@ puzz ik slaap ook zoveel en ben normaal zo actief! maar kom idd anders de avond niet dopor en heb feestje vanavond dus word anders niks
hoihoi allemaal morgen werk ik de lijst weer bij ga zo naar mn bed drukke dag gehad aankondigingsgedicht was helemaal geslaagt mn opa en tantes kwamen over allemaal leuk, maar doodmoei nu en knorretje zeurt om rust dus lekker hop beentjes omhoog tot morgen en slaapse!
meiden iemand ervaring met zwangetschap en een kroon zetten bij tandarts? Heb tandarts al gebeld en volgens assistente is t geen probleem. ALs ik internet afspeur lees ik ook dat je t juist niet moet doen (ivm verdoving) en ik weet niet of er ook een foto gemaakt moet worden..iemand enig idee? Misschien anders van de week toch verloskundige ff bellen, voel me er niet helemaal prettig bij..
Zo wat praten jullie veel Kan het niet bijhouden! nieuwe zwangere: gefeliciteerd WIj hebben het vandaag mijn ouders verteld mijn vader kreeg een slab met mijn opa is de liefste! en mijn moeder kreeg een kop met hoera je wordt oma! Maar mijn vader was eerder met uitpakken en mijn moeder zag wat hij had en las het en riep toen: ow echt waar? helemaal in tranen mijn zus zat erbij en die ook! En mijn vader keek eerst verbaasd en toen zei die ja erg leuk! Dus het is goed aangekomen en ze zijn blij nu hopen dat zijn vader en de vriendin van zijn vader ook zo enthousiast zijn
hee kleintje,leuk dat ze zo reageerde! wij wachten nog even met vertellen. Vooral omdat ik t mijn zoon nog niet wil vertellen en tja als opa en oma t weten weet hij t ook..en ik denk dat 9 maanden dan erg lang duren voordat dat broertje of zusje komt.. Mijn ouders gaan niet zo enthousiast reageren vrees ik. Ze hebben al vaak gezegd dat ze het zo'n onzin vinden dat mensen met een nieuwe partner weer een kind moeten krijgen..maar goed het is gelukkig mijn leven en voor mij voelt het zo goed en ik ben zo blij dat ik nog een keer moeder mag worden!
Goedenacht meiden, Het is een belachelijk tijdstip om achter de laptop te zitten maar ik kan niet slapen en mannetje is weg met vrienden. Nadat hij eerst 10x heeft gevraagd of ik het echt niet erg vind dat hij weg ging. Met mij gaat het eindelijk weer een beetje beter. Beschuitjes kan ik goed binnen houden en zoete limonade ook. Dus dat is een heerlijke combinatie haha en het enige wat helpt Ik zag dat er weer een aantal meiden bij zijn gekomen van harte gefeliciteerd! Het is nog steeds zo onwerkelijk hé! Vanochtend heeft mijn nichtje een dochtertje gekregen. En ze heet Sofie! Best leuke naam! Nou meiden ik ga proberen of ik wat kan gaan slapen.. Liefs, Bloempjuh
goedemorgen bloempjuh ik hou dat je lekker ligt te slapen nu! @all ieeieieiiiiiiiiiiiiiiiieiieie kom ik net beneden zit en er muis in de val agh en ben al beetje misselijk ik ga hem niet opruimen
Hallo dames, ik mag me bij jullie voegen, hopelijk voor de komende 8 maanden nog, hihi! @ Claire: Je had gelijk! Jouw pendels zijn echt goed steeds zeg, super!
Nou, ik denk dat ik t nu wel aan durf om me hier officieel aan te komen melden als november mama! Heb vanmorgen (1 dag voor NOD) weer getest, kon t toch niet laten, ben zoooo onzeker... Maar t streepje is wel echt duidelijk nu! Op 3 dagen tijd is t zelfs duidelijker dan de vorige keer bij 6 weken zwanger zijn! Heb foto in mn album gezet! Nou, ik ga Claire ff een Pbtje sturen met mn gegevens, ben trouwens 16 november uitgerekend! Lydia, jij ook welkom en natuurlijk GEFELICITEERD!
@ Miracles: Hallo, kijke s ff naar die knaltest vanochtend hee.... Die is echt top! jouw test van 5 maart is zelfs bijna nog donkerder als die van mij van vanmorgen (2 dagen na NOD) Dus komt helemaal goed, GEFELICITEERD meid!
Lydia en Miracles, Gefeliciteerd! Welkom hier! Het wordt hier hartstikke gezellig de komende 8 maanden! Bloempjuh, Ik hoop dat als je dit leest je lekker geslapen zult hebben en ik ben erg blij dat je je alweer een pietseltje beter voelt!
Dank je Lydia, ben nog een beetje vertrouwen op aan t bouwen na 2 x een vmk te hebben gehad! Heb ook wel al vroeg positief getest hoor, 4 dagen voor NOD, kon t bijna niet geloven. De 2 andere keren heb ik op 2 dagen voor NOD licht positief getest... Nu worden de streepjes ook veel sneller een stuk duidelijker, dus hoop dat dat een goed teken is en ons frummelke deze keer wel goed blijft zitten waar ie zit!
welkom en proficiat! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
welkom en proficiat! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop! tof dat de pendel klopte! die vanmezelf klopte ook en bruisje en en en te veel pendels om te onthouden oh ja van flex ook
oh ja, dat is wel erg, 2 x ook nog wel. Hopelijk heeft dit beebje sterke armen en kan 'ie zich goed vasthouden!
Goedemorgen meiden, Nou ik was er al vroeg bij op de zondagochtend Om kwart voor 7 heb ik mijn goede vriend de wc al van dichtbij mogen bekijken en daarna kon ik niet meer slapen.. Ben er uiteindelijk maar om half 9 uitgegaan en heb het hele huis al schoongemaakt door alles te stoffen en te dweilen. Nu ben ik kapot dus mocht van mezelf weer even op ZP kijken Mijn mannetje kwam geloof ik pas om half 6 thuis dus die ligt nog lekker te slapen.. Wat ontzettend goed dat er zoveel nieuwe meiden bij zijn gekomen op 1 dag! Morgen hebben we de echo en de intake bij de VK. Ik hoop dat alles goed is! Heeft iemand nog tips voor de eerste keer naar de VK? Liefs, Bloempjuh
foto van onze aankondiging staat in mn album! Mn opa (mn groote knuffelbeer) en 2 tantes en oom kwamen over van maastricht naar mijn ouders gister, en mn broertjes en aanhang waren er ook Mijn ouders hadden niemand al wat vertelt dus 8) ik had nog schattig briefpapier van winny the pooh en daar had ik het volgende op geschreven Niet te zien, maar wel aanwezig Hoe hij of zij eruit zal zien Dat houd ons bezig Alles moet nog groeien ik ben nog zo klein! Ben ik alleen of met z'n twee? En zal ik een jongen of een meisje zijn? Nog geen besef van dag of nacht Maar dat geeft niets Papa en mama houden de wacht! Ik blijf nog maar lekker binnen Want in November 2009 Gaat mijn levensavontuur beginnen! Liefs, ? en we hebben de enveloppen eerst laten openen door mn opa en mijn ouders en de rest volgde heel leuk Liep namelijk al de hele tijd met een enorme sjaal om zodat buikie enzo niet zou opvallen tot de ploeg compleet was