November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ja ik maak me ook wel een beetje zorgen om onze zoon.
    Zo'n druk ventje is dat.
    Hij slaapt ook tussen de middag 3 uurtjes dus dat is op zich wel lekker.

Onze kleine meid is nu ook erg druk in me buik.

nou ga even een kopje thee zetten.

meiden wil jullie nog even bedanken op de reactie over die olie.
    thnx :D

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOEHOI!!

@Kraamzorg.. zal idd per kraamzorginstantie verschillend zijn wat boodschappen doen en schoolbrengen enzo..hier zijn ze smorgens rond 8.15/ 8.30u hier.. dus zijn ze al te laat om ze nog naar school te brengen.. hier is manlief iig 2 a 3 wk thuis dus voor mij is het geen punt.. maar idd.. als je er over nadenkt en je hebt geen andere mogelijkheid dan zit je mooi..

@Puzz.. spannend meid.. nog even..

@Claire.. hoe is t nu met de harde buiken?? weer rustig??

Hier: Teveel gedaan vanmorgen en dat bezuur ik nu met zere rug en harde buiken.. beebje moet nog 1 dag blijven zitten.. dan mag ze eruit..whahaha.. ik ben er klaar mee!!!..en ook klaar voor!!!..

ik duik ff op de bank..

Oh ja.. hoe dat straks gaat met ineens 2 kindjes..ervaring hier is dat je er echt in groeit.. t is anders dan je gewend bent, maar na een paar weekjes heb je dat ritme ook zo weer te pakken..

iig.. NIET DRUK OM MAKEN!!!.. heeft geen zin!!..

ik kom later vandaag nog wel ff spieken..

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb hier een dame die helemaal niet wil slapen hooguit half uur 3 kwartier smiddags maar dat is dan ook echt alles *zucht*

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Meiden met tweede op komst...ik spreek niet uit ervaring maar natuurlijk gaat het gewoon goed komen! dat kunnen jullie allemaal!

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    maar zal je van die tweede weer net zo onvoorwaardelijk gaan houden?? Haha daar maak ik me dan druk om maarre ook dat zal best!

Ichthus hier een kraamzorg die zich onderscheidt door hun flexabiliteit. Je mag dus ook zelf aangeven hoe je de uren verdeeld wilt hebben (bv doordeweeks veel uur, weekend maar even zorg) en hoe laat ze beginnen (ik meen me te herinneren tussen 7.00 en 10.00..
    mijn vriend weinig vrije dagen ivm nieuwe baan dus die gaat proberen 2 tot 3 weken halve daagies te werken zodat hij buiten schooltijd er gewoon is...maar goed alles afhankelijk van de bevalling natuurlijk, niet alles is te plannen

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hallow!

Hihi yihaa, ik zie dat planten verhaal helemaal voor me, maar ik denk dat het inderdaad groeit...Met de eerste dacht ik ook dat ik het nooit zou kunnen en als ik nu zie hoe gemakkelijka lles gaat...Goed het ligt ook aan je kindjes tuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in!..

Wat die bedankjes betreft, weet niet meer wie het zei, volgens mij zonnetje...ik heb dus alles via internet gedaan...het enige dat duur was waren de suikerbonen (nou ja eigenlijk alleen de verzendkosten hoor) die zakjes en de vlinders samne kosten ongeveer 15 euro, dat vond ik goed te doen..

Hier net bij de vk geweest en, jawel, morgenvroeg om 8.30 gaan ze proberen puk te draaien...Pfiew, dat viel niet mee, maar ik merk dat ik gewoon nergens voor 100% zeker van ben, als het gaat om beslissingen nemen voor de beeb...De vk stelde me wel voor dat dit het meest in de baan van het natuurlijke is en dat ik ten alle tijde er mee kan stoppen...gelukkig kon het ook meteen morgenvroeg, dan hebben we het maar gehad...
    Zal je zien Ichtus, dat die van mij ook ineens gedraaid is morgenvroeg hahaha, ben benieuwd voor hoelang dan:)

zo das een nieuwtje voor manlief als ie straks thuiskomt:)
    Gelukkig kan hannes morgenvroeg naar de opvang, lang leve de gastouder! Ik zat te twijfelen om over te stappen naar een kdv vanwege de kosten, maar dit flexibele is toch echt goud waard hoor!

Van een heel andere aard, een heel goede vriendin van me heeft gevraagd of ik haar getuige wil zijn volgend jaar, hihi, vond het zo bijzonder, ze zei dat ze nog niet wist of ze een of twee getuigen wil, maar dat ze altijd al zeker wist dat ze mij erbij wilde hebben...hihi, volgend jaar weer snel in vorm zijn, heb ik een goede reden om lekker te gaan shoppen! :)

tot later!

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lilage.. spannend meid.. en fijn dat t al zo snel kan..ik duim voor je dat puk nog vanzelf draait.. SUCCES!!!!!

HIER ongeveer 45 min geleden een echt wee.. ik lag op de bank met wat harde buiken af en toe en ineens een echte..schrok er gewoon van.. manlief ook.. daarna weer niks..tssss stom gedoe....nou ja.. Marijn is inmiddels wakker dus voorlopig ben ik weer in de benen en zal er ook wel niks meer gebeuren..

Hou jullie op de hoogte natuurlijk...

hier zet t spitsuur zich zometeen in.. kids komen thuis.. moet gekookt worden etc etc.. dus ik ga weer aan de slag...

Tot vanavond...knuff

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Oeh Ichtus, spannend, ben benieuwd:p

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@ichtus oeehh meid !
    Misschien komt het wel uit wat je net zei
    Nog 1 dag haha ;)

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Lilage dan valt dat idd mee maar mag ik vragen voor hoeveel stuks ben je dat kwijt?

ichtus oooooooooooooooh spannend

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    dat is voor 20 zilverkleurige zakjes, 20 witte zakjes en 40 vlindertjes, verzendkosten waren 1.99 dus heel schappelijk..
    wat voor iets zoek je? misschien kan ik je op weg helpen, heb namelijk de nodige uurtje sgezocht vandaag:)

Kom er alleen net achter (dom dom) dat er ongeveer twee weken levrtijd zit op de suikerbonen!!! we hebben de tijd nog wel hoor, maar was graag al begonnen, balen!

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallooo

Kom ik ook weer s ff aanwaaien!

Vanmorgen is mn moeder nog ff hier geweest en daarna heb ik de muukast zelf uitgemest! Met veel pauzes tussendoor, maar t is gelukt HA HA!!!

@Princi, ik was dat met dat knapje ja, hoor t nu nog wel s, heb echt t idee dat de beeb t doet! De eerste keer schrok ik me een hoedje!

@Ichtus, hoe is t met je?

Ik vind t voor mezelf wel erg moeilijk t peilen, voor als de bevaling echt begint. Heb dus best wel vaak echte weeën, ook wel geregeld een paar uur achter elkaar, maar t zet dus gewoon niet door...

Verder alles wel doorgelezen, maar heb niet veel puf om op alles te reageren...

13. TJB

TJB Niet meer actief

Hoi dames,
    Heb niet alles goed gelezen maar wou even kwijt dat onze kleine in elk geval goed is gaan liggen nu en dat ie zeker niet meer terug in stuit ging omdat hij al in het bekken ligt nu. Degene met de draaipoging morgen...HEEL VEEL SUCCES MEID!

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej er zijn zowaar redelijk wat vrouwen online:p

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Dat ben ik TJB, thanx!

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    en hoppa, iedereen is weer weg hahahaha, dat gaat zo snel hier:)

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ ichtus... spannend! schrikken heh :) ik schrik er nog steeds van'

gelukkig een aantal beeps alsnog goed gedraaid, lijkt me pijnlijk zon draaipoging

hhhhuuh las over beslissingen nemen :)
    hier nog een totaal besluiteloos iemand
    kijk bij elk ding manlief op t moment maar aan :)

zoveel gelezen maar mn hoofd is een zeef

dikke knuffs allemaal!

hier gisteraaf weer om t kwartier weeen
    maar niet doorgezet, frustrerend zeg

ben lekker aan t rommelen geweest en een buikengallerij gemaakt :p

18. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Hey ladies!

Lilage, succes morgen met de draaipoging!!!

Ichtus, spannend!!!

TJB, fijn dat de kleine goed ligt:)

Miracles, lekker bezig geweest dus. Fijn hoor zo wat dingen te kunnen doen..

Er zijn al best wat meiden waar het flink bij rommelt zo te lezen. Hier behalve hikjes, harde buiken en vaginale steken nog niet veel spannends te melden.. Aan de ene kant heb ik zoiets van laat maar komen aan de andere kant denk ik HELP! Kan ik dat allemaal wel, zo een kleintje verzorgen enzo....

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het blijft lichtjes rommelen, maar denk niet dat t iets serieus betekend.. zal wel indalen zijn vermoed ik..

Eigenlijk ben ik nog niet helemaal klaar.. als de beeb nu zou komen dan kan t wel, maar wil nog wat dingetjes zelf aanschaffen.. nog wat wassen etc..kans dat ze binnen nu en 3 weken komt is eigenlijk niet zo groot als je kijkt naar de andere 3 dus ik probeer me niet teveel te focussen op t feit dat t morgen mag..al weet ik al dat me dat veel moeite gaat kosten.. ik had bij Marijn precies t zelfde.. veel voorweeen en iedere dag wel t idee dat t zou kunnen gaan beginnen, maar die bleef ook zitten tot 42 wk.. dus ja.. kan er niet zoveel mee..en zo duren de komende weken wel errug lang.. al moet ik daarentegen ook wel zeggen dat t met 3 kids ook zo voorbij is.. komend weekend (begin vakantie) gaan de oudste 2 logeren bij een zus van Edwin aan de kust.. 2 nachtjes..zij helemaal blij en wij hebben dan nog heel even wat meer rust..we hebben besloten om die dagen heerlijk te relaxen..Marijn is er natuurlijk wel, maar die is zooooo makkelijk.. Jur en Lisa ook hoor, maar die zijn euh.. wat luidruchtiger..whahaha..

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

lilage succes morgen!

@ hier hele tijd harde buiken en net met hond uitlaten een wee niet zo'n hele heftige gelukkig maar deed echt pijn. vanmiddag met lachen verloor ik een plonsje vocht wat het geweest is weet ik niet want daarna helemaal niks meer

Deel Deze Pagina