November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik was gister bij vk.. geen inwendig onderzoek gehad.. dus geen idee....

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ben trouwens benieuwd hoe t Chasmi vergaat, niks meer gehoord he!

3. Miss Mommy

Hmm, das wel jammer...

Ik was behoorlijk blij vandaag! Had gisteren al gehoopt dat er toch wat aan t veranderen was van onderen, omdat ik de slijmprop verloren was!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou idd.. nu weet je tenminste iets!!.. en als t nu doorzet.. moet je dan naar het zh of mag je nog thuisbevallen??? misschien domme vraag hoor.. ik denk t eerste, maar weet t niet zeker..

5. Miss Mommy

Nee, moet naar t ziekenhuis inderdaad.

Omdat ik dystrofie heb, moet ik met pijnbestrijding bevallen, daarbij nu ook in t ziekenhuis bevallen ivm de bloeddruk en diabetes...

Maar zou eigenlijk toch voor een poliklinische bevalling gekozen hebben, heb zelf op de verloskamers gewerkt en daar genoeg ellende gezien helaas!

Jij thuis?

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja als het ff kan thuis ja.... heb geen nare ervaring met t zh hoor.. ben er 2 x bevallen..(van de jongens) en vond dat ook prima, maar bij lisa ben ik thuis bevallen en dat vond ik toch net even iets fijner.. gewoon het idee dat ik kan doen wat ik zelf prettig vind..ideaal....

volgens mij zakt t hier echt helemaal weg nu.. kan hier zooooo slecht tegen....

7. Miss Mommy

Ja, qua sfeer en doen en laten zou ik t thuis ook wel fijner vinden!

Vreselijk he, zooo frustrerend!

Ik was vandaag s aan t tellen, ik heb nu al 12 weken last van weeën, is toch niet normaal eigenlijk he!

Heb ook maar s tussen neus en lippen door gevraagd, dat als t zover is, waar ik t aan herken dat ik ga bevallen!
    Want heb dus wel vaker dat ik gewoon uren met regelmaat weeën heb om de 3 a 4 minuten!

Antwoord was: als ik alle weeën weg moet puffen... haha, okee!!!

8. Miss Mommy

Ik ben dr weer vandoor, ga ff een kop wamre melk maken en dan nog maar s een poging wagen, inmiddels alweer 2 uur wakker...

Slaap lekker... hopen we dan he!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja precies.. nou hier komen ze nu weer om de 10 a 12 minuten..en ze zijn minder pijnlijk.. beeb is wel druk.. hmmm.. ga nog ff wat drinken pakken....en wacht t nog een kwartiertje af..

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    slaap lekker meis.. ik ga t zo ook nog ff proberen.. lukt t niet dan ben ik er zoweer...whahahah

11. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Haiii,

Gezellig! Had ik dat maar geweten ipv te liggen draaien op bed.
    Jullie liggen vast weer op bedje.. ik kan echt totaal geen slaap vatten. En dan heb ik gisteren niet eens extra geslapen overdag!
    Dus druk aan het rommelen? Hier niks... ja maagzuur en kind wat overactief is, elk zenuw die ze kan krijgen knelt ze volgensmij. Lig er af en toe als een spast bij.
    Nou hier ook maar ff kopje warme melk en strax weer naar bedje.

X

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemorgen...gaaaaaaap...

hihi druk gekletst vannacht:)

Niks bij miracles en ichtus verder? Ik ben heel benieuwd hoe het met chasmi is!!!

Het wordt een druk weekje he?

Nou, ik heb vannacht heerlijk doorgeslapen, echt fijn, laatste dagen vierden de hormonen hoogtij, gatver...Vandaag alles poetsen met mijn tante (de schat) en dan ben ik er klaar voor...
    Ik ga maar douchen en de kleine wegbrengen....ben nu trouwens aan het ervaren wat voorwerk weer kan zijn, hihi, na een korte vrijpartij op de vroege ochtend lekker krampen in mijn buik om de zoveel tijd en in mijn onderrug:)

ik zal de plastip ook in acht nemen miracles en ichtus;)
    Ik hoop dat we van chasmi horen met beebnieuws en verder iedereen fijne dag! en succes natuurlijk

13. Miss Mommy

Zo. daar zijn we weer!

Ichtus, nog gelukt om te slapen?

Hier in eerste instantie niet, maar ben uiteindelijk nog een uurtje op de bank in slaap gevallen, van 5 tot 6 uur...
    Beter als helemaal niet zullen we maar zeggen he!

Druk nachtje hier, Miss, jij nog kunnen pitten en Claire?

Lilage, fijn dat jij in elk geval wel goed hebt kunnen slapen, ben wel een beetje jaloers hoor!
    Ben echt aan t aftellen nu... nog 2 nachten en dan gaat t eindelijk beginnen!

En Chasmi??? Hoop zo dat t heeft doorgezet meid en je lekker je beebje in je armen hebt!

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohh meiden wat een nachtelijke avonturen..balen dat t niet doorzet..
    hier vannacht veel rug en beenpijn..hoort dat er ook bij?? Verder dus ook veel wakker, helaas.
    Zoon wordt over half uurtje door oma opgehaald om met zijn nichtjes dagje weg te gaan dus kan vandaag zelf beetje lummelen..

ohh chasmi,hoop zo dat ze bevallen is!

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    hoi meiden

wat een hoop gerommel

laat het maar s doorzetten.
    hier een nacht met krampen in buik en benen en me liezen zijn beurs sinds gister de gyn inwendig onderzoek gedaan heeft .laat kleintje maar komen hoor.

16. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Wederom een goedemorgen, ook hier vanacht elk uur gezien door ongi/buikpijn die elkaar onregelnatig opvoolgde. Onze princes was ook aardig actief. En idd het plas verhaal dat heb ik ook gemerkt............vreemd.

Ik denk echt dat het bij Chasmi heeft doorgezet, denk dat ze anders al online geweest zou zijn.

puz nog 1 nachtje

17. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jeeeeh puzz nog 1 nachtje
    miracles nog 2..(kan je niet wat krijgen meid van dok om voor bevalling nog even wat uit te kunnen rusten?? Heb ik bij zoon ook gehad en was er erg blij mee)

iid geval 2 babys deze week (en stiekum denk ik misschien wel 4!! ben erg benieuwd)

enne ja tuurlijk fotos als de kleintjes geboren zijn!!

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    en zonnetje jij nog 1 dagje en dan mag je iid geval onder verloskundige begeleiding bevallen..is ook prettig!!

Opbeurend artikel weer op nu.nl over hoogzwangeren..

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Goede morgen

Wat spannend hier allemaal!
    Hier ook niet goed geslapen nou niet door me zwangerschap maar door me eigen zoontje die elk uur wakker was.Dus was weer gezellig vannacht

@ Puzz word spannend voor je jo. .

Fijne dag iedereen

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mogge,

Nou ook hier een roerige nacht. Veel harde buiken en gespannen buik zoiezo. En inderdaad af en toe richting liezen enz... Zo heb ik het nog niet eerder gehad.
    Ik heb trouwnes wel gelezen dat het goed is om vaak te gaan plassen als je aan het ontsluiten bent omdat een volle blaas de ontsluiting tegen kan houden.

Pff ben er moe van en ga maar eens goed aan de lummel vandaag, net als jij suus.

Jee wat een spanning...puzz, 1 dag en Miracles 2 dagen pffff.
    En Chasmi en Ichtus....
    En wenneke...en ikke misschien ook...spannund!!!!

Deel Deze Pagina