en Vandaag 5 weken! en nog geen druppie bruin of rood gezien! ben de grens over woooohoooo lang leve onze knorrie
En hup! Daar zijn mijn hormoontranen weer... SUPER GEFELICITEERD MEID... ik vond t ook zooo heerlijk om die mijlpaal voorbij te zijn... ff een vraag je aan jou.. ik lees veel dat je bij een bbz ook pijn aan je schouder hebt.. waar bij je schouder heb je dan pijn?
geen idee bruisje dat heb ik totaal niet gehad bij mij was het een typish zeurend gevoel in mn rechterlies (mijn baarmoeder schint diep te liggen zeiden ze na de operatie) en die pijn werd zo erg dat ik niet meer kon lopen of staan en niet wist hoe ik moest liggen Dat was bij de eertste bbz bij de tweede voelde ik weer die typishe zeurende en toen heb ik direct aan de bel getrokken en een echo en alles geeist, en uiteindelijk bleek weer bbz
Goedemorgen allemaal, En het is weer weekend! Het wordt een druk weekendje dus ik zal er maar weinig zijn om te kletsen. Wat fijn en leuk dat we op deze manier elkaar op de hoogte kunnen houden van onze Ukkie's. Helaas kan ik niet altijd op iedereen reageren maar deze kan ik niet laten: @ Claire: Wauw, ben echt blij voor je dat je alweer zover bent...TOP! Fijn weekend allemaal, Dikke kus Patricia...
Oke thnx Claire.. ik heb geen zeurende pijn in mijn lies.. helemaal niet zelfs.. Ik werd gister wakker met pijn (soort spierpijn) aan de bovenkant van mijn arm/schouder.. Manlief denkt aan een slijmbeursontsteking.. die heeft ie zelf vorig jaar gehad..ik dacht natuurlijk meteen BBZ.. maar ben weer gerustgesteld.. vind t sowieso raar.. bij een bbz pijnin je schouder.. zie het verband niet zo.. maar t zal wel zo zijn.... hou t wel ff in de gaten..en anders maar s de ha bellen..
nog een weekend werken en dan zit ik op 6 weken.. persoonlijk gewoon een gevoelsmijlpaal.. dan ga ik echt genieten hoor.. punt... nou ik ga douchen en aankleden.... t laatste een hele klus.. s kijken wat nog past en wat niet.. hoop dat die broek snel binnen is hoor..
de pijn in je schouder bij een bbz wordt veroorzaakt als er bleod vanuit je baarmoeder je buikholte inkomt het zoekt dan een 'uitweg' troostje ik heb laatste dagen ook spierpijn gehad in shouder en arm nou weet ik t weer, als dat bloed je buikholte inkomt noemen ze dat 'vrij vocht' dit heb ik wel met de 1e bbz gehad maar niet ernstig en met de 2de bbz was ik er zo vroeg bij
ik hoop toch dat t bij mij niet te snel door blijft groeien heb wel 2 nette broeken die heerlijk meerekken maar een spijkerbroek is zo ideaal voor mn werk en aangezien t al een ramp is gewoon een leuke spijkerbroek te kopen
morgen meiden vandaag weer mega misselijk scheelde niet veel of hing over de wc en heb net als toen bij esmay dat ik veel moet niezen 2x achterelkaar hihi
Och Flex.. das niet zo fijn.. ben blij dat dat me voor nu nog bespaard blijft... hoop dat t niet zo erg wordt als bij esmay.. @Claire.. thnx meis.. dan zou je die pijn eerder bij je schouderblad meoten voelen denk ik ipv aan de buitenkant bij je spieren.. ik ben gerustgesteld. THNX @Ik ga nu echt douchen en aankleden.. zit nog steeds in mijn pyama... lui wezen....
Uhm volgens mij niet? Ik had 2 pendels: maart zwanger van een meisje.. Geen idee mee wie dat waren eerlijk gezegd haha..
ik had t afgelopen week alleen links en volgens de verloskundige zijn we daar het gevoeligst aangelegd, maar dat is dus vrij normaal heb ik begrepen. ik maakte me al zorgen over bbz maar dat is geen reden tot paniek dus.
hallo... kom ook weer even kijken.. ben niet zo actief, dus moet weer even bijlezen... Maar leuk, dat we bijna allemaal even ver zijn.. Kunnen we veel delen samen... Ik heb eigenlijk niet zoveel klachten, alleen grote gevoelige borsten en ellendig moe....