November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bloempjuh mooie buik zeg ik ook streeploss dit keer helaas is het van esmay nog zichtbaar wel wat witter maar goed

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Jep als alles goed gaat maandag weer thuis :p

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ puzzzz ooooh wat geweldig:D:D half 1 ga ik zeker aan je denken!!!

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    ... ach de ene heeft er meer last van als de ander.
    Mijn vriendin had het nooit, ze deed wel de verplichte dingetjes zoals de kinderkleertjes en ander textiel.. maar de rest van het huishouden idd in het weekend zodat ze het samen deden. tot op de dag zelf... had ze ineens de drang te pakken en was ze flink aan het poetsen geslagen, was ze goed en wel klaar met alles... ja hoor... jetz ghet's los!!!
    Dus zo zie je maar weer verschilt per persoon.

Puzz.. dus eigenlijk zou je de kaartjes al kunnen laten drukken.. whaha nah jah dat is een beetje te ver op de feiten voor lopen.

@ Streepjescode... helaas hier een non-elastische huid.. dus mucho streepkes, handig hoor zo'n wegenkaart ;)

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zooo, lekker gekletst dames!

Nog steeds geen nieuws?

Lekker druk hier trouwens, is gelijk te merken dat iedereen verlof heeft!

Hier trouwens ook elke avond t huis netjes voor ik mn bedje induik hoor en als ik t zelf niet kan, zet ik hubbie aan t werk, whahaha

Princi, gefeliciteerd met je promotie!

Enne, hier ook nog een streepvrije buik, hoop dat ik op die 2 nachtjes geen streepje meer ga vinden hoor!

6. puzzcat24

@miss moneypenny haha ja eigenlijk wel he maar denk dat ik pas na alles rustig is weer kaarten ga bestellen
    Dan maar een latertje ;)

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ohhh Puzz, morgen rodn deze tijd ben je lekker aan t moederen!
    Super spannend!

Hier morgen ook de laatste dingetjes en dan ben ik dr klaar voor!

Miss, heb 1 tabletje meegekregen voor te slapen, ben me nog aan t bedenken of ik t inneem vanavond...
    De rest heb ik bij voorbaat afgeslagen, stond dr niet echt achter eigenlijk...

8. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    ik zou het dan voor morgen bewaren.. lijkt me dat je dan aan het stuiteren bent met je gedachten en dan is een kalmeringspilletje wel een idee! Lijkt mij.. is niet verkeerd hoor slapen met hulp ;)
    Hoe laat wordt je ingeleid vrijdag? Dus morgen de laatste dingetjes en dan.. aaaaaaah baby tijd :D hoop dat je dit weekend weer lekker thuis zit met je nieuwe gezinnetje op de bank :D Wat een bizar idee he?

en puzz... morgen rond deze tijd heb je gewoon je kleine man lekker in je armen! En wil je denk ik nooit meer los laten :D aaaaaaaaaah ik wil ook!

Wat grappig dat jullie het gewoon al weten...
    de meesten moeten maar gewoon afwachten..
    hoop dat mijn meisje niet de genen van haar vader heeft door "casually late" te zijn, maar mijn genen heeft met geen geduld hebben!!

Ik ga me even douchen en aankleden... douchen en aankleden denken jullie? whaha jah douchen en aankleden.
    Ben gewoon in mijn pyama gedropt door mijn mannetje bij mijn ouders vanochtend... en nu zit ik nog steeds zo.. vies he... HEERLIJK!! ahhahaha

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

zat net 1 hier met haar kont naar boven te duwen haha was lang geleden!

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb vanavond een fotoshoot van mijn dikke buik. Helaas is het geen streeploze buik. Hoop dat ze dat een beetje kan photoshoppen.

11. puzzcat24

*Doe de kontje dance*
    *Boing boing*

haha Ja me knows ik ben flauw...:p

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Streeploze buiken....pfff....hier is het een afrikaans hooggebergte op mijn buik...of...zebra...net wat je wil....

Puzz.....geen 24 uur meer...dat is niet voor te stellen toch! Heeeeeeel veel succes met slapen vannacht en het bedwingen van de zenuwen morgen en dan genieten!!!!!!!

Miracles, doen hoor, die hulp met slapen! Je zult het nodig hebben denk ik en als het kwaad kon dan hadden ze je het niet gegeven. Nou ja je bent gelukkig eigenwijs genoeg om zelf een beslissing te nemen :D.

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoooooiiii,

nou het is inderdaad drommen hier...maar ik denk dat we pas iets horen als we vannacht allemaal offline zijn hahaha:)

Hier, dat gevoel van alle smoet schoon en klaar zijn heb ik pas sinds een paar dagen...Bij mijn eerste had ik dat al heel vroeg, maar nu pas sinds weekend ofzo..Vandaag alles afgemaakt, beebkamer is eindelijk helemaal klaar!

Ik ben lekker misselijk, blegh :) en heb echt overal pijn...mijn buik lijkt wel een steen (kan dat zijn dat mijn beeb ineens is gaan zakken vandaag? weet niet meer hoe dat voelt hihi) rugpijn, pijnlijke benen.....joehoe, eindje zwangerschap he ;) ach, wei weet nog 4 weken...was ik eigenlijk van overtuiogd ook, maar nu weet ik het niet meer zeker...Hoop eigenlijk binnen twee weken mijn puk wel te hebben, maar wie niet he:)

Puzzzz, hihi, half 1, ik zal aan je denken!

Spanning en sensatie ineens hier:)

ik ga even eten (poging doen tot toch hahaha)

Wel hard roepen he als we iets van chasmi weten!!!

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    zow wat veel gekletst nog geen nieuws zie ik.

ik ga onder de douche echt me hele lijf doet zeer,hoofdpijn ,krampen pffff dat maaar gaauw beebje komt.

hier ook een tijgervel op me buik hahah.

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoe doe je dat, verversen???zonder steeds opnieuw in te loggen enzo\|/

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    lilage ik denk zelf dat overtyd ga me man denkt dat beeb het weekend komt hahahah,en jou klachte komen hier ook voor de laatste loodjes .

fijne avond ik ga douche in

17. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

Jeetje he!! ik ben een dagje afwezig en moet me toch een partij bijlezen!!!!!

Als eerste wil ik natuurlijk Puzz.. heel veel succes wensen voor vannacht en het meeste voor morgen!! Ik hoop dat je het een mooie ervaring wordt!!!!!

@ miracles: Komt lekker dichtbij ook voor jou nu he!!! Ik zou ook lekker dat slaaptablet nemen de nacht ervoor. ( ik wou dat ik die elke nacht kon nemen) Kan toch geen kwaad voor de baby???

@ lilage: voor je het weet gaat het bij ons ook rommelen.....

@ wenneke: Als je jezelf voorhoudt dat je overtijd gaat dan kan het toch alleen maar meevallen!

Ben echt benieuwd hoe het chasmi gaat.....

Hier een lekker dagje gehad. Even terug geweest naar mijn oude stadje om daar met een vriendin te gaan lunchen en daarna naar een andere vriendin geweest die heeft haar eigen kralenwinkel dus ik heb mijn babybel ketting even opgeleukt. Heel veel kado'tjes van de meiden gehad voor de baby.... zo lief.

Nou meiden... alvast een een fijne avond..

18. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Meiden,

Even kort.. Ik trek het nog even niet om alles bij te lezen..

Wij zijn vannacht om 00:20 uur bevallen van een gezonde zoon met de naam Thijs. Hij is 48 cm en weegt 3200 gram. Een echte ukkepuk.. Bevalling was heeeeeel snel en heel heftig. Om 8 uur 's avonds zette het echt door en moest naar het ziekenhuis ivm de hartslag van de kleine die was te hoog en mijn weeen mega heftig.. In het ziekenhuis had ik 8 cm en toen een uur later 9 en het was onhoudbaar.. MOest persen kon niet meer zuchten en heb echt liggen brullen als een speenvarken wat geslacht moest worden...au au... En toen, na een aantal keren persen en wat hulp was ie er.. Verder niet te veel details...ik zal het jullie besparen.. Het is mega snel gegaan, mama heeft behoorlijk wat pijn en de kleine heeft wat vastgezeten waardoor hij wat blauwig is rond zijn neusje en mondje, daarbij is hij wat misselijk en nog niet helemaal in zijn hum. Maar hij doet het goed en het is een heerlijk kereltje. Zal van de week even bijlezen en foto's plaatsen...

Puzz, jij mag morgen! Heel veel succes!!!!

Kus voor iedereen!!!!!

19. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    In het begin heb ik ook veel meegelezen en geschreven.
    Daarna een heeeele poos niet, maar nu ik verlof heb wil ik het weer oppikken.Wel leuk om alles te volgen nu het spannend wordt. Dus allemaal halllo weer!!!
    En lees net een geboorte, leuk zeg, GEFELICITEERD met THIJS!!!!

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Chasmi gefeliciteerd met jullie zoon!!! Thijs wat een heerlijk stoere naam!! Rust maar lekker uit. En geniet van elkaar.

Deel Deze Pagina