November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    eh geen nieuws hier, effe naar de kruidvt gewaggeld en de boxtas gehaald die ze in de aanbieding hebben en toch nog extra sokjes. Gelijk bij de sigarenboer annex stommerij annex vanalles( lees multishop, laat het nou ook zo heten) nagevraagd of ze ook geboortepostzegels hebben je weet wel die met de ooievaar en die hebben ze dus die ga ik volgende week maar eens kopen.

Gelijk weer een stapeltje tijdschriften meegenomen om tussen het lezen van zp en wat kleine klusjes door te kunnen lezen.

Zo weer een berichtje erbij;)

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hihi, volgens mij klikt iedereen hier om de minuut op de knop: verversen... Ik iig wel...

Maar uuh, meiden bij wie het ook nog niet rommelt... Zijn jullie nu ook niet stik jaloers op alle dames die deze week de kleine eindelijk vast kunnen houden. Ik wil ook!!!!

Ik ga ook maar eens boodschappen doen, ben benieuwd of er nieuws is als ik terug kom...

3. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    #13043 Bloempjuh23, 21 okt 2009
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
    Haha grappig dat er nu zoveel online zijn.. Moet eigenlijk ook nodig naar de winkel anders hebben we geen eten vanavond :p

Net vers van de pers mijn dikke pens met 37 weken en 5 dagen!
    En helemaal nog streepvrij :D Ik hoop dat het zo blijft!

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    DRUKTE HIER!! Go Chasmi...

hahaha zie zelfs namen onderaan staan die ik normaal nooit zie ;)

Ben ook zo nieuwsgierig!!! Ze zal echt wel lang en breed bezig zijn, misschien zelfs al wel de finale gehaald!!! Wat fijn voor haar :D

Heeft iemand CHASMI op hyves???? Ben echt zo nieuwsgierig!! WIE IS HAAR BUDDY??? NIEMAND???

Nou gister zei ik nog dat ik er vandaag niet zou zijn, maar hier ben ik dan weer. Zou naar de markt gaan vandaag, maar toch maar afgeblazen, is me veelste koud en staat te veel wind. Vanavond uit eten met collegaatjes, dat is wel genoeg voor vandaag.
    Nu gezellig bij m'n ouders aan het hangen. Beetje meer aanspraak zo, ook al kletsen we niet de hele tijd. Toch fijn wat geluiden om je heen te hebben.

Princi... zo zeg ben je gepromoveerd?! Kletskous.. ahhahaha

Miracles.. nah jah was toch een uurtje dat je ff kon pitten.
    Weet ook niet meer wie het zei, maar is het idd niet handig dat je in het ziekenhuis wat kan bij slapen met behulp van bepaalde middeltjes? Lijkt me geen overbodige luxe voor a.s vrijdag!
    Maaaaaaaaaaar vind het echt spannend :D:D

yep heb nog kunnen pitten, al was het wel pas bij mijn ouders, op de kamer van mijn zusje. Die is apart voor mij uit bed gegaan dat ik in haar warme nest kon kruipen :D

Nou ik dool weer verder op het internet en neem nog maar weer een kopje thee, koekje erbij :D

5. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Trieske..
    En ja ik ben jaloers!!!
    Maar ik moet nog ff geduld hebben :D

En bloempjuh... mooooooooooooie buik! Streepvrij.. :D ook jaloers op jou nou!

6. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ik wil ook bevallen hoor Trieske!! In principe mag het bij mij ook..

Ik vind het ook erg knap dat ik streepvrij ben gebleven! Maar goed het schijnt nog steeds te kunnen.. Ook tijdens het bevallen geloof ik.. Laten we hopen van niet!

Enne doe mij zo'n zusje die der warme bedje voor haar zwangere zus uitstapt! ;)

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Trieske, hier ook 1 die jaloers wordt hahaha, maar aan de andere kant, moeten nog een paar laatste dingen gedaan worden hier, dus ff wachten is ook niet erg haha

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Bloempjuh, een hele mooie buik, en streepvrij!!!! (was die van mij al niet meer voor ik zwanger was hahaha)

9. linde90

linde90 Niet meer actief

ben vandaag aan het knutselen gegaan voor de geboortebedankjes, op het kaartje staat. de naam, maar die heb ik natuurlijk nog even omgedraaid hahaha

Vindt het zelf wel leuk geworden hihi

10. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Erg leuk! Matched mooi bij de babykamer..ducky thema:D

*hard door het kaartje heen aan het staren, of ik iets in spiegelbeeld kan lezen...*

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee lara heel goed, ik ben ook lekker aan t frobelen geweest, ook een kaartje met naam eraan en die lagen hier dus overal wordt er aangebeld..haha stresss...

@zonnetje ikke je net gemist denk ik bij je rondje..heb volgens mij geen zwangere dame zien waggelen, ik ook van kruitvat naar multishop (heb daar trouwens van de week zo'n nijntje pakket meegenomen voor een paar euro met vlaggetjes en ballonnen..zat ook nog een slinger in maar denk niet dat dien opgehangen gaat worden) maarre goed hebben ze iets te versieren hier als de kleine er is..

Verder tja zullen chasmi pas horen als ze weer thuis is denk ik..ben ook zo benieuwd!

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lees net op oktobertopic dat de meiden iedere dag zorgen dat t huis keurig netjes is voor ALS ze die nacht bevallen..voor mij een teken dat ik echt nog niet aan bevallen toe ben..denk steeds ach dat doen we t weekend wel even samen..
    Andere meiden wel al zo ver dat t allemaal keurig MOET zijn??

13. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Op hyves heet ze ook chasmi.. helaas afgeschermd profiel.. :D
    Hoezo niet een beetje nieuwsgierig?

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    euh jah.. maar dat is meer mijn eigen dwangneurose... hihi
    maar idd.. keuken netjes.. vloeren gezogen en gedweild.. badkamer kleding en handdoek vrij.. wc elke dag bijna :)
    Nah jah laat ik het zo stellen.. ons huis is nog nooit elke dag zo netjes geweest. Meestal alleen als er visite/logee kwam werd er hysterisch opgeruimd.. nu elke dag...

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Voel me nu ook schuldig dat ik nu niet thuis ben om de was te doen.. dus dat zal ik wel vanavond doen als ik thuis kom..
    erg hè?!! Heb echt last van mezelf...

16. linde90

linde90 Niet meer actief

@ MIss, wou dat ik het wat meer had, dat schoonmaakgevoel,
    hier is het echt zo veel mogelijk in de weekenden even samen doen.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo heel wat afgekletst hierzo haha had ff visite :)

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh bloempjuh hoe heb je dat gehad streepvrij zijn?
    Smeren?Of puur geluk?

Mooie buik hoor!

Ik weet wanneer hij komt rond half 1 gaan ze me halen voor de keizersnee :D:D
    Was te nerveus dus dacht ik toch maar even bellen :p

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Gezelli!
    Maar joh misschien veranderd zijn planning wel met een maand
    You never know!:D

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha miss jij hebt het dus ook, ik zit nog in de lara fase maar wie weet komt het nog.

Ohh puzz.fijn dat je dat weet..en dan hopenlijk maandag ofzo weer naar huis??

hier ook streepvrije buik, bij vorige zwangerschap ook niets. Ook niet gesmeerd volgens mij ligt dat aan je type huid ofzo..

Deel Deze Pagina