November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames!
    Uhm...
    Ik ben nu al weer kwijt wat ik wou vertellen...
    Even denken:

@claire superrrrrrrrrr meid wat een stoere site Me likes very much ;)
    Maar wat een leuk gedicht!
    Ik wou eigenlijk blauwe en roze muisjes met beschuit geven aan mijn schoonzus en broer,maar was te enthousiast en belde hun gewoon whaha

Ja klopt als je (super) dun bent zal je buikje lang niet zo snel groeien,niet dat jij dik bent ;)
    Maar dat heb ik gezien in een programma

@Faye24 ik moet ook komen in week 8 hoor meid
    Is toch fantastische niet?
    Beebke kijken?
    hihi

@Bloempjuh23 gefeli meid met je nichtje
    Sofie rolt lekker over de tong,leuke naam
    Ik dacht dat je nog geen echo kon krijgen met 4 weken?
    Nou in iedergeval dat er nog niks te zien is dan

@Knarboor haha niet muisje opruimen hoor meid,voor het zelfde geval ziektes iieeuuww

@Miracles Beebke blijft ook plakken hoor!

@bruisje!Hey meid
    Ik had gisteren dat mijn linkerkant zon zeer deed dat ik bijna niet meer durfde te bewegen
    Ik dacht namelijk dat het mijn darmen waren (acute darmontsteking)
    Ohhh mijn ziekte van crohn zit me nog steeds heel hoog,elk pijntje denk ik:"NEE niet nu!"

Zo weer even bij getypt haha

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Claire, wat een leuke aankondiging heb je gemaakt!

Wij hebben de eerste keer toen we het vertelden, een baby shirtje gegeven met 50% papa. 50% mama, 100% ikke op de voorkant gedrukt!

De tweede keer hebben we extra gewacht met het te vertellen en toen konden we dus met bijna 7 weken melden dat ik weer een vmk had en de dag erna lag ik al met spoed in het ziekenhuis voor een curettage!

Nu wachten we morgen even af, om te kijken wat de bloed uitslag is van de HCG waarde en dan bel ik onze ouders even op, dat heb ik ook zo met ze afgesproken. T is toch weer een erg onzekere tijd, met hopelijk deze keer een goed einde!

Zag je buikfoto's! Jeetje zeg... dat gaat hard!
    Zijn je darmen niet gewoon heel erg opgezet, want dat zie je ook wel vaker he.
    Maar je kunt je buikje niet echt meer verbergen in elk geval, lijkt me zo!

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Pussycat..de verloskundige zei..dan zijn de grootste risico`s voorbij en kunnen we tenminnste wat zien.Ook voor jezelf is het leuker om een duidelijk hartje te zien kloppen.Ja daar heeft ze dan ook weer gelijk in.ben wel heel benieuwd wanneer ik nu precies uitgeteld ben..mijn cyclus was na de mk veel korter en mijn ei veel eerder weet het echt niet.Die calculator hier klopt ook niet want volgens dat ding kon ik gister pas testen.Raar.Maar goed..wat een hoop onzin kraam ik weer uit.Ben heel gauw melig de laatste tijd.Trouwens dat van die darmen heb ik ook..pijn doet dat he..maakt je wel angstig maar goed.Die beeb heeft zo ook veel ruimte nodig.En dan die borsten F**ck wat een pijn zeg.Nou ga even de was strijken hier.meiden fijne dag allemaal en tot morgen,knuffel

4. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    Hoi allemaal,

Ook ik wordt een november mama van onze eerste spruit.
    Van morgend vroeg om 7 uur een testje gedaan en die was positief, kon het echt niet geloven dus heb ik nog een testje gedaan en die gaf ook +

Heb ondertussen schoonouders op de koffie gehad maar we hebben nog niets verteld. Nog eventjes ons geheimpje ;)

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ik hier ook tot nu toe een klachtjeslozedag en denk dan ook: t zal toch wel goed zitten. Aan de andere kant bij mijn zoon kwam ik erachter dat ik zwanger was toen ik 8 weken ver was..had totaal niets gemerkt.
    Het is maar gewoon afwachten. Zolang het er zit wil ik me niet (te) druk maken enne hier doen ze pas echo tussen weekn 10-14 nu zijn we week 12 en 13 op vakantie dus hoop wel dat het voor de vakantie gepland kan worden..

Fijne zondag!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ claire leuk gedicht zeg! :D

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Welkom en proficiat!
    zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst
    Pb mij je gegevens en ik zet je erop!

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik effe blij met mn vroege echo ;)

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Leuk weer allemaal mama's erbij.
    Gefeliciteerd allemaal...
    Ik heb vandaag weer wat bruin verlies gehad(sorry) dus wordt dan weer een beetje zenuwachtig..
    Maar zolang het geen bloed is... houden we hoop...
    En ik voel me nog steeds moe en lamlendig, brr...

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Weer een aantal nieuwe mamma's to be erbij! Super. En het is hier gezellig vandaag. Schijnt bij jullie ook de zon? We hebben net voor het eerst dit jaar lekker op een terrasje gezeten. Heerlijk. Ik word er elk jaar zo blij van als de zon begint te schijnen!

Aha Bloempjuh. Dan wens ik jou heel veel succes morgen en natuurlijk zit het goed. Dat moet gewoon.

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geen bloed geeft moed! *duimduimduimduim*

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ princi.... het zonnetje schijnt idd heeeeerlijk maar ik vind t erg koud :oops:

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @september... oh meid.. ik zou er ok bloednerveus van worden...ik dacht gisteravond ook bruinverlies te hebben, maar bij nadere inspectie was dat toch niet t geval.. THANK GOD!

Verder niet veel bijzonders te melden.. heb een dipdagje.. moe en geen zin...niet handig met 3 kids en als je ook nog moet werken..*zucht*....

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire..(en ook de rest)

er zit een "stiekeme meelezer" hier.. en wil graag op de lijst..

Tis een oude goede bekende hier op de site, maar wil graag onder andere nickname hier vast deelnemen, maar de nieuwe naam is wel geactiveerd, maar inloggen lukt niet dus daar is ze nog mee bezig..

Misschien kun je haar vast onder MEELEZER op de lijst zetten..

2e kindje, 12 nov uitgerekend, ik denk zh bevalling en bv. Zodra het inloggen lukt meldt ze zich vanzelf..tis een schat.. hihihihhi

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    me is vewy curious ;)

zal onze meelezer erop zetten!

hahahaaaaaaaaaaaa manlief is in de keuken bezig :) dat belooft wat
    heb nog een heel leuk verse worst verhaal klaarliggen

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ iedereen.... iemand enig idee hoe het met kimke verder is gegaan?
    voordat ik haar definietief van de lijst haal en bij sterretjes zet :(

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    geen idee.. niets van vernomen verder...

THNX voor de meelezer op de lijst zetten.. ook zij zegt thnx.. hoort ze er toch een beetje bij alvast.. (haar woorden)...

nou ik ga ervandoor.. werken.. blegh...

tot morgen all..

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb niet alles gelezen, hou het echt niet bij hihi.

Claire: heb even nog op jou sie gekeken en ik vind dat je het mooi doet meid, mijn complimenten.

Hier is alles rustig, alleen veel last van mijn darmen. Kan het soms moeilijk uit elkaar houden of het mijn BM is of darmen en dat vind ik soms best eng. Dinsdag krijgen we de eerste echo en ben al behoorlijk zenuwachtig....duimen dat het geen bbz is!

Liefs!

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    He Claire,

ja best koud ook nog wel ja. Gelukkig hadden e op het terrasje dekentjes en verwarming. Lekkerrrr.

Poeh ben moe zeg. Ik lag net in slaap te vallen toen de kat me miauwend kwam wakker maken. Grrrr.... En toen lukt het niet meer. Ga dus nu dus maar in Zombietoestand de was ophangen!

Tralala ik word vrolijk van de zon. Tralalalala

20. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Ik kan het nog niet helemaal bevatten...
    Maar volgens mij hoor ik nu bij dit forum-onderdeel.

Ik wordt mama in november!

Net getest, samen met mijn vriend, en het is nog een beetje onwerkelijk! Nooit gedacht dat ik zoveel dingen tegelijk kon denken, mijn hoofd werkt op volle toeren!

Ben vooral bezig geweest met zwanger wórden, en nog niet met zwanger zíjn. Dus ga me daar maar eens goed in verdiepen :)

Deel Deze Pagina