zo ik kom nog ff binnenvallen... Kamertje is klaar.. Marijn slaapt op zijn nieuwe kamer.. zoo heerlijk gevoel .. ben doodmoe, maar voldaan.. was veel werk vandaag.. Heb alleen veel minder echte beebkleertjes dan ik dacht.. oh wat vervelend.. nu moet ik weer shoppne..hihihihihi ik las dat een aantal het kraampakket KOOPT????????????? Dat krijg je toch van je zorgverzekeraar?? ik heb gewoon achmea gebeld toen ik wist dat ik zwanger was en m aangevraagd... in maand 7 werd ie gebracht..helemaal compleet.. en vooral gratis.. verder nog niet echt teruggelezen... ga ik morgen doen.. ik duik zo bed in...
niet alle verzekeraars vergoeden hem hor ik heb unive aanvullend 1 maar krijg hem mooi niet moest hem zelf halen....
Ja Ichtus, ik heb helaas ook het net-niet-pakket. Heb ik een jaar of drie geleden uitgezocht toen ik weinig geld had en er nog geen uitzicht was op een man en dus laat staan een kind... Stom wel dat ze geen poliklinische bevalling vergoeden en ook geen kraampakket....
Goede morgen. Ben ik eens de eerste? Wel lekker geslapen maar tegenwoordig ben ik altijd zo vroeg wakker... Vandaag nog een klusdag voor de boeg. Begint gelukkig wel op te schieten nu. Zo maar weer terug bedje in. Is altijd zo gezellig met zoontje op zondagochtend. Daarna lekker ontbijtje met afbakbroodjes en een eitje, mmm! Tot later
Goede morgen, Wat een nacht weer. Heel veel last van gerommel in me buik. En rugoefen of voor weeen... Duurt dit nog lang denken jullie voor dat het echte werk begint. ben der nu al kapot van... tot later groetjes Ik zit bij DSW en heb ook gratis een kraampakket een leuks er bij gehad.
goedemorgen! lekker geslapen, werd om 8.20 wakker, zo fijn dat hannes zzichzelf nog even kan vermaken in bed... Wel grappig, ik heb de afgelopen dagen nogal wat vervoegingen van zijn naam voorbij zien komen hihi Lulhannes, gehannes hahaha
minkep, weinig van te zeggen, miracles loopt al weeeeken met vroegtijdige weeen en pijn, sommige hebben het niet en anderen een paar weekjes af en toe...tis even doorbijten meis, vervelend is het wel hoor...Ik had het bij hannes geloof ik een week of twee van te voren af en toe... nog even doorzetten! het echte werk kan een stuk heftiger zijn hoor, dus spaar je krachten!
Goeiemorgen! Hier weer een rommelige nacht achter de rug, voelde me ineens behoorlijk slecht vannacht, suiker maar s geprikt, maar dat was t niet... Ben ook behoorlijk kort van adem, hou flink wat vocht vast, blehhh Maar goed, las iets over voorweeën... Hier dus al 10 weken weeën en dat wil dus echt niks zeggen, (nu) helaas... Loop eigenlijk al van eergisteren rond met weeën om de 4 minuten en ze zijn behoorlijk heftig, soms zelfs dat ik ze moet wegzuchten, maar t zet eigenlijk net niet door heb ik t gevoel! Verder gisteren lekker frietjes gegeten bij mn ouders en gelukkig GEEN last gehad van maagzuur! Das alweer mooi meegenomen!
Oh ja, slijmverlies... dat heb ik ook wel veel de laatste tijd, maar weet niet of t al echt de slijmprop is, is dat niet wat slijm dat harder is? Of in elk geval vast aan elkaar zit zeg maar?
Oh dat wist ik helemaal niet.. dacht dat t in de basisverzekering zat.. Hier bij Groene Land Achmea wel.. vk had wel gezegd dat GroeneLand Voor zwangeren en kraamvrouwen wel 1 van de beste vergoedingen had.. Ik wilde nl overstappen toen ik van Marijn zwanger was, maar ze raadde me dat af.. daarna heb ik er nooit meer aan gedacht.. Hier idd wel een doos gekregen.. met een mooie knuffel, leuk boek en de nodige spullen uiteraard.. kraamverband is nooit voldoende, maar voor de eerste 2 a 3 dagen kom je er wel mee door..
Hier ook veeeel slijmverlies de laatste tijd.. zat ook al aan mijn slijmprop te dneken.. kan me niet voorstellen ooit gemerkt te hebben dat ik m verloor.. weet dus ook net hoe da eruit ziet.. kan me er wel iets bijvoorstellen hoor, maar zelf geen ervaring mee..
Hier ook meer slijmverlies maar volgens de vk blijkt dit normaal te zijn rond deze termijn... Een aantal weken geleden lag ik ook in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen en nu is het zo rustig dat ik er bang voor ben dat onze kleine voorlopig nog wel even blijft zitten. Ik voel me gewoon te goed om te denken dat het binnenkort gaat gebeuren... Hoop dat alles goed met jullie gaat en ben zooo benieuwd wie de eerst volgende is met het grote nieuws...
Mogge allen, Ja Miracles ook hier frietjes en geen maagzuur...joehoe!!! Oh lillage...lulhannes...da is sielug.... Normaal slijm dus....oke! Een vriendin van mij is eergisteren bevallen van een zoon. Hoera!! Ze liep al ruim een week over tijd. De bevalling kwam natuurlijk op gang maar toen ze al tot en met de vacuumpomp geprobeerd hadden, bleek haar zoontje een sterrekijker en kreeg ze alsnog een keizersnede. Poeh zeg. dat is dus best heftig... Ik veel aan ze liggen denken vannacht. Manlief heeft vandaag de hele dag een vrijgezellenfeestje. Saaaaaaai.
hier ook veel slijmverlies. Maarre volgens mij ook wel normaal.. vind het zo'n gek idee dat de kleine over een week gewoon geboren mag worden! Princi saai zo'n hele dag alleen!leuk een zoon voor je vriendin. Hoe heet hij enne pfoei dan nog een keizersnee ja das heftig!!(verloopt bij jou natuulijk heel anders he?!) minkep sterkte! Al die voorweeen is ook niets. jee miracles bij jou om de 4 min..je zult echt wel op zijn!
Ja Ichtus...? Lukt dat zingen nog goed? Ik heb nu in ene veel meer volume in de laagte en heb hoog bijna geen ademsteun meer...raar joh. Ja suus, onze bevalling gaat heeel anders, dat is logisch! Miracles, je doet ook meer de laatste dagen toch? Hup weeën...zet doorrrrrrrr. Je bent een kanjer!