November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    weet niet meer wie het zei, maar ben het ermee eens, als chasmi niet bezig zou zijn had ze al wel van zich laten horen!!! Denk dus eerste beeb vandaag!

Nou ja er waren al twee november beebs he:) Maar de eerste van onze kletsgroep!

Hier vandaag niks hoor, nog altijd harde buiken en rotgevoel als in gespannen/krampachtig, maar das allemaal voorwerk;)

Ik blijf alert vandaag!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen...

Er is lekker gekletst vannacht. Gezellig :D
    Hier opzich wel redelijk geslapen. Mag zometeen op het buurjongetje van 1,5 passen.

Ik denk dat chasmi ook aan het bevallen is. Spannend hoor. En puzz nog 1 nachtje en miracles nog 2. En het is nog niet eens november hihi.

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ohhhh, nog steeds niks van Chasmi!!! Wat spannund zeg, dat zou dan onze eerste echte kletsgroepbeeb worden inderdaad!

@Suus, ik heb wel slaapmedicatie gekregen inderdaad, maar neem dat eigenlijk liever niet in... heel misschien vannacht, maar denk t niet!

En van dat plassen, ik pleeg bijna elk uur wel een bezoekje aan de plee, kan t gewoon niet meer ophouden!
    Maar heb sinds een aantal dagen ook echt t gevoel, dat ons ventje erg laag zit en ik echt met zn bolletje tussen mn benen loop!

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    pfff meiden wat voel ik me beroerd en soms kramp in buik blehh.

ja ik denk ook dat chasmi aan bevallen is.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden!

was zo te zien niet de enige die vannacht wakker was?? pfff
    ik niet door weeen of wat maar door esmay.

meiden bij wie het rommelt spannend wie weet;)

@ chasmi ben ook wel erg benieuwd vannacht nog aan je gedacht van zou ze haar kleine al lekker bij haar hebben??:D

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey meiden,

Hier even een berichtje van mij!
    Ik schrijf alleen maar in het andere novembertopic maar lees jullie verhalen altijd wel mee. Nu het begint te rommelen natuurlijk helemaal! ;)
    Wil iedereen sterkte wensen met de laatste loodjes en de bevalling :)
    Dat we maar mooie babies mogen krijgen!

Liefs
    Amore

7. TJB

TJB Niet meer actief

Chasmi, weet niet of je ht nog ziet maar heel veel succes en neem nu toch aan dat het echt is begonnen bij je...anders had je al wat laten weten toch??:)

Hier gister ook weer goedgekeurd. Bloeddruk wel iets hoger maar nog niets om je zorgen over te maken. Schatting van de beeb was, als hij bleef zitten tot 40 weken, een ruime 8 pond. Maar ik heb zo'n idee dat de vk dat ook niet helemaal verwacht dat ie blijft zitten.
    Zat gister zo eens te tellen in dagen en klinkt het zo kort. Kreeg er helemaal de kriebels van.
    In elk geval de dames waarbij het heel serieus aan het rommelen is, heel veel succes! Heb nu wel in de gaten dat ik vaker moet gaan kijken. Moest me net toch veel bijlezen en het is hier superspannend dus...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Morguh.. ik werd dus mooi strontchagrijnig wakker.. was ik dus om half 4 in slaap gevallen tussen de weeen door.. en nu.. nu is het op wat harde buiken na weer rustig.. oh hier kan ik zoooo niet tegen.. bah..

Nou ja.. ff flink gejankt vanmorgen, nu kan ik er wel weer tegen.. stort me maar op t huis enzo...

Miracles.. ook niet doorgezet dus?!!... was wel ff gezellig zo snachts..hihii...

CHASMI.. zal wel bevallen zijn.. we horen t snel genoeg...spannend hoor...

ik ga ff koffie pakken.. moet echt even wakker worden..

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hmm nog niks gehoort van chasmi?

Hier totale zenuwfeest...
    Hubbie buikpijn,ik net alsof ik stik...
    ACH het duurt nog even!

Programma vanavond/morgen:
    Om 22:00 niks meer eten (what else is new)
    Dan om 6 uur nog een beschuitje met kaas...
    Even regla PH,vluchtkoffer meeslepen en daar gaan we...

AARRGGHH...

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden, wat een drukte hier vannacht met rommelende meiden. Spannend wordt hier nou zeker,ik wil ook ff goed op de hoogte blijven :D

Suus ze waren erg stellig, niet inleiden. (en dat terwijl mijn 2 jongsten ook zijn ingeleid na KS alleen gebruiken ze geen gel of tabletten om de baarmoedermond te verweken die moet dus al week zijn) Maar hier heel erg stellig. Ook eigenlijk heel vaag over wat dan wel en wanneer. Dat vind ik wel een nadeel van het lopen bij de gyn, ff lekker praten over hoe en wat kun je niet.
    Ben ook best bang dat ik dus met 42 weken ook nog met dikke buik loop.

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    wat spannend alemaal met jullie ik ben ook heel benieuw of ze al bevallen is ik ga het zeker in de gaten houden

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee puzz komt helemaal goed!
    Weet je al hoe laat je aan de beurt bent offe is daar nog geen duidelijkheid over. Geniet nog maar ff van deze rustige dag..haha geloof dat als ik zou weten dat ik de volgende dag zou bevallen ik lekker uit eten zou gaan ofzo..

Ichthus tja meid zo weinig nachtrust en een lijf dat zo hard aan t werk is..kan me voorstellen dat je gebroken weer opstaat..Hoop dat t snel bij je doorzet..

Chasmi: heeft ze een buddie of iemand die op haar hyves zit ofzo ben nl wel erg benieuwd..

Hier een beetje de kriebels, alles moet af. Nu druk bezig met traktaties maken voor klas zoon..kan maar klaar staan!

13. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @koffieleutje Hier was de vk dus heel stellig we laten je maar tot 41 weken lopen maar dat heb ik ook uit de mond van gyn nog niet gehoord. Maarre moet vrijdag weer en ga denk ik maar vragen of ik week erop (ben dan al ruim 38 weken) een uitgebreid consult mag om dit soort dingen door te spreken. (soort van bevalplan) wil nl echt weten waar ik aan toe ben en merk dat de ene ass.gyn het ene zegt en de andere het andere maarre wie weet ben ik dan al lang bevallen..

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    wow, alsof ik een steen in mijn onderbuik heb, jihaa, dat poetst onhandig:)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

bleeeh ben misselijk als dat nou voortekenen waren maar helaas haha

16. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Oh zo spannend allemaal moet uitkijken dat ik niet aan de laptop blijf plakken;)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha dat heb ik dus ook:D maar me dochter zorgt er wel voor dat ik niet vast blijf plakken want ze zet de laptop zo uit haha;)

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    flex hier ook beroerd en misselijk en soms ongipijn onderin buik als we nu is allemaal een dansje doen hahahahah meschien komen de beebs dan wel

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Flex.. misselijk/overgeven en/of diarree zijn wel degelijk voortekenen.. tenmisnte dat kunnen ze zijn.. je lichaam maakt zich leeg...schijnt veel voor te komen....hier geen ervaring mee.. ja de dunne wel, maar nooit overgegeven vlak van te voren..

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    ik ken het van niels ook niet maar ben het weekend aan dunne geweest nu ging t wel en misselijk ben ik ook nog steeds,heb ook gehoord dat dat tekenen kunne zijn.

we zullen zien

Deel Deze Pagina