nou ctg was goed ze wort geschat nu op 2900gram.ook inwendig onderzoek gedaan en gyn zei dat baarmoedermond aan verstrijken is en zo gaauw er beetje ontsluiting is ze gaan inleiden.maar hoef pas over 2 weken terug naar gyn maar moet 2x per week ctg.dus wil wel vragen of vk dan een x inwendig kijkt. wwe kwamen daar was collega van me man daar die is bevallen vanmorge hahahah met 40+1 ook toevallig.
hooj allen, nou de laatste loodjes leveren wel heel wat stof tot praten op he Geluk; Gefeli met jullie dochter! Puzz; aftellen, super spannend! Ichtus; jeetje idd niet een beste tijd voor een ziekenboeg..sterkte! Miracles; ik vind ook dat jij deze week mag! Zeg ze dat maar in het ziekenhuis hoor, anders bellen ze me maar haha, gisteren vk geweest, alle sprima, kleine ligt nog altijd goed alleen wat schuin met hoofd voor mijn bekken, dus kan er nog niet in zakken, blijft een eigenwijsje he Het lijkt er wel op dat mijn biologische klok zich heeft aangepast ofzo...Sinds vrijdag geen nacht meer aan een stuk doorgeslapen, elke dag en nacht wel krampen of harde buiken en ineens enorm de drang om alles in huis af te hebben, laatse hand aan het kamertje etc...hihi, terwijl ik tot voor die tijd nergens last van had! Hoort erbij he...ik ontkom er ook niet aan deze keer. Zo dadelijk weer gesprek met de doula, die gaat er bij zijn bij onze bevalling..vind het wel spannend, maar goed, het is allemaal heel erg gericht op wat wij willen, dus het voelt wel oke... ik ga even omvallen, gisteravond begon hannes te hoesten, het leek wel of ie er in bleef, dus met hem onder warme douche gestapt en heeft bij ons geslapen, maar dat slaapt alles behalve rustig...ben dus moe!!!!hihihi, tot later!
Zo ik heb ook weer een medisch ochtendje achter de rug. Eerst fysio en heeft hard geduwd...poeh...morgen ben ik er blij mee waarschijnlijk. Toen voor de zekerheid toch nog even langs de vk om te laten kijken naar het bloedverlies. Ze maakt zich geen zorgen omdat het alleen bij het afvegen is en mijn buik goed voelt en het hartje goed klopt. Kan rustig weken duren dat bloedverlies zei ze. Maar ik moets altijd bellen als ik me ongerust bleef maken. Nou toch goed om dat weer even te horen. En toch wil ik liever dat het bloedverlies stopt natuurlijk... Dadelijk maar ff slapen en bijkomen van mijn eigen gestress...pfff. Oja hier schatting op 7 a 8 pond bij 40 weken... Ja puzz, het wordt echt spannend voor jou nu! Veertje, drie uur...poeh dat is snel! Verder hoop ik dat iedereen lekker aan het genieten is van de zon en minder stresst dan ik aan het doen ben... Oh en Miss....hoe gaat het met jou nu?
jah bjorn is nog vrij vandaag en alles was goed bij de vk ze is helemaal ingedaald en ze gaat er niet vanuit dat ik deze week ga bevallen hmmm jammer hoor ze schat de beeb op 7 pond (ong. 3600 gram) met 40 weken en nee heb niet geslapen met dat ding kreeg enorm last van me rug vanavond weer proberen
@princi, ja 3 uur is zeker snel, onze eerste dochter is geboren in 4 uur en 15 minuten dus die kwam ook als een raket. Moet zeggen dat ik er niet rustiger van word, want ik maakte me al zorgen of mijn man op tijd van zijn werk kon zijn en nu dus helemaal
Gelukkig was alles goed veertje. Ik heb met mijn zoontje 3 dagen er over moeten doen. Dus was geen pretje. Ik hoop dat deze bevalling een stuk makkelijker gaat. Nu duik ik heel even me bedje in.Ben bek af :S
princi fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken! Tja 3 uur, ik teken ervoor..met zoon ook heeeeel lang bezig geweest en uiteindelijk een keizersnee..ben erg benieuwd of t nu anders zal gaan. Hier druk bezig met traktatie maken..leuke kaartjes ontworpen op internet, nu aan t knippen. morgen even naar macro wat snoepjes inslaan die niet hard worden enzo en dan zakjes maken, kaartje eromheen en klaar.. had er eerst 30 in mijn hoofd voor klas zoon maarre ging ff verder tellen naar kids die ws wel op kraambezoek komen dus inmiddels zijn het er al 45..nou ja t kan maar klaar zijn..
ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en hier zij vk ook al...denk niet dat je binnen nu en 2 weken gaat bevallen.. BUMMER!!!.. ik wil NU....
Heeft het gewicht van je kleine iets temaken met lengte? Weet iemand dat? Want als ik het hoor is mijn joey rond de 7 a 8 pond en als ik zijn beentjes voel aan mijn zijkant en zijn kontje "meet" dan voelt hij best lang nog Of ben ik nu aan het lallen als een noob Waarschijnlijk wel haha
Hi meiden, Ik ben net terug van de VK. Ben goedgekeurd... Bloeddruk was goed. En ze heeft gekeken of ik iets van ontsluiting had omdat ik zoveel harde buiken had.... En ja, de boel was hartstikke week, had bijna 3 cm ontsluiting en ze heeft me gestript..au au.. Nu een hoop gerommel en veel harde buiken met oplopende pijnscheuten.... Nu afwachten of het effect heeft gehad, heb zo een gevoel van wel..... Kus voor iedereen!
**ego berichtje** bha bha bha net terug van de vk en heb me toch een partij zitten huilen had 3 cm ontsluiting ze wilde in eertste instantie wel strippen maar dat werd meteen afgewezen toen we het over de epileptie aanvallen hadden moet nu met spoed contact opnemen met de neuroloog en kijken voor ev entueel andere medicatie en al en dan wordt er besloten of ik alsnog terug volledig onder begeleiding van de gyneacoloog weer kom en een thuis bevalling is maar een hele kleine kans dat ze dat nu nog toelaten voor volgende week moet t allemaal rond zijn ivm uitputting door de aanvallen en al en strippen/inleiden bha alles behalve zoals we gehoopt hadden de zs te eindigen
Jee Chasmi, wellicht dus dit weekend of eerder al je kleintje als het strippen geholpen heeft heerlijk. ben benieuwd. Jee Claire. klinkidd niet leuk, hoe zit dat dan met de epileptie aanvallen is daar door te strippen meer kans op dan ??
@ claire: wat vervelend, Helemaal omdat je nu niet weet waar je aan toe bent! sterkte daarmee @ chasmi: spannend. Wie weet gaat het nu wel heel snel! @ alle andere meiden: Hou nog even vol!! Ik hoor veel verhalen over gerommel en harde buiken en dan moeten we gewoon nog wachten!! Iedereen een knuffel en sterkte!!!!
@Chasmi:Spannend voor je dus en al 3 cm die heb je al mooi te pakken... @Claire:Weer een tegenvaller voor je,bah hoop voor je dat het voor jou ook snel begint want je zit er volgens mij aardig doorheen...
nee maar een aanval tijdens de bevalling zou wel behoorlijk gevaar kunnen opleveren voor de kleine vandaar niet gestript morgen pas bij de neuroloog terecht
Claire, dat is balen zeg.. Hopen dat de neuroloog morgen wat meer duidelijkheid kan geven. Meide, thanks.. Hier last van harde buiken met oplopende en dan weer afzwakkende pijn.. Is dat nou een wee?? Au au, heb er behoorlijke rugpijn ineens bij.. Pff... Wie weet zet het echt door......help!
@ chasmi klinkt idd als een wee lekker even onder de douche staan, grotere kans dat het doorzet als het echte zijn
@Chasmi:En wee komt langzaam op tot ie zn hoogtepunt bereikt en zakt dan langzaam weer af en die pijn in je rug kan er ook van komen,tenminste dat is hoe ik het ervaren heb van mijn vorige bevallingen... Hopelijk zet het door voor je.... Heb je de tijd al bijgehouden hoeveel er tussen zit??
Nope... Geen tijd nog bijgehouden. Zit nog wel aardige tijd tussen hoor.. Mannetje is nu ook onderweg naar huis en durf dan pas onder de douche te gaan. Ben nu namelijk nog alleen thuis... Ga maar even een kopje thee zetten ofzo.... Gek he, wie denkt er nou aan thee op zo een moment...