@ nina.....hehhmmm heb jurkje genaait lakentjes genaait 2 sjaaltjes gebreid een kussen geborduurd en kaarten gemaakt (incl 70 geboortekaartjes) en ben nu inspiratieloos whahaa o ja en boekenserie gelezen en puzzleboeken versleten t enige wat ik nog niet heb gedaan is haken en kantklossen
@claire overslagje is onschuldig trekt nog tijdens zw.schap weg of anders vlak na geboorte..en vertrouw daar maar op.. hier naar bios geweest met zoon en vriend was wel ff welkome afwisseling..net thuis,morgenvroeg weer op t voetbalveld!
Hallo dames, Ik leef ook nog! Probeer wel elke keer mee te lezen maar de puf om te reageren mis ik helemaal net al zo'n beetje iedereen hier wel last van hebt.. Behalve miss die stuitert rond met al onze energie denk ik haha! Woensdag en donderdag veel harde buiken en gemene krampen die eigenlijk af en aan kwamen. Het rommelt in ieder geval al flink. Vanochtend was het helaas weer helemaal weg. Had voor de zekerheid gister even gebeld naar de gyn en vandaag mocht ik langs komen. De kleine is zoals ik al had verwacht is de kleine meid helemaal ingedaald. Het zijn gewoon flinke oefenweeen. Maandag werd er een schatting gemaakt door de co-assistent dat ze nu al 6 pond zou zijn. Vandaag had ik de gyn en die deed even snel een echo. De kleine meid is inderdaad groter dan gemiddeld. Dat is mede een kwaal van de suiker. Hij verwacht wel dat ze eerder komt. Het is nog een beetje vroeg met 36 weken maar goed alles is mogelijk.. Ik moet het goed in de gaten in de houden. Voor de rest was alles prima in orde. Vandaag ben ik al de hele dag alleen thuis, echt zo ontzettend saai. Mijn man heeft een uitje van zijn werk. Ze gingen naar het strand met een speurtocht en daarna uiteten.. Ik dacht dat trek ik nooit met die harde buiken dus heb maar afgezegd. Het was wel echt super lekker weer voor een dagje strand dus baalde evengoed wel een beetje.. @ Trieske -> Wow prachtige foto's! Wij hebben ook een fotoshoot laten doen, vond het erg leuk om te doen! @ ichtus -> Gelukkig dat jullie kleine meid uit zichzelf is gedraaid. Het was vandaag prachtig weer voor een bruiloft! @ Puzz -> Wat een ontzettend lief kaartje van de dierenarts. @ Flex -> Gefeliciteerd met je nichtje! We moeten helaas nog eventjes wachten.. @ Suusje -> Gelukkig dat alles goed was met het onderzoek en dat jullie ook de uitslag thuis kregen is wel heel netjes. @ Yihaa -> Hopelijk ziet je man in dat hij nog even hard aan de bak moet. Hier lagen ook nog een paar huishoudklusjes. De plinten, zo'n wegwerkgootje voor de kabels enzo.. Manlief is al de hele week druk bezig. Volgens mij is hij degene met nesteldrang haha @ Miracles -> Ongelooflijk dat de kleine nog binnenboord zit! Vervelend van je suiker! Ik weet precies hoe je je voelt. Je kan het beste van die dextro tabletten in nemen en die stuk kauwen. Die werken echt heel snel en dan voel je je snel beter! Nou dat was het zo even uit mijn hoofd! Liefs Bloempjuh
ohh nou ben ik vanmiddag om 17.00 uur in slaap gevallen een uurtje en nu ben ik toch wakker en hyper. zou nu het hele huis kunnen soppen. Doe t maar niet want dan wordt vriend gek.. @flex je nichtje nog niet gezien? Wonen ze ver weg??
flex3 ok wat jammer..zo'n afstand maarre niks aan te doen natuurlijk.. maar leuk vooruitzicht om zondag er heen te gaan! ga ff afsluiten en gooische vrouwen kijken..heb t opgenomen en verder ligt iedereen lekker te slapen hier. Slaap lekker allemaal!
hihi, ben ik de laatste vandaag? Zoonlief is een nachtje bij vrienden, die vinden het super leuk en kunne mannetje en ik morgen even lekker samen weg, toch wel weer tranen in mijn ogen als ik hem zie vertrekken hoor, blijf het moeilijk vinden! @Lianne, hier is rood ook echt rood, thanks! Hoe is het bij jou uitgevallen? truste deems!
En zo is t dan weer morgen... gelukkig!!! Weer een dag wat we weg kunnen strepen! Gisteren had ik geen puf meer om te reageren, had wel nog ff bijgelzezen, maar ik merk wel degelijk dat we aan de laatste loodjes bezig zijn hoor! En nu is t lekker weer weekend, hubbie lekker thuis! Hebben jullie nog leuke plannen?
Goedemorgen Miracles, Inderdaad weer een dag erbij !! Hier ook alweer wakker en beneden, mannetje lag zo te snurken, dat ik er maar uit ben gegaan hahaha, zit nu lekker aan een fruitbakje appeltje sinaasappeltje en banaan, jummie .... Wij hebben dit weekend eens geen plannen, blijven eens lekker een weekendje met zijn 2tjes thuis, een beetje schilderen , plintjes plakken, en vluchttas helemaal klaar maken. eigenlijk best wel weer wat te doen hahaha. Miracles, jij gisteren weer een beetje opgeknapt (voor zo ver dat gaat), het zijn inderdaad de laatste loodjes, nog eventjes en we hebben onze kleine hummels in de armen.....
Hier ook heerlijk geslapen. We hadden gisteren ook feest van werk vriendje. Salsa met tapas... mmm! Nu weer een druk weekend voor de boeg. Vanmiddag komen vrienden en die hebben een (drukke) 2ling van 21 maanden en die blijven ook pannenkoeken eten dus dat zal wel een zooitje worden. Morgen nog een verjaardag en de rest van het weekend lekker klussen! Nu maar hopen dat we veel kunnen doen en het een beetje op gaat schieten. Ik wil nu ook wel een beetje kasten gaan inrichten en wiegje opmaken enzo. Iedereen verder ook goed geslapen? Jammer dat het mooie weer weer voorbij is. Fijn weekend!
Ik had dat inderdaad ook al zo`n doof been, was al bang dat ik een hernia aan het ontwikkelen was .... Suus fijn dat het met het hartje van de kleine helemaal goed komt. Yihaa klusse meid, ik moet er niet meer aan denken, ben blij dat het klaar is maar het is wel heel erg leuk werk. Meiden fijn weekend !!!
Blegh nu heb ik slecht geslapen Alleen maar omdat ik een rijstwafel at om 22 uur... Ik wist dat ik dat niet moest doen,maar ja ik had zin in een wafel met choco... Dus overgegeven vannacht... Ik probeer nu nog even te slapen... Nog 12 dagen!
@ PUZZZ oooh bah hoop dat je nu heerlijk ligt te dromen??! @ hier goed geslapen vanmorge kotsmisselijk verder geen nieuws hihi
Bloempje, nesteldrang van je hubbie??? oh oh zo is het hier ook gegonnen en een paar dagen later was ik bevallen hihi Lilage, ik kan mijn zoontje ook niet uit logeren doen, vind het al knap dat je kunt. Moet straks maar even zien hoe we dat gaan doen met de bevalling. VInd dat uit logeren doen maar helemaal niks. Flex, had al even bij de okt mama's gespiekt (zonnestraaltje of zoiets was het toch of niet?). Feliciteer haar maar met haar zoontje. Miracles, nee geen plannen...gelukkig. Wil wel eens een rustig weekend, lekker bankhangen. Lilage en Lara, jullie hebben genoeg te doen zie ik zo. Doen jullie wel rustig! Koffieleutje ook fijn weekend (en de rest natuurlijk ook!) Puzz, nog lekker geslapen? Heb je daar zo'n last van als je 's avonds wat eet? Lijkt me ook wel vervelend. Hier gelukkig de kleine gisteravond (in bubbelbad) weer luid en duidelijk gevoeld. Vond dat rustige maar helemaal niets. En ben ook tot nu toe van die harde buiken af. Zo kan ik het wel weer een poosje volhouden
hoi meiden, nou kort nachtje (om half 8 week bij voetbal) maar de uurtjes dat ik geslapen heb waren wel heeeel lekker!! Uit logeren gaan, tja dat went vanzelf wel denk ik.. soms kan t niet anders als ze wat ouder worden enne mijn zoon van 9 logeert regelmatig bij zijn vriendjes..komt vanzelf! Als ik s nachts naar ziekenhuis moet voor bevalling komt mijn moeder hier slapen.. vluchttas nog steeds niet gepakt..moet ik ook maar eens toezetten. Puzz ohhh wat snel!! Claire nog rustig bij jou?? Meiden ga ff rustig aan doen en dan nog paar huizen kijken (openhuizen route..). vanmiddag maar dutje doen denk ik. Fijne dag!!