November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    veertje, hihi, snap dat het scheelt in de kosten :) Hier ook op de heineken tour, slaapt best oke he? beter dan dat het smaakt in elk geval hahaha

Suusje, heeerlijk zo jezelf even laten 'opknappen', zo lekker vlak voor de bevalling, toch belangrijk dat je je weer even helemaal lekker voelt!

2. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @lilage, heb inderdaad ok geslapen, en bier nee is ook niet mijn ding.

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zooo meiden, lekker aan de bep!

Hier vandaag weinig fut!
    Mn moeder is net een paar uurtjes hier geweest, heeft nog wat meegeholpen in het huishouden, is toch altijd weer fijn, wat extra hulp!

Verder hou ik erg veel vocht vast vandaag, heb zelfs aan 1 kant het gezicht een stuk dikker dan aan de andere kant, puur vocht... lijk wel een hamster zo!

Nou, ik duik ff de bank op, kijken of ik een uurtje kan slapen, dat heb ik wel nodig!

Tot straks!

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

GRRR...Op een topic word gesproken over een katje die misschien een gebroken poot heeft of gekneusd enz
    En die persoon wou het "aankijken" want "als het gebroken is dan kost het zoveel..."
    OMG wat maak ik me er pissed om!
    Dat beestje heeft pijn!
    Dan ga je toch niet denken aan geld???

Sorry hoor maar kom op zeg...

5. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @miracles, hier ook al zo'n lieve moeder die mij om de dag komt helpen in de huishouding, geweldig als je zelf niet zoveel meer kan en mag!
    Heb haar gisteren maar een mooie bos bloemen gegeven.;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

heeey

gefeliciteerd meid!:D en wat een mooie naam zeg!
    we kunnen hier niet w88 hihi

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lilige ik heb verlof sinds kerst vorig jaar hihi na me bevalling ga ik pas weer werken:) heb zo'n zware nacht gehad me meisje was lekker aan het brommen dus heb bijna geen oog dicht gedaan

gelukkig hoefde vriendlief pas om 14:15 weg en esmay slaapt nu eindelijk dus twas minder zwaar (tot nu toe dan) dan ik d8 hihi

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb hier steeds gevoel dat ik leeg loop maar is niks te zien en heb drukkend gevoel onderin me buik mssn is ze nu verder aan het indalen

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

#12209 Miss Mommy, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
    Veertje, is inderdaad fijn, wat extra hulp dan he... mijn moeder komt ook 2x per week!

Net ff een klein uurtje kunnen slapen, dacht ik nu ik wakker werd, pak ik me wat lekkers... helaas...

Had toenstraks, voor de lunch een veel te laag suiker gehalte en nu zit ik weer veel te hoog... dus dat word dus niks lekkers, maar water... leuk... :x

Snap dr niks van en word dr echt niet goed van, wat een gedoe!

10. TJB

TJB Niet meer actief

Dat drukkende gevoel heb ik nu ook sinds ik naar vk ben geweest woensdag. Ik neem aan dat dat aan het indalen ligt, had ik bij mijn 1e helemaal geen last van maar die was met 28 wkn al ingedaald toen zeiden ze. Alleen ik vind het wel pijnlijk. En daarbij voel ik kleine veel minder hard en frequent dan eerder. Heb jij (of iemand anders) dat ook?

11. puzzcat24

Hebben jullie ook een been die steeds lam word gelegd?
    Zal dat wezen omdat joey ertegenaan ligt of iets anders?

@fl3xie HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

12. linde90

linde90 Niet meer actief

@ TJB, dat heb ik ook, voel de kleine een stuk minder, af en toe wel een verschuiving maar geen schopjes ofzo.... ook de druk aan de onderkant.

@ Puzz, ik heb dat ook af en toe, dan wordt mijn been koud en heb het aan de vk gevraagt, dat komt omdat je buik zwaarder wordt en er een zenuw afgekneld wordt, bewegen gaf zij als tip !

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @tjb kleine schuifelt hier meer in buik dan schopt, was net bij gyn en dat is normaal..krijgen minder ruimte..je moet hem/haar nog wel steeds aantal x voelen iedere dag!!

@puzz..ws ligt de kleine op een zenuw? daardoor heb ik regelmatig pijn in rechterbil..(kreeg dit als uitleg)

ik heel snel bezoekje gyn (was di.dag immers nog geweest) en alles ok- nog af en toe overslagje zichtbaar, maar had ook niet verwacht dat dat nu in een paar dagen opeens weg zou zijn..) mag wekelijks weer komen..

14. puzzcat24

Ohh bedankt meiden
    Ik probeer steeds mijn been hoog te krijgen wil niet echt meer haha
    Maar ik moet dus bv fietsen in de lucht?
    Doe ik dat!

Bedankt meiden

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ puzz... geen idee waar dat door komt, heb t alleen als ik te lang in dezelfde houding zit/lig/sta

@ drukkend gevoel.... heeel vervelend en behoorlijk last van gehad bleek idd van t indalen te zijn
    nu ze klaar voor de start ligt steeds t gevoel of er soms een arm of been inene uitsteekt :) of dat mn vliezen zouden breken op dat moment

@ beweging.... ze ligt vast maar ons eigewijsje stampt me behoorlijk bont en blauw nog steeds. zelfs een blauw plek in mn linkerzij gehad
    nu dot ze het steeds in mn rechterzij;)

Voelen jullie je ook zon hopeloze zombie op t moment?
    kan me nergens op concetreren
    gesprekken gaan finaal langs me heen
    zelfs aan de telefoon moet ik vaak vragen of ze t willen herhalen :)

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ suusje... spannend zeg met dat overslagje... hopelijk trekt t helemaal weg!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik voel de beeb de ene keer ook beter dan de andere keer heb het aan de vk gevraagt ze vertelde me dat het echt ligt aan hoe je kindje ligt als het met de beentje naar je rug ligt zul je het bijna niet voelen alleen het kontje dat van links naar rechts draait ligt het met de voetjes naar je buik zul je de kleine veeel meer voelen;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ohja er is nu op dit moment een juni mama 2008 aan het bevallen :D:D:D:D zoo spannend weer hihi

19. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    hoi meiden,

@tjb: gister toevallig jou vraag aan de vk gesteld en die zij dat het normaal is dat je je kindje minder hard voelt maar je moet je kindje nog wel even vaak voelen. ( misschien valt het je nu minder op dan de harde schoppen eerst?)

@ claire: ken het wel. Heb het ook met mijn boek lezen ben dan opeens 2 bladzijdes verder en heb geen idee wat ik nou had gelezen.

@ suusje: ik hoop dat het de volgende keer helemaal weg is dat zou lekker zijn he!!!

Vandaag naar vk geweest en bloeddruk was toch weer te hoog. Nu dus maar een weekje eerder met verlof!! Dus dat wordt vervelen Haha tijd voor een nieuwe hobby iemand een idee?

20. TJB

TJB Niet meer actief

ok dames, ik ken dat indalen en minder hard voelen eigenlijk niet dus vond het wel een beetje eng. Omdat het ook vrij pijnlijk is. Bedankt voor de antwoorden!
    Dat van dat been ken ik eigenlijk niet, wel soms pijn aan een been maar daar heb ik meer het idee van dat het van de bekken/heupen komt
    Verstrooid zijn ken ik ook, zal in je hoofd misschien wel met teveel andere dingen bezig zijn of zo. Net of neit alles helemaal doordringt.
    Nina, misschien is breien (ja breien;)) een idee. Word je lekker rustig van en als je iets voor je kleine maakt is het in elk geval ook nog een keer af hihi
    Flex, wens die juni 2008 mama succes!

Deel Deze Pagina