Ik heb dus wel een behoorlijke leegloop vn mn darmen... Volgens mij ben ik vnaf gisteren wel al 10x naar de plee geweest! Geen diarree, maar t komt dr wel allemaal uit... terwijl ik normaal maar 1 x in de 2 dagen ga of zo! Maar nog steeds niks van Chasmi, jee wat spannend!
Veel meiden die niet konden slapen vannacht en met weeen zaten,hier redelijk geslapen. Hier ook last van dunne ontlasting en herken het van mijn vorige zwangerschap ook kan ind een voorteken zijn maar kan er ook nog weken mee lopen. Morgen weer naar het zh voor een infuus en hopelijk krijg ik te horen wat ze gaan doen verder omdat beeb nog in stuit ligt... Wil eigenlijk wel een natuurlijke bevalling maar weet niet wat voor risicos daar aan zitten... Spannend nu allemaal,had gehoopt al wat van Chasmi gelezen te hebben maar nog niet....
Meiden laten we even met z'n alle dat dansje doen, want van mij mag me meisje nu ook wel komen. Ben inderdaad ook misselijk en ga ook 3 á 4 keer per dag naar de wc en dat is voor mij echt uniek want normaal is het bij mij om de dag als ik geluk heb. Ongi pijn en rugpijn zijn hier ook normaal de laatste dagen! Kom meiden dansen alsof je leven er vanaf hangt. Chasmi ik ben echt super nieuwschierig of je je beeb al vasthebt!
Bij de eerste moest ik ook overgeven (dacht dat t kwam doordat ik niet veel gegeten had en me vriend smorgens vroeg een ei aan het bakken was) Ben nu ook regelmatig aan het lezen als er weer iets nieuws is hahah. Ik ga er maar vanuit dat ik nog wel 4 weken rond loop het liefst willen we allemaal deze week wel bevallen geloof ik. Ik ga zo maar ff me ogen dicht doen vanmorgen beetje aan de poets geweest. voor degene die aan het bevallen is succes de rest is het afwachten
zeker veslavend zo'n forum.. MET spannende ontwikkelingen. Haha wordt wat de komende weken. Miracles jij niet al heel zenuwachtig voor vrijdag?? Hier ff boterham eten, zo dvd tje kijken en dutje doen..is middag weer voorbij en weer wat dichter bij uitgerekende datum..
hahaha wat een spanning en gezelligheid hier. Ik dans mee,(oftewel waggel) maar ga er eerlijk gezegt vanuit dat het bij mij nog wel een weekje of 3, hooguit 5 gaat duren. Heb wel regelmatig harde buiken, maar meer ook niet eigenlijk. Maar ja, de kleine zal het fijn hebben in het buikje denk ik. Ben nou zowat klaar met de enveloppen schrijven, maar ben zo bang dat ik mensen vergeet, iedere keer komt er wel weer iemand bij hahaha.
poeh! net even naar kruidvat geweest even een wikkeldoek voor de maxi gehaalt maar man o man wat is fietsen nu zwaar!!! ben echt helemaal gesloopt mij kan je opvegen! ennnn..... doe...... de...... weeendans!!!
hihihi, als dat bij iedereen zo gaat als ze misschien aan het bevallen zijn dan wordt het nog een zenuwachtige bedoeling hier Chasmi, weet het zeker er komt straks beebnieuws! Hier heeft voornamelijk tantelief het hele huis gepoetst, en ik ga nu kijken of ik om kan gaan met mijn naaimachine heb em nog niet geprobeerd namelijk Buikpijn enzo hier afgenomen, zal nu wel over zijn hahaha... dat dansen is een goed idee hoor! We moeten ook wel even af en toe wat anders doen dan het alleen maar hebben over buikkramp enzo, dat leidt lekker af!!! Ik ga naaien en dan ook maar es flink uit mijn dak
Als dat leegmaken van je lijf een voorteken is, an duurt het hier nog wel even haha, ik krijg juist nu ineens veel meer trek! hahahahhahahaha
ben echt pissed off! heb net van manlief te horen gehad dat hij in de nacht van oud en nieuw moet werken:x:x:x:x:x
Jeetje wat een spanning en sensatie hier! Ik dans vrolijk met jullie mee! Ik had ook de laptop wel aan kunnen doen vannacht.. Ik lag saai alle herhalingen van het journaal te kijken op de bank! Als het vannacht weer zo'n rampennacht is dan ga ik ook mooi op t forum! Chasmi -> Ik hoop voor je dat het allemaal heeft doorgezet en dat je je kleine al in je handen hebt! Alle andere die rommelen maar niks doorzet.. Ook spannend hoor! Ik heb alleen zo'n zeurende ongesteldheidspijn in mijn buik en in mijn rug maar dat is dan ook alles. Ik ga er gewoon vanuit dat ik nog 4 weken door moet lopen dan kan het alleen maar meevallen als het eerder komt! Gister weer naar de gyn geweest en weer mijn bloeddruk gecheckt. Was wel nog aan de hoge kant maar na dat mijn urine was gecheckt geen reden tot onrust. Hoefde ook niet aan de ctg want de kleine dame was behoorlijk actief in mijn buik. Stonden eigenlijk zo weer buiten. @ Flex -> Oww dat is niet leuk! Zou ik ook pissig om zijn! Liefs Bloempjuh
hahaha, ik moet zo boodschappen doen, dan zal het dan wel gebeuren he hahaha...we zitten maar te wachten hier Fl3x, ik zie je al zitten, branderige ogen van t staren...kopje thee ernaast... Er zijn ook ineesn veel mensen online zeg!