November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Chasmi, heel frustrerend he die kinderopvang, het advies wat ik hier meekreeg van de leidsters is BLIJVEN BELLEN !!

@ Iedereen,komen jullie nou ook ineens veel aan?
    Sinds ik met verlof ben, nou nou...... en dan eet ik nog geen eens indische cake met soep hahaha

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hey meiden,

Ik kan wel merken dat jullie verlof hebben. Er wordt wat afgeklept hier hihi.

Ik lees iets over weeen? Spannend wordt het nu hoor. De mijne moet nog even blijven zitten. Alhoewel ik wel zat ben van die dikke buik. Schoenen en sokken aantrekken wil bijna niet hihi.
    Ben nu aan het oppassen op het overbuurmeisje. 4,5 maand. Er zit nog best veel werk in zo'n baby hihi. Kan ik alvast wennen.

3. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Lara, heel frustrerend inderdaad.. Heb net gebeld met ander kdv in schiedam en heb daar maandag een gesprek. Zij gaan kijken wat ze voor me kunnen doen. Werd er al heel anders te woord gestaan, open en informatief, en dan horen we het wel..

Manlief belt maandag nog even met KDV Vlaardingen.....

4. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Aankomen valt hier gelukkig nog mee.. Tot nu toe 12,5 kilo in bijna 38 weken dus best netjes denk ik..

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    de indische cake en groentesoep smaken me verassend goed in combinatie... hoe zwanger kun je zijn.. hahaha

Gisteraaf met manlief besloten dat we de kleine toch op onze slaapkamer willen eerst en niet direct op zo'n grote kamer alleen. Kan dat denk ik niet over mijn hart verkrijgen. Raar toch hè dat je zo kan wisselen van gedachten en meningen. Was er eerst stellig van overtuigd dat de baby meteen naar haar eigen kamertje zou gaan... enfin..
    Nu dus op zoek naar een wieg, wat zijn die krengen nieuw nog duur zeg.. zag ze zelfs voor rond de 300/400 euro :$ mijn hemel zeg.. voor die paar weekjes dat ze er in liggen?
    Dus nu maar aan het struinen op marktplaats.
    En kom ik daar niet mijn droomwiegje tegen??? Gisteren net aangeboden, maar meteen ff gemaild!! IK WIL DIE!!!! (zie pic:D)
    (ligt trouwens geen echte baby in, is een pop.. vond het al zo'n freaky ding...:D)

Het wordt weer tijd voor mijn dutje, ga me ook lekker op de bank nestelen nu :D

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden vk heeft truggebelt

moet fysio gaan zoeken

ze zei wel dat het in zo'n korte tijd niet meteen alles weg zal nemen maar dat ze me wel tips kon geven.
    kijk vandaag even aan helemaal niks doen vandaag en ga ik morgen wel kijken hoe het gaat de vk zei enige oplossing is bevallen help me een handje zou ik zegge:p

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    wat een leuke wieg zeg!! Wij hebben die van ons ook bij marktplaats vandaan!!

wil wel een foto toevoegen maar heb weer geen idee hoe dat moet!! ga ik even uitzoeken.

8. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ meiden: bedankt voor de reacties over zwangerschapsvergiftiging. Ben er toch wel een beetje zenuwachtig over geworden en hoop dat de uitslag morgen oke is!!

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemiddag all:)

Nou even wat bijgelezen, maar er wordt tegenwoordig zoveel gekletst:p

Tja, over het beu zijn...Op zich valt het hier wel mee...Ik ben voornamelijk nieuwsgierig, maar veredr gaat het allemaal...Ik ga er ook zeker vanuit dat het nog 3 weken duurt als het niet meer is...Volgens mij ligt meneertje nog steeds goed in mijn buik, dus dat is prettig...Maar indalen daar denkt ie voorlopig volgens mij nog niet aan hoor, ik voel in elk geval niks...Hij is nog altijd vrij rustig, al zijn de bewegingen op het moment dat ze er zijn echt veel heftiger dan voorheen...Eigenlijk kan ik daar dus nu best van genieten! Ik heb dat geschop en gedraai nog niet echt heel veel mogen ervaren dus....IK ben moe, moe, moe, das het enige, maar verder mag ik echt niet klagen!

Ik heb het trouwens aangedurft op de weegschaal te gaan staan...ik had er nogal wat kilo's aangefantaseerd, maaar, ik was enorm opgelucht...in twee en halve week 7 ons, dus das echt niks...Nu maar zien wat het uiteindelijk wordt...Ik zie het wel!

Ik heb morgen een afspraak met een doela, ben heel benieuwd wat zij kan doen misschien voor ons...

tot later!

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miss, wat een plaatje....

Wij hebben het wiegje waar ik en mijn zussen en ook verder de halve familie in heeft gelegen. Ook wij willen haar toch de eerste weken wel even bij ons op de kamer. Daarna naar het eigen kamertje, nou dat is ook precies drie meter verder weg...:D

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ben ik effies snel
    wel alles bijgelezen maar geen tijd om te reageren op dt moment

had bijna bellypaint af moeten zeggen
    in bed al beetje sierijn gevoel in buik
    stapte me bed uit en t voelde alsof er allemaal mes steken waren rechtsboven :(: ik de vk maar eerst gebeld
    moest paramolletje nemen die dacht eertst spieren verrekt
    uiteindelijk verspreide het zich echt over de hele buik en kwam en ging weer vk weer gebeld, moesten we de weeen weer klokken uiteindelijk na een uurtje gelukkig weg getrokken zweet brak me uit dacht echt van zal je zien kan ik alles afzeggen :rolleyes: ;) spannend spannend
    vorige weeen waren niet zo pijnlijk

bellypaint duurdervan half 9 tot 1 :$
    maar prachtig geworden! hele mooie foto's!
    alleen het blijft niet goed genoeg zitten voor ook nog de fotoshoot ermee te doen vanavond laat.

ik ga nog effies met de bene omhoog voor vanaaf
    en morgen volgen de foto's:)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ claire jeetje heftig zeg gelukkig heb je het toch nog kunnen doen ben beneiuwd naar d efoto's!

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Het is gelukt!!

De wieg is voor ons :D
    Zaterdag hebben we hem in huis! :D Blij blij blij

Echt een plaatje hè, beetje de stijl van "Pip" (http://www.pipstudio.com) van die lieve zachte printjes... aaaaaaaah ben echt blij dat ik op de goeie moment bedacht om een wiegje te gaan aanschaffen :D En dan ook nog deze vinden in mijn kleurstelling (babykamer ook turquoise..)

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wohooooo effe snel manlief heeft morgen een solicitatie voor vaste baan in een medicijn fabriek, hij moet eerst tests ervoor afleggen
    dit omdat er natuurlijk geen 1 fout gemaakt mag worden

en en en zag net dat mn moeders laptop een card reader heeft dus hier al een foto
    er zijn een heleboel fotos gemaakt de mooiste heeft ze op haar eigen camera, die komen er nog aan:D

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    wow mooi geworden zeg!!! Wil wel geloven dat je daar zo lang voor hebt moeten zitten... haast jammer om vanavond te gaan douchen ;)

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    net terug van ziekenhuis ,ze kunne niks vinden ze denken dat krampen van baarmoeder komen heb na bevalling van niels ook gehad,en hoofdpijn meschien van verkoudheid die al sinds zomer heb.ze hebben me wel lekker blauw geprikt.

lig nu op de bank.maar ga effe dierenarts bellen we hadde gister onder roesje hond ze nagels late knippen want die slijt hy zelf niet en nu heeft ie overgegeven en ligt helemaal te trillen pffffff.

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    mooi bellypaint

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Claire, SUPER mooi, die bellypaint. Helemaal geweldig.!

Ga bijna denken zal ik ook hahaha, volgende keer maar weer!

pffffffft heb net de auto van binnen en van buiten helemaal gesopt, ben kapot maar voldaan, maar je zal zien...... morgen stap ik buiten is mijn auto onder gesch..ten! lijkt altijd alsof de vogels een radartje hebben voor schone auto´s hahaha

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    nou we mogen om kwart voor 5 weer dierenarts,en hebben besloten ander huisje voor m te zoeken vanwege da we dalijk 2 kids hebben en we ze nagels niet kunne blijve knippe onder verdoving.

het zit ons niet mee

20. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Jeetje wat hebben er al veel weeen zeg en al zo regelmatig. Zo te horen gaan er een hoop november niet eens halen, spannend hoor...

Deel Deze Pagina