Maar die "probleem" krijgen die andere mensen toch ook? Wat gebeurd er dan om half 5 ? Want trillen en overgeven is normaal als je algehele narcose hebt gehad Het is belangrijk dat je hem warm houd even een deken in de droger of op de verwarming dan komt het weer goed Het is net als met mensen
Oh en peeps? Ik kan heel misschien wel bv geven En nu sta ik te stuiteren... Daar ben ik wel bang voor Gek is dat niet? Want straks is mijn melk niet goed genoeg... En dan heeft joey honger.. AARRGGH daar wil ik niet aan denken!! Ik zit hier te trillen...
ja ik zie het probleem ook niet zo... waarom is het met 2 kinderen ineens zo lastig om je hond naar de dierenarts te brengen als de nagels geknipt moeten worden? Of is het meer een financiële kwestie?
Tuurlijk is jouw melk goed genoeg! Moedertje natuur doet z'n werk dan wel Als je maar geen medicatie hebt op dat moment. En als het niet wil dan toch lekker kunstvoeding?
nou hy heeft het al sinds gister,en de da denkt als hy de hele dag gewoon buiten kan zoals boederij ofzo hy ze nagels meschien wel korter houdt,ja en hier kan hy niet buiten helaas,. warm houden doen we al maar geen reactie op,
Zo, net ff bijgelezen... lekker gebebt vandaag! Ik merk wel dat de nesteldrang echt begonnen is... stond vanmorgen om half 7 de badkamerkast al te poetsen!!! hubbie had zoiets van, wat ben je toch allemaal aan t doen? Verder behoorlijk wat weeën vandaag, zit nu ook weer te puffen... auwieee Vanmiddag trouwens wel nog anderhalf uur geslapen, was echt helemaal op! Verder zag ik een super mooie bellypaint voorbij komen, was t wel waard Claire, echt mooi! Oh, had trouwens nog een vraagje, zag op de lijst van de kraam staan dat je een afsluitbare litermaatkan moet hebben??? Heb wel een maatkan, maar niet afsluitbaar, is dat echt nodig dat ik die aan moet schaffen?
nee ze kunne hem niet knippen zonder verdoving helaas vanwege ze lever dat mee groeit,de da zegt en elke maand wat echt nodig is is slecht voor het hondje zelf ze raadde aan m naar een boederij te doen waar hy de hele dag buiten loopt financieel kan het gewoon en we hebben t er ook voor over hoor maar het is niet goed voor de hond
Je hebt gelijk meid Heb denk ik hier niet op gerekend,daarom even de shakes... Hubbie zegt ook : Fv ligt goed en wel in de kast met ook flessen enz het komt goed Pfttt...Even diep ademhalen... Maar wat nou zo vreemd is ik gebruik wel meds 10mg prednison de kinderarts zegt dat ik het wel mag doen bv Mits joey er goed aan toe is bij de keizersnee donderdag Heeft met spieren te maken,die worden slap en worden afgebroken... IK GA GEEN BV GEVEN!Uch ik heb gespoken! Krijg bijna een hyperventilatie aanval hier terwijl ik gewoon dingen schrijf over bv... Jeetje ik ben nooit zon piepkop en nu?! Bah hormonen! Sorry voor de ego moest even dit van me aftypen...
je kan t toch altyd proberen gaat het niet dan kan je als nog fles geven ,hoop voor je dat je bv kan geven.
@miracles Ik heb ook een afsluitbare kan gekocht bij de marskramer rond de 6 euro is zon ding Ik doe het om de kruisbesmetting in de koelkast Getsie melk met spruit smaak rofl!
Maar tegenwoordig maken ze de flesjes toch gewoon met kraanwater klaar, water opwarmen in magnetron en daarna de poeder erin? Waarvoor heb je dan zo'n kan nodig? Ik ben eigenlijk niet van plan om de voeding dan op voorhand klaar te gaan maken, heb je dat dan perse nodig voor de kraamweek?
Hahaha meid.. niet druk om maken, je ziet het op de dag zelf wel!!! Hormoontjes bij jou ook goed in de weer Komt ook allemaal nu wel heel erg dichtbij hè voor jullie voor ons allemaal trouwens ..duh Maar ja, geeft bij jou net even een andere dimensie aan, laat ik maar zeggen. (als je begrijpt wat ik bedoel??..) Maar als je er zo tegen op ziet om BV te gaan geven, dan is het echt geen schande om het gewoon niet te gaan doen! Je moet er wel achter staan (zei de persoon die eerst ook zo aan het twijfelen geslagen was en onzeker was...). Ik ben er stellig van overtuigd dat ik FV ga geven, omdat ik gewoon niet voor de 100% achter BV sta (de discussie dat het " het beste" zou zijn voor je kindje achterwege gelaten) Heb voor de zekerheid toch een voedingsbh gekocht en in de koffer gestopt, just in case... Maar zoals het nu lijkt blijf ik bij FV. @ miracles... Die kan heb ik nergens op een lijstje zien staan?? Is dat om vooraadje voeding in op te slaan voor de dag? En nestelkriebels.. hihi.. lekker aan toegeven, wie weet is het wel zo ver deze week
'miss moneyponey hier deden we vorig jaar by niels ook met kraanwater in de magnetron,maar ze raade toen aan als ze veel krampjes hebben water te koken en dan in zo n afsluitbare kan doen of barle duq water te gebruiken. heb t even nagekeken de kraam had toen alles opgeschreven.
@Miracles.. hier is ie ook niet afsluitbaar, maar idd bij blokker en marskramer zijn ze erg goedkoop en prima... zou me er niet druk om maken.. wil de kraam het alsnog hebben dan is hubbie snel genoeg bij de blokker..toch?? @Wenneke.. als het beter is voor t beesie dan lekker kijken of je een geschikt baasje op de boerderij kunt vinden.... en over narcose en trillen weet ik helaas niks, maar de kenners hebben al gesproken las ik..hihihihi.. @Puzz.. euh.. bv.. sjonge.. das een hele omschakeling ineens.. kan me voorstellen dat je daar even niet op had gerekend.. bv is hier nog nooit echt gelukt.. niet omdat ik niet genoeg had, maar deed me gewoon te zeer.. ik ga het nu toch weer proberen, maar ook hier staat de fv weer in de kast voor het geval dat.. ik ga er geen worsteling van maken... Gewoon doen wat je hart je ingeeft.. als je het niet wilt of wanneer het je een naar gevoel geeft dan moet je het absoluut niet doen.. fv is net zo prima hoor.. ik ben ook groot en mijn kids ook.. mankeert niets aan.. VOLG JE HART HIERIN!!!... en laat niemand je van je stuk brengen hoor....
@Claire.. MOOOOOOIE BELLY!!!... en gelukkig kon ie nog doorgaan.. ik ben gewoon jaloers op jullie weeen..whahaha.. hier wat gerommel en harde buiken, maar dat kan nog wel een week of 5 aanhouden weet ik uit ervaring.. heul af en toe een echte, maar zelfs die stellen niet veel voor vergeleken bij de ontsluitingsweeen.. dus wat dat betreft... IK DOE EEN WEEEN DANS!!!!!
Oh vandaar... wist ik niet eens.. dacht dat er aan ons kraanwater in nederland niks mankeerde.. Dus water koken en dan in zo'n kan weten we dat ook weer
Ola! Puzz, het is in ieder geval goed nieuws dat de mogelijkheid er is, Maar als je lekker flesvoeding wil geven is dat toch net zo goed.. Flesvoeding, borstvoeding..twijfel nog steeds aan alle kanten. Heb alles voor FV in huis en neig er ook het meeste naar maar ik neem het besluit pas na de bevalling. Mocht ik het willen proberen dan kan het, of ik heb twee fonteintjes hehehe.. Heb geen maatkan op mijn lijstje... Miracles, heerlijk he die poetsdrang. Heb de badkamer morgen op mijn planning staan... Verder heb ik alles al aardig aan kant.... Gisteren wat veel gedaan geloof ik....
@miss moneypenny Tja de discussie of het beter is nou alleen de eerste 3 dagen (dan naar gezondheid gezien dan he) en qua band is fv ook erg goed als jij en je hubbie het kan geven Dat is mijn mening