hoooi, daar ben ik weer...Thanks voor alle succes wensen! Het heeft egholpen hoor.. alle spookverhalen rond een versie zijn gelogen hoor...IK was super zenuwachtig, maar het viel me echt alles mee! Het is niet fijn, maar dat komt omdat er iemand met zijn handen dipe in je buik drukt om onder het kindje te komen...maar goed dan heb je het ergste ook gehad. Het draaien zelf was binnen een paar minuten gedaan en succesvol! Ik heb van het kleintje zelf niets gevoeld, maar de echo van te voren was prima..de kleine heeft ongeveer het formaat van een beeb van 34 en halve week, prima dus! Nu komt er langzaamaan weer wat leven in de brouwerij, als het goed is zou dat echt actiever moeten zijn dan voorheen! @Wenneke, dat klinkt inderdaad als op zijn eindje, aambeien zijn echt irrie he? Doe jij er iets aan? Ik heb volgens mij nog een herinnering aan mijn eerste bevalling @Ichtus, nog drukte gevoeld? @jessica, hoe staat de buik er vandaag bij? Ik ga heel even bankhangen, ben eigenlijk pas net thuis...moest na de versie door de kleine ophalen, naar de tandarts, boodschappen en ik heb ontzettend slecht gelspane vannacht (zenuwen he hihi) tot later!
Gepke, mooi zo, goed geregeld van je! Mooi Lilage, fijn dat de draaipoging gelukt is. En fijn Ichtus, dat je meisje nog steeds goed ligt. Spannend hoor al die dames met 37 weken nu. Ik krijg er de kriebels van. Hihi fl3x, dat is een fijne poetshulp!! Er was nog iets... Oh Miracles, lekker rustig aan op de bank...ik zing nu een slaapliedje voor je...misschien helpt het. Ja suus, ook hier weer iets te enthousiast in de stad rond gesprongen...ga ik dadelijk ook lekker ff naar bed. Hm lekker slapen.
Ik was 31 okt uitgerekend zei de gyn En omdat mijn dinnetjes hier zitten ben ik hier ook Nou de reden waarom hij eerder word gehaald is omdat ik crohn heb en daarom ook fistels Dat zijn gangen onder de huid die littekens worden met de tijd Als ik beval op de normale manier dan ben ik voor de rest van mijn leven incontinent... Ohh ik heb alleen een boek gekregen met bed info... Hmm misschien nog een keer in het boek duiken! @lilage Ahh meid super! Lijkt me auwie... Onze invaller gyn die voelde ook hoe joey lag maar dat deed auwie... Ik ben erg geschrokken! Had hubbie's winter jas aan en dat is de enige die me past nu En bleef haken achter de zadel! Dus boem tegen de stuur aan met de buik! Ik gelijk stoppen en voelen of joey er nog was en ja hoor na een kleine 5 min was hij weer van de schrik gekomen en gaf hij weer een "kontje" Pfttt hoe kan een mens schrikken...
Hey meiden! Goedemiddag allemaal.. Lillage, fijn dat de versie gelukt is en dat het mee viel! Ichtus, ja het mag en ze ligt er nu dus helemaal klaar voor! Fijn he. Miracles, meid wat jij allemaal niet voor je kiezen kijkt. Ik ben de zoveelste die het hier typt maarre rustig aan doen he en bellen naar de VK!!!! Eh, toen was ik het even kwijt.. Oh ja, Wenneke, tjemig aan de CTG zit ook allemaal niet mee. Rustig aan doen meid, sterkte! Veel van ons naderen de 37 weken.. Wie zal het spits af gaan bijten.....SPANNEND! Hier net terug van de VK. Kleine ligt ingedaald en wel, startklaar zeg maar. Bloeddruk neemt iets toe 125/85 (heel de zwangerschap 120/75) en daarbij genomen een toename aan harde buiken heeft de VK zoiets van...hm...die gaat geen 2 weken langer blijven zitten.. Zou de pendel van Fl3x gelijk krijgen........ Verder was alles goed Voor iedereen een dikke knuffel! Het zijn de laatste loodjes... Pfff, nu even bankhangen...
Schrikken puzz! gelukkig gaf hij weer een kontje. Klinkt zo leuk, je bedoeld waarschijnlijk dat hij zijn kont de lucht ingooit. Lilage, fijn dat het draaien gelukt is. Super! En ichtus ook goed nieuws vast in bekken dan is draaien niet meer moeglijk. Weer goed nieuws op de pijntjes en kwaaltjes na. Gr Gaby
@ Lilage en ichtus, fijn dat jullie beebjes nou goed liggen! @ Puzz, oh jee, wat zal jij geschrokken zijn, maar fijn dat joey ff liet weten dat alles goed is. @ Gepke, oh, jij wordt deze maand nog mama, spannend! @ Miracles, gaat het goed meid?? @ Hier, net even de stad in geweest, maar ga steeds meer waggelen hahaha voel me net moeder gans... Bij de wibra allemaal babyspullentjes in de folder, heb er leuke slingers gehaald, voor als de kleine geboren is,.verder de allerlaatste dingen gehaald voor in de vluchtas, zoals dextro energie, miniflesjes shampoo, douchespul, en voor mijn vent, een mini deo, voor het angstzweet hahaha oja, en schandalig..... heb ook al kerstballen gekocht, , zag ze liggen en was vorig jaar op zoek, en toen nergens meer te krijgen!!
ja ach ben het gewend die ctg s hahah . puzz de kleine zit dik ingepakt ik ben in niels ze zwangerschap met 34weken van de trap gevallen van boven naar beneden zolang je m voelt en geen bloed verliest is er niet veel aan de hamnd. meiden die draapoging hebben gehad fijn dat ze nu goed liggen. ik ga vrydag effe vragen of ze nu wel ingedaalt is want dat was nog niet.
voor aambei heb zetpillen maar daarvan moet je elke dag naar de wc of elke nacht zoals ik en doen echt zeer hahaha,maar kunne ze verder niks aan doen.
Lara, ik was ook nog even bij de Wibra. Hadden inderdaad leuke dingen daar voor mooie prijsjes. Ook even het een en ander ingeslagen Kerstballen, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.. Ik heb de kerstkaarten al in huis hahaha. Zat er zelfs aan te denken om ze al te schrijven, nu heb ik toch tijd zat....
Puzz, lees net het berichtje. Dat is wel even schrikken! Gelukkig liet hij gelijk even weten dat er niets aan de hand is en hij er nog prima naar zijn zin zat...
Hi allemaal, @Puzz: Schrikken zeg! Ik heb een nieuwe mamafiets waar ik nog erg aan moest wennen. Kreeg dus een paar weekjes geleden ook fijn een stuur in mijn buik, doet nu ook veel zeerder he?! Sorry maar het is echt teveel om op iedereen te reageren. Ik houd wel alles bij hoor... Heb net de enveloppen geschreven en ben nu dus helemaal klaar om te bevallen. Ik wordt zo ongeduldig, hebben jullie dat ook? Ik zie zo tegen de komende weken op, ik wil gewoon NU bevallen... Dikke knuff voor iedereen die 'm gebruiken kan...
haha kerstkaarten schrijven..als de kleine lang blijft zitten is dat een optie maarre eerst t huis maar is helemaal klaar hebben..kom steeds weer nieuwe kastjes tegen.. fijn meiden dat de kleintjes goed liggen. Lilage babytje was dus makkelijk te draaien, fijn! Puzz ach die fiets..voorzichtig hoor! Enne nog iemand met geplande keizersnee..ook datum al bekend!! Miracles ging t een beetje vandaag? Hier zo zw.yoga met partners erbij..mijn vriend is zoo blij dat hij meemag (not) maar hoop dat t toch een leuke avond wordt voor hem..ouders komen oppassen dusse hele avond weer gevuld. Meiden fjne avond allemaal enne tot morgen
@Lilage, fijn dat t draaien goed is gegaan en t uiteindelijk toch meegevallen is! @Puzz, voorzichtig he, we kunnen nu geen ongelukjes meer gebruiken met die dikke buiken! Verder... uhmm... weet t ff niet meer uit mn blote hoofd! Heb vanmiddag een half uurtje geslapen, niet veel, maar toch wel effe. Verder voel ik me nog steeds niet helemaal 'normaal', maar t is ook niet meer zoals vanmorgen. Morgen moet ik toch naar de gyn, dus als er vannacht niks raars is, wacht ik af tot dan. Maar als ik t echt niet vertrouw, dan trek ik nu toch wel gelijk aan de bel! Meiden, ik duik op tijd mn bedje in! Eerst wel nog ff t bad in! Tot morgen, fijne avond allemaal!
@gepke Ja hihi kontje geven is dat hij zijn kont in de lucht gooit haha Ik heb nu sims3 het is net als sims 2 maar dan dat je overal heen kan lopen Ben er nu al zat van whaha
Ik kom ineens steeds meer dingen tegen die ik nog moet doen... lijst maken voor geboortekaartjesmensen.. enveloppen zullen deze week wel komen.. kan ik gaan schrijven.. Ik mis 1 kruik.. had er toch echt 2, maar kan er maar 1 vinden.. en ook mijn voedingskussen is foetsie....de laatste heb ik inmiddels vervangen voor gevonden.. die wordt opgestuurd..IK IS BLIJ!!.. Ik wil nog wat newborn kleertjes aanschaffen.. moet nog nieuwe nappywrapper navulling halen.. een tweede aankleedkussen.. het is toch wel handig om er voor marijn ook nog 1 te hebben... zoogcompressen en extra kraamverband..(dat kan ook wel doormanlief gedaan worden na bevalling..) vit.k en d. een fles.. een pak voeding..spenen.. etc.. sjonge ik ben er echt nog niet klaar voor.. morgen maar ff de stad in.. De box moet nog opgezet worden.. moet nu ook ineens...oh en ik moet nog achter een buggyboard aan. kan ook nog wel na de bevalling bedacht ik me ineens.. zucht.. toch maar weer een lijstje maken..
whahaha jij ook al, heb net wat leuke mods er voor geinstalleerd @ ichtus..... erg heh... zit nu nog elke keer te denken vergeet ik iets niet @ gepke... spannend geplande ks... echt aftellen als je de datum al weet! en en en ik lees wel alles maar mn hoofd is zon zeef zag iemand vragen over mn bellypaint die afspraak is donderdag ochtend normaal heeft ze 3 uur nodig voor een paint en fotos maken maar omdat we een nogal gedetaileerd plaatje hebben wordt dan zon 4 a 5 uur ben benieuwd! heb vanmiddag zon leuk boekje gekocht! van annie mg schmidt, voeden,verschonen en in de wieg mikken. heerlijke droge humor