ja mannen hebben ook die spanning.. ik kan me wel voorstellen dat t je allemaal te lang duurt je hebt er zoooo lang op gewacht!!!... weet nog goed dat je positief testte.. zo bijzonder geweldig..en nu heb je "gewoon" over een paar dagen een BINK in je armen....
ik ga ff wat blokken opruimen.. Marijn verveelt zich volgens mij.. das ook nieuw...Jur en Lisa zijn er niet dus dat zal t wel zijn...Ed is piano spelen in de gevangenis.. (doet ie vaker als vrijwilliger bij kerkdiensten daar) dus heb net ff heerlijk gedouched en zit nu aan een lekker bak koffie met een vanillebiscuit..jammie..
morgen meiden, vannacht slecht geslapen heb flinke weeen gehad! ik d8 huh? nu al hahaha maar helaas zit hier nog steeds met een dikke buik wel is die nog erg gevoelig. @ puzzzz ooooh wordt zooo spannend nu ben zoo beneiuwd naar joey @ nina ooh meid dat is echt enorm balen zeg! heb je niet iemand in de omgeving die wel een auto heeft en je kan brengen?? een taxi lijkt me helemaal niks als je weeen hebt.
Hm dat vervoer... Tja ik ga er vanuit dat ik thuis beval en zou ik dan toch naar het ziekenhuis gaan dan is het spoed en dus anders? Ik zal het eens vragen morgen aan de vk. Ach mijn ouders zullen in de buurt zijn/stand by, tijdens de bevalling dus mocht ik toch naar het ziekenhuis willen dan zullen zij me wel brengen of zo. Taxi's staan toch ook niet zo te springen om vrouwen met weeen te vervoeren. Idioot eigenlijk dat dit zo'n moment lijkt te zijn dat je dus eigenlijk wel een auto zou moeten hebben... Verder hier een beroerde nacht gehad doordat alles zeer deed en ik dus niet lekker kon liggen. Nu brak en ik verlies rozig slijm... Toch steeds kleine tekentjes dat het einde nadert...maar goed kan ook best nog hartstikke lang duren dus... Dadelijk komen mijn schoonouders... ik hoop dat het me lukt netjes te blijven zo brak als ik nu ben...
hallo, at hebben jullie weer veel met elkaar lopen kletsen. jammer voor de meiden waar de weeen niet doo willen zetten, zo frusterend. Ik krijg een keizersnee, omdat ze uitputting willen voorkomen. Ik zit de hele zwangerschpa aan de sondevoeding, omdatgewoon eten mij niet meer lukt. Ik leef op sondeveoding, fruit en biscuit, dus ja niet echt iets om enegrie mee op te doen. Bij mijn 1e zwangerschap as het na 2 uur weeen al niet meer te doen en ja dochter had het ook erg benauwd dus werd het een keizersnee. Ja, en nu willen ze mij niet meer uitputten dan noodzakeleijk. EEn aantal uren in de weeeen gaat echt niet meer lukken om over het persen dna maar niet te spreken. Ja na de keizersnee kan ik dan gaan genieten op het herstellen na. En ben ik in ieder geval nie te moe! Zag weer een leive buikfoto langs komen. En die slofjes heb ik ook. Mijn dochterje uitgezocht zo schetig. Puzz het wordt nu wel spannend he, niet zo lang meer he! Geniet lekker van jullie zondag en de vraag bijft wie heeft als eerste de baby in handen. Spannend!
Zo 1 dagje niet mee gelezen en ik had een heel boekwerk door te spitten Lieve slofjes he, ik heb ze ook zo schattig. Een heleboel gerommel zie ik ook, sterkte meiden ! En puzz nog maar 4 dagen heerlijk vooruitzicht he... Verder een reuzebaby zag ik, nou geef me dan mijn ukkie maar..... Meiden allemaal een rustige zondag, doe lekker rustig aan !
Goedemorgen allemaal! Het rommelt inderdaad flink bij iedereen, maar nog geen baby's... Het lijkt erop dat Puzz de eerste gaat worden! Spannend!!! Hier sinds vanochtend veel harde zeurderig buiken en een rustige beeb, normaal wiegt heel de buik heel de dag heen en weer, nu blijft het stil....op een schopje na hier en daar.. En toen wilde ik nog wat zeggen maar ben het kwijt.....pfff, vermoeidend dat zwangerschapsdementie Oh ja, over mannen en spanning! Mijn man is aan het meezwangeren, hihihihi.. Hij heeft, ineens zegt hij, last van maagzuur en naar zijn gevoel spek op zijn tieten wahahahahah, nee hoor schat dat zat er al was niet het goede antwoord wat hij wilde horen (hij is absoluut niet dik!!!) Maar ineens ziet hij overal vetjes, vergeet hij dingen, heeft last van maagzuur en wiebelbenen en een opgeblazen gevoel in zijn buik! Heb al gezegd dat ie gewoon eens naar de wc moet gaan, kan helpen... Enfin, hij is gespannen!!
Haha ja hier ook een meezwangerende pappa...de hele zwangerschap al. Heeft een naam chasmi, het couvadesyndroom, wist je dat al? Blijkt dat de hormoonhuishouding van een man ook echt kan veranderen als zijn vrouw zwanger is. Geinig hè!
Hahahaha, ligt ie straks naast me te puffen! Ben benieuwd wat hij dan gaat baren.. Wahahahaa.. Sorry, zie het hier even helemaal voor me.... Wist ik trouwens niet, maar volgens mij heeft ie daar dan nu een beetje last van.. Zou toch verwachten dat ie er minder last van heeft omdat hij weet hoe en of wat, hij heeft immers al 2 kinderen uit een eerdere relatie.. Had niet verwacht dat hij zo gespannen zou zijn...wel lief...
mmm mijn vriend is alleen maar chagie..zal dat ook komen door de zwangerschap.. denk meer doordat hij normaal heel veel op pad is (sporten enzo) en ik nu verwacht dat ie wat meer in de buurt is en wat meer huishouden doet..dus hij braaf soppen vanmorgen enne daarna zeuren dat wij t weer vies maken..ja schat dat heb ik nu iedere week.. nu ligt hij zwijgzaam in bad, ach ook die buien zullen wel weer overgaan..hoop ik..
Hallo dames, Hier ook weer eens een teken van leven.. Baby is nog binnenboord haha! Hier ook de 37 weken grens bereikt en ik hoop dat onze kleine meid ook benieuwd is naar de buitenwereld! Vrijdag weer naar de gyn geweest en mijn bloeddruk was flink omhoog gegaan. Meteen controle qua bloed en urine maar gelukkig geen eiwitten in mijn urine. Ook meteen aan het CTG maar kleine maakt het prima. Gisterochtend moest ik terug naar de verloskamers om mijn bloeddruk te laten meten en weer aan de CTG. Bloeddruk was gelukkig iets gezakt maar wordt nu streng in de gaten gehouden. Dinsdag moet ik nu weer terug naar de gyn. Vind het allemaal maar spannend! Ik zag dat er hier nog geen baby's geboren zijn. Wordt puzz toch de eerste van de hele meute! Meiden fijne zondag! Ik kruip lekker naast manlief op de bank.. Liefs Bloempjuh
Hoi meiden hoe is het hier vannacht is er bij mijn vaste clubbie waar ik altijd meeschrijf weer een meisje geboren en nu ben ik daar de volgende op de lijst owwww spannend zeg @ Puzz ff chekken bij de verzekering kan nooit geen kwaad he @ nou hier heeft mannetje niet zoveel last van mee zwanger zijn of hij laat het gewoon niet merken kan ook nog
@ mijn mannetje is ook wel een beetje gespannen, maar dat komt ook doordat hij zich zorgen maakt als hij aan het werk is (op de tram in rdam) wel op tijd thuis is als er wat gebeurd. Onze dochter is uit logeren bij opa & oma, dus ik kan vandaag lekker luieren en morgen lekker uitslapen. Morgen is ze waarschijnlijk ook nog de hele dag naar de dierentuin, ik mis haar wel maar het is ook wel even lekker. Mijn man is werken, het is nu echt doodstil in huis, af en toe loopt de hond even langs voor een aai of knuffel, maar voor de rest doodstil (eng gewoon) @ alle meiden die net als ik last hebben van gerommel, sterkte. en knuff. Fijne zondag nog!
hahahaha mannen kunnen dus meezwangeren. Mijn man dus helemaal geen last van. Hij makat zich nergens druk om. NOu ja ook wel fijn iemand die wel nuchter blijft. Gr Gaby
Hoi allemaal, Hier al wat onderzoek gedaan naar taxi tijdens bevalling. Ik hoor van meerdere kanten dat je niet moet zeggen dat je vliezen zijn gebroken want dan willen ze je niet meenemen. Nou dan zeg ik dat gewoon niet toch!! Heb mij er wel al een beetje bij neergelegd!! Vannacht eerste oefen weeën gehad. Na 3 uur was het wel wat afgezakt. Oke meiden fijne zondag nog en tot morgen!! grt,
zoooow, ben ook weer thuis, beetje brakke nacht gehad, al de tweede op rij dus dat wordt vanavond vroeg naar bed hihi... alles prima hier, morgen lekker dagje thuis met mannetje, gaat de kleine gewoon naar opvang, wij de boel hier wat afmaken... ik ga lekker eten fabriceren hier (spruitjes, vind maarten erg lekker, ik zelf ook maar wel alleen in mijn recept hahahaha) Nou, ik hoop rustig aan vannacht voor iedereen...hoop dat het te hard hopen niet het averechtse effect opleverd...ik doe in elk geval niet mee hoor, in de race om de eerste te zijn hahahaha Knuffel
En dat bedoel ik dus niet verkeerd ofzo he, ik ben ook reeeeeete nieuwsgierig, maar ik verwacht voor mezelf voorlopig nog niet zoveel hihi, zelfbescherming tegen het lange wachten he
even voor de goede orde wat taxi's betreft.. ik werk bij connexxion taxi.. alle taxi's van connexxion rijden GEEN bevallende vrouwen...dus wanneer je volop in de weeen zit kun je ht wel vergeten.. de chauffeur laat je thuis staan.. vraag dus van te voren bij verschillende taxibedrijven in de regio waar de mogelijkheden wel zo zijn dat je met taxi naar t zh kunt als je vliezen zijn gebroken en je weeen hebt..
vind t trouwens een belachelijke regel hoor, maar ze willen geen risico's lopen.. voor de moeder vooral niet maar ook voor de chauffeurs.. het is toch een gestressde rit met eenpuffende vrouw achterin je auto...persoonlijk zou ik kijken of ik in de vriendenkring, familie of buurt iets kan regelen wanneer het zover is...