Pff net op mijn werk geweest omdat er bonte avond was. Zijn er collega's die vragen hoe het gaat. Of het is hey bolle, hey dikke. En als ze vragen hoe lang ik nog moet en ik zeg goed 6 weken, krijg ik als reactie nog 6 weken??? Pfff wordt er soms zo moe van. Kan ik er wat aan doen dat ik alles naar voren draag en dat het opvalt dat ik een dikke buik heb. Bah...
Ah Lautjuh, ja dat is niet leuk dan hè! Maar joh laat ze kletsen. Ook mooi toch dat je alles van voren draagt? was de bonte avond wel leuk? Hmja Ichtus dat ken ik...ineens heb ik hier ook nog van alles terwijl ik al een tijd dacht alles wel redelijk op orde te hebben...hm... Jeetje Puzz, ik zag bij jou nog 9 dagen....ongelofelijk...
@princi jep... Elke ochtend zeggen hubbie en ik tegen elkaar Nog 9 dagen...enz Word je happy en bang van tegelijkertijd haha
Ja dat ken ik...ben stiknieuwschierig en van mij mag ze vanaf volgende week komen en tegelijkertijd word ik er ook doodsbenauwd van...van het idee van bevallen....
Hey lautje, Ik draag ook alleen naar voren en krijg geregeld de vraag of ik zeker weet dat het er maar 1 is en geen 3. Dan kun je ook ongeveer nagaan hoe ik eruit zie Ik doe er gewoon lacherig over, laat ze maar kletsen. Wij hebben straks een prachtige beeb en daar heb ik die buik wel voor over... (alleen schoenen en sokken aantrekken word nu echt wel een probleem hoor hihi)
Hallooo Ben alweer een tijdje wakker en heb me toch maar weer s naar beneden verplaatst voor de verandering... Ik draag ook van voren, dus begin ook een behoorlijke toeter te krijgen! Sokken, schoenen en voeten wassen/drogen, dat zijn nu hubbie zn taken, kom dr nog wel net bij, maar met die harde buiken... Mij viel toenstraks ook ineens in dat ik nog een luieremmer moet hebben (krijgen we van vrienden, zo'n draaigeval) dus daar moet ik ook maar s om vragen en t lijkt me inderdaad ook wel handig om wat zoogkompressen in huis te hebben voor t geval ik toch mocht gaan lekken... Verder iedereen lekker aan t slapen? Zal wel niet denk ik, maar hoop t wel!
Wat een beroerde nacht.... Ik had eergister het bedzeiltje onder mijn hoeslaken gelegd op t matras.. sindsdien.. gister en vannacht dus.. slaap ik nauwelijks.. vanmorgen om 4u was ik t zat.. ik heb m er onderuit getrokken... daarna kon ik nog redelijk slapen.. toen ik m er onder vandaan trok zag ik allemaal vonkjes.. of dat statisch elektrische gebeuren er mee te maken heeft dat ik zo waardeloos slaap weet ik niet maar ik leg m er mooi niet weer op.. dan maar mijn matras naar de knoppen als de vliezen breken.. dan koop ik wel een nieuwe, maar iik wil gewoon kunnen slapen!!!... Zo klaagzangmodes weer uit... ik ga ff bij Jurian kijken.. hij hoest zo erg dat ik m vandaag maar thuis laat...
Hey dames ! Dit is ook nieuw voor mij zo vroeg... Was er al vanaf 7 uur uit... Er komt iemand onze douche maken De tegels flikkeren naar beneden... Verkeerde voeg noemen ze dat Pffhahaha NEEE dat noem je amateurwerk !
miracles weet niet of je flesvoeding wil geven of borst maar ik had by niels de zoogcompressen van kruidvat eigen merk wegwerp en heb ze nu weer.moet vanavond me tas maar s gaan in pakken voor niels en de baby staan al klaar. en ook hier overal waar ik kom oh wanneer komt ie of het wort zeker een 3ling maar jah.
Goede morgen, Hier ook al om een paar minuten voor 7 uur wakker. En vannacht ook weer zo vaak wakker zucht... en man lief maar lekker slapen.En over dat bed zeiltje die heb ik na 2 dagen echt weg gehaald word gek van dat ding.steeds dat gekraak en dat zweten op zo'n ding. Ik heb nu een ander matje en inderdaad ook een handdoek er over heen. Zoon lief was ook meteen wakker van mij dus die zit nu met een fles thee met melk voor de tv. Zo maar even naar winkel....en naar de kinderboerderij.Vanmiddag me ouders dus dat is ook wel gezellig. nou meiden tot straks dan praten we wel weer bij.
Goede morgen.. @ Miracles.. hoe ist nu met je? Klachten een beetje verminderd? Eigenwijsje @ Princi.. En hoe waren de bananenpannenkoeken? (zo mond vol hé..) ik op zoek naar dat bananentoetje voor na het eten.. bestaat dat geen eens...ja in die kleine danoontjes, maar dacht dat die ook wel in het groot er zou zijn.. whaha heb ik blijkbaar gedroomd. Was echt pissig.. en stephan maar lachen.. Dus toen maar hopjesvla meegenomen Maar de lasagna was goed te eten had er zelfs 's nachts nog plezier van @ bedzeil.. moet ik er ook nog op maken.. was er al bang voor dat dat zou gaan broeien. Misschien dat ik er zo'n kraammatras (met die luiervulling..) onder leg ipv dat zeil.. eerst maar eens een nachtje testen. Ik wil liever niet dat mijn matras er aan gaat, want dan is én mijn topdekmatras + de matras er onder naar de tering.. :x (boxspring van heel veel centjes) @ mensen die zeggen; weet je wel zeker dat er 1 in zit?... (nee joh een heel voetbalelftal...8)) aaaaaaaaaaaaaaaaaah hou je bek!!!!! JE BENT NIET GRAPPIG!! 1: Die mensen hebben blijkbaar nog nooit een hoogzwangere vrouw gezien 2: Die mensen zijn blijkbaar vergeten hoe het is om hoogzwanger te zijn 3: STIKKKKKKKKK jullie hebben wel door zeker dat mij dat ook regelmatig wordt gevraagd... wordt er mesjogge van!!!! AAAAAAAAAAAAAAH *pull hair out head*
Goodmorning!! Hier wel wat langer geslapen maar 4 keer eruit geweest vannacht en 2 keer wakker gebeld! Een keer om 23:30 gisteravond en een keer om bij 00:00 uur vannacht... en dan ook nog VERKEERD NUMMER!!! Hoe krijgt iemand het voor elkaar om op zo een tijdstip een verkeerd nummer te draaien! Ik heb een geheim nummer, let op wat je doet om die tijd..grrrr.... Me very angry en met hartkloppingen bij de telefoon gisteren... Enfin, daarna ook erg onrustig geslapen... @kerstkaarten..denk dat ik er toch maar aan ga beginnen Ga straks eerst even stofzuigen, dweilen en de wc soppen oh en 2 wasjes draaien en drogen... daarna kijk ik nog wel even.. Bedzeiltje, had hem eronder gelegd maar ik ben een mega draaikont in bed. Nu ligt hij bij manlief hahahahaha. Die vroeg zich vanochtend af wat er nu onder hem lag te kraken.. Eh, tja schat dat is voor als je van angst in je bed plast hihihhihihih... Enfin, moet dat ding dus even opzoeken en denk dat ik de tip van Wenneke maar ga proberen, een badlaken eronder... Nou, nu eerst maar eens ontbijten ofzo...
Hier ook weer van de partij. Slapen gaat op zich wel goed alleen het draaien gaat zo lastig vooral omdat mn bekken zeer gaat doen. Mn rechterbeen gaat slapen als ik op mn rechter zij liggen en mn rechter arm gaat slapen als ik op links lig... Ach, nog heel eventjes... Morgen zal ik horen of de kleine al is ingedaald, denk het wel namelijk. Heb ook een boxspring en kraamding eroverheen gedaan. Kraakt een beetje bij de randen maar verder geen last van. Heb er ook nog een molton overheen liggen, misschien scheelt dat? Heb trouwens nog een tip voor diegene die in het ziekenhuis bevalt. De kraamzorg wil graag dat je gelijk belt en doorgeeft wanneer je thuis bent. Mijn tip is om daar even mee te wachten want het is zo fijn om eerst even alleen met baby thuis te zijn.
@chasmi... ohh irritant als mensen tegen die tijd nog bellen, helemaal als ze verkeerd verbonden zijn.. Bedzeiltje.. lijkt wel een vliegend tapijtje en kerstkaarten... hmmmm zag iemand anders ook al met kerstkaarten bezig. Dacht eerst nog van; neeee hoor veelste vroeg, maar nu begint het wel te kriebelen. Moet vandaag toch nog weer de stad in Zal eens even kijken wat er zoal is Heb nu ook de neiging om vast alle kerstspullen te sorteren en kijken welke kleur ballen ik dit jaar ga doen (ja ben nogal van de kleurthema's ) maar ja ik mag de zolder niet op @ yihaa.. bedankt voor de tip aangezien die van ons in de buurt woont en waarschijnlijk a la minute voor de deur staat...
hee meiden, hier lekker geslapen voor tweede nacht..hopen dat t zo blijft! was draait weer enne vanmiddag met zoon maar is de auto een beetje cleanen van binnen (kan er weer een klusje van mijn lijst) Miracles succes bij gyn.verder hoop gelezen maar niet zoveel blijven hangen.. moest vanmorgen al ramen auto schrappen trouwens..zag t al voor me straks met een babytje vroeg de kou in om zoon naar school te brengen..ahhh nog niet aan denken..komt vast goed..
hier nog geen bedzeiltje, en geen vluchttas.. nog geen enkele drang toe om t klaar te maken..alles NA de herfstvakantie..
@Suus, wanneer is de herfstvakantie eigenlijk??? Zat met trouwens te bedenken dat de klok binnenkort ook weer een uurtje terug gaat....
eindelijk weer heerlijk geslapen, kmt denk ik omdat ik van hubbie een nintendo ds i heb gekregen met een behoorlijk verslavend spelletje. deze ochtend heb ik het idee dat mijn buik weer lager zit, of beeld ik het me in. verder wat ongipijn. zodadelijk na atwt maar koffer helemaal inpakken schiet anders niet echt op en de adressen in de computer zetten voor de kaartjes. 1 druk op de knop en tada lilage had ik al gezegd dat ik blij ben dat de versie meeviel ?? suusje hier mag auto ook een beurt hebben !!!!!!!!!!! je woont toch in de buurt dus als je tijd hebt. Evelien
Wahahaha, sorry maar zag al een rij auto's voor de deur staan bij Suusje.. Mijn auto mag ook wel eens opgepimpt worden. Onder het stof zul je zien dat het best een mooie kleur is.... hihihihi En zo ver weg is Vlaardingen ook niet bij Rhoon vandaan