November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Miracles,

O ik hoop toch echt ze vandaag gewoon...je snapt wel!
    En inderdaad weer een slapeloze nacht. Eerst darmkrampen en toen wat meer bloed verlies met of de slijmprop of stolsels. Niet genoeg om de vk te moeten bellen en ik moet er vanmiddag toch heen. Maar man wat een zenuwen. Regelmatig harde bukken maar niet echt noemenswaardig. De kleine wel heel druk. En nu ik dan maar opgestaan ben, ben ik misselijk en heb ik ineens echt druk onderaan in mijn lies. Nou gerommel genoeg dus. T zou wat zijn zeg precies bij 37 weken. Aan de ene kant denk ik nu, nou doe maar...aan de andere kant krijg ik het er maar benauwd van.

O en suus....toch....37 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Oh, princi, spannend hoor,

En miracles, *knuffel*

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    goedenmorge

miracles succes

hier gaat niet zo goed kan niet zitten ,bukken of wat dan ook.

heb gespronge aanmbei weer en diaree en buik is erg aan rommelen ,meschiewn wat verkeerd gegeten .heb ook soort koortslip dus straks naar de dokter.

meiden laat die baby s er maar uit kom,en hahahah.
    morge moet ik naar de gyn en mannetje gaat mee ik wil dat ze met 38 a 39 weken proberen te strippen want krijg er steeds meer bij.,

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    oh jah kruidvat heeft veel babyspul in aanbieding.

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Oh meiden wat spannend allemaal.

Deze week komt zowiezo de eerste !!!!!! en mijn gevoel zegt dat er snel een paar gaan volgen aangezien er veel gerommel is.

Ons bed gister op klossen gezet, ik ben niet zo grooot dus moet er nu zelf met een opstapje instappen, echt niet handig. zou dat wel mogen van de arbo?? hahahaha

6. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen meiden,

Hier gisteravond veel harde buiken achter elkaar.. Verder nog steeds niets...helaas...

@Princi, ik ken het! Aan de ene kant heb je dan zoiets van ZET MAAR DOOR! Aan de andere kant...eng eng eng.....brrr...

Hier geen lekkende boobies geloof ik...

Om 12 uur een afspraak bij het Kinderdagverblijf in Schiedam om daar in te schrijven en morgen telefonisch contact met Vlaardingen om te horen hoe en of wat. We gaan ze gewoon stalken!

Verder vandaag geen spannende dingen. Morgen weer naar controle bij de verloskundige..

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,,

@ miracles ooh meid wordt tijd dat die kleine van jou komt !
    @ alle meiden die de 37 weken grens hebben bereikt gefeliciteerd :D

@ hier de ha gebelt maar hij is met vakantie pff schiet lekker op naja morge naar vk zal ik wel horen of er mssn eventueel een blaasontsteking is vannacht was me buik rustig geen weeen gehad wel zeur gevoel maar die voel ik 24 uur p/d

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hmm nog niks gebeurd hier?
    Jammer zou een paar beeb verhalen willen lezen ;):D

Hier tand auwie (verstandskiezen komen door :()
    Hoe bedoel je vreemde timing haha

9. puzzcat24

Ohh en hubbie is jarig!8)
    Die is nu 29 hihi oude bok whaha

We hebben in okt wel 3 leuke dingen dan
    7 okt kregen we verkering (4 jaar geleden alweer)
    19 okt hubbie jarig !
    22 okt joey!

10. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Hallo dames!

Ik ben weer even niet geweest, druk druk druk maar wilde toch nog een Amy update geven! Ze heeft natuurlijk wel een eer hoog te houden als eerste november beeb :p

Ik lees hier veel rommelende buiken, spannend! Volgens mij nog geen andere baby geboren? Anders heb ik dat even gemist....

Met Amy gaat het goed, ze ligt wel nog steeds in het ziekenhuis maar doet het meeste helemaal zelf!

Ze krijgt nog wel sondevoeding maar dat is omdat het drinken nog te vermoeiend is, ze krijgt 4 keer per dag een fles aangeboden en de ene keer gaat deze helemaal leeg en de andere keer valt ze weer in slaap tijdens het drinken. De rest van de voedingen dus nog via de sonde.

Ze weegt inmiddels 2140 gram dus al een hele dame:)
    Je ziet haar ook steeds meer "baby" worden, heel leuk om te zien!

We zijn nu aan het "tellen" Amy mag 48 geen dalingen in hartslag en zuurstof hebben en dan mag ze van de monitor af! Volgens de arts kan dit wel even duren want als ze na 40 uur 1 daling heeft gaan we weer opnieuw de 48 uur tellen. We zijn benieuwd!
    Arts heeft wel aangegeven dat we er rekening mee mogen houden dat wanneer Amy het zo goed blijft doen ze misschien met een week of twee mee naar huis mag! We kunnen niet wachten!

Ik heb wat nieuwe foto's in mijn album gezet.

Verder iedereen succes met de laatste loodjes, ik hoop dat er snel veel kleintjes volgen!

Liefs Misschienmama (hmmm moet misschien toch maar eens aangepast worden....)

11. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!

12. puzzcat24

Aww super dat het zo goed gaat!
    En wat leuk dat ze is geboren op mijn verjaardag!:D

13. puzzcat24

Thnxie :p

14. linde90

linde90 Niet meer actief

puzz. gefeliciteerd met je hubbie.

En misschienmama , die toch echt mama is;), fijn dat je kleine meid het zo goed doet!

Flex, hopen dat je geen blaasontsteking hebt.

chasmi, hoop dat het gaat lukken met de opvang, en inderdaad STALKEN hahaha

@ Hier, straks komt mijn moeder met mijn zus op visite, en natuurlijk mijn super schattige nichtje, heb er helemaal zin in, ze wonen zo ver weg, te ver om nog zelf heen te gaan nu. zal eens wat lekkers halen voor bij de koffie, goed excuus nu hahaha

Gisteren ben ik begonnen met de geboortebedankjes in te pakken, maar laat echt alles uit mijn handen vallen, heb er geen gevoel meer in, hopen dat het carpaal tunnel syndroom straks wel weer weg trekt, heb geen zin om weer geopereerd te worden. maar ja nog een paar weekjes.......

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sterkte meiden met alle laatste loodjes! hopelijk komt er deze week babynieuws!!! ik hou jullie in de gaten... hihi

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Misschienmama; wat fijn om te horen dat jullie dochter het zo goed doet!

lara1; ik heb ook carpaal tunnelsyndroom sinds 2 weken. Ontzettend doof gevoel in de handen. Met name de vingers. Maar daar zit ook het meeste vocht haha. VK zegt dat het door vocht in de polzen komt en dat het na de bevalling wel weer weg is. Laten we het hopen, want kan soms nog geen pak drinken los draaien. Heb wel een brace om de pols waar ik het meeste last van heb, maar kan niet echt zeggen dat het helpt.

Hier komt mijn moeder straks en gaan we even het hele huis schoonmaken.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

@ lautjuh, ik slaap s'nachts ook met een skate polsbeschermer, ik moet zeggen in de nacht helpt het wel, anders slaap ik er echt niet van.
    Maar overdag is het zo onhandig...
    En laten we inderdaad hopen dat het snel weg trekt, anders moet ik toch om een ander servies:D

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    misschien mama, het wordt een lekker droppie hoor.
    Hopen dat je dr snel mee naar huis mag nemen.
    Puzz gefeliciteerd met hubbie.

Ik weet het niet hoor, of ik verlies heel veel afscheiding of er loopt steeds een beetje vruchtwater uit, heb al een maandverbandje in moeten doen.

19. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    @Puzz, au au, verstandkiezen tijdens zwangerschap.. Kan er helaas over meepraten. Die van mij was aan het ontsteken en die hebben ze er dus uit moeten snijden met 20 weken zwangerschap.. Sterkte!

@Misschien (maar toch al)mama, wat een lekker meisje zeg! Hoop dat ze snel thuis in haar eigen bedje mag liggen!

@Koffieleutje, spannend! Ze zeggen dat je er dan aan moet snuffelen om onderscheid te kunnen maken.......

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63

Deel Deze Pagina