November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    claire leuk om het zo te brengen!
    Heb net je buikfotos bekeken..jij past zeker al geen broek meer?

2. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Wat een leuk gedichtje Claire!
    Ik weet nog niet wanneer wij het onze ouders gaan vertellen en op welke manier.. Er zijn zoveel leuke dingen!

Heb jij nu al een buikje? :confused:
    Dat is wel heel snel of niet?

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Bloempjuh,

Ondanks je escapade vanmorgen met je goeie vriend, klink je nu wel al beter! Gelukkig maar! En dan het hele huis stoffen op een wiebelige maag...RESPECT!
    En dat is snel morgen al een echo, toch? Spannend lijkt me!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb nog 2 mooie meerekkende zwarte broeken 8)
    alleen met spijkerbroeken, rits en knoop open en buikband erover
    geen hond die dat gister heeft gezien :)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    1st zs ging dat ook zo snel :(

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Claire, Jij bent lekker bezig! Met de zwangerschap en de site. Leuk!

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    over mijn buikie, denk dat het ook wel meetelt dat ik zelf behoorlijk fors ben?
    afgelopen nacht is ons knorrie behoorlijk bezig geweest met mn darmen
    geloof dat knorrie denkt dat ze in een vila woont :)
    en om 1 uur mn maag, hongerrrrrrr
    bakje vla gegeten

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire.. mooi gedichtje zeg... erg mooi...fijn dat iedereen zo mooi reageerde...

@NIEUWEN.. WELKOM.. zag t al in nod maart.. veeeeel nieuwe zwangeren.. gister 5 en nu al weer 3 geloof ik.. gaat hard... superrrr

@Annie.. meid.. ik hoop zo dat je je hier ook mag voegen...zou wel helemaal super zijn

@hier.. oh ik ben zo jankerig..en zo prikkelbaar.. bah.. vanmiddag nog werken.. als t net zo rustig is als gistern wordt t een lange avond...
    verder geen bijzonderheden eigenlijk... gister had ik aan de rechterkant ter hoogte van mijn lies.. (niet mijn lies zelf) steeds steken als ik op stond of een beweging maakte.. die steken zijn nu wel over, maar hup meteen weer in de stress...

morgen ben ik 6 wk.. zooo blij...weer een mijlpaal...

Morgen ochtend naar het zh.. naar de annesthesist voor de operatie van 17 mrt.. die zal wel niet doorgaan.. vk raad t af..iig tot 16 wk.. ik wil het t liefst uitstellen tot na de bevalling, maar ik weet niet of ik dat red.. kan ook wel onder plaatselijke verdoving, maar ik ben zo'n shijtbak als het om mijn gebit gaat dat dit dan weer heel veel stress oplevert.. ik zie wel wta ie zegt morgen...

nou ik ga er ff van tussen..

9. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ja had een energyboost dus dacht daar moeten we maar ff gebruik van maken ;)

Ja klopt dat het al snel is maar omdat ik meer kans heb op een BBZ is het ter controle of alles goed zit. Ik vind het ook erg spannend! Zal vannacht ook wel niet goed ervan kunnen slapen denk ik ;)

@ Claire -> Heb je foto's ook even bekeken maar je hebt idd al een behoorlijk buikje! Wel ontzettend leuk!

10. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hi meiden,

eigenlijk geen nieuwtjes hier. Lees wel mee, maar reageer niet altijd (sorry :oops: )
    Claire, wat een leuke site heb je gemaakt...super!

Liefs Charlie

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey meiden..nog ontzettend bedankt voor jullie felicitaties..Was erg druk dus de reactie duurde even.Claire ontzettend leuke site zeg.Ook ik kan helaas niet meer uitslapen,vroeg naar bed en vroeg weer op.Ben gister zelfs tegen een deur aangelopen,hoe verstrooid kan je zijn,hij heeft er altijd al gezeten.Nu ben ik dik overal,de klap kwam naast mijn oog terecht.Over dat dik..het is ongeloofelijk..mijn moeder zei dat belooft wat je lijkt wel 4 maanden al.Nu heb ik last van mijn darmen..zal daar wel door komen.Hoe is het verder met iedereen hier?Zitten jullie lekker op de welbekende rose wolk?Ik wordt steeds rustiger..maar blijf bang.Maar het gaat gewoon goed.Wanneer gaan jullie voor de eerste keer naar de verloskundige?Ik hoef pas in week 8 te komen,is dat normaal?Ben ook veel te nieuwschierig.Verder heb ik mijn sigaretten ingeleverd voor een internet verslaving..ik zoek alles op..blijft leuk.Nou meiden dat was even een berichtje van mij..we blijven kletsen en leven allemaal naar November toe.Knuffel

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey ladies!

Ik kom me toch ook maar hier melden. Voel me nog wel onzeker, door de krampen en het kleine beetje bruine afscheiding (sorry voor de taal) van gister...
    Heb al een beetje rondgeneusd en het blijkt erbij te horen, dus ik wacht gewoon even af. ;)

Volgens FF ben ik 12 november uitgeteld.

Clair, vond het een erg mooi gedicht!
    Bloempjuh, bewondering voor jou! Heb een zus die ook zo ziek is geweest van de zwangerschap. Duurde 3,5 jaar voordat ze zwanger was, maar kon dus ook niet echt blij zijn door het hele erge ziek zijn. Gelukkig ging het na een paar weken weer een stuk beter. Succes!
    De rest natuurlijk ook gefeliciteerd!

x-je

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Claire..meissie toch..wat deed dat zeer he..Achteraf moest ik erg om mezelf lachen maar op dat moment.Je moet ook voorzichtig doen he..haha hoor mij.Hoe voel je je verder vandaag?

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ja wel goed alleen dat vind ik juist eng ben t liefst de hele tijd beroerd ;)

mssn mn lichaam rustpauze effe

16. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Robertha..meis ik heb ook die krampen..denk vaak dat ik ongie ga worden maar dan toch weer niet.Moet mezelf ook tegenhouden om iedere dag weer te testen(door de mk vorige maand wordt je zo bang).Maar probeer nu gewoon te denken..10% kans dat het misgaat..Nee het gaat gewoon goed en onze beeb blijft plakken.Leef nu gewoon naar je eerste echo toe.Daarna voel je je vast wat zekerder.Succes,

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Claire..dat herken ik ja..als je je beroerd voel denk je zie gaat goed.Heb vandaag op de moeheid na ook een goede dag en denk dan(heel stom)ben ik nog wel zwanger?Jij leeft ook naar 19 maart toe?Denk dat we ons dan wat zekerder voelen.Heb een foto van de digitale clearblue op mijn telefoon staan(aangezien de uitslag maar 24 uur zichtbaar is,snappen ze nu niet dat wij vrouwen dat woord zwanger altijd willen zien)Daar kijk ik dan maar na..die streepjestest vindt ik minder interessant.Ik hoef pas met 8 weken de 1e echo..dat duurt nog zolang.

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Faye, thankx!
    Ik hoorde natuurlijk wel vaker dat vrouwen erg onzeker zijn in het begin, maar nu snap ik pas wat ze bedoelen ;)
    Ik ga nu naar de familie (Proberen de big-smile te verbergen ;) ) voor een leuke familie-dag!
    Tot later!

x-je

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    van mij mag het idd de 19de zijn!
    t is dat onze knorrie vanacht behoorlijk met mn darmen in de weer was

20. faye24

faye24 Bekend lid