Hoi Lynes, Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het alleen rechts. Ik maak me makkelijk druk en deed dat dus nu ook maar. Ik heb ergens anders ookal gelezen dat het idd kan. Een beetje drukkend gevoel is het... Zucht.... Ik wou dat ik er wat rustiger onder kon zijn.
@ princi ik deel je gevoel helemaal hoor, doe nog regelmatig een test om zeker te weten dat ie weer donkerder is geworden en alles nog prima is. stom he, maar tot de eerste echo zal ik onzeker blijven.. maar gewoon vanuitgaan dat t goed is anders heb je geen leven meer. T blijft toch allemaal spannend! @ september, wij zijn precies even ver, grappig!
Bij mij is het dat het nog niet door dringt... Het is net alsof ik zweef... Dat iemand anders zwanger is en ik niet... Vaag... Maar het zal anders zijn met de eerste echo! Dan zie ik puzzbeeb's hartje (hopelijk) kloppen!
Dat komt omdat je er zoooooo lang op heb moeten wachten.. is wel logisch dat t nog zo onwerkelijk voor je is.....
oke.... die steekjes zijn wel vervelend...*zucht*.. ik ben moe.. en moet nog zoooo lang.. nog werken straks.. pfff.. hoop dat t rustig is.. dan ga ik mooi eerder naar huis... Gaat trouwens lekker in NOD maart.. vandaag alweer 5 zwangeren erbij..
hoi ik ben ook zwanger! 9/11/09 is de datum! Erg onwerkelijke week gehad maar begint nu wel echt door te dringen. Alle andere novembermamas ook gefeliciteerd!
Zozo ... drukke week achter de rug en ik lees toch regelmatig even alles door. Maar ik ben wel blij dat er al zoveel novembermama's zijn zeg! Super!
princi, afgelopen week zat ik onder de puistjes en was ik superenergiek..maar vandaag alleen maar misselijk en moe. Haha weinig van te zeggen dus. Heb jij verloskundige al gebeld? Weet niet zo goed of dat al moet..
@Suusje.. GEFELICITEERD en welkom.. de vk kun je bellen wanneer je wilt.. vaak maken ze een afspraak rond de 10 wkn voor een intake gesprek en een echo rond die tijd... Lekker genieten en gezellig hier meebeppen.. ik ga lunchen met de kids...(lekker laat) en dan werken.... tot later..
@Suusje, Ja moe moe moe hier en de ene dag met vlagen misselijk en de andere dag weer niet. En jee, die borsten zeg...poeh hé! De verloskundigepraktijk die ik heb uitgezocht hebben op hun site staan dat als je rond 6 weken belt, dat het dan goed is. Zij doen een eerste afspraak tussen de 7 en 9 weken. Ik heb wel komende woensdag een afspraak bij de huisarts. Gaat ze me het een en ander uitleggen zodat ik , ondanks dat ik best al veel weet en hier gelezen heb, alles zeker te horen heb gekregen. Ik wil haar ook even vragen om te testen op bloedarmoede omdat ik in ene zo moe was. En kan ik haar ook nog even naar dat drukkende gevoel in mijn lies vragen. Ik kan nogal een stresskip zijn vandaar. Het wisselt bij mij nogal , het ene moment ben ik superblij en het andere moment vind ik het toch allemaal ook wel eng. Herkenbaar voor sommige? @bruisje, 5 ja in maart erbij. O dan ga ik daar eens snel kijken!
ik heb ook nu met vlagen misselijk en flauw gevoel, maar t mag nog geen naam hebben.. heb t bij de anderen ook niet echt erg gehad.. een week een beetje.. dus ga er eigenlijk van uit dat ik het nu ook niet krijg.. ik ga nog ff een wasje vouwen en dan weg.. koes koes
Ik breek even in. Wilde even weten wat ik allemaal gemist had toen ik op wintersport was. Zie veel bekende namen hier. Meiden, echt super, geniet ervan. @Puzz: Joepie, eindelijk gelukt meid. Kleintje, hou je vast! Ik hoop dat ik de 17e hier ook naartoe mag komen. Ben bang van niet.
Ik heb nog niet gebeld. Moet woensdag op kennismakingsgesprek bij onze nieuwe huisarts en dan wil ik vragen hoe en wat.
hey meiden heb vandaag van me ouders alvast voor me verjaardag (donderdag jarig) positiekleding gekregen laat het buikje maar komen!
JAAA stoer he meid! Voelt nog zo onwerkelijk... Maar ben superrrr happy! @suusje34 Meid gefeli @ikke sorry meiden dat ik niet zoveel typ... Ik slaap zoveel... Ik lig smiddags rond 3 a 4 uur te slapen anders kan ik de avond niet goed ingaan... En de rest van de dag doe je de dingen die je normaal ook doet: -naar mijn zusje -naar de winkels -fietsen rond mijn woonplaats (wat nieuw is he want tja kan niet een vette mama worden ) Dus doe mijn ding,en probeer een ritme te krijgen Ik heb ook al een paar goeie gesprekken gehad met hubbie over de beeb kamer,gordijn discussie enz haha Heb ook steekjes die ik nu al niet meer eng vind (gelukkig maar) En eet goed veel fruit en groente Vanaaf spinazie met eitje,aard en vleesje Mmmmm (eigenlijk jekkie bah ik hou van pasta's enz dus ja...) Laatst zat ik te huilen bijna om aard met spruitjes en stukkie vlees... Het is toch wat... Moet de gezonde nederlandse kost weer lekker zien te vinden! *Uch ik heb gesproken!*
Hallo zwangere lieve dames? Hoe gaat het hier? Missen jullie me al een beetje ? hihi Knufss en genietzeee
Hey Mutsy: Tuurlijk missen we jou! Tenminste als ik ook mag spreken voor de rest? Hoe gaat het met je? XXX