingen....

*Knuf* *Knuf* voor iedereen!

4. TJB

TJB Niet meer actief

Flex gefeliciteerd met je nichtje!

Chasmi, dat met die groeimeter zou mij dus ook kunnen overkomen hihi...

En dames met poetsdrang...stuur alstjeblieft ook wat hierheen. Het is hier een zooitje maar ik kan me er niet toe brengen om te beginnen.

Hier voor de verandering heerlijk geslapen...was schijnbaar uitgeput want hoefde er maar 1 keer uit vanacht en had zelfs geen last van maagzuur. Nu kan ik er weer even tegen

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Miss---------------ben niet blond hahahahaha

ps wie was er met foto's bestellen bezig. via Wij jonge ouders maar 5 cent per stuk ( schijnt de goedkoopste te zijn en goed uit de bus te komen)

6. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Oh ja, en Fl3x, GEFELICITEERD met je nichtje!!!! Hartstikke leuk nieuws zo op de ochtend!

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jessica gelukkig weer thuis.
    Miracles 35 weken yeaayh
    Er is er zelfs al 1 37 weken, wat gaat dat hard.
    Ichtus vallen meis kijk je uit, hoe is het nu ?
    Flex gefeliciteerd met je nichtje.

Hier alles rustig, moet hoognodig de ramen gaan zemen. En het kleurtje voor mijn haar staat al klaar. En eigenlijk moet ik hier verder ook aan de gang. weet alleen niet waar ikmijn energie heb neergelegd, ben hem al een poosje kwijt :D

Oh ja en ff buikfotootje.

8. linde90

linde90 Niet meer actief

jeetje , wat een energie zo op de vroege morgen, ben jaloers hahaha

Hier vanacht echt WAARDELOOS geslapen, denk bij elkaar hooguit een uurtje:(, waar het aan ligt geen idee!!!
    Heb mij eigen voorgenomen vandaag eens een dagje helemaal niets te doen, alleen als ik veel zin krijg hihi.
    Vanavond ga ik naar een cursus borstvoeden, begint alleen pas om 20:00, en duurt tot 22:00, ben benieuwd....

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goh Miss, nog steeds aan t stuiteren??? :D:D:D
    Moest wel ff lachen om je dansje!

Koffieleutje, was me net aan t afvragen hoe t met je was, mooie buik!
    Enne, die berensloffenvoetjes op de achtergrond van je foto, helemaal geweldig, ik heb ze ook! :D:D:D

Fl3x, gefeliciteerd met je nichtje (hmm, nichtje was t toch???)

Suusje, fijn dat je hubbie gisteren nog ff naar de winkel is gesjeesd!

Zonnetje, wireless knopje... ja, daar moet je inderdaad maar ff aan denken ja!

Minkep, die steken heb ik ook, hoort er gewoon bij allemaal!

Lara, weer boven zeil? nog een beetje kunnen slapen?

Pff, net was ik helemaal aan t bibberen... voelde me ineens echt niet lekker.
    Ik suiker maar ff geprikt, zat ik ineens super laag!
    Maar snel wat ranja gedronken en een appelflap (wel een goed excuus!) erachteraan en maar hopen dat ie snel stijgt!
    Tis nog niet echt over...

10. linde90

linde90 Niet meer actief

dat is wel een goed excuus, miracles hahaha, maar jammer dat het niet over is nu.

ik ben weer boven zeil, maar heb eigenlijk niet echt meer geslapen, kan gewoon niet in slaap komen...
    heb heerlijk een boek liggen lezen, even lekker ontspannen.

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    o miracles vervelend, mijn vriend is diabetes enne herken t..Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!! Bn je na zo'n aanval ook vreselijk moe??

MEiden ik hier op bank neergeplofd en heerlijk liggen slapen..had t dan toch nodig denk ik.

Miss pff wat een energie vandaag!!

mooie buik koffieleutje!

Ik ga zoon uit school halen en besloten om vanmiddag ff een stuk te fietsen,even van zon genieten!

Groetjes

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen:)

schaam heb lang op bed gelegen
    ik doe eigenlijk ook echt niets meer, ja manlief commanderen:(

@ yihaa.... oei kamertje nog niet af, dat wordt met de zweep achter je mannetje aan ;)

@ koffieleutje... mooie buik!

@ miss monnypenny.... poetse :)

en verders ben ik t al kwijt :)

dikke knuff allemaal

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo heerlijk ff buiten geweest!
    kom net thuis dikke brief erasmus ziekenhuis op de mat. Heel stom maar schrik er ff van..ze zullen niet alsnog wat gevonden hebben ofzo maarre het is een hele uitgebreide samenvatting van de echo (erg netjes dat ze die ook naar mij opsturen) waar nogmaals instaat dat er niets afwijkends aan het hartje gevonden is en dat de ritmestoornis iets is wat veel voorkomt en vrijwel altijd tijdens zwangerschap of vlak erna zullen verdwijnen..
    dit had ze allemaal al uitgelegd MAAR altijd lekker om nog even te lezen!
    verder rustig hier, iedereen bezig met middagdutjes en huizensoppen??

14. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Geloof me, ik heb echt al van alles geprobeerd. Lief vragen, boos worden, huilen, slijmen, negeren, zielig doen, heerlijk koken en verwennen. Andere partijen ingeschakeld. Zo had ik gezegd dat de dame van de kraamzorg het kamertje kwam controleren en dat alles dan af moest zijn. Niets helpt... Nou had hij ook wel een beetje pecht. Eerst was hij geblesseerd aan zijn enkel waardoor hij niet kon lopen en toen dat beter ging en we een aanganger hadden geregeld om spullen weg te brengen en nieuwe op te halen, regent het ineens elke avond... Nu gaan we vanavond nog de laatste spulletjes halen en dan is in elk geval alles in huis. Het scheelt natuurlijk ook dat het de 2e is maar mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld, zucht...

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    yihaa kan me voorstellen maarre als t goed is heb je nog een paar weekies tijd en zo denken de mannen ook volgens mij.

16. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Precies en in principe heeft een kindje natuurlijk ook niet zoveel nodig dus het komt vast goed allemaal!

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hoiiiiiiiii
    Ik vond ook wat liefs in de post
    Een kaartje van de dierenarts!
    Er stond in:
    Op deze manier wil ik jullie nog even veel sterkte wensen met het verlies van snorrie
    Ik weet zeker dat hij een geweldige plek bij jullie heeft gehad
    Jullie hoeven jezelf niks te verwijten

Vr gr ....

Nog nooit heb ik dit meegemaakt!
    Wat een super dokter niet?

Ik ga hem iets maken!
    Een bosje bloemen met foto's van de poezels die er nog zijn
    En een kaartje wat geschreven is in de naam van de poezels!

Met pootjes van hun allemaal!

Echt die dokter is top!

Maar ook hebben we iets ergs...
    Hubbie heeft vandaag gehoort dat hij een fistel heeft
    En dus om het voor 100% zeker te weten moet hij een endoscopie ondergaan...
    Als het wel een fistel is moet hij daarna geopereerd worden...
    Fistel is een gang die loopt van een orgaan (meestal de darm) en breekt uit naar de huid...

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hier vandaag lekker naar de buurtwinkeltjes ( ik heb geen rijbewijs dus de afgelopen dagen overdag ivm regen thuis gezeten)

en wat administratie gedaan en de badkamer gesopt, moet alleen de vloer nog doen.maaar heb daar geen zin meer in.

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ puzz... bha wat vervelend voor je man :( hopelijk snel te verhelpen!

@ zonnetje... lekker aan t rommelen in en om huis :)
    heeft echt veel geregend

en tada eindelijk mn buikfoto van afgelopen weekend
    eve manlief een schop onder zn kont gegeven om de fotos van de niwue camera over te sluisen :)

20. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Puzz, wat een superdierendokter! Fijn om te lezen dat er ook nog mensen zijn die oprecht om dieren geven.. Dat is wel even schrikken van je mannetje. Hopelijk kan de endoscopie uitsluitsel geven.. Sterkte..

Hier heel de dag een beetje aan het opruimen geweest. Lades, kleding, kasten... Alles opgeruimd;)

Zo maar eens bedenken wat we gaan doen met eten...

Deel Deze Pagina